Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
On näköjään jäänyt vastaamatta tähän... Eli mimmi oon minäkin ja seilaan täällä päivittäin! Jonkin sortin addiktio ;)

Monta kertaa päivässä käyn kurkkimassa uudet viestit ja searchilla löytyy melkein asiaan kuin asiaan vastaus! Aivan loistava saitti. :worship:

Lähes joka päivä tulee käytyä, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin kun sain aikaiseksi rekisteröityä. Huippu sivut! :worship:

rekisteröinnin jälkeen melkein joka päivä. oliko minun nimimerkki liian sukupuoleton? Käytän sitä peisivuilla. Oppi ja ikä ennen kaikkea. Pakkotoisto n HYVÄ.:kippis1:

Löysin sivut pari kuukautta sitten ja sen jälkeen olen käynyt lähes päivittäin. Tosi ihanaa että punttifriikkejä mimmejä löytyy muitakin. Itse oon punttaillut kymmenisen vuotta ja aina vaan jaksaa innostaa.Rekisteröidyin eilen joten nyt pääsee osallistumaan keskusteluun!AIWAN LOISTAVAT SIVUT!:worship:

uusi

kyllähän täällä on tullut käytyä ihan kiitettävästi. Sitten älysin rekisteröityä, jotta pääsisin vastaamaan ja kyselemään asioita. Poikaystäväni ansiosta tiesin tämän olemassaolosta.

Mulla on "kunnon" treeniä vasta nelisen kuukautta takana, mutta sitä ennen liikuin monipuolisesti, mutta punttiksella en ole pahemmin käynyt. En voisi tietää parempaa harrastusta :D

no just muutama päivä sitten vasta löysin tän palstan... siitä lähtien oon käynyt ainakin kolmesti päivässä... :D

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Löysin sivut viikonloppuna ja nyt rekisteröidyin. Päivittäin tulee varmasti käytyä.

Järjestelmällinen puntti-elämäni on alkanut vasta tänä keväänä. Noviisien noviisi siis. Kiitos ja kumarrus kokeneemmille näistä sivuista!

Sisukko
:worship:

vihdoinkin mukana!

Olen käynyt täällä usein lukemassa teidän juttuja, jo vuoden verran enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Nyt uskaltauduin itsekin mukaan.

Palsta on ollut tärkeä minulle, kun harjoittelen salilla jossa ei muut naiset voimaile, ainoastaan minä tällä hetkellä. Kiva kuulla että jossain on muitakin samanlaisia punttimimmejä. Ja olen myös saanut treenivinkkejä, sillä salilla miesten antamat vinkit ei aina toimi ainakaan minulla.

Joten iso kiitos treenivinkeistä kaikille keskustelijoille! Meitä sivustaseuraajia on varmaan muitakin, joten keskustelu on tärkeää, vaikka vastauksia ei tulisi paljoa.

:worship:

täällä kans puntti-mimmi

Heippa kaikki puntti-mimmit!

Tässä kirjoittaa kans puntti-mimmi, takana kahdeksan vuotta salitreeniä.

Löysin pari kuukautta sitten pakkotoisto.com-sivut telottuani treeneissä olkapääni. Piti löytää netistä kohtalotovereiden kommentteja, miten vastaavista vammoista ihmiset ovat selvinneet. Pakkotoisto.com-sivuilta löytyi hyviä kommentteja asiasta ja muutenkin hyviä juttuja koskien salitreenejä ym.

Ei muuta, kuin kaikille mimmeille tsemppiä treeneihin. Mulla telakka-tauko kestää vielä vajaat 2 kuukautta:confused:

Olen uusi...

varmasti tästä eteenpäin

hei
sen verran vastaan että nyt kun kerran olen käynyt, niin varmasti jatkan..

kyllähän noiden körrien kanssa tulee juteltua nostamisesta, mutta kyllä siinä on juttunsa on kun pääsee muiden mimmien kanssa vaihtaan ajatuksia. ja loistavaa et tällainen mahdollisuus on, koska joskus kun tuolla taapertaa, tulee aika yksinäinen olo, ja tuntuu et on ainoo naispuolinen jota VOIMA :D kiinnostaa..

jepatajees, hieno homma..

Vasta vähän aikaa sitten sain kuulla näistä sivuista, mutta sen jälkeen olenkin käynyt katselemassa ainakin muutaman päivän välein. Toivon vain että olisin löytänyt sivut aiemmin... En minäkään muita alaa harrastavia naisia tunne (oma salikin on sattuneesta syystä kansoitettu lähes pelkästään miehillä), joten on tosi motivoivaa lukea juttujanne täällä. Ja palstan ilmapiirikin on mielestäni aivan loistava: kaikkiin (tyhmien aloittelijoidenkin...) kysymyksiin tunnutaan vastaavan paljon, pitkään ja ihanan ystävälliseen sävyyn.

Latest posts

Back
Ylös Bottom