Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
heippa vaa! nimi on shonjah ja harrastanut punttista 6kk. täällä olen ihan uus ja kiitos vaa kaikille kivoista vinkeistä ja ohjeista! :D

Hei, päätin nyt lopulta rekisteröityä, kun on alkanut mahdollinen salille siirtyminen kiinnostaa body pumpi myötä. 20 vuotias, aina suht liikunnallinen ollut tyttönen, tavoitteena olisi nyt saada vähän lihasta ja muotoa kroppaan ja voimaa sen aerobisen kestävyyden lisäksi.

Täällä näppistä hakkaa Fantsu. Salivuosia on takana 7, ja edessä toivon mukaan MONTA lisää!!! Täällä oon surffailuut viime aikoina paljon, joten siksipä rekisteröidyin.

Ikää on 23 v. Punttiksella taivoitteeni on hyvä kunto, hyvä mieli sekä kaunis ja tasapainoinen lihaksisto, joka saa (ja pitää) näkyä myös ulospäin! Liikunnasta noin yleensä oon sitä mieltä, että mitä monipuolisempaa sen parempi - lihashuoltoa unohtamatta! Männä vuosina tuli myös kilpaurheiltua aerobikissa.

Hei! Uusin jäsen ilmoittautuu. 26v. nainen Porin seudulta, 6v. salitreeniä, uutena kiinnostuksen kohteena syksyllä alkanut kickboxing. Ensimmäiset kisat toivonmukaan ensi kuussa. Ensisijainen laji kuitenkin harrastelijatason kehonrakennus ja lihasmassankeruu, saa nähdä kuinka hyvin saa nämä yhdistettyä... Tänä talvena ainakin ollut vaikea saada painoa nousemaan, tosin kestävyyskunto on parantunut eivätkä tulokset ole laskeneet (tosin eivät nousseetkaan...) Jotain keskustelua aiheesta varmaan aloittelen...

Huomentapäivää, miekin voisin esittäytyä.
Elikkäs 19v neito Pohjois-Karjalasta ja viime syksystä asti on enempi ja vähempi tullut liikuttua enemmänkin kun pelkän koululiikunnan puitteissa. Sitten tän vuoden alusta uskaltauduin vihdoin ja viimein salille silloisen poikaystävän suosiollisella myötävaikutuksella ja sille tielle on jääty.. :) (Kunhan ei nyt vaan jäis sellaiseksi alkuhuumaksi, joka lopahtaa heti puolen vuoden jälkeen)

Huimia tavoitteita ei ole vielä asetettu, mutta oottelen kyllä innolla sitä päivää, jolloin huomaan, että hei, miulla on kropassa ihan lihaksiakin :hyper: (on tässä jotain kehitystä jo huomattu ja sekös jos mikä kannustaa vaan jatkamaan :hyvä:)

Se minusta tällä kertaa, luultavammin tulen pommittamaan fiksumpia jos jonkinlaisilla kysymyksillä.. (no ei kait koskaan voi tietää liikaa? :D)

Esittäydynpä nyt tänne sitten. Länsirannikolla koitan ahertaa 23v ruotoa johonkin malliin. Vararavinto pitäsisi saada vähenemään ympäriltä,sama sitte mitä vaaka oikeestaa sanoo jos vaa peili vähääkää miellyttäs.. Salijäsenyyden alotin viime syksynä,nyt enemmän tai vähemmän jumpissa koittanut käydä. BodyCombatista ja-Pumpista olen pitänyt kyllä :worship:

Ukkokin kun on semmoinen himourheilija ni on noloa olla vetelä paska vierellä :whip:

Itsekurilla vaan kun ei ole tätä ihmispoloa siunattu ollenkaan :itku:

No katsotaan mitä tulee..

Turkulainen saliharrastaja ilmoittautuu :)

Pelasin aikoinani viitisen vuotta koripalloa ja se on yhä elämäni rakkaus, aika ei vain enää riitä harkkoihin. Käyn jumpissa ja salilla aika vaihtelevasti, riippuen siitä miten koulu ja työt antavat myöden. Bodycombatista ja pumpista tykkään, kuten näköjään edellinen kirjoittajakin. Stepissä myös tulee käytyä satunnaisesti ja bodyjamia ajattelin koittaa seuraavaksi.

Koitan saada entistä kuntoa takaisin, lukion ensimmäinen vuosi meni aika lailla itsenäistymisessä ja harrastamiset jäivät. Nyt olen käynyt taas salilla about 2-3kk, viimeisen kuukauden aikana käyntikerrat ovat nousseet about 4x/vko. Tavoitteena juuri nyt rasvanpoltto, siitä siirryn sitten lihasten kasvatukseen/vahvistamiseen. Pohkeet ja kädet ovat aika rautaisessa kunnossa, mutta vatsasta pitäisi saada läskiä pois, jotta vatsalihaksetkin tulisivat näkyviin.

Olen vähähiilarisella ja olen tullut siihen tulokseen, että ainakin tällä hetkellä se on itselleni paras mahdollinen ruokavalio. Energiaa riittää kouluun, työhön ja harrastuksiin. Siitä se kaikki lähtee :)

Kohta 20v täyttävä tytsy porin suunnalta ilmoittautuu mukaan. :D Pidemmän aikaa oon jo palstaa seuraillu, mut en oo mitään kirjotellut..
Salilla/jumpissa käynyt noin puolisentoista vuotta ja nyt tämän vuoden alusta alkanut panostamaan punttitreeniin. Tarkotuksena saada kroppaa kuntoon, rasvoja alas.. Hitaasti, mutta varmasti.. kovaaa treenataan!:whip: Sali on intohimoni.:dance:

Tampereelle muuttava 23-v justiinsa tänne rekisteröitynyt ilmoittautuu. Punttitreeniä harrastellut parisen vuotta vaihtelevalla menestyksellä. Nyt tarkoitus taas panostaa siihen enemmän, kunhan löytyy sopiva sali mieluiten Hervannan suunnalta ;)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Joo käyn täällä usein :rock: Varmaan vuoden verran pyörinyt ja lukenut juttuja.
Kajjaanissa päin asustan, ikää on kertynyt 22-vuotta. Saliharrastusta takana vasta noin puolisen vuotta. Jos tätä saisi jatkaa loppuelämän, niin olisin hyvinkin iloinen. Vois ne lihaksetkin tulla vielä näkyviin, ovat aika ujoja..:whip:
Pakkotoistolle kiitos että on mukavaa ajanvietettettä muuten niin tylsässä elämässä :worship:

Löydettyäni sivut vuodenalussa on tullut ahkerasti pyörittyä täällä..:hyvä:
Olen haalinut paljon tietoa sivuilta, kiitos siitä mimmit kun jaksatte kirjoitella.. :worship: Olen kanssa saliharjoittelun alkutaipaleella, tästä on hyvä jatkaa kohti fitness vartalon tavoittelua!

Moi kaikille :)
Jo vuosia olen täällä juttuja lukenut, mutta olen kärsinyt jonkinsortin salikammosta: kuntoa ja lihasta olen kasvattanut säännöllisillä aerobic-, step- ja bodypump-tunneilla, sekä lenkkipolulla. Lajeista olen harrastanut ratsastusta, kick-boxingia (siitä on tovi...), ja kokeillut balettia ja afrotanssia. Nyt on melko rankka saliohjelma teetetty ja tavoitteena edistyä niin voimassa kuin kestävyydessäkin.
sini

Parisen viikkoa on tullut lueskeltua teidän juttuja ja nyt sitten rekkauduin. Mä olen vasta saliharrastukseni alkutaipaleella, kuukausi tullut käytyä ja se on mennyt lähinnä tuota peruskuntoa nostellessa. Toki tulee päivittäin lenkkeiltyä noiden koirien kanssa mutta se ei näköjään ole ollut tarpeeksi.
Alkuun kun sisko mut salille houkutteli niin ajatus oli ihan vaan vähän "kiinteytyä", sitten tulin tänne ja luin tuon kiintetymisthredin niin ajatus vähän muuttui ;), varsinkin kun salilla totesin miten paskassa kunnossa mun lihakset on. :eek:

No, hyvään alkuun on nyt päästy, kiitos teidän vinkkien, mutta ongelmia on vielä varmaan edessä varsinkin ruokavalion suhteen. Mä olen allerginen melkein kaikille hedelmille ja monelle vihannekselle, ja lisäksi olen vielä tosi nirso. Mutta ehkä sitä oppii, tarkoitus oli kuitenkin pistää nyt elämäntavat uusiks. Eli hyvästi jenkkakahvat ja allit, tervetuloa lihakset :).

Kukkupöö

Satunnainen jahkailija. Sali kyllä kiinnostaa ja sen syrjästä sain kiinni vahvastikin, tosin nyt olen ollut totaalilomalla raskauden ajan... Voimapuolta tykkään reenata, joten tavoitteena on taas tästä kahtia jakauduttuani alkaa urakoimaan vanhoja tuloksia ensin kiinni ja siitä niitä vähitellen parantelemaan.

Ite en ole tähän sivustoon oikein kiinni päässyt, vaikka tunnukset on ollu olemassa hyvän tovin. Ei oikein osaa suodattaa, että mitä sitä lukis ja minkä jättää lukematta - hyvin saa tunnin jos toisenkin vierähtämään, jos alkaa syynäämään kaikkea! Oulusta muutan nyt kesän alkaessa Kuopioon ja mukava sali pitäis sieltä bongata. Reenikaveri ois plussaa! *sens* :D

Moi!
Yks tytskä ilmoittautuu mukaan. Olen jo pidemmän aikaa seuraillut palstaa ja lueskellut treenivinkkejä. Helsingissä asustelen ja harrastettu on vuosia lenkkeilyä, pyöräilyä ja body pumppia. Vuoden verran joskus muinoin cheerleadingiä tuli kokeiltua. Salilla olen alkanut vasta vuoden alusta käymään ja vasta pari kuukautta säännöllisesti selkäongelmien parantuessa. Ehkä se tästä lähtee eteenpäin.

Haaveena bf-lavat joskus tulevaisuudessa. :)

Moikkamoi!

Minäkin helsinkiläinen opiskelijatyttö päätin siirtyä taustailijasta myös kirjoittelijaksi. Mielenkiintoisia juttuja ja muutenkin todella hyvätasoinen foorumi :)! Koko tähänastinen elämä on aktiivisesti urheiltu ja sattumusten kautta jokin aika sitten salille päädytty. Kivalta tuntuu ja tuloksiakin on alkanut näkyä nopeasti. Innostus vaikuttaa jatkuvan! Treeni-intoa kaikille!

Heippa!

Olen seuraillut näitä juttuja jo muutaman kuukauden, ja vasta nyt päätin rekisteröityä ja liittyä mukaan keskusteluun. Olen oululainen opiskelija, ja salilla käyn ihan vain kerran viikossa. Ryhmäliikuntatunneilla käynkin sitten enemmän, mutta kai täällä palstalla saa lueskella ja kirjoitella, vaikkei mihinkään fitness-kisoihin olekaan asiaa. :) Lämmintä kesää!

Helou kaikille.
Minäkin olen uusi tällä forumilla. Paljon on lukemista ja vinkkejä. Tänä päivänä tämä rasvakasa aloittaa treenit ja aikoo polttaa itsensä hieman siedettävämpään kuntoon. Hyvää kesän alkua kaikille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom