Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joka päivä käyn.

Jeps, mä siis kans uutena täällä sekä salielämässä ;)

Moikka
olen ihan nyt sitten tälleen rekkautunut palstan jutustelua tovin seurattuani ihan näin hyvien vinkkien/neuvojen etsintä tarkotuksessa.

Olen aloittanut nyt vuodenvaihteessa sali-treenit ja kovasti intoa piisaa. Tarkoituksena olis kasvattaa voimaa lihaksiin(joo,sais siis ensin sitä lihasta kasvaa enempi..) kun olen tämmönen sanalla sanoen rimpula naru-raaja. Mulla on siis tosi kevyillä painoilla ja toistoilla lähteny nää treenit käyntiin kun on toi kunto ollut syömishäiriö menneisyyden takia välissä aika rapasena.

Nuorempana harrastin ratsastusta ja peruskestävyysurheilua mm.juoksua, joten toi kestävyys puoli on mulla suht hyvässä jamassa lihasvoimaan nähden ainakin.
Mulla on myös tyypin 1.diabetes(joka aikanaan laukaisi masennuksen ja sh:n, josta onneksi olen päässyt eroon lääkärinkin mukaan tosi mallikkaasti vaikka petraamista vielä on ja sen tiedostan itekin). Mut parempi tulla viisaammaksi myöhään kuin ei millonkaan. Olen vegaani ja se on mulla ollut jo pitkään vakaumuksena(eli ei ollut aikanaan valintana mikään "laihdutus"kikka tms. vaan sitä on mun lääkäritkin katsoneet hyvällä+olen ko.ruokavaliolla sh:sta toipunut).

Olen omista reenauksistani ja syömisistäni tonne alottelijat-osaan oman topicin laittanu, et jos joku kokee omaavansa jonkun hyvän ehdotuksen/neuvon mulle niin olisin kiitollinen jos voisi sen mulle kertoa. ( http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=81645 )

Kuntoilun lisäksi harrastan musiikkia ja mulla on 2 karvaturpaa joiden kanssa lenkkeilen(koiria..).

Että semmosia.

Saapi nähdä mihin teksti joutuupi,vähän hakusessa tää vastailu-touhu..Mut yritys hyvä kymmenen:rolleyes: Uusi siis täällä ja tutustumista riittää,oli hyvä löydös tää mimmienpalsta,thänks!!!!!

Just eilen liityin, mut oon jo jonki aikaa lueskellu näit jutskii! Kävin reilu vuos sitte ekan kerran itekseni salilla ja sille tielle jäin :D Oon kyllä aiemminki harrastanut liikuntaa, esimerkiksi juoksua ja sählyä. Mun tavoitteita on tietenkin kiinteytyminen ja lihasten kasvatus: varsinki yläkropan lihakset oli ennen heikossa kunnossa ja nyt oon saanu koko kroppaa vahvistettua, mutta tehtävää on vielä :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Uusivanha punttimimmi esittäytyy

Kuuluukohan toi hyviin tapoihin esittäytyä ennenkuin alkaa kirjoitella sen enempiä täällä foorumilla.. Joten tervehdys vaan kaikille, täällä mukaan keskusteluihin tulossa jo useamman vuoden kuntosalitreenia harrastanut punttimimmi. Foorumillekin olen kirjautunut näköjään jo vuonna 2006, että ei tässä nyt kauheen kauaa mennyt että sain ekan viestin lähetettyä :)

Kuntosali on kuulunut mun elämään kohta viisi vuotta, valitettavasti noi vuodet ei näy niinkuin pitäis, eli lihasmassaa, mutta myös voimaa saisi tulla rutkasti enemmän. Ei tässä ihan tauotta ole päästy treenaamaan, kun yhteen elämään täytyy yrittää mahduttaa kaikki työnteot, opiskelut, muut harrastukset ja satunnaiset sairastelut. Suhde syömiseen on rento, syön ettei tulis nälkä, sen kummemmin kaloreita en ole koskaan jaksanut laskea enkä tule laskemaankaan.

Salitreeniksi on vakiintunut nelijakoinen treeni, koska se tuntuu miellyttävältä ja motivaatio pysyy hyvin yllä, toisin kuin pienempijakoisissa treeneissä. Tavoitteena salilla on saada enemmän rautaa ilmaan ja siinä sivussa jos vaikka lihaskin vähän kasvaisi, niin hyvä olis. Hitaasti tässä tavoitteessa on edetty ja takapakkiakin otettu, esimerkiksi jalkaprässissä meinaa isommilla painoilla vasen nivunen aina kipeytyä joten tällä hetkellä teen reilusti alle normipainojen tätä. Mahtaakohan tähän vaikuttaa ne kelkan ja selkänojan kulmat, mitäs muut on mieltä? Toinen suosikkiliike, missä painojen määrää en oikein ole saanut kasvuun on penkkipunnerrus käsipainoilla. Ongelmana ei ole se, ettenkö jaksaisi tehdä sarjaa raskaammilla painoilla, mutta en meinaa millään saada niitä käsipainoja nostettua alkuasentoon. Vinkkejä saa laittaa.

Heippa,
tänään juuri rekisteröidyin. Treenausta on takana 3 vuotta. Tätä foorumia en ole kauheasti seurailut mut nyt sit on hyvä aika aloittaa sekin :). Mulla ei ole ketään tuttua, jonka kanssa olisin päässyt kunnolla juttelemaan treenauksesta/ravinnosta. Pikemminkin olen vain saanut hullun leiman, joten täältä on nyt mukava hakea tällaista "vertaistukea". Etten ole ihan ainoa rautaa rakastava hullu :D

Tervehdys kaikille punttimimmeille! Täällä kirjoittelee sekä foorumin että salitreenailun puolesta täysi newbie. Salia en ole koskaan juurikaan harrastanut, ja liikunta muutoinkin on ollut aiemmin melkoista pakkopullaa. Nyt takana on 35 kg:n painonpudotus, ja elämäntavat ovat muuttuneet totaalisesti! Ensimmäiset 20 kg pudotin pelkällä ruokavaliolla, käytännössä täysin ilman liikuntaa. Nyt vajaan vuoden verran ohjelmassa on ollut myös liikunta, lähinnä spinning ja body pump. Ja ensimmäistä kertaa elämässäni voin rehellisesti sanoa, että NAUTIN liikunnasta! En olisi ikinä uskonut aiemmassa elämässäni, että liikunta voisi olla nautinnollista. :D

Nyt olen ottamassa myös saliharjoittelua ohjelmaan. Todellakin olen siis täysi aloittelija näissä salihommissa, ja kovasti olen jo lueskellut vinkkejä foorumilta. Lihasta olisi mukavaa saada hieman lisää. Myös viimeiset 5 kiloa pitäisi saada vielä karistettua, mutta tiukassa tuntuvat olevan nuo viimeiset kilot! Vanhoilla dieettikonsteilla ne eivät näytä lähtevän, joten foorumin Ravinto-osuus on ollut nyt myös kovasti opiskelun alla. :)

Uutukainen esittäytyy

Moro vaan kaikille mimmeille! Olen 22 ja rapiat naikkonen ja asustelen nykyisin Helsingin Viikissä koiruuden ja miehein kanssa. Muutin tänne vasta Jyväskylästä, jossa olin opiskelemassa, joten kaupunki on vielä hyvin vieras... Salia on tullu toooosi aktiivisesti harrastettua yläasteen ja lukion ajan, kunnes paha sh-peikko vei mennessään ja massat sen myötä(prkl). Harrastin myös nyrkkeilyä tuolloin. Toisin kuin monet sanoo pudottaneensa kiloja ylipainosta, niin minä olen sitä nyt 2 viimeisen vuoden aikana onnistunut saamaan reilu 20 kiloa lisää(ja iha ite). Nykyisin näytänki jo ihan terveeltä, onhan nuo mitat 64 ja 167. Ylimäärästäkin on ikävä kyllä tullut pikkasen sinne sun tänne...(no on siellä lihastakin joo) Salikärpänen on nyt sitte purassu jälleen ja kovaa, ja aivan ylivoimainen idolini onkin Linda Fodor :rock:(jonka kuva ei suinkaan ole jääkaapin ovessa mua motivoimassa ). Kisatkin on käyny mielessä, saa vaa nähä riittääkö meikäläisen tahdon voima sellaiseen. Mutta aurinkoisia päiviä kaikille, ja voimaa treenaamiseen! Olisi ihan mukavaa jos täältä löytyisi hengenheimolaisia ja tsemppareita, jos ei muuta ni ainakin vinkkejä tähän mystiseen treenaamiseen...ja niitähän täältä pakkikselta tuntuu löytyvän :hyvä:

Hei!

Ajattelinpa minäkin nyt rekisteröityä, vaikka viestejä olen ainakin sen parin vuoden verran lukenutkin. :)

Olen syksyllä 19 vuotta täyttävä, aloitteleva fitness-harrastaja (kiitos ano/ortoreksiasekoilujen oli ainakin vuoden ajan punttitreenaaminen yhtä tyhjän kanssa..) ja pikku hiljaa sitä massaa alkaa tullakin. Etävalmentajana minulla on Kaisa J (moni pakkislainen taitaa hänet tunteakin :) ja toivon mukaan lähiaikoina saan ihan konkreettistakin tekniikkaneuvontaa eräältä tutulta saliohjaajalta. Takaraivossa kutkuttelee ajatus fitness-kisoista 2011 tai 2012, joten siellä sitten nähdään, mikäli kehitystä tulee!

Lakin saatuani on tiedossa välivuosi, jonka jälkeen aion hakea etelämpään Suomeen liikuntaneuvojaksi ja PT:ksi opiskelemaan, toisena vaihtoehtona myös hevoshierojan ammatti. Olisi mukavaa saada täältä uusia tuttuja, yksityisviestiä saa pistää! :)

Heips vaan!
Minäkin uusi täällä tai oon joskus aikasemmin rekisteröityny tänne mutta enpä oo kirjotellu :) muutaman vuoden lueskellu juttuja lähes päivittäin mutta ikinä en oo sitten uskaltanu kirjottaa. Salilla oon käyny nelisen vuotta mutta kunnolla reenannu vasta vähän aikaa (ainakin omasta mielestäni kunnolla, kovaa tjn..) joo no ei kai tässä muuta sitten ollutkaan :D Tsemppiä kaikille.. ai niin mullakin on siis tavotteena lähtee joskus kisaa :)

Heippa vaan kaikki!
Minäkin nyt tänne viimeinkin uskaltaudun kirjoittamaan:) Foorumia on kyllä tullut lueskeltua jo jonkin aikaa. Saliharrastukseni lähti käyntiin tuossa viime vuoden puolella, eli vasta vähän aikaa on tullut salilla käytyä. Aloittelija vielä olen, mutta innostusta riittää! Tulevaisuudessa olisi mukava treenata enemmän tosissaan, kun tietoa ja taitoa tulee lisää. Toivottavasti sitä tulostakin sitten alkaisi joskus näkyä..:)

Hei vaan kaikille!
Helmikuun alusta asti olen salilla ahkerasti käynyt ja Pakkiksen sivuja olen selaillut pari viikkoa ja pitihän tänne sitten rekisteröityä kun niin hyödylliseltä vaikuttaa :)
Meinaan lihaksia kasvattaa ja läskeistä eroon päästä, joten luultavasti kyselen ahkerasti tyhmiä(kin) kysymyksiä...

Moi kaikille!
Aloin vasta vähän aikaa sitten seuraamaan aktiivisesti pakkiksen sivuja. Urheilua eri muodoissaan olen harrastanut lapsesta asti, lähinnä kestävyyspuolen lajeja laidasta laitaan. Punttitreeni on aikaisemmin ollut lähinnä kestävyyspuolta tukevaa, mutta varsinaisen kilpailemisen lopetettuani on punttitreenikin koventunut. Tosin pitkät kestävyystreenit ovat edelleen varsin mukavia ja niitä tulee vedettyä edelleen ahkerasti.

Ajatuksissa on myös pyörinyt panostaminen vielä tehokkaampaan punttitreeniin ja sitä kautta kisoihin, mutta koska se tarkoittaisi aerobisen treenin reilua vähenemistä nykyisestä niin en ole varma haluanko luopua siitä pitkän lenkin endorfiiniryöpystä..pitää vielä harkita tarkkaan. Mutta punttitreeniä jatketaan siitä huolimatta!:whip:

Uusi punttimimmi ilmoittautuu. :piis:

Pari vuotta säännöllistä treeniä takana, viimeiset pari kuukautta löysäilyä ja nyt olisi tarkoitus taas päästä uuteen alkuun. Pakkiksella pyörinyt taustahäärääjänä sen parisen vuotta ja nyt uskaltauduin vasta kirjoittelemaan, jos saisi vaikka vähän motivaatiota ja jonkun järjen takaisin mukaan treeniin. :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom