Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Morjens vaan kaikille!

Täällä ilmoittautuu kolmikymppinen entinen sohvaperuna. :) Parisen vuotta sitten aloitin aktiivisemman elämän, ja ihan hyvällä mallilla alkaa olemaan. Salilla tulee käytyä, ja juoksukin on alkanut maistua nyt kun kuntokin on kohonnut. Epäsäännöllisen säännöllisesti käyn myös erilaisissa jumpissa, tanssitunneilla ja astangajoogassa. Suunnitelmat on, et saisin enempi lihasta ja alhaisemman rasvaprossan, mut en ota tästä hirveesti stressiä. Pääasia, et on kivaa. :)

Moi! Mä olen 23-vuotias tyttö Turusta, harrastan epäsäännöllisesti thainyrkkeilyä ja olen tajuttoman kiinnostunut myös kaikista muista mahdollisista taistelulajeista ja rahoituksen ja ajan mukaan käyn mielelläni harrastamassa mitä milloinkin. Rakastan taistelua ja kisailua, myös joukkueena eli pelaan mielläni pesistä kesällä ja jääkiekkoa talvella. Lentopallo ja sulkapallo ynnä muut kouluvuosien inhokit on tätä nykyä kaikki suosikkeja.

Suurimmaksi osaksi tosin pidän kunnosta huolta kotona matolla ja ulkona lenkkipoluilla, sillä työajat on sen verran oudot ja töitä on paljon, ettei aina harrastuksiin, salille tai nyrkkeilytunneille pääse tai jaksa mennä.

Odotan innolla teihin muihin tutustumista. :-)

jihuuu, jokunen vuosi on tullut sivusta seurailtua juttuja täällä ja nyt rohkenin liittyä joukkoon! :> takana muutama vuosi ahkeraa treenaamista salilla, tosin viimeisen vuoden olin ikävistä syistä poissa kuviosta, mutta nyt taas voimissani kohti uusia haasteita. kivaa kevättä ja tulevaa kesää kaikille! \o/

Oon ainakin vuoden ajan säännöllisesti lueskellut näitä sivuja.. nyt sitten uskalsin rekisteröityä, koska töissä on ollut ihan hirmu tylsää. :D
Ikää mulla on 19 v, salilla oon käyny pari vuotta, lisäks spinningissä, pumpissa ja kuntonyrkkeilyssä tulee käytyä.
Yritän aina salilla treenata älyttömän "tosissani", mutta eipä musta oo ainakaa vielä mitää truubodari lihaskimppua tullu. (Yritys on kova. :D)

Hei! Olen lukenut foorumia jo kauan, nyt sain rekisteröidyttyä vihdoinkin. Spinningiä, Kinesistä ja lenkkeilyä tullut harrastettua säännöllisen epäsäännöllisesti aikaisemmin. Salilla olen alkanut viihtyä paremmin kun olen saanut juonesta kiinni ystävän opastuksella. Ja tuntuu ettei tämä into ihan heti lopahda..

Aurinkoista kevättä kaikille!

Moikka vaan kaikki! :)
Forumia on tullut lueskeltua säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta nyt päätin liittyä, koska ajattelin, että täältä saa varmasti hyviä vinkkejä treeniin ja ruokavalioon :)
Oon treenannut salilla varmaan vuodesta 2001 tai 2002 (en muista enää tarkkaan :D), tosin alussa paljon kevyemmin kuin nykyään. Tänä päivänä treenaan salilla 2 krt/vko ja lisäksi käyn body pumpissa, spinningissä ja power stepissä 1-2 krt/vko. Huomaan, että salilla käynnistä on tullut jo lähes "pakkomielle", silleen kuitenkin terveen rajoissa vielä ;)

Moi, Uusi lukija ja tyhmien kysymysten heittelijä ilmoittautuu :)

Ikää on 24 ja naismaista saliharrastusta takana useampi vuosi, pump-tunteja yksi vuosi. Nyt Pumpin tulosten innoittamana varovaista siirtymistä kohti oikeita isoja vapaita painoja ..

Ajauduin paikalle etsiessäni neuvoja leuanvetoon. Tulos toistaiseksi 0. Ehkä joku päivä ne siitä korjaantuu ;)

Hei vaan! Minäkin selaillut sivuja jo todella kauan ja nyt vasta uskalsin sitten heittää jonkin sortin settiä tännekkin. Ikää on 18 (ensikuussa 19) ja aloitin ihan urakalla tämän saliharrastukseni tuossa noin puolisen vuotta sitten. Töissä olen Helsingin Kaupungin Rakennuspalvelussa (entinen Rakennusvirasto) ja hmm.. olen erittäin suuri raskaan musiikin ystävä ! :D

Heips vaan!

Useamman vuoden jo täällä epäsäännöllisen säännöllisesti pyörineenä ajattelin myös ilmoittautua tähänkin ketjuun.

Olen jo hieman vanhempi tapaus kuin useammat teistä ja lapsiakin on kaksi. Puntti on pääsääntöinen laji, lisäksi crossingia satunnaisesti ja välillä vähän kaikkea muutakin. Salilla olen käynyt monta vuotta mutta oikeestaan nyt viimeisen vuoden vasta valaistuneena (kiits Carita ;) ) ja tavoitteellisemmin. Tällä hetkellä parantelen lauantaina operoitua polvea ja haaveilen jo salille pääsystä.

Muita kiinnostuksen kohteita on koirat, salibandy ja ikuisena opiskelijana biologia :D

Kukkuu

Kauemman aikaa jo forumia selaillut ulostautuu kaapista :D

Ikää 21v, urheiluhullu pienestä pitäen. Säännöllistä raudan kanssa tappelua takana reilu 6kk, lisäks tulee muutama tuhat kilsaa hiihdettyä talvella ja pari kisaaki kierrettyä. Seuraavana tavotteena triathlonin sm-perusmatka heinäkuussa, joten nyt keväällä ja kesällä rullahiihdon ja puntin lisäks tulee uitua, juostua ja pyöräiltyä ahkerasti.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heippa! Olen 22 v. helsinkiläinen opiskelija. Salitreeni on ollut salsatanssin ohella "päälajini" n. kolme vuotta ja sitä ennen vähän satunnaisempaa. Tuona aikana kehitys on ollut sanoisinko, maltillisen nousujohteista, mutta kokonaisvaltaista- lihasta on saatu, treenit kehittyneet sisällöllisesti ja ravintopuoli tukee tuota kehitystä. Jonkin aikaa olen ollut rekisteröityneenä mutta sitäkin kauemmin hakenut Pakkikselta treeni- ja muita vinkkejä. Treenimotivaatio kasvaa kasvamistaan, ja se onkin hyvä lähtökohta tavotteiden saavuttamiselle ja uusien asettamiselle!

Salitreenin, salsan ja opiskelun (Haaga-Helia) lisäksi elämääni kuuluu mm. työt sisustusalan liikkeessä, perhoskoira, ja rakas avomieheni.

Aurinkoista kevättä ja treeni-iloa!

Moi! Olen rekisteröitynyt tänne jo ikuisuus sitten, mutta ei ole tullut kirjoiteltua itse mitään, vaikka aina välillä olenkin täältä selaillut vinkkejä treeniin ja ruokavalioon.

Olen siis 30-v. ja Hämeenlinnasta, pääasissa treenailen salilla, talvisin käyn spinnigissä, mutta näin kesällä on kiva pyöräillä ihan ulkosalla. Tykkään treenata suht kovaa ja pyrin heiluttelemaan niitä suurimpia painoja mitä maasta irti saan, tekniikan kuitenkaan kärsimättä. Yritän myös syödä terveellisesti, mutta en ota siitä sen suurempaa stressiä.

Kotijoukkoihin kuuluu avomies ja 4-v. tytär.

Löytyykö täältä muita hämeenlinnalaisia punttimimmejä? Joskus olen miettinyt, että olisi mukava tutustua ihan livenäkin samanhenkiseen porukkaan, koska ystäväpiiristäni ei löydy ketään kuka olisi yhtä innostunut tästä hommasta. :)

Moikka kaikille. Olen jo vuosia "vaaninut varjoissa", eli pyörinyt anonyyminä lukemassa Pakkotoiston ja Punttimimmien juttuja. Olen jo lähemmäs seniorisarjalainen, 37-vuotias ja pyörinyt paikallisella salilla ( yhdellä niistä ) noin viiden vuoden ajan. Ja nälkä vain kasvaa syödessä. Valitettavasti tuttavapiiriini ei kuulu ketään asiasta innostunutta ja olisi NIIN mukava välissä jutella itseään kiinnostavista asioista.
Perheeseeni kuuluu 17-vuotias poika (jalkapallon harrastaja), sekä kaksi kappaletta koiraneitejä.
Ja asun muuten Lohjalla, joten olisi hieno yllätys, josta täältä löytyisi muitakin Lohjalaisia.

Täällä yksi hämeenlinnalainen!
Enpä ole esittäytynytkään, vaikka muutamia viestejä olen tänne jo kirjoitellut ja rekisteröidyin n. vuosi sitten. Säännöllistä saliharrastusta takana suunnilleen saman verran, joten aloittelija olen vielä. Into on kuitenkin kova, ja ehkä niitä tuloksiakin on vielä joskus nähtävissä. :puntti:

Täällä yksi Kajaanilainen, vasta pari kuukautta sitten saleilun aloittanut, 18-vuotias tyttö. Olen aina vihannut kaikenlaista liikuntaa - siihen asti kunnes LadyLinellä oli hyvä tarjous ja innostuin käymään jumpissa. Tämä johti siihen, että ihastuin nostelemaan rautaa ja jumpat jäivät sen siliän tien. Ehkä spinningiä muutaman kerran kuukaudessa, jos kerkeää :D

Käyn kaksoistutkintoa alalla, joka ei ole lainkaan omani. Olen kuitenkin ajatellut kestää vielä loput pari vuotta lukiotodistuksen saamiseksi, ja tämän jälkeen karistan Kajaanin pölyt nilkoistani ja suuntaan etelämmäksi opiskelemaan jotain mukavempaa.

Hmm mitähän vielä. Minulla on kaksi ihanaa kissaa sekä olen vegaani.

Täällä myös pitkään palstan "vakoilijana" toiminut, nyt rohkenin jo postatakin. :)

Olen siis 28-vee jyväskyläläinen liikuntaintoilija, lajeina mm. lenkkeily, kuntosali + jumpat, uusimpana innostuksen kohteena bailatino (jossa tällainen rytmitajutonkin pärjäsi mainiosti!). Juoksemiseen olen hurahtanut sen verran että muutama maratonkin on tullut suoritettua. Lisäksi satunnaisesti käyn mm. uimassa, hiihtämässä, laskettelemassa ja lavatanssaamassa, ja säännöllisesti (joka päivä) koiran kanssa kävelylenkkeilemässä.

22v. opiskelija helsingistä. Ravitsemus- ja ruokajuttuja opiskelen lähinnä. Kokkina siis tehty hommia kesät, mutta ravintola-alalle en todellakaan aio. Salia tullut harrastettua viitisen vuotta, ekat vuodet vähän hapuillen ja tietoa keräten, sitten tuli leikkauksen takia välivuosi ja sen jälkeen entistä tehokkaampaa reeniä. Nyt viimesen vuoden aikana alkanut kisaaminenkin vienosti kiinnostamaan. Mutta kahtotaan nyt miten kehitystä tulee ;) Muuten tullut aina urheiltua, fudista vähän vakavammin aiemmin, nykyään salin lisäks tulee lähinnä lenkkeiltyä ja rullaluisteltua. Ja lumilautailtua säännöllisen epäsäännöllisesti :D Perus terveelliset elämäntavat, liikunta ja suhteellisen tarkka ruokavalio, niin kuin suurimmalla osalla muistakin tällä.. ei kai siinä muuta. :)

Moi! mäki oon pyöriny täällä foorumeilla jo vuoden tai pari, mut en oo aiemmin saanu aikaseks kirjottaa itse mitään. Oon 19-vuotias opiskelijatyttönen ja asunut Tampereella viime syksystä asti. Oon käyny salilla jo muutaman vuoden, mut välissä on ollu myös pitempiä taukoja ja vasta nyt viimeisen vuoden aikana oon saanu kunnon otteen treeneihin ja kehitystäkin on vähän nähtävissä, kiitos pakkikselta löytyneiden ravinto- ja treenausvinkkien.

En oo koskaan aiemmin ollu erityisen urheilullinen, joten oon itsekin yllättynyt siitä, miten paljon nykyään nautin liikunnasta. Salin lisäksi lenkkeilen ja nyt kesällä yritän aloittaa myös maastopyöräilyn, kunhan löydän jostain lähiseuduilta sopivia polkuja. En ota treenaamisesta turhia paineita, koska tavoitteena ei ole mitkään kisat tms. vaan lähinnä hyvä olo ja kunto, ja siinä sivussa myös paremman näköinen kroppa.

Ois kiva tutustua myös muihin mimmeihin, varsinkin Tampereella asuviin. :)

Hei! Olen pyörinyt foorumeilla nimimerkittömänä jo jonkin aikaa, joten nyt päätin vihdoin luoda omanikin :) Parikymppinen olen ja Turussa asustelen. Kauneudenhoitoalla puuhailen tällä hetkellä.

Treenaillut vuoden verran aktiivisesti, tavoitteenani lihasmassan hankkiminen ja kiinteytyminen sopivasti. Ihannekroppani taitaakin olla enemmän hoikanpuoleinen, mutta kuitenkin lihaksikas. Minunkaan tavoitteisiini ei siis kuulu myöskään kisat yms.
Olen niin aloittelija vielä näissä ravintoasioissakin, ja olen huomannut pakkiksesta olevan hyötyä ja paljon apua.

Kehitystä on siis tapahtunut ja hiljaa hyvä tulee ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom