GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin ennen lukemassa foormia ilman rekisteröitymistä, etsimässä vastauksia kysymyksiin yms. Nyt sitten rekisteröidyin myös, jos vaikka tulisi jotain kirjoteltuakin joskus. Suurimmaksi osaksi mä vaan haamuilen kuitenkin :) Tällä hetkellä käyn päivittäin melkein ainakin..

Eli moi, olen pau_liina ja olen uusi täällä :D
Olen 24 vuotias naisihminen, tällä hetkellä asustan Lahdessa tulevan aviomiehen ja koiran kanssa. Salilla oon käynyt jo useamman vuoden ajan, mutta tiuhaan vaihtuneiden elämäntilanteiden vuoksi välillä on ollut todella pitkiäkin taukoja. Vajaan vuoden olen nyt taas puntannut ja muutenkin liikkunut säännöllisesti, kesällä oli 2 kk tauko salista ja nyt elokuun taas rampannut siellä ahkerasti. Punttiksen lisäksi rrrrrakastan kuntonyrkkeilyä. Aggret purkaantuu, hiki lentää ku sialla ja yläkroppa saa kyytiä. :hyvä: Lisäksi tuo koira lenkittää mua joka päivä..

Minäkin juuri rekisteröidyn vaikka olen jo pidempään taustaillut. Ikää mittarissa reilut kolmekymmentä ja kalenterista löytyy harrastuksina juoksua, bodypumpia, bodyattackia sekä uintia ja pyöräilyä satunnaisesti. Juuri ostettiin miehen kanssa sarjakortit sali-uintiyhdistelmään ja tässä ihmettelen että milläs ohjelmalla niitä vapaita painoja alkaisin illalla nostelemaan :)

Viime talvena ja keväällä harjoittelin juoksua ja toukokuussa juoksin puolimaratonin (hurjassa helteessä). Harjoitusohjelman loppupuolella alkoi pienet rasitusvaivat ilmoitella itsestään. Nyt tahtoisin pitää lihaskuntotreenit mukana kaksi kertaa viikossa estämässä rasitusvaivoja, tuomassa voimaa ja terveyttä sekä selkä-hartiaseudulle että koko vartaloon. Vaihtelevasti bodypumpissa ja kuntosalilla.

Moikka!

Silloin tällöin olen taustaillut, ja nyt sitten sattumalta päädyin rekisteröitymään mukaan. Olen 26-vuotias Oululainen, ja harrastanut punttia (enemmän ja vähemmän) tuosta keväästä 2009 asti. Nykyään pidän ykkösharrastuksenani taistelua ja tappelua, mutta puntti maistuu siinä sivussa silti :)

Juurikin rekisteröitynyt pitkäaikaistaustailija liittyy joukkoon!Oulussa asustelen, 25 vuotta ja aina salilla käynyt mutta nyt noin puoltoista vuotta vähän enemmän tosissaan. Tarkotuksena ois työstää kauniit pyöreät lihakset ja saada niihin vielä kokoakin. Unelmissa olis joskus henkilökohtanen treenari saaha jotta tulis parraimmat tulokset..:worship:

Uusi täällä, rekisteröidyin juuri, tosin olen seurannut saittia jonkin verran aikaisemmin. Oon saanut viime aikoina aivan uudenlaisen, intohimoisen innon treenaamiseen, pyrin liikkumaan monipuolisesti niin että saisin rasvaa veks ja lihaksia näkyviin. Siis hoikistuminen ja kiinteytyminen tavoitteena sekä erityisesti kokonaisvaltaista voimaa mitä nimenomaan kahvakuulatreenillä tulen saamaan. Kehitystä on tapahtunut ja se innostaa jatkamaan! Harrastelen viikottain spinningiä, sulkista ja kahvakuulia. Tolla paketilla oon kesäkondiksessa 2011 ;) Tämän treenaamisen myötä vaateshoppaamiset ovat jääneet vähemmälle ihan ajan puutteen vuoksi, rahaa säästynyt sen myötä, tilalle on tullut terveellinen elämäntapa hyvine ruokavalioineen. Kerran viikossa saan syödä NIIN PALJON KUIN HALUAN. :D

Vanha palstan lukija, aivan uusi kirjoittelija! Intomielinen kestävyysjuoksija, jolle tuli tuossa keväällä hinku lihaksiin. Rakastan siis rautaa, mutta piru vie kun se ei nouse.

saliharrastuksen aloittaminen olisi suunnitelmissa. Kunhan uskaltaisi.
Lucine, mennäänpä yhdessä nolaamaan toisemme kun saman kylän tyttöjä ollaan! Jaettu häpeä on pienempi häpeä.

Olen uusi täällä, todellakin. :) Aloitin uudelleen punttitreenit, välissä taukoa kahden lapsen teon ja hoidon takia. Mutta nyt on päikkäriajat, aamut ja illat tehokäyttöön joten äiti kuntoutuu ihan kummasti. :) Onneksi lihasmuisti aiemmasta treenauksesta auttaa ja tuloksia tulee pian.

Heissan,

olen 17-vuotias tyttö Helsingistä ja uusi täällä. Urheilua eri muodoissa on tullut aina harrastettua, ja salille eksyin ekaa kertaa joskus 12-13 -vuotiaana. Pitkän aikaa sali on ollut sellainen "kiva lisä" muiden lajejen treenaukseen (vuosien varrella olen harrastanut mm. kilpailumielessä lentopalloa ja cheerleadingia sekä harrastuspohjalta aerobiciä). Muutettuani vuosi sitten Helsinkiin opiskelemaan aloin käydä aktiivisemmin puntilla ja nykyään käyn salilla n. 3-5kertaa viikossa. Olen alkanut pikkuhiljaa lueskella bodaukseen liittyviä lehtiä ja viimein päädyin tännekin rekisteröitymään. Olen tällä hetkellä suht. hyvässä peruskunnossa, siis "normaaliin" nähden, en siis vielä ole mitenkään huomiota herättävän lihaksikas.

Olen alkanut haaveilla kisalavoista, lähinnä bodyfittnes ja classic body building kiinnostaisivat sen perusteella, mitä olen netistä lueskellut. Toiveissa olisi kisata vuoden päästä, jos vaan kropan saa pumpattua tarpeeksi hyväksi.

Mitä eroa ko. lajeilla on? Fittnessissä pitäisi tehdä vapari fysiikkakierrosten lisäksi, mutta mites tuo bodyfittnes ja body building, niissä on fysiikkakierrokset, mut onko niissä jotain eroa?

Olen ajatellut valmentajan hankkimista, kun en kuitenkaan usko tietäväni kaikkea tarpeellista kisaamisesta, kisadieteistä, yms. Haluaisin siis jonkun, jolla on kokemusta ja halua auttaa - mielellään opastamaan omalle puntille pari kertaa, tekemään ohjelmat, yms. Miten minun kannattaisi edetä asian kanssa? Olen parin kuukauden ajan etsinyt netistä ja lehdistä eri personal trainereita, järjestöjä, yms. tietoa, mutten ole osannut päättää, kehen ottaisin yhteyttä ja mistä kyselisin asiasta. Päädyin siis tänne, ensi viikonloppuna suuntana fittnes expo (yleisönä), joka varmaan antaa vähän lisää osviittaa.

Vastauksia odotellen,
Nora :)

Moi mimmit!

Hanna@Gym merkillä kirjoittelee 35 -vuotias reenailija eteläsuomesta. Salilla on tullut käytyä vuosien varrella vaihdellen enempi ja vähempi totisesti :) Palstalle eksyin vasta nyt ekakertaa.

Nyt olisi taas tarkoitus hiukan tsempata talven läpi. Kesäisin koiratouhut vievät sitten päähuomion.

Juuri tilasin juoksuun suunnatun sykemittarin jos vaikka kokeilisi hiukan hölkätäkin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
olen uusi täällä :)

Voisin minäkin ehkä vähän tarkemmin kertoa itsestäni :D
Salilla tulee käytyä sekä attackissa,combatissa ja kahvakuulassa.Joskus käyn pyöräilemässä.. Ja olen nyt innostunut jooqasta. Hyvää vastapainoa salille! Asustelen keski-suomessa. Koiran kanssa tulee toki myös ulkoiltua.

Normikuntoilija on uusi Pakkiksella mutta urheillut jo noin 20 vuotta lapsuuden lihavien vuosien jälkeen. Kuntosalilla 2-5krt viikossa viimeisen 20 vuoden ajan, luukunottamatta lomia jolloin juodaan kaljaa ja syödään lihaa ihan liikaa. Palataan.

Uusi täällä, uusi kaiken kaikkiaan tällä saralla urheilussa. Tai siis taustaa löytyy, muttei mielessä ole koskaan ollut lihasten kasvatus vaan lähinnä voiman ja kestävyyden parantaminen, nyt vasta olen alkanut kiinnittää huomiota syömisiin ja lihasten kasvuun. Tavoitteena, ehkä vähän turhan suuruudenhulluna, on ensi vuoden fitnessmalli-kisat :)

Urheilutaustaa löytyy, ihan junnuna (7-8vee?) isketty luistimet jalkaan ja maila käteen ja poikien sekaan jääpallokentille. Sitä mukaa sitten tein salitreeniä ja opin kaikki perustekniikat (kyykky, maastaveto, rinnalleveto, kulmasoutu, prässi, penkki yms). Jalkalihakset on aina olleet aika komiat. Nykysin tuo laji on jo jäänyt ja tilalle tullut lenkkeily, kesällä pudotin hulluna painoa ja koin henkilökohtaisen (lievähkön onneksi) syömishäiriö-kauteni (22-vuotiaana, jes), siitä nyt sitten opettelen pois ja koitan syödä paremmin, enemmän ja kasvattaa takaisin habaa, jonka menetin kituutellessa alle tonnin päivittäisellä kalorisaldolla.

Oon varmaan ihan hukassa täällä foorumilla näin aluksi ja teen ja kysyn varmaan kaikkea iha tyhmää/ittestään selvää, mutta koittakaa kestää :)

Myöskin ihan upouusi olen täällä! Olen jonkin verran pakkista seuraillut, mutta vasta nyt uskaltauduin itse kunnolla mukaan.

Olen työskennellyt liikunta-alalla vuodesta 2005 (ryhmäliikuntaohjaajana tällä hetkellä), mutta suhde omaan punttitreeniin on muuttunut intohimoiseksi ja tavoitteelliseksi vasta viimeisen kuuden kuukauden aikana. Minulla on pitkä tanssi-ja aerobictausta, mutta punttitreenien suhteen olen vielä aika noviisi. Olen erityisesti kaivannut ajatustenvaihtoa punttimimmien kanssa, ehkäpä täällä se onnistuu :)

Tsemppiä treeneihin kaikille!

Minä ihan uusi täällä, tai siis rekisteröidyin juuri äsken että pääsi kirjottelemaan. Forumeita on tullu selattua jo useamman vuoden.. :)

Mietin tossa että onko tää Punttimimmien palsta ihan kuolllut kun ei paljoa uusia viestejä näytä tulevan? Heräteltäiskö tätä pikkusen? Itse olen kohta 21v. täyttävä tyttönen, harrastanut salia enemmän tai vähemmän aktiivisesti jostain 2005-06 alkaen, nykyään punttis on henkireikä ja rakkain harrastus. Siinä ohella tulee sit lenkkeiltyä lähinnä, ryhmäliikuntoja olen kokeillut, mutta en kyllä tykännyt, ei mikään voita salilla käyntiä! :D Töissä olen vaatekaupassa, erittäin aktiivisessa liikkeessä siis aamusta iltaan (tuolla ei todellakaan vaan juoruta ja viikkailla vaatteita).. Kertokaas muutkin kuulumisia, jotain itsestänne tai muuta? Saataisiin vähän eloa tännekkin.

Taidanpa minäkin avata viestitilini ja esittäytyä. Iät ja ajat olen lueskellut täällä juttuja ja tunnuskin on näköjään ollut olemassa yli vuoden päivät. Alkaa olla jo vähän turhan creepy olo täällä taustalla muiden juttuja stalkatessa. Että hei vaan! :) Ikää löytyy 22 vuotta, aktiivista (3-5 krt viikko) salitouhuilua takana vasta kymmenisen kuukautta, mutta intoa riittää. Liikuntaharrastuksia ennen tätä punttien kanssa äheltämisen aloittamista ei ole ollut, joten lienee selvää, että pitkä matka on edessä jos jonkinmoista kokoa ja näköä meinaan lihaksiini saada. Mutta todellakin, motivaatio vaikuttaisi olevan kohdillaan, tämä tuntuu niin omalta jutulta kuin tuntua voi. Että semmoista!

Olisi varmaan paikallaan esittäytyä, kun tuli tänne rekisteröidyttyä. Palstaa olen toki jo jonkin aikaa lueskellut :) Nimimerkin takana siis 30-v. pirkanmaalaisnainen. Toivottavasti tästä ei seuraa kivitystuomiota, kun sanon, että salilla käynti on lähinnä "sivutreeniä" muun ohella ;) Tykkään kyllä kovin ja otetaan irti siitä se, mitä otettavissa on näillä treenimäärillä. Eniten vapaa-aikaa vie tuo koiruus, jonka kanssa lenkkeilen ja harrastan agilityä. Lisäksi ratsastusta ja lattareiden tanssimista sekä uintia ym. Ja jos salilla käymisestä tykkään, niin lattareita rakastan :) Eipä tähän sen kummempia osaa runoilla tältä erää :)

Täällä kans uus punttimimmi palstalla. Saliharrastusta takana muutama vuos. En oikein jaksa innostua tosta aerobisesta liikunnasta ja nostelisin vaan painoja hih.. :)

Sainpa minäkin vihdoin tehtyä itselleni tunnukset tänne, vaikka pakkista olenkin seurannut jo vuoden päivät.

Olen 25-vuotias ikuinen painon kanssa jojottelija ja elän irtokarkin kanssa tiukassa viha-rakkaussuhteessa. Säännöllisen salilharrastuksen aloitettuani puolisen vuotta sitten olen vihdoin saanut myös ruokapuolen edes jotenkin järkevään kondikseen ja painokin asettui normaaleihin uomiin kuin itsestään. Salilla käymisen(kin) suhteen nälkä kuitenkin on vain kasvanut syödessä ja nyt raudan nostelu on tavoitteellista. Mihinkään kilpalavoille en tähtää, vaan treenin fokus on omien rajojen koettelussa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom