Tässä taas uusi intoilija, jolla on viimeisen vuoden aikana kasvanut hirveä hinku lähteä mukaan erityisesti Fitness-maailmaan.
Olen aina harrastanut liikuntaa paljon, mutta lähinnä ajan on vienyt joukkueurheilulajit. Salilla olen käynyt aina kun on reenien ohella ollut mahdollista, mikä viime kauden reenimäärien takia jäi todella minimaaliseksi. (5-6 kertaa viikossa laji-tai oheisreeniä noin 2-3 tuntia kerrallaan)
En ole täysin vielä varma ensi kauden pelaamisestani, kun haluaisin tehdä vähän muitakin asioita, kuin juosta pallon perässä.
Toisin sanoen yritän nyt syyskuuhun asti sisällyttää lajireenin ohelle aikatauluuni pari kerta viikossa salilla käyntiä ja toivon pystyväni lisäämääni sitä pikkuhiljaa. Tiedän, että se määrä aerobista treeniä, joka joukkueen mukana harjoitellaan, varmasti tuhoaa suurimman osan siitä mitä salilla saa aikaiseksi.
Siksi kyselisinkin osaako kukaan sanoa, onko minulla mitään toivoa koittaa yhdistää nämä kaksi erilaista reenimuotoa, vai pitääkö pelaaminen lopettaa, ennenkuin voin aloittaa todellisen kehoni muokkaamisen salilla??