Mun exä suosi aina vähärasvaisia tuotteita. Sen mielestä joku uusi vaniljajogurtti oli tosi hyvä vaihtoehto, kun siinä ei ollut nimeksikään rasvaa. Mä yritin selittää, että katoppa noita kaloreita ja vertaa johonkin rasvaisempaan tuotteeseen, ei siinä oo isoo eroo, koska tässä on sen rasvan sijasta helvetisti sokeria. Mutta ei auttanut.
Sitten se jaksoi aina vouhottaa siitä, että lämpimiä aterioita kannattaa syödä vain yksi päivässä. Mä olin vahvasti sitä mieltä, että ei sillä ruoan lämpötilalla ole mitään merkitystä vaan energiamäärällä.
Ja sitten se väheksyi mun salillakäymistä ja väitti, että kyllä uiminen kehittää lihaksia paljon paremmin. "Kato nyt uimareiden sikspäkkiä ja päättele siitä." Aargh! Yritin selittää, että no vertaa niiden ja kehonrakentajien kehoa, niin ne se kuittasi sillä, että noi vetääkin kaikki jotain kasvuhormooneita.
Minusta tuli tämän tytön kanssa aika aggressiivinen toisinaan. Hän on kyllä aina ollut minua hoikempi, mikä vie vähän uskottavuutta minun käsityksiltäni. Mutta se johtuu vain siitä, että hän syö vähän.