Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Moi :)

Mä olen täällä jo jonkin aikaa taustaillut, nyt sitten työpäivän kuluksi ajattelin rekisteröityä.

Eli tämän nickin takana lymyilee 31-vuotias 2:n teini-ikäisen äippä. Salilla käyntiä takana noin 1,5 vuotta, josta viimeiset puoli vuotta treenattu suunnitelmallisesti ja tosissaan.

Täällä Jybis,24vuotias 3v.pojan äiti.
aloittelen pitkän (vuoden) tauon jälkeen saliharrastusta.
Tarkoitus aloittaa ihan tosissaan ja asettaa tavoitteita.
Paino tippunut viimeisen 3v aikana 27kg.
Nyt mitat 61/163...löysää on juu mutta eiköhän sekin tästä korjaannu pikkuhiljaa.ruokavalio on onneksi jo kohdillaan,enää puuttuu KOVA reeni

hei vaan kaikille.
itselläni aika sama tarina kun monella muullakin, eli jonkin aikaa tullut foorumia seurailtua ja nyt tuli joku spontaani päähänpisto rekisteröidä omakin tunnus tänne. saapi nähdä miten paljon joudutte lueskelemaan ajatuksiani tulevaisuudessa..

salilla on tullut käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti viimeiset kolme vuotta, josta nyt joku viimeset 9 kk oikeasti säännöllisesti ja tosissaan (no okei, melkein tosissaan :D). tavoitteita ei oikeestaan muita ole kun hyvä olo omassa kropassa ja se että joku päivä ois tyytyväinen siihen mitä peilistä näkee. en kyllä pistäisi pahakseni vaikka vähän lihastakin tässä rupeisi näkymään.
niin ja vuosia tälle neidille on tosiaan kertynyt "vasta" 21.

Ja täällä yksi uudelleen aktivoitunut Mimmi. Olin siis palstalla joskus "aktiiviaikoinani" enemmänkin asuessani vielä Jyväskylässä. Nyt on "muutama" muutto takana ja Kuopio nykyinen asuinpaikka. Kunnon punttitreenit jäi elämän kiireisiin kolmisen vuotta sitten, sellaista satunnaista heiluttelua on ollut lähes koko ajan. Nyt takana raskaus (jonka aikana en heilutellut) ja tänään salilla ollessani päätin, että minä treenaan itseni kuntoon jälleen. Koska täällä ei ole varsinaista treeniseuraa (sellainen toki kelpaa ;) ) ajattelin aloittaa tänne kirjoittelun tuen tarpeeseeni.

Heippa. Olen nyt parina päivänä lueskellut palstaa ja työpäivän ratoksi (kuten myös monet muut) rekisteröidyin. Ikää on 29 v. Haikeana tässä selailin vanhoja valokuvia ja kehonkoostumusraportteja ajalta, jolloin olin tikissä ja päätin alkaa treenaamaan tosissaan päästäkseni edes lähelle noita aikoja. Punttia olen vuosia tehnyt, mutta tulokset ovat jääneet aika laihoiksi. Habaa löytyy, mutta keskivartalo pitäis nyt saada kuntoon. Mielenkiinnolla olen lueskellut juttuja täällä. Haaveena lihaksikas, mutta naisellinen kroppa, tiukalla keskivartalolla :)

Täällä kirjoittelee ensimmäistä viestiään 17-vuotias tanssijatyttönen. Tanssia (baletti, jazz, nykytanssi, hiphop..) olen harrastanut 5-vuotiaasta asti, mutta erinäisistä syistä (tuli liian kalliiksi, harjoitusajat toisella paikkakunnalla huonot..) jouduin sen lopettamaan tänä keväänä. Nyt kovasti kiinnostaisi ikäänkuin tanssin korvaamiseksi aloittaa salilla ja ohjatuilla tunneilla (esim. Zumba) käyminen, ja etenkin ruveta syömään oikein, ja näihin asioihin haenkin vinkkejä tältä foorumilta. Mulla on myös syömishäiriöilyä, jonka nyt kovasti haluaisin jättää taakseni ja löytää sen tilalle terveelliset tavat kontrolloida kroppaani. Tavoitteena kiinteyttää kroppaa ja saada kauniit lihakset :)

Hei!!
Olen 22-vuotias,164/50. Tavoitteena kehittää kunnon kunto-ohjelma ja ravintopuoli kuntoon :)!!
Eli hakusessa vinkkejä kiinteytykseen,lihaksiin ja ruokavalioon.

Heiips kaikille!

Samalla linjalla eli vasta hetkittäin olen tänne uskaltautunut rekisteröityä! ;)
Oon siis 19-vuotias tyttö jonka tavoitteena on saada lisää painoa/lihaksia ja "kiinteytyä".
Juoksemista/kamppailulajeja on tullut harrasteltua jo vuosia mutta vasta äskettäin
on mukaan tullut kuntosali, jooga ja pilates. Tähän asti huomio on kiinnittynyt niin
paljon ruokavalion muokkaamiseen että on treenin painotus unohtunut kokonaan!

Lisää motivaatiota kaipaisin etenkin saliharjoitteluun vaikka ne lihakset ja
pyykkilautavatsa tehdäänkin suurimmaksi osaksi keittiössä.... :D

Moi!

Olen 21-vuotias ja salilla olen käynyt pari vuotta. Powerlifting eli suomeksi voimanosto(?) tuli tutuksi viettäessäni vaihto-oppilasvuotta Texasissa. Siitä sitten innostuin käymään puntilla :D
Käyn salilla 2-3 krt viikossa ja sen lisäksi lenkkeilen/uin/zumbaan... Tavoitteena olisi kasvattaa isommat lihakset ;)

Morjentes!

Täällä huutelee 22 -vuotias opiskelijatyttö, joka tekee kovasti töitä ihkaoikean fitnesstytön kropan eteen. Suuri unelma on kasvaa tästä vielä kelpo bikini-sarjan kisaajaksi. Treeniä taustalla nyt reipas vuosi ja etiäpäin mennään hitaasti mutta varmasti kokoajan :)

Hellou

Jo hyvän aikaa foorumilla taustailleena lienee asiallista jollain tasolla esitellä itseni, vaikka todennäköisesti en huisilla postausmäärillä tulekaan loistamaan. Eli omaksi iloksi, huviksi ja hyödyksi liikkuva naisimmeinen Uudeltamaalta täällä terve :) Kilpailulliset tavoitteet liittyvät muihin harrastuksiin, joskin niissäkin kohtuullinen kunto eduksi. Salilla olen ainakin toistaiseksi tyytynyt riekkumaan ihan ryhmäliikuntatunneilla, kun en itsekseni niitä rautoja sinne varsinaisen kuntosalin puolelle osaa mennä heiluttelemaan. Raittiimmassa ilmassa peruskunnon ylläpidosta pitävät nelijalkaiset otukseni huolen.

Hei kaikille!

Olen 23-vuotias opiskelija ja kuntosalilla häärännyt 15 ikävuodesta saakka (huhhuh, ku aika rientää) säännöllisen epäsäännöllisesti ja laihoilla tuloksilla, edellisiä kompaten siis:) Nyt on motivaatio huipussaan, sali vaihtunut, ja muutenkin sellainen tsemppifiilis et nyt saadaan tuloksia aikaan! Strategiset mitat 166/63, ja tavoite änkeä se 60 kiloinen ruho mahdollisimman täyteen lihasta! :P Takareidet, ojentajat ja vatsat kehitteillä...

Täällä uusi salista innostunut, käynyt nyt 1,5kk ja mukavasti sujuu. Mun suurin miinus on syömiset joihin en kiinnitä mitään huomiota. Salillakaan mulla ei varsinaista ohjelmaa ole vaan toimin fiiliksen mukaan ja tavoite on vaan saada voimaa ja kestävyyttä.

Moikka kaikki!

Näytön tällä puolen kirjoittelee piakkoin 17 vuotta täyttävä nuorukainen, jolla kunnollista salitreeniä takana noin vuoden verran. Juttujanne olen seuraillut taustalla jo pidemmän tovin ja vihdoin uskaltauduin itsekin joukkoon. Koko pienen ikäni olen harrastanut kilpaurheilua, mutta nyt sen aika on ohi ja tulevaisuudessa olisi tarkoitus päästä mahdollisesti jopa fitnesslavoille saakka! :rolleyes:

Tässä yksi satunnainen lueskelija, joka juuri rekisteröityi. Ikää kohta 32 ja salilla enemmän tai vähemmän tosissaan painoja heiluteltu vuodesta -99. Tällä hetkellä tiputtelen hikipisaroita Sali82 lattioille 3-5 kertaa viikossa :puntti:

nuorukainen?? Tää oli salimimmien thread ;D

Kyllä se semanttisesti viittaa ensisijaisesti nuoreen mieheen, mutta toki saat itseäsi nuorukaiseksi tituleerata. Sanathan on vaan sovittua systeemiä ja viittauksen kohteetkin muuttuu vuosien saatossa :) Osui vaan tällaisen kielitieteilijän silmään :piis: and bygones :)

Minäkin tänne nyt rohkenin liittyä..
Eli 25-vuotias tyttö Keravalta ja puntilla muutama vuosi enemmän ja vähemmän tullut käytyä. Nyt päivystän pääasiallisesti tikkurilan Satsilla (poikakaveri ristinyt sen kermaperse-saliksi :wtf: ) edullisten opiskelijahintojen ansiosta..

Katsellaan, josko saisi taas itseä niskasta kiinni ja kerättyä teiltä lisää tsemppiä vähän kesälomalle jäännelle treeni-innolle!

Heips :) Olen 16-vuotias neitonen ja aktiivista salilla käyntiä n. vuosi takana. Lisäksi harrastan uintia ja lenkkeilyä, ja olen harrastanut voimistelua.

Ajattelin rekisteröityä, koska olen jo pitkään viihtynyt tätä foorumia selailemassa ja olen saanut täältä PALJON apua harrastukseeni liittyen =D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom