Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Moi

Eipä olisi wanha uskonut esittäytyvänsä täällä - mutta eipä se olisi uskonut vielä muutama vuosi sitten muuttuvansa tällaiseksi himopunttailijaksikaan. Noin viisi vuotta sitten ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN salivierailu. Nyt puolitoista vuotta säännöllistä (lue: 3-4 krt/vko) salitreeniä takana, ja kehitystä ON tapahtunut. "Ihmeperheeseeni" kuuluvat myös mies ja neljä lasta.

Yksi uusi täällä. En ole ennen saanut aikaiseksi kirjautua. Salilla aloin treenaamaan jo kymmenen vuotta sitten ja pari pitkää taukoakin tässä välissä on ollut. Nyt jatkuu taas :puntti:

Helou!

Täälläkin taas yksi uusi. Liikunta ollut osa elämää enempi vähempi aina, viitisen vuotta olin kai luettavissa aktiiviurheilijaksi. Viime syksyn ja kevään ajan jouduin pitämään taukoa treenaamisesta. Nyt yritän taas kasvattaa kuntoa punttitreenillä ja pyöräilyllä, pääpaino mahan litistämisellä ja kehon kiinteyttämisellä muutenkin.

Tervehdys kaikille!

Täällä esittäytyy aivan uusi ja aloitteleva...
Tarkoituksena kohottaa kuntoa ja muuttaa allit käsivarsissa kiinteäksi..ja vatsa kanssa...+peppu/pakarat/reidet yms. etc. jne.

Ja tietysti laihduttaa ja lopettaa tupakointi...

Kyllästyin täysin katsomaan nykyistä ulkomuotoani ja liityin salille tehdäkseni asialle jotain.
Tavoitteena on 3-4 krt/viikossa sali (mikä kyllä onnistuu täysin) + 5km juoksulenkin harjoitteleminen ja sen suorittaminen jossakin vaiheessa.

Jälleen uusi mukaan ilmoittautuja. Olen lueskellut sivuja jo monta vuotta. Muutama vuosi sitten tuli tänne satunnaisesti jotain kirjoiteltuakin, mutta nyt sain hommattua itselleni tänne uudet tunnukset :hyvä:. Puntilla olen käynyt 16 -vuotiaasta (ei se missään näy).

21-wee aloittelija, joka käynyt muutaman päivän päästä kuukauden päivät salilla..Päätin vaan yksi päivä, että nyt on kunnon kohotuksen aika. Mies onneksi innostui myös ja onneksi ukko käynyt vähän nuorempana enemmänkin salilla ja tuttavapiiristä löytyy yksi enemmän tai vähemmän "bodari" jolta voi aina kysyä neuvoja. Samalla yritetään pudottaa nuo ylimääräiset 10kg, mitä on kertynyt ja kohottaa muutenkin paruskuntoa lenkkeilemällä. Vaaka näyttää jo nyt -3kg ja ihmettelen kuinka kuukaudessa voi jäädä niin totaalisesti koukkuun :puntti: Ja kyllä, olen huomannut kuukaudessa jo muutoksia! Haba alkaa pikku hiljaa muodostua (ennen en edes huomannut sellaista olevan tuon läskin alta :hyper:) ja tankokin nousee jo penkistä 20kertaa. Alussa se nousi 7 kertaa :david: :lol2: Parempaa itsetunnon kohottajaa ei voisi olla, kun huomaa, kuinka kehittyy treenitreeniltä :) Hyvää kesää kaikille 'punttimimmeille', saapi nähä missä kunnossa sitä ollaan täällä päässä kesän lopussa :)

Tässä taas uusi intoilija, jolla on viimeisen vuoden aikana kasvanut hirveä hinku lähteä mukaan erityisesti Fitness-maailmaan.

Olen aina harrastanut liikuntaa paljon, mutta lähinnä ajan on vienyt joukkueurheilulajit. Salilla olen käynyt aina kun on reenien ohella ollut mahdollista, mikä viime kauden reenimäärien takia jäi todella minimaaliseksi. (5-6 kertaa viikossa laji-tai oheisreeniä noin 2-3 tuntia kerrallaan)

En ole täysin vielä varma ensi kauden pelaamisestani, kun haluaisin tehdä vähän muitakin asioita, kuin juosta pallon perässä.
Toisin sanoen yritän nyt syyskuuhun asti sisällyttää lajireenin ohelle aikatauluuni pari kerta viikossa salilla käyntiä ja toivon pystyväni lisäämääni sitä pikkuhiljaa. Tiedän, että se määrä aerobista treeniä, joka joukkueen mukana harjoitellaan, varmasti tuhoaa suurimman osan siitä mitä salilla saa aikaiseksi.
Siksi kyselisinkin osaako kukaan sanoa, onko minulla mitään toivoa koittaa yhdistää nämä kaksi erilaista reenimuotoa, vai pitääkö pelaaminen lopettaa, ennenkuin voin aloittaa todellisen kehoni muokkaamisen salilla??

uusi täällä

Olen siis ihan uusi tapaus tällä forumilla ja samoin kuin ketjun aloittaja; minäkin olen punttiholisti.
Olen säännöllisesti käynyt salilla about neöjä vuotta. Välillä muutaman kuukauden tauko lapsen syntymän aikoihin. Tuossa noin vuosi sitten koin "herätyksen" ja aloin treenaamaan aiempaa tavoitteellisemmin tai ehkä "äijämäisemmin".
Tällä hetkellä mulla on kolmeen jaettu ohjelma. Yläkroppa, alakroppa ja sit yksi erillinen ns funktionaalisten liikkeiden ohjelma. Nyt olen tuossa elokuun paikkeilla eka kertaa sen paikan edessä, että kukaan ulkopuolinen ohjaaja ei ole mulle enää tekemässä uusi ohjelmia. Silloin varmaan kovasti kaipailen teiltä vinkkejä ;) Ai niin, nyt teen sarjoja sillai, että kolme viikkoa teen 3* 8-10 toistoja ja sit pari viikkoa 3* 4-6 toistoa. Funktionaaliset on asia ihan erikseen sit.
Mut tässä tarinaa minusta... treeni-iloa kaikille :hyvä:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Päätinpä minäkin sitten kirjautua... Tausta on minulla hyvin palloiluvoittoinen, mutta vähän kaikenlaista on tullut vuosien varrella kokeiltua. Reenailen tällä hetkellä lähinnä omaksi ilokseni ilman suuria tavotteita. Talvella ohjelmaan kuului BodyPumpia ja lattaritansseja sekä salilla kerta viikkoon, about. Nyt kesäaikaan tulee juostua lenkkiä 6-13km pari kertaa viikossa ja salilla sitten pari kertaa viikossa. Nyt on ehkä vähän purasssut tuo salikärpänen kun olen siellä enemmän pyörinyt ja siis tuloksetkin parantuneet.

Sivuilla tulee pyörittyä vaikken kirjottelekkaan... :- ) haen neuvoja ja vinkkejä.
Salilla käyty ennen epäsäännöllisesti ja laiskasti, nyt vähän enemmän pelissä tällä kertaa. Läskiä veke ja lihasta tilalle.. :)

Lisänä pyöräilen ja uin, joskus hölkkäilen.. jää varmaan vähemmälle kun salia lisätään ohjelmaan..

Vähän vanhempi faabio kaipais sellaisia vinkkejä, joilla pääsis semmoiseen kohtuulliseen kuntoon. Aika on rajallinen, mutta jotain tehokasta tarttis tehrä niilläkin vähillä tunneilla, joilla ehtii reenaamaan.

Edit: vinkkiä siis ukolle ja akalle ;))

Viimeksi muokattu:
Tässä nyt muutaman päivän tullut pyörittyä sivustolla melko aktiivisesti lueskelemassa ideoita treeniohjelmaan ja vähän kaikkea muutakin, joten ajattelinpa tällä kertaa esittäytyä myöskin. Tunnukset olinkin näemmä luonut jo pari vuotta sitten, kun edellisen kerran aloittelin uudestaan kunnolla treenailemaan..pitkään jatkuneen toistuvan sairastelun takia oli tässä taas pitempi treenitauko mutta viime viikolla vihdoin pääsin ensimmäisen kerran pitkästä aikaa salille ja nyt on suuri into päällä! :hyper:

Kuntosaliharrastuksen aloitin joskus kymmenisen vuotta sitten jalkapalloharrastuksen loputtua. Silloin salilla treenatessa vielä tyttöjen kanssa pelättiin isojen lihasten kasvua ja tehtiin pitkiä sarjoja pienillä painoilla lähinnä reisi-pylly-vatsa-seudulla kiinteytymisen toivossa mutta onneksi jossain vaiheessa tulin järkiini ja tajusin että teen paljon turhaa työtä ja ettei ne ihan niin vaan ilmesty ne "liian isot" lihakset :) Tällä hetkellä treenitavoitteena on kasvattaa kuntoa ja voimaa (jos vaikka kulkis kauppakassikin kotiin vähän vähemmällä ponnistelulla..), saada kroppaan rasvakerroksen tilalle vähän lihasta ja muuten vaan pitää hauskaa kuntoilun parissa.

Minäkin lopulta päätin rekisteröityä, kun niin aktiivisesti tullut täällä pyörittyä lukemassa vinkkejä reenaamiseen. Salilla oon käynyt kohta kuutisen vuotta, enemmän tai vähemmän säännöllisesti elämäntilanteen mukaan. Nyt taas motivaation ollessa korkealla tulee tälläkin palstalla pyörittyä :)

Mun salilla ei käy juurikaan samanikäisiä naisia ja täältä on löytynyt uutta tietoa. Ja kaikkee hauskaa :) Vaikea välillä keksii itselleen tekemistä kun on tehnyt pientä elämäntaparemonttia eikä enää haluu juhlia joka lauantai mutta ei oo vielä valmis kutomaan sukkiakaan iltaisin...

No tota.. Kaippas määkin sitten tunnustaudun naiseksi.. Ensimmäinen postaus, vaikka tunnukset ovatkin olleet jo jonkin aikaa.. Mutta jostainhan se täytyy aloittaa!

Eli olen oululainen (tosin seuraavan 9 kk:n ajan skotlantilainen) opiskelija-himoreenaaja. Pakkikselle olen alunperin eksynyt guugelin kautta, kun olen etsinyt infoa uusista reenitekniikoista. Täältä on kiva selata mielipiteitä ja kokemuksia uusista tekniikoista ym., vaikka joskus nuo threadit tuppaa menemään vähän vänkäämiseksi ja pilkunraiskaamiseksi...

Loin tunnuksen tossa eilen. Olen palloilulajia harrastava tyttö, joka haluaisi lyhyesti saada lihasmassaa lisää. Olen nyt lisäämässä viikottaisia salikäyntejä kahteen, mutta vielä on auki mitä kullakin kerralla harjoitan.
Tänä aamuna kävin salilla ennen töitä, alkulämppäsin soudulla ja tein kolmen sarjat (8 toistoa) kyykkyä, sivukyykkyä, penkkipunnerrusta ja maastavetoa. Olenko ymmärtänyt oikein että kys. liikkeet ovat varsin kokonaisvaltaisia, eli treenaavat montaa lihasta yhtäaikaa? :) Lisäksi tein vielä käsiä muilla liikkeillä.
Ruokavalioni on aiemmin ollut varsin hiilaripitoista, tosin viime aikoina olen hyvin karsinut turhaa herkunmussuttelua yms. lisäksi kasviksia, hedelmiä ja marjoja menee lähes poikkeuksetta päivittäin se ainakin 500g. Proteiineja olen nyt lisännyt maitorahkan ja raejuuston sekä pähkinöiden muodossa.
Toivottavasti olen oikeaan suuntaan matkalla.. :D

Olen pörrännyt sivustolla pidemmän aikaa, mutta nyt rohkenin vääntää omat tunnukset.. Punttailua olen harrastanut jo muutaman vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti. Pari kk sitten otin itseä niskasta kiinni vuoden laiskottelun ja sohvaperunoinnin jälkeen. Punttailen kotona, koska omasta takaa löytyy välineistöä ja painoja ihan hyvin. Opiskelijana budjetti on tiukka, eikä salille oikein raaski lähteä. Koululla on onneksi pieni sali minne pääsee treenaamaan. Käyn myös säännöllisesti lenkillä, lähinnä hölkkäämässä. Tavoitteena olisi saada lisää lihasmassaa, ja kasvattaa yleiskuntoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom