Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%
Hmm.. Täällä minäkin, treenaillut olen viime elokuusta asti.. Joka päivähän täällä tulee pyörittyä.. Välillä jopa uskaltautuu kirjoittelemaankin jotain.

:joulu6:Hyvää Joulua Kaikille Mimmeille!

Tsau! Olen nyt vuoden päivät käyny Pakkotoistolla ja vaikka harvoin pääsen lueskelemaan hyviä juttuja (koska kone on aikas tiukasti toisen puoliskoni Mikan hallussa),oon mäkin jo jääny koukkuun. Ei muuta ku treenitsemiä ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille!:thumbs:

hmm... mä olen aika uusi täällä :) parisen kuukautta olen lueskellut foorumilta treenivinkkejä, ja pari kertaa jotain kirjoitellutkin. Olen käynyt noin vuoden verran aktiivisesti salilla, mutta nyt olisi aikomus treenata entistäkin ahkerammin ja saada pinkeä kroppa :D

hyvää vuodenalkua kaikille!

hmm, vielä en varmaankaan tähän threadiin vastannu...

Eli päivittäin käyn lukemassa juttuja, mutta vielä en uskalla kauheasti kirjoitella ja kommentoida juttuja kun kokemustakaan ei juurikaan ole ;)

Marraskuussa muistaakseni liityin palstalle ja siitä lähtien päivittäin käynyt tsekkaamassa uudet postit :rolleyes: (melkein addikti? enkai...)

Juu minäkin täällä newbienä muutaman kerran viikossa opettelen ja tutustun... :thumbs:

Chi

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
todellakin tiukkaa treeniä heti vuoden alusta :piis: nyt kun en ole aloittanut vielä taidon treenaamista, salilla on tullut käytyä neljä kertaa viikossa. Sitten kun se alkaa, niin voi käydä enää kaks kertaa viikossa, jotta kerkeää vähän palautuakin... :D

nainen

olen ja kyllä täällä tulee käytyä harva se päivä. Aloittelija olen joten kaikki kiinnostaa ja kiva lukea juttuja ja tietoa. KIITOS kaikille ja tsemppiä muillekin aloittelijoille, kesäksi kuntoon :kippis1:

Tässä myös eräs aloittelija, joka saanut paljon tietoa, kiitos siitä! Ja täällähän sitä tulee usein oltuakin..

Käyn, päivittäin ja enemmän kuin kerran. Varsinkin nykyisin, kun on välillä "jouto aikaa", kun poitsu tankkaa maitoa kätevästi tässä samalla :-)
Normaalisti, eli työelämässä ollessa kerta päivään.

Oon käynyt lukemassa täällä juttuja ja treeniohjeita mutta en ole vielä hirveesti tänne kirjoittanut. :) aloittelijahan minäkin.

Ihan päivittäin käyn täällä pyörimässä, kivaa vaihtelua gradun kirjoitukseen :urjo:

Täällä kanssa aloittelija... saan palstalta hyviä neuvoja treeniin ja ruokavalioon, jotta kiitosta vaan!

Moi, päätin minäkin vihdoin (noin vuoden verran haamuilin taustalla) rekisteröityä ja osallistua keskusteluun.

Täällä tulee käytyä päivittäin, toivottavasti rekisteröitymisen myötä homma ei aivan riistäydy käsistä ;)

Käyn, mutta olen vasta lueskellut vanhoja aiheita, kun tuntuu, että moneen kysymykseeni on niissä ollut vastaukset jo valmiina. :)

no, tässä yks tämmönen punttinainen!:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom