Hmm.. Täällä minäkin, treenaillut olen viime elokuusta asti.. Joka päivähän täällä tulee pyörittyä.. Välillä jopa uskaltautuu kirjoittelemaankin jotain.
Tsau! Olen nyt vuoden päivät käyny Pakkotoistolla ja vaikka harvoin pääsen lueskelemaan hyviä juttuja (koska kone on aikas tiukasti toisen puoliskoni Mikan hallussa),oon mäkin jo jääny koukkuun. Ei muuta ku treenitsemiä ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille!:thumbs:
hmm... mä olen aika uusi täällä parisen kuukautta olen lueskellut foorumilta treenivinkkejä, ja pari kertaa jotain kirjoitellutkin. Olen käynyt noin vuoden verran aktiivisesti salilla, mutta nyt olisi aikomus treenata entistäkin ahkerammin ja saada pinkeä kroppa :D
todellakin tiukkaa treeniä heti vuoden alusta :piis: nyt kun en ole aloittanut vielä taidon treenaamista, salilla on tullut käytyä neljä kertaa viikossa. Sitten kun se alkaa, niin voi käydä enää kaks kertaa viikossa, jotta kerkeää vähän palautuakin... :D
olen ja kyllä täällä tulee käytyä harva se päivä. Aloittelija olen joten kaikki kiinnostaa ja kiva lukea juttuja ja tietoa. KIITOS kaikille ja tsemppiä muillekin aloittelijoille, kesäksi kuntoon :kippis1:
Käyn, päivittäin ja enemmän kuin kerran. Varsinkin nykyisin, kun on välillä "jouto aikaa", kun poitsu tankkaa maitoa kätevästi tässä samalla :-)
Normaalisti, eli työelämässä ollessa kerta päivään.