Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Moi, yksi uusi lisää ilmoittautuu! Palstaa oon lueskellut varmaan päälle vuoden jo, mutta nyt rekkaroiduin ihan. Urheilutausta on mulla aika mitätön, joskus pikkutyttönä balettia, ala-asteiässä lentopalloa ja jotains show-tanssin tapasta ja sen jälkeen ei moneen vuoteen mitään. Nyt kipinä on kuitenkin syttynyt kun löysin oman lajini, tankotanssin. Sen ohella sitten käyn puntilla ja joogassa ja satunnaisesti jossain jumpissa, tarkoituksena pitää kroppa ja mieli terveenä ja siinä sivussa tulee sit se ulkonäkö, mieluiten niitä lihaksia kun laihduttamiseen ei oo tarvetta. :)

moi

ja taas yksi lisää :)
Salia ja ryhmäliikuntatunteja ( kaikki less millsit + jooga ja pilates yms) vuosia takana.... tuloksiakin on saatu mutta nyt kaipaisin uutta haastetta salilla käymiseen :)
Fitness kiinnostaisi, mutta en tiedä mistä alottaisin..

Pyllähdin tänne kans!
Harrastuksista ensimmäinen oli ratsastus, joka tuli aloitettua 10 vuotiaana. Sen sitten nyt jouduin lopettamaan rahapulan takia. Puntteiltu on satunnaisissa kausissa 9 luokasta lähtien ja aina omannut ihan suht mukavan rungon. Nyt taas alkoi salilla rimpuilu, jonka koitan sovittaa yksiin kamppailu-urheilun kanssa. Vapaaottelua tullut harrastettua viime vuoden tammikuusta kickboxingtaustalla. Haaveina vielä tähän aikatauluun olisi sijoittaa BJJ.. Mutta mistä aika ja energia? =)

Ihan uusi täällä myös. Ja ihan aloittelija. Kuntosalikäynnit voi vielä laskee kahden käden sormilla. Piti rekisteröityä tänne että sais tulevaisuudessakin pidettyä motivaation yllä - nyt sitä kyllä riittää kun kaikki on uutta ja ihanaa ja rakkaus rautaan kukoistaa. Toivoisin tämän seurustelsuhteen kuitenkin johtavan läpi elämän kestävään avioliittoon...

Olen 27v tamperelainen nainen joka viettää kissojensa kanssa sinkkuelämää, opiskelee ja käy töissä, täällä on tullut käytyä aina toisinaan lueskelemassa ja nyt liityin mukaan. Harrastuksina kuntosali, juokseminen ja pyöräily. Aiemmin taustalla nyrkkeilyä ja thaiboxingia mitkä nyt ainakin toistaiseksi tauolla paikkojen hajoamisen takia. Varsinaista lihasmassaa en kasvata vaan jatkuvana tavoitteena on terve, jäntevä, kestävä ja sporttinen kroppa ilman turhia rasvoja :) Kamppailu-urheilu ja treenaamiseen ja ruokavalioon liittyvät asiat kiinnostavat.

Täällä uutena, kohta 28 vuotias helsinkiläinen nainen. Salilla tulee käytyä kolmesti viikossa ja lenkillä säännöllisesti. Jos täältä vaikka saisi vinkkejä kehittymisen tueksi :whip:

Uusi täälläkin! 28v. olen ensi viikosta lähtien, urheillut on tullut harrastettua lähes koko elämän ajan. Koripalloa olen pelannut yli 20 vuotta, mutta se on nyt saanut väistyä muiden harrastusten tieltä. Tällä hetkellä suurin rakkaus on jenkkifutis, lisäksi harrastan rollerderbyä ja vapaaottelua. Myös koirien kanssa tulee harrastettua ja kisattua agilityssä, tokoa harrastetaan tällä hetkellä vielä ilman sen isompia tavoitteita. Salilla käynti on tullut ohjelmaan vuoden alusta ja ensimmäistä kertaa voi todeta ettei se olekaan enää pakkopullaa. Tästä on hyvä jatkaa! :dance:

Uutena ilmoittaudun. Olen 23-vuotias suht tuore saliharrastaja. Liikuntaa olen aina harrastanut enemmän ja vähemmän aktiivisesti, mutta salitreeni kolahti kyllä lujaa. :) Tavoitteet ovat korkealla, mutta katsotaan kuinka pitkälle rahkeet ja motivaatio kantavat.

Hei, olen MissKinkku 25v Vantaalta. Olen rekisteröitynyt jo kauan kauan sitten, silloin innostus lopahti ja salilla on tullut käytyä satunnaisesti sen jälkeen. Teen istumatyötä ja hyötyliikunta on nollilla koska rakastan kovasti autoani jolla huristelen tarvittavaan päämäärään:D. Nyt olen innostunut saleilusta uudelleen selän 4kk kestäneen kuntoutusjakson jälkeen ja saanut motivaatiota aloittaa ns. puhtaalta pöydältä, tavoitteena kiva peilikuva ja ylimääräiset makkarat veks. Kuntosalin lisäksi aloitin parin vuoden tauon jälkeen myös kuntonyrkkeilyn kerran viikossa.

Jospa mäkin nyt ilmoittaudun tänne... Eli saleilua on takana pari vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti, mutta toivotunlaista tulosta en ole saanut aikaiseksi (jotain pientä onneksi sentään). Joten nyt opettelen treenaamaan kovempaa. Ja opettelua se vaatiikin, kun niin helposti jää painojen kanssa sinne mukavuusalueelle eikä oikein uskalla tai kehtaakaan lisätä painoja... Pakkikselta haen nyt tietoa ja samalla muokkailen asennettani, jotta unohtaa noi turhat rimpuilut eikä mieti, mitä muut ajattelee. Itse haluan näkyvää lihasta ja sinne päästään vaan kovalla treenillä, joten se on nyt "let´s go"! :puntti:

Heippa vaan minultakin! Olen nyt lurkkinut Pakkotoistossa jo hyvän aikaa, mutta nyt vasta sitten uskaltauduin luomaan käyttäjätilin. Olen käynyt salilla ja jumpissa on/offina useamman vuoden, saapas nähdä saisiko mahtavat Punttimimmit luotua uutta taisteluhenkeä tähänkin sotanorsuun. Tosin tällä hetkellä polvet on vähän tiltissä, mutta jospa fyssarin pakeilla käynti jeesaisi - sinne olen menossa itseasiassa huomenna. Toiveet on suuret sen suhteen että treeni kulkisi paremmin jos polvet ei naukuisi. :D

Erinomaista kevättä Mimmeille!

Moikka, mä olen tänne liittynyt jo vuosia sitten mutta treenailu ja muut jäi raskautumisen takia, nyt takana kaksi raskautta ja jaloissa kaksi ihanaa lasta (nuorempi 3kk). Tuntuu siltä että nyt olisi oikea aika alkaa treenailemaan ja tavoitteena olisi päästä toivottuun kuntoon ennen kuin täytän 30 eli 5 vuotta aikaa. Edessä iso urakka ja läskiä pitäisi saada pois ja paljon lihasta tilalle. alle 18 vuotiaana urheilin todella paljon joten toivon sen vähän helpottavan urakkaa.

Nyt olen viikon ajan kahvakuulaillut ja eilen kävin kokeilemassa vähän miten voimaa nykyään on, penkki oli aikamoinen pettymys 50kg maksimi, mave 110kg, kahvakuulalla siirryn 12 tai 16 kg:n kuulaan. Jos pitää jotain positiivista löytää nykytilanteesta niin tulokset näkyy todella nopeasti. Vielä pitäisi kehitellä sopiva treeniohjelma ja uskaltautua salille :puntti:

Moikka kaikille!
Mä olen pitkään jo seuraillut pakkista mutta viimein "rohkaistuin" itsekin rekisteröitymään. Olen 21-vuotias espoolaisnainen (tyttö?), entinen kilpavoimistelija, nykyinen salilla rehkijä. Jumppauran loppumisen jälkeen olin ryhmäliikuntatuntien suurkuluttaja, mutta viimeisen kahden vuoden aikana olen siirtynyt salin puolelle ja isompien painojen sekaan. Tavoitteena saada kiinteä kroppa ja melkoisen näkyviä lihaksia, kuitenkaan naisellisuutta kadottamatta :)

Mukavaa alkukevättä kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom