Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Minäkin tavanomainen tapaus, olen etsinyt neuvoja säännöllisin väliajoin täältä ja nyt päätin luoda oman tunnuksen. Salilla oon käynyt noin puolitoista vuotta kohtalaisen tosissani, tavoitteena näkyvät lihakset :D (Ja tuloksiakin on tullut, mutta vielä on paljon töitä tehtävänä...) Salilla käyn yleensä kaksi kertaa viikkoon, joskus kolmekin. Lisänä paljon aerobista, muun muassa combatia, hölkkää, palloilua. Ruokavalio on mun heikko kohta, siinä on vielä paljon opettelemista, lähinnä siinä kuinka paljon on tarpeeksi.

Moi! Pidemmän aikaa oon jo palstaa selaillut, mutta nyt tuli tarve rekisteröityä. :) Reilun vuoden oon salilla käynyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti, muuta kuntoa pidän yllä hölkkäilemällä.

Morjentes!

Suht uusi minäkin. Miltei joka päivä täällä kuulolla, lähinnä "Poliisikouluun" threadia lueskelen.
Salilla käyn 4krt/vko voimaharjoittelua tekemässä poliisikoulun kuntotestejä varten ja hyvin on lähtenyt luistamaan. :puntti:
Ruokavalioista vaan pitäisi löytää kunnon juttua.

mmooi rekkasin just tänne ja kai munki pitää käyä täällä näyttäytymässä ö
harrastan yleisurheilua ja rautoja tulee sen takia nosteltua. ompa kiva että täällä on kunnon likkajengi joihin on totuttu, uskaltaa siis rauhassa kysellä ja keskustella :D

Moro! Rekkasin palstalle jo aikaisemmin, mutta kirjoitteluintoa alkaa ilmetä vasta nyt. Puntteja olen nostellut useamman vuoden ajan, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Nyt taas melkein vuoden tauon jälkeen aktiivinen kausi, joka toivottavasti jatkuu ja jatkuu vaan.

Punttailun lisäksi tulee harrastettua maastopyöräilyä.

Moikka!
Juuri eilen tunnukset tänne tekaisin, heti ilmoittaudun tänne jotten sitten kehtaa luovuttaa kun alkuinnostus hiipuu...
"Entisessä elämässä" n. 15 vuotta sitten koettu aktiivi/addikti-vaihe punttailussa, nyt vanhana ja tosi viisaana yritän taas aloitella kun joku ikävän nalkuttava ääni takaraivon tietämillä väittää että alan rupsahtaa ja muka vanhenenkin :eek:

Terve! Minäkin uusi, huhtikuusta asti olen salilla käynyt kolme kertaa viikossa. Koitan kohottaa kuntoani armeijaa varten (2011 ekaan ryhmään) ja alkukuntoahan ei ollut ollenkaan. Olen/olin siis kaikkea urheilua inhoava ruuanystävä, kunnes erehdyin salille, ja voi että! Tää on niin kivaa ettei uskoisi, pakko käydä vähintään se kolme kertaa viikossa tai hajoo pää!

Hei mimmit!

Punttiksen jokin vuosi sitten löytänyt sekaliikkuja ilmoittautuu. Nuorena käyty laji jos toinenkin läpi, eniten tullu voimisteltua, ja vieläkin sillon tällön. Aikuiseksi on siis kasvettu, liikunta on jääny. Olen seuraillut keskusteluja sivusta pitkään mutta alkoi ärsyttää nuo pelkän lukijan rajoitetut oikeudet. Joten nyt liityn virallisesti joukkoon! Ties vaikka miitteihinkin uskaltais. Keski-Uudeltamaalta ollaan.

kaitpä mäkin sit ilmottaudun, tuli tarve tehä tunnukset et pääsis itekki osallistumaan keskusteluun. :P Kohta pari vuotta treenannut salilla aktiivisesti n.5 krt viikossa, liikunta vaan on intohimo ja elämäntapa:) Ja se fiilis ku itekki tajuu huomaa iha konkreettisii tuloksii, jotain parasta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Moi Mimmit!

Punttailua on takana kokonaista viikon verran, eli täysi nyypiö ilmoittautuu remmiin mukaan. Tarkoitus olisi muokata olemusta vähän lihaksikkaampaan suuntaan, siihen kun näemmä pystyy vaikuttamaan helpommin kuin uhkaavasti lisääntyviin ryppyihin...

Liikuntataustaa lähinnä erilaisten aerobisten lajien osalta on takana suunnilleen eliniän verran, mutta vasta tuossa n. kaksvitosena aloitin säännöllisen liikkumisen.

Toivon löytäväni ja olenkin jo löytänyt täältä pakkiksesta paljon hyödyllistä tietoa.

Tsemppiä treeneihin kaikille, jotka jaksoitte tänne asti lukea :thumbs:

Olen täällä uusi, koska olin etsinyt kaikenl.treenivinkit, ravinto-vinkit. Olen 38v, syntynyt Islannissa, Suomessa asun 9v, olen virrallisesti nainen, mutta olen halunut aina syntyä pojaksi, mieheksi, ja tein kaikki mitä voinut, vaan etteivät rinnat kasvais, ja ettei tulis naiselliset muodot. Olin alkanut treenattaa kovasti jo 12 vuotiaana, sidonut rinnat, en käytä mitään hormoneja, vaan haluan lihasmassaa luonnolliseksi treenaamalla, vaikka se on joskus tosi vaikea, kun tavoitteeni on hyvin lihaksikas ja miesmainen vartalo. Se, minusta.

Olen jo pari vuotta aina vähän toisella silmällä lueskellut juttuja täällä ja nyt viimein tuli sitten rekisteröidyttyä.
Olen vähän tällainen puolilaiska treenaja. Harrastuksiin kuuluu niin paljon muuta liikuntaa, että vaikea saada salilla käynti mahtumaan.

Hellou, tänään liityin joukkoonne iloiseen. Punttien nostelua takana jokunen vuosi (n.5) josta "tosissaan" parisen vuotta. Takaraivossa ajatus, josko sitä joskus lavalle nousisi... Toistaiseksi vain siis omaksi iloksi seuraan kehitystäni ja toivon, että täältä löytää sen kipinän vielä tavoitteellisempaan treenaamiseen ja vinkkejä.

Suurin kompastuskivi on tällä hetkellä ruokavalio ja se on jarruttanut kehitystä, eli niitäkin vinkkejä täällä metsästämässä.

Katsellaan kuinka ahkera kirjoittelija musta tulee :)

tosimielinen punttimimmi olen :dance: (nyt salitauolla) =(

välillä iskee kirjottelu/keskustelu puumi.. hauska homma jos sais keskustelua toisten salimuijien kanssa :)

kiinnostaa tuningautot tekniikka musa (rap-hip-tekno) ja rauta

Yksi uusi ilmottautuu joukkoon.
Hetken jo sivua seuranneena uskaltauduin vihdoinkin rekisteröityä. Liikuntataustaa löytyy enimmäkseen tuolta itsepuolustus puolelta, mutta loukkaantumisen ja sitä seuranneen polvileikkauksen myötä tullut hieman liikunnasta taukoa.
Nyt vuoden lepäiltyä päätin että jotain on tehtävä ennen kuin paisun virtahevoksi. Pienen pohdinnan jälkeen päädyin siihen että haluan vielä kävellä vanhanakin, joten polvia rasittavat lajit sai jäädä, ja että ehkä hieman turvallisempi kuntosaliharjoittelu olisi minua varten.
Tällä hetkellä tulee vielä kotona harjoiteltua jotta saisi hieman paremman kunnon ennen kuin uskaltautuu työpaikan kuntosalille kaikkien miesten keskuuteen :D
Itsetunto siis korkealla tällä hetkellä kropan suhteen:rock:

About uusi täällä, jotain kyllä tänne on tullut epäkohteliaasti kirjoiteltua ennen esittäytymistä. Eli olen puolisen vuotta sitten aloittanut punttaamisen, reilusti yli kolmekymppinen täysi noviisi. Salilla olen pyrkinyt käymään 4kertaa viikossa.

Noin vuoden olen lueskellut tän foorumin juttuja ja nyt päätin rekisteröityä :). N. puol vuotta olen käynyt salilla ja n. 2 kertaa viikossa.

Minäkin uusi täällä, rekisteröin itseni jonkin aikaa sitten. Aika vähän aikaa olen käynyt ahkerammin (2-3krt/vko) salilla, ehkä noin puolitoista kuukautta, mutta tästäpä se lähtee :)

Hei!

Myös minä uusi jäsen tääläpäin. Kuntosalilla käymisestä olen innostunut vasta pari viikkoa sitten treenaaminen on siis uutta minulle mutta tähän mennessä olen ainakin nauttinut siitä tooooodella kovasti.
toivottavasti minustakin tulee kunnon punttimimmi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom