Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Germaset päivä kulutukset sulla VelttoV :D
Ai, no mutta läskistä sä et mitään olekaan puhunut, ainoastaan hoikkuudesta ;) Ei täällä Selvänäkijöitä olla, helvetti!:thumbs:
Sitten se jaksoi aina vouhottaa siitä, että lämpimiä aterioita kannattaa syödä vain yksi päivässä. Mä olin vahvasti sitä mieltä, että ei sillä ruoan lämpötilalla ole mitään merkitystä vaan energiamäärällä.
Saa aika tuhti salaatti olla et tulee 1000kcal. Jossain pizzerian pizzassa saman verran. Ehkä ne lisukkeet sit on joku 1.5l cola ja puol litraa kastiketta.
Aika kevyt pizza, jos meinaa 1000kcal päästä. Siis, jos kyse pizzerioiden pizzoista. Katsokaas tuo pekonipizza
Eräät tytöt kovaan ääneen kentällä kerran keskusteli laihtumisesta, kun pelasin porukan kanssa jalista. Kuuntelin sitten vähän niin joku oli sellasella dieetillä, ettei ollenkaan syönyt illalla eli viidestä eteenpäin, koska iltasyöminen lihottaa. Tytöt myös mietti jos ite pitäis testata sitä ja meinasin jo kysyä, että miten he luulevat palautuvan mistään, jossei yölle saa ravintoa.
no itellä oli tossa joskus sellane fiilis et (on muute monellaki mun kaveril) noi kaikki palkkarit sun muute lisäravinteet on just niit mitä ne bodybuilderit vetää :D sitte ku äiti kysy et halunk mä jonku juoman ku oltii puntil ja äiti juoksees nii oli iha et wtf :D hiukan on juu mieli muuttunu täsä ajan kulues xD eipä kaverit vieläkää usko et lisä protsku ei oo mikään hirvee bodari buusteri...jos vaikka lekalla menis päähä 8D