Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Heips

olen liittynyt tänne tossa viime kuussa, mutta sivustoa seurannut jo pitkään ja suurella mielenkiinnolla :) täältä saa motivaatiota ja paljon vinkkejä. ja hyvää huumoriakin täältä löytyy rutkasti.

mitäs minusta eli semmoiset pikkasen vajaa 30 kiloa on tullut tän vuoden aikana tiputettua painoa. mutta kun iso tyttö olen ollut ( ja nyt siis tällä hetkellä iso myös, mutta ei enää niiiin iso) niin jäljellä olisi vielä 15 - 20 kiloa pudotettavaa. pituuttakaan ei oo kovin paljoo kertynyt. salin aloitin monen vuoden tauon jälkeen vuoden alussa. ensin 2 kertaa viikossa, sitten 3 kertaa ja tällä hetkellä 4 kertaa viikossa (ohjelmia mulle on tehnyt erittäin ihana ja asiansa osaava PT). lisäksi koissujen kanssa lenkkeilyä, zumbaa (yllätys yllätys :D) ja bodycombatia. innolla odotan, minkälainen ruumis näiden löysien alta paljastuu ja mielenkiinto juuri punttitreeniä kohtaan on suuri. niin ja ikää on 29 vuotta.

et siis tämmöistä. ihania pakkaspäiviä ja hyvää joulua kaikille ja hyviä treenejä vuodella 2011 <3

Moikka vaan kaikille!

Juuri liityin palstalle kun on viime aikoina tullu selailtua foorumia ja täältä saa paljon hyviä vinkkejä ja motivaatiota omaan treeniin. Ikää löytyy 24 ja nyt oon aktiivisesti käyny salilla vuoden alusta. Salitreeniä tulee tehtyä neljä kertaa viikkoon ja motivaatio kasvaa koko ajan ja lihasta haluis kasvattaa enemmän ja enemmän! :) Noi jumpat ei vaan oikeen kiinnosta, salilla on ihana päästä haastamaan itteään ja nyt tavotteena onkin päästä elämän kuntoon. Ei mitään "kesäksi kuntoon" vaan salitreenistä enemmänkin elämäntapa ja siinä samalla olis tavote saada myös ruokavalio kuntoon. Viikonloppusin tulee aika useen herkuteltua, mutta siitäki tavasta haluisin päästä eroon ja oppia syömään terveellisesti joka päivä. Kiva on lukea teidän muiden kokemuksia ja saada siitä tsemppiä omaankin treeniin. Hidastahan tää projekti on, ei ne lihakset nopeesti kasva, mutta kyllä sitä jo huomaa suuren eron lähtötilanteeseen. :)

R3n3 on lähes kolmekymppinen liikunnasta pitävä mutta sitä liian laiskasti harrastava tapaus. Nyt jos koskaan tarkoitukseni on todella ryhdistäytyä (piiitkä sairastelujakso näyttää tällä erää olevan kesytetty) ja saavuttaa se hurmoksellinen tila, jossa liikkumisesta on tullut luonnollinen osa elämää eikä väkisin aikatauluun sovitettava ylimääräinen juttu. Salikortti on jo kaivettu naftaliinista ja kuntoilu _jälleen_ kunnolla aloitettu spinningin ja kuntosaliharjoittelun merkeissä. Tavoitteenani on hyvä fyysinen kunto, omaakin silmää miellyttävä peilikuva sekä paremmat, tai edes yhtä hyvät, pakarat kuin avomiehelläni. Tästä on hyvä jatkaa ja unelmathan on tarkoitettu saavutettaviksi!

Lenkkeilijästä punttien nosteluun viimeisen vuoden aikana täysin hurahtanut nimimerkki löytyy täältä. Liikunta on elämäntapa, liikuntatunteja viikkoon tulee suht reilusti. Liikkuminen on oikeastaan viime vuosiin asti ollut sellaista kivaa omaa puuhaa, melko tavoitteetonta - riittänyt vaan se hyvä fiilis, mutta viimeisen vuoden aikana on alkanut tavoitteellinen tekeminen kiinnostaa koko aika enemmän. Eli virtaa ja halua on yllin kyllin, mutta tarttis hiukan tietää mitä tekee... Lisäksi kun luonnekin on hiukan tehdään ensin ja mietitään sitten ja taidon loppuessa lisätään vauhtia -mallinen, yritän nyt ahmia kaiken tiedon jotta saadaan niitä tuloksiakin isomman hauiksen jne muodossa. :)

HeiMoi!

Conspi myös uusi näillä palstoilla. 27 vuotias tyttönen joka pari kk sitten uskailtautui ensimmäisen kerran salille (korkea oli kynnys) Aikaisemmin säännöllisen epäsäännöllisesti koti oloissa treenaillut. Nyt motivaatiota ja tavoitteita pullollaan :) Salilla käyn 3-4 krt viikossa ja fläsää yritän tiristellä kotona kuntopyörän ja crossarin avulla (ryhmä jumpat kiinnostaa kuin kilo paskaa) ja koirien kanssa lenkkeillessä

Terve vaan kaikille, olen uusi punttimimmi. Palsta on tuttu monen vuoden ajalta, eikä kuntosalikaan ole mikään vieras paikka, mutta olen vasta muutama kuukausi sitten ottanut punttitreenin aktiivisemmin elämääni mukaan. Ennen se oli lähinnä muita lajeja tukeva "välttämättömyys" (pallopelit, kamppailulajit), mutta nyt kun en enää mitään lajia harrasta tosissaan tai kisamielessä, niin olen palannut salille ihan uudella asenteella. Nykyään treenaan enimmäkseen kestävyyslajeja (juoksu, hiihto, pyöräily), mutta olen huomannut, että yhä useammin tekee enemmän mieli lähteä salille kuin lenkkipolulle... :rolleyes:

Helou!
Uusi palstailija myös täällä.
Olen 25v. enemmän ja vähemmän aktiivisesti liikuntaa harrastanut nainen. Salilla tuli joskus käytyä enemmänkin squashin sekä tanssin ohessa, mutta muutama vuosi taukoa mahtui väliin ja nyt muuton myötä aloitin viime syksynä salilla treenaamisen uudestaan (3-5krt vko). Erilaisia liikuntamuotoja tullut kokeiltua elämän aikana (tanssia, ratsastusta, squashia, salibandya, miekkailua, capoeiraa yms.) mutta tällä hetkellä salin ohella käyn enää ratsastamassa sekä lenkkeilen koirien kanssa. Tosin tanssi olis tarkoitus aloittaa nyt tammikuussa uudestaan ja squashiakin toivon pääseväni lätkimään kunhan puolison jalka on taas kuosissa. Lähes kuukauden treenitauko tuli valitettavasti joulukuulle sairastelun vuoksi, mutta nyt taas uudella innolla liikkumaan :) salin lisäksi Combat ja kuntonyrkkeily ovat nousseet ryhmäliikuntalajeista suosikeiksi!

uusi minäkin

Moi!
Uusi palstailija minäkin. Säännöllistä salitreeniä takan n. vuosi ja ruokavalion kanssa ihan mukavasti tuloksiakin tullut. Aiemmin kävin satunnaisesti salilla, enkä ole syömisiä ajatellut. Minulla ikää 37 ja lapsia 3 (nyt kaikki jo koululaisia).
Nyt täytyy alkaa hakemaan bikinikuntoa kesäksi ja laskemaan vielä vähän tuota rasvaprosenttia. Täysin koukussa olen tähän harrastukseen :).

Uusi naikkonen minäkin täällä. Ikää lähes 25 ja aktiivista salitreeniä takana vasta 3kk räätälöidyllä ohjelmalla. Oon aina ollu suhteellisen ruikula vartalonmuodoiltani, niin nyt ois tavoitteena sopivasti lihasta lisää, että näyttäis hyvältä ja jaksais enempi :)

Meinasin vain lueskella palstalla, mutta tulin sitten kirjoittaneeksi sinkkuketjuun ja suututin kaikki miehet heti kättelyssä. Eli ehkä voin sitten samalla vaivalla vähän jotain muutakin kirjoittaa. :D

Olen joskus nuorempana noin 10 vuotta sitten trenannut itseni aika hyvään kuntoon. Sitten ohjailin jumppia ja omat treenit jäivät vähäisiksi. Sittemmin olen liikunta-alalta siirtynyt siisteihin sisätöihin ja paino on noussut ja lihakset kadonneet. Vielä kaiketi näytän suhteellisen sporttiselta, mutta muutamassa kuukaudessa keho on muuttunut huomattavasti huonommaksi. Nyt koitan kerätä motivaatiota saada itseni takaisin kuntoon. Selkä on aina vaan kipeä, joten sen kuntouttaminen on oma projektinsa ja haittaa selkeästi liikuntaa. Tarkoituksena on koittaa repiä sieltä täältä pieniä hetkiä liikkumiseen. Ei ole mahdollisuutta treenata yhtä paljon kuin haluaisin, joten pitää käyttää vähäinenkin aika viisaasti.

Liittynyt oon joskus vuos sitte(?) ja ahkerasti lukenut varmaa kaikki threadit mut nyt sit uskaltauduin kirjottaa. Oon 20 v. ja tavoitteellista treeniä takana reilu vuosi, sitä ennen epäsäännöllistä saleilua (ilman tuloksia) noin kuus vuotta. Ja pitääpi todeta: tää on niin mun laji :) aivan koukussa!

Uusi minäkin. Salitreeniä takana toista vuotta, mutta vasta viime syksystä asti enempi isommalla teholla ja edes pienillä tuloksilla. Nyt tämä vuosi lähti käyntiin uudella suunnitelmallisemmalla treenillä, samalla ollaan laittamassa syömisetkin hiukan parempaan kuosiin. Hiukan tuolla haaveissa siintelisi jonkinlainen kisaaminekin, sitten joskus ehkä parin vuoden päästä. Nuorikaan en enää ole, joten parempi vaan treenata niin täysillä kuin pystyn :-)
Olen nelivuotiaan, hyvin energisen ja ennen kaikkea temperamentisen tytön äiti Itäiseltä Uudeltamaalta. Ratsastan aktiivisti ja muutenkin teen vähät työni hevosten kanssa. Lisäksi ulkoilen kahden koiramme kanssa. Mies tekee paljon töitä, mutta onneksi treenaamiseni on meillä pelkästään positiivinen asia eikä aiheuta ongelmia.

Fiilistelyä ja välillä ehkä sparraustakin toivon täältä löytyvän. Oma tuttava- ja kaveripiirini, saati sukulaiseni, eivät lainkaan ymmärrä treenaamistani. Sieltä suunnalta ei siis paljoa juttukavereita löydy. Nooo, onneksi on tämä foorumi :-)

Uusi myös täällä. Salitreenit alussa, paljon uutta opittavaa ja paranneltavaa. Innostus lähti vain syystä että halusin kerrankin toteuttaa itseäni ja tehdä jotakin mistä pidän. Aikaisempaa taustaa mm. yleisurheilusta sekä ratsastusta olen harrastanut pitkään. Tavoite kasvattaa kuntoa sekä lihasta entisestään, saa nähdä mihin hulluuteen tämäkin vie mennessään.. Töitä paiskin päivisin ja siinä sivussa omia kauramoottoreita hoitelen, vapaa-aika kuluu mukavasti ystävien ja karvakorvien parissa. Ikää tänä vuonna tulee 21 vuotta täyteen, elän suht rauhallista sinkkuelämää ilman sitoutumuksia.

Luulen löytäväni täältä paljon apua treenailuun ja ehkäpä vähän tsemppiä jatkaa sinnikkäästi vaikka takapakkia tulisikin. Tykkään tutustua ihmisiin ja vaihdella muuten vain kuulumisia, joten avoimin mielin täälläkin :)

Minä 28v lahdesta. Koko ikäni liikkunut uiden, ratsastaen, lenkkeillen, ryhmäjumppia. Viimesen 4 vuotta salia mukana. Lihaksia näkyy ja niitä on mutta täältä palstalta nyt ihan nimen kanssa lukemaan mitä tehdä jotta saadaan minusta lihaksikas nainen, ilman sitä mössöä. :puntti:

Täälläkin uusi tuloksas. Eli 25v. kahden pienen pojan äippä. Vuosien varrella treenaillu epäsäännöllisesti ja nyt tämä viimeisin periodi aloitettu loka-marraskuussa. Semi-tavoitteellisesti treenataan lihaksistoa (ranta)kuntoon (eli omaksi iloksi ja avokin silmäniloksi) ja sulattellaan näitä raskauskiloja :)

Ketoosidietti aloitettu kolme viikkoa sitten ja tällä hetkellä huikeat :wtf: -2,5kg :) Tästä on hyvä jatkaa...

Heipä hei! Täällä kirjottelee 20 v nainen Lahdesta. Saleilua reipas vuosi takana, myös kickboxingia, giryaa ja vaikka mitä muuta on tullut harrasteltua ;) Pakkista olen lueskellut jonkin aikaa, ja jotain kirjotellutkin tänne, mutta kai sitä vois tälleen virallisesti itsensä esitellä :) Tavoitteena ois mahdollisesti uskaltaa hakea Fitnessmalli kisoihin vuonna 2012 (tuota en olekkaan sitten koskaan vielä ääneen sanonut kellekkään, huh tulipas paljastettua :P)

Treeniblogini löytyy osoitteesta http://lihastalihasta.blogspot.com

Hei, olen uusi täällä. Kirjaimellisesti, juuri kirjauduin :D

Varsinais-Suomesta ilmoittaudun mukaan foorumin juttuihin, punttia, lenkkiä, sulista, tennistä, hiihtoa jne. tulee harrastettua lähes päivittäin..

28 v. neiti pohojosesta, hei. :) Viime aikoina olen ruvennut ahkerammin käymään salilla. Tällä hetkellä räpellän
epämääräisellä 2-jakoisella ohjelmalla 2-4 kertaa viikossa tarkoituksena kasvattaa lihasmassaa naisellisella
tavalla ja parantaa kuntoa. Puntin lisäksi liikuntaharrastuksiin kuuluu nyrkkeily ja zumba.

Tulin tänne hakemaan hieman vertaistukea, kun en saliharrastajia oman kullan lisäksi tunne.

Hei,

olen tanssiohjaaja ja pienen tytön äiti joka on päättänyt saada vartalonsa kuosiin :rolleyes: ja ajattelin että tämän foorumin seuraaminen motivoisi. Tällä hetkellä liikuntaa tulee melkein joka päivä useita tunteja, mutta pitäisi parantaa ruokavaliotani...

Parikymppinen naisenalku ilmoittautuu! Kuntosaliharrastus lähti käyntiin täysin untuvikkona vuonna 2009 ja kahmaisi otteeseensa melko ripeästi. Ryhmäliikuntapelleily vaihtui raudan kolisteluun kutakuinkin vuosi sitten. Jostakin vain puskee käsittämätön tarve haastaa itseä niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kipua en pelkää, eikä periksiantamattomasta asenteestakaan tunnu olevan puutetta... Tällä hetkellä suurta maailmaa ihmettelemässä rapakon takana, mutta progressiivisesti yritetään treenailla tässä seikkailujen varrella. Tavoitteena muutaman lähivuoden aikana hankkia PT avuksi, treenata itseni elämän parhaimpaan kuntoon ja siten katsoa mistä on tämä mimmi tehty! Sitä ennen pistellään tangolla koreasti, nautitaan Pakkiksen monipuolisesta annista ja samanhenkisten ihmisten inspiroivasta vaikutuksesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom