Useemmankin kerran oon miettinyt, että kuinka tarkkaan myyjät muistaa esim vakiasiakkaiden normaalit ruokaostokset, tai että mihin tyyliin ko perheessä syödään. Kaupassa työskentelevä kaverini sanoi, että hyvin tarkasti :D
Mä oon itse huoltiksella töissä, mutta siinä yhteydessä on myös pieni kauppa. Meillä käy muutama vakioasiakas tekemässä aina ruokaostoksensa ja kyllä mä väitän, että osaan jo aika hyvin ennustaa mitä niitten ostoskorista löytyy :D Etenkin sellaset "ääripäät" jää mieleen... jostain syystä herää heti mielenkiinto kun jonkun kauppakassi täyttyy mm. raejuustosta, rahkasta ja kasviksista ;) Suurin osa kun (ikävä kyllä) ostaa sellasta "paskaruokaa" - mikrosafkaa, sipsejä, limua, karkkia jne.
Mutta itse asiaan... muutama vuosi sitten, kun aloin käydä salilla säännöllisemmin niin söin aina yhden banaanin treenin päälle - "kun siitä sai hyvin proteiinia" :D Olin joskus kuullut kaverilta että treenin jälkeen on hyvä syödä banaania, että saa protskua... Karu totuus paljastui kun salin respassa ohjeistettiin tutustumaan palkkareihin