Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Moikka kaikille!:)

Tää on taas tätä unettoman yön ajatuskulkua..

Oon kohta 18v tyttö Salosta, epäsäännöllistä punttihistoriaa takana pari-kolme vuotta, oikeesti tuloksellista ehkä vuosi. Pakkista oon paljon lukenu ja sitä kautta oppinu treenaamaan. Ja sitte tolla Ollikkalan salilla vanhat äijät anto neuvoja, nyt on kuitenki sali vaihtunut vähän trendikkäämpään ja nuorison suosimaan paikkaan eli gymiin:D

Lajeina tän kehoilun lisäks juoksen paljon ja pelaan lätkää. En mä kuitenkaan noissa lajeissa kauheen korkeelle pääse. En tykkää juosta silleen tosissaan, kun mun viimekesänen (ja ehkä viiminen)maraton oli aivan järkkyä tuskaa:D Kyllähän se läpi meni mut sattui, sattui!Sitte ravaan noissa pumpeissa ja spinningeissä kanssa ku kuuluu salin tarjontaan:)

Kisalavat toisaalta houkuttelis, ku oon näin nuorikin vielä, mut toisaalta en vaan täysin ymmärrä tätä "kulttuuria" ja kisakunnossa ne akat näyttää suoraan sanottuina aika karmeilta:DD
Sitte oon kanssa miettiny treeniblogin perustamista, ehkäpä vielä joskus:)

Kaippa sitä itsekin vois kirjotella tähän, kun välillä käyn täällä kuitenkin lueskelemassa :)

Eli ikää 24 vuotta, tänä vuonna tosin synttärit vielä pitämättä. Takana kaikenlaista harrastusta aina telinevoimistelusta ja aerobicista ratsastukseen ja lenkkeilyyn - kuntosalin löysin vasta muutama vuosi sitten. Oikeastaan en aiemmin edes pitänyt saleilusta ja viime syksyyn asti tulikin käytyä vaan pari kertaa viikossa vähän höntsäämässä jonkunlaisella ohjelmassa, sittemmin useammin ja enemmän tuloksiakin ajatellen. Tavoitteena ois päästä ainakin yhtä hyvään fyysiseen kuntoon missä olin 10 vuotta sitten ennen liikuntainnon hetkellistä lässähdystä :(

Heipä hei! Espoossa vaikuttava 26v nainen, joka eksyi jälleen kerran salille tuossa vuodenvaihteessa ja on viihtynyt siellä siitä lähtien paremmin ku hyvin. :)

Moikka!

Olen 27-vuotias opiskelija Oulusta. Aloittelin alku vuodesta punttiksella käynnin noin 8 vuoden tauon jälkeen ja hyvältä on tuntunut. Aika hakusessa on vielä homma, mutta jospas tässäkin lajissa kehitytään :) Tavoitteena on hyvinvoiva kroppa, joka jaksaa menossa mukana vielä ainakin sen 50 vuotta! Olen nyt eka kertaa elämässäni opetellut treenaamaan kovaa ja on olut mukava huomata että näinkin lyhyessä ajassa tuloksia on tullut.

Hellurei!

Olin kirjautumassa tänne tänään. Mutta huomasin, että näköjään neljä vuotta takaperin olen itseni tänne jo tunkenut... ilman postauksia kylläkin :D Ikää tänäpäivänä pyöreät 20.

Muutin Jyväskylään viime syksynä. Ahkerasti tennistä pelanneena ja ratsastusta harrastaneena jouduin kuitenkin vaihtamaan urheilulajia tänne muuttaessani. Sali oli se mieluisin valinta hyvän sijainnin ja halvan hinnan takia! Hyvin urheilleena oli pohja tuolle salilla käymisellä jo aika hyvä. Kyllähän tässä ikävä jo talleille ja tenniskentille tuppaa jo olemaan vanhasta tottumuksesta. ; ) Unelmakroppaa tavoitellaan ja näkyvät lihakset eivät pelota!

Täällä kanssa uusi :) Ikää rapiat 27v ja 5kk on tytön syntymästä. Täällä lapissa asustellaan ja tavoitteena olis saada raskauden tuomat kilot pois! Ja kun ne ollaan saatu niin sitten olis vielä tarkotus jatkaa -10kg...7 viikkoa punttireeniä takana ja -4kg onneksi ;) niin kummasti jaksaa eteenpäin porskuttaa kun tuloksiakin tulee.

Terve kaikille! Olen lukenut palstaa jo hyvän aikaa, nyt vasta itsekin aloin kirjoitella. Olen 29-vuotias nainen Espoosta. Kuntoilua olen harrastanut koko ikäni ja nyt viime talvena päätin vielä lisätä eri lajeihin punttitreenit. Tavoitteena on saada parempi mieli ja jaksaminen, kuten tuossa aiemmin tanjukin viittasi, kroppa joka kestää menossa vielä pitkään!

Moikka kaikille!
Olen lukenut palstaa vasta vähän aikaa, joten pakko on heti hypätä kelkkaan mukaan ja alkaa kirjottelee tänne ;)
Olen treenaillut kuntosalilla muutaman vuoden (n. -40kg :hyvä: )
Nyt alkoi sitten loppurutistus kohti elokuisia häitä, eli tarkoitus olisi dieetata sinne saakka, jotta saisin loputkin rasvat kuorittua pois :) :whip: onneksi jäljellä ei ole enää kun 5-6kg :)

Hei! Olen kai uusi täällä. Olen siis lueskellut juttujanne jo vuosia, mutta en ainakaan muista rekisteröityneeni tänne aikaisemmin. Salilla olen käynyt jo yli 20 vuoden ajan, mutta on sinne väliin mahtunut useampia useamman vuoden totaalitaukojakin. Kovaa olen osannut treenata aina, mutta vasta viimeisen vuoden aikana olen oppinut myös syömään siten, että treenin tulokset näkyvät peilistä. Motivaatio kasvaa tulosten myötä.

Heippa! Uusi täällä, lukenut usein foorumia mutta nyt vasta rekisteröidyin itsekin. Lahdesta 22v, alle 2vuotiaan tytön äiti.
Lapsen syntymän jälkeen alkanut urheilemaan kunnolla ja fitnessmalli kilpailut kiinnostaa tulevaisuudessa :)

Kolmas kerta toden sanoo, josko saisin tän viestin perillekin. Tekniikan ihmelapsi näet. ;)

Eli hei vain kaikille,
Uusia ollaan myöskin, jonkin verran sivustoa selaillut ennemminkin ja vihdoin uskalsin tunnuksen tehdä. Mittarissa ikää parinkympin verran ja puntilla käyty nyt säännölisen epäsäännöllisesti puolisen vuotta. Pohjakunto haettu rehellisesti paskaa lappamalla, ja urheilutaustaa lajista jos toisestakin, nyt vuorossa sitten tutustuminen raudankesyttämisen ihmeelliseen maailmaan. Tuloksia jonkin verran jo tullut, mutta näkyvät lihakset on hankinnassa. Myös tuo kerros niiden päältä on tarkoitus hävittää...
Hyviä keväisiä reenejä kaikille!

jukkis

Lueskellut olen jo jonnin aikaa, mutta tänään sain sitten inspiksen rekisteröityäkin.
Nimimerkin takaa löytyy 28v jyväskyläläismimmi, joka yrittää keretä salille rautaa nostamaan aina kun kerkeää. Suurimman osan vapaa-ajasta vie kamppailu-urheilu, päälajina BJJ ja mielen virkistykseksi ajoittain myös vapaaottelu. Kuntosaliharrastajana olen suht uusi, vasta viime vuonna sain kipinän salille, aiemmin se maailma ei juurikaan ole kiinnostanut. Kamppailut on aloitettu vuosituhannen alussa, mutta herätelty taas viime aikoina uudestaan henkiin.

Yksi uusi mukaan joukkoon. Meikäläiseen kolahtaa kaikenlainen urheilu ja ulkoilu. Kauan on päivittäin lueskeltu, nyt sitten ihan rekisteröidyttykin! :)

Päätin liittyä joukkoon, kun tulee usein vaan eksyttyä tänne lukemaan... :) Liikunta eri mudoissa vie suurimman osan vapaa-ajasta, tällä hetkellä harrastuksina juoksu, tanssi, kamppailulajit kunnonkohotusmielessä, yms. mitä milloinkin mieleen juolahtaa touhuta. Tulevaisuuden haaveena löytää lisää vauhdikkaita tai mielenkiintoisia lajeja piristämään muuten työpainotteista arkea.

Tein comebackin foorumille, selkävammasta huolimatta olen pystynyt reenailla rajoitetusti (ratsastus ja kamppailulajit tosin ollut pakko lopettaa). Kotipaikka on muuttunut Espoosta Tampereeksi ja reenimesta Lepuskin Danasta/Fressistä Sykkeeksi.

Itse asiassa selkävammaiseksi punttireeni kulkee oikein kivasti. Kaikki lannerankaa kuormittavat liikkeet on kuitenkin pannassa. Nyt olen hankkimassa valmentajaa (oikeastaan onkin jo sopparia vailla katsottuna) ja ajattelin kokeilla josko ennen kolmeakymmentä ikävuotta pääsisi kipuamaan kisalavalle cbb:n merkeissä. Näillä näkymin sopimus ja koedieetti alkaisi heinäkuun alussa, hui ja jännitys! :) Jos ei lavalle saakka riitä rahkeet, niin haluan ainakin kokeilla kuinka kireän lihaisaksi tai lihaisan kireäksi tämän oman ruhon saa vedettyä.

Ja taas yksi uusi mimmi ilmoittautuu... :) Eli näemmä monen muun tavoin olen jo pitkään Pakkiksella pyörinyt, mutta nyt vasta sain rekisteröidyttyä. Jo useampi vuosi on rakasta punttiharrastusta takana ja toivottavasti vielä monta edessäpäin!

Moi! Minä myös olen jo aikani palstaa selaillut ja ajattelin nyt vähän nostaa aktiivisuustasoani ja ehkä samalla myös motivaatiotani :)

Olen 26-vuotias, 3,5kk vauvelin äiti. Aktiivista saliharrastusta oli takana ennen raskautumista (ja puolen vuoden reppureissua, eli yhteensä löysäilyä kesti pitkään) n. 1 vuosi, tuon vuoden aikana tuloksia tulikin ihan mukavasti. Nyt olisi taas tarkoituksena päästä vähintään entisenlaiseen kondikseen, tavalla tai toisella. Kiloja minulle ei juuri kertynyt raskausaikana (jaksoin kuitenkin käydä ainakin näyttäytymässä salilla ihan viimeisille viikoille asti), olin normipainossa n. 2vk synnytyksestä, mutta yleisilme on kuitenkin huomattavasti löystynyt :/ Ts. kädet on rimpulat ja beba roikkuu...

Täältä siis haeskelen lähinnä treeni- sekä ruokavaliovinkkejä ja tärkeimpänä juurikin sitä motivaatiota ja tsempitystä! Se vanha itsensäpiiskuri-perfektionisti on nimittäin hautautunut jonnekin syvälle, vaippakasan alle...

Täällä olis 22v ravintolakokki tyttönen. Puntilla kävin jo junnuna kun harrastelin noita heppatouhuja vähän liiankin aktiivisesti, mutta täysi-ikäistyttyäni luovuin molemmista. Parisen vuotta laiskoteltuani aloitin ensiksi lenkkeilyn, ja viime syyskuussa innostuin yhdestä työsuhde-edustani, eli ilmaisesta punttiksen käytöstä. Mitään muuta elämää minulla ei ole, enkä oikeastaan kaipaakaan. Tavoitteena olisi pudottaa kaikki ylimääräiset kilot, tai oikeastaan vaihtaa se läski lihakseksi :)

Hei! :D
En ole uusi täällä, mutta olen ollut poissa, ööh, melkein viisi vuotta. :D Nyt olen muutama kuukausi sitten alkanut taas salitreenit sekä vaihtelevasti ryhmäliikuntaa, joten ajattelin tulla tänne taas edes sivusta seurailemaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom