Mihin tarvitsen voimaa ja suorituskykyä?Ei mihinkään.Koita parantaa voimaa ja suorituskykyä.Siitä tulee sivussa paljon parempi kroppa kuin lihaksien paisuttamisella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin tarvitsen voimaa ja suorituskykyä?Ei mihinkään.Koita parantaa voimaa ja suorituskykyä.Siitä tulee sivussa paljon parempi kroppa kuin lihaksien paisuttamisella.
Ei mua hyödytä ämmät jotka kyselee neuvoja.Sitte ku on voimaa niin perseämmätkin tulee juttelemaan / kysymään neuvoa / tekniikka-apua... maastavetoa on paras katsella. Luulis motivoivan.
...kyselee nimimerkki Väsähtynyt.Mihin tarvitsen voimaa ja suorituskykyä?
Eikös siitä vasta väsähdäkkin, jos vetää kovat treenit? On ihan väsynyt monta päivää....kyselee nimimerkki Väsähtynyt.
No kun kysyt tota niin et varmaan mihinkään.Mihin tarvitsen voimaa ja suorituskykyä?
Edelleen väitän että jossain mättää. Kyllähän se vähän väsyttää loppupäivän jos oikeasti roiskii kovaa ja pitkään, mutta jos olet vasta aloittanut treenaamisen uudestaan niin ei pitäisi olla mahdollista että saat itsesi vedettyä kovin piippuun. Liikuntaa kuitenkin harrastetaan yleensä sen takia että se pidemmän päälle parantaa elämänlaatua. Omasta kokemuksesta kuitenkin helpottaa kun pitää treenit suht tiiviinä 60-75min niin on paljon helpompi olla, 90-120min alkaa jo tuntumaan. Tämä siis vaikka tekisi tismalleen samat asiat mutta nopeammin.Eikös siitä vasta väsähdäkkin, jos vetää kovat treenit? On ihan väsynyt monta päivää.
Ei. Liikunta lisää endorfiinin eritystä. Tutkimusten mukaan eniten kovissa treeneissä. Ainakin itse olen paljon virkeämpi koko päivän jos teen treenin aamupäivällä. Kokeilepas pelkästään huilailla, syödä ja katsella leffoja. Käy niin ettet enää jaksa ja viitsi kävellä lähikauppaan. Lyhytkin treeni antaa virtaa. Sun pitää vain löytää mieluisa laji.Eikös siitä vasta väsähdäkkin, jos vetää kovat treenit? On ihan väsynyt monta päivää.
Ei ne suorilta poskeen ota Ensin pitää saada kontakti ja tutustua niihin. Jos ne kysyy neuvoja olet jo yhden askeleen ylempänä. Siitähän ne itselläkin lähtee. Ensin katsellaan treenijuttuja ja kohta ollaankin kahvilla jos tullaan juttuun.Ei mua hyödytä ämmät jotka kyselee neuvoja.
Sit jos ne ottaa suihin, siitä on jotain iloakin.
niin,Ei. Liikunta lisää endorfiinin eritystä. Tutkimusten mukaan eniten kovissa treeneissä. Ainakin itse olen paljon virkeämpi koko päivän jos teen treenin aamupäivällä. Kokeilepas pelkästään huilailla, syödä ja katsella leffoja. Käy niin ettet enää jaksa ja viitsi kävellä lähikauppaan. Lyhytkin treeni antaa virtaa. Sun pitää vain löytää mieluisa laji.
jaa itse en löydä naisia treenisalilta, valitettavasti.Ei ne suorilta poskeen ota Ensin pitää saada kontakti ja tutustua niihin. Jos ne kysyy neuvoja olet jo yhden askeleen ylempänä. Siitähän ne itselläkin lähtee. Ensin katsellaan treenijuttuja ja kohta ollaankin kahvilla jos tullaan juttuun.
Ei saleilta kovin hyvin löydäkään. Mahdollista kyllä. Etukäteen ei ainakaan pidä luovuttaajaa itse en löydä naisia treenisalilta, valitettavasti.
mutta onnea ja menestystä niiden kanssa, ehkä saat niiltä poskihoitoa sitten.
Endorfiiniä erittyy aina kun treenaa. Ei katso kellonaikaa. Myös seksi ja hymyileminen ( positiivinen asenne) lisää sitä.niin,
mutta yleensä ihmiset on töissä aamupäivällä.
mä käyn treenaamassa joskus iltakahdeksalta.
tähän en osaa kommentoida.Endorfiiniä erittyy aina kun treenaa. Ei katso kellonaikaa. Myös seksi ja hymyileminen ( positiivinen asenne) lisää sitä.
muuten,
tässä on hyvä aasinsilta toiseen asiaan,
eli päihteet.
mun mielestä ihmistä ei ole juotu luomaan eeppisesti kaljaa, tai käyttämään päihteitä.
tän takia onkin kuumottavaa, ettei treeni esim maitu eeppisesti, ja herää huoli, että onko oikeesti elämä niin nörttiä, että ihmiset ei voi tehdä ilman päihteitä muuta, kuin vain hoidella asioitaan. ettei elämässä ole mitään hienoa olemassakaan?
luulis nyt perkele, että jos LSD laukaiseee ihmisessä hienoja kokemuksia joidenkin tahojen mukaan, ja jos ei LSD:tä halua nyt kuitenkaan käyttää, niin nää samat hienot kokemukset olis selvinpäin koettavissa.
vai onko elämä nyt niin, että jos ei vedä olutta ja essoa, niin jäljelle vaan se, että vaan hoitelee jotain asioita, siivoilee, tekee töitä. kaikki on vaan sellaista onnetonta tekemistä :D
kestää vaan vähän aikaa, ja ne aiheuttaa pahan olon :/ kahvia juon kyllä gallonoittain päivän aikana.Hei mä keksin, osta energiajuomaa niin saat energiaa!
Itellä kahvi väsytti aika pahasti. Sen kun jätti pois niin paljon parempi ja energisempi (tasaisempi) olo =) Töissä tuli juotua paljon, ja sitten illalla tuntui aina että väsähti. Ja sitten jos ei juonut, niin vasta väsyttikin. Mutta kun jätti kokonaan pois, niin huomasi kyllä eron. Ja nyt jos juo vähänkin kahvia, niin valvoo koko seuraavan yön ja sitten väsyttää =D Ja sitten pitäs taas ottaa kahvia, että jaksaa :-D (Tätä käy harvoin, kun en juo enää ollenkaan) Mutta kahvista eroon pääseminen ei oo ihan helppoa.. Vaatii aikaa ja erittäin helposti lipsahtaa takasin.kestää vaan vähän aikaa, ja ne aiheuttaa pahan olon :/ kahvia juon kyllä gallonoittain päivän aikana.
salitreeni takana.Ei ollenkaan niin harvinainen ilmiö tässä iässä, olen itse 39v. Miksi luulette, että moni lopettaa kokonaan. Parikymppisenä sitä jaksaa muista syistä. Itse siirryin treenaamaan kuntobodausta kotiin kolmenkympin jälkeen.