Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hei vaan täältäkin! Olen kolmekymppinen nainen Tampereelta. Palstaa olen lukenut jo yli vuoden ja nyt aattelin ryhtyä kirjoittelemaankin tänne. Punttiksella on tullut käytyä vajaa pari vuotta epäsäännöllisesti. Nyt olisi tavoitteena suht urheilullisen näköinen ihminen, jossa saa jopa lihaksia näkyä (jos niitä vaan millään saa esille).

Moi kaikille!

Päätin sitten minäkin liittyä joukkoon. Ikää on 22-vuotta ja urheillut olen enemmän tai vähemmän maanisesti 15-vuotiaasta asti. Lähinnä kuitenkin aerobisia lajeja (kamppailulajit,lenkkeily,ratsastus), salilla olen käynyt vuosia lähinnä vain tohtorisedän määräyksestä (huonot polvet, reisien treenaus on meikäläiselle kohtuullisen suositeltavaa). Nyt olisi kuitenkin pikkuhiljaa tarkoitus alkaa saada hieman enemmän ruista ranteeseen. :D

Hooray!

:rock: Keväinen morotus kaikille !
Jonkun aikaa olen jo lueskellut foorumia mutta en ole saanut aikaiseksi liittyä, mutta nyt päätin ottaa pässiä kiinni sarvista ja ihan rekisteröityä.
Ikää on piakkoin 23. Perheeseen kuuluu Rottweiler ja avomies. Kahden työn välissä sompailen ja urheilu on ja on ollut aina tärkein harrastus. Siihen kuuluu mm. kuntosali, koiran kanssa juoksentelu, Krav maga sekä näin talvisin lumilautailu.
Osallistun keskusteluihin parhaimpani mukaan ja miten kerkiän.

uus palstalla :)

Palstaa on tullut lueskeltua sillon tällön, mutta teinpä ny viimein tunnuksetkin tänne.

Hävettää tunnustaa miten huonosti on pitänyt itsestään huolta viime aikoina, mutta kai elämäntapamuutosten kohdallakin on "parempi nyt kun ei milloinkaan". Tarkoituksena alottaa nyt maaliskuusta kuntosali/aerobic-jäsenyys, kaikkien muiden muutosten ohella. Tavoitteena terveellisemmän elämän ohella timmimpi kroppa, pysyvästi. Liian monta kertaa on alottanu, nyt sen on kestettävä.. Ja jos viimein mm. olis vastusta kädenväännös miehille ni mikäs siinä. :)

Viimeksi muokattu:
Moro minunkin puolesta kaikille!

Pitkään palstaa lueskeltuani päätin rekisteröityä.
Ikää on 27 vuotta ja kuntosali, juoksulenkit, venyttelyt, koiratouhut kuuluu mun elämään. Ilman niitä ei osaa olla. Koukussa kuntosaliin, kun tulokset siellä on niin helppo havaita ja nyt on myös juoksu alkanut kiinnostaa entistä enemmän entistä sohvaperunaa. Nykyään sohvaperuna on oikea duracell, koko ajan vauhdissa ;)

Perheeseen kuuluu se rakas aviomies, kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Vauhtia välillä liikaakin kun eläimet pistää menemään peräkkäin :)

Morjens!

Olen jo jonkin aikaa lueskellut foorumia, mutta vasta nyt sain aikaseks rekisteröityä. Joogaa ja pilatesta on tullut harrastettua jo muutama vuosi, säännöllisen epäsäännöllisesti. Viime syksynä innostuin käymään kuntosalilla.

Olen 27-vuotias nainen Pohjanmaalta. Muita aktiviteetteja ovat lukeminen, kirjoittaminen, My Little Ponyjen keräily ja customointi. Tällänen mustiin pukeutuva gootti. Kyllä, gootitkin harrastavat liikuntaa :D

Moi kaikille!

Olen minäkin vuoden verran palstaa lueskellut ja hyviä vinkkejä imenyt, mutta rekisteröidyin tänään:)

Olen 20-vuotias nainen Vantaalta. Sali jäsenyys ollut jo neljä vuotta, mutta nyt viimeisen vuoden keskittynyt saliin täysillä:) Nyt tavoitteena lihasta lisää...

heips munkin puolesta. tällainen kohta 22v. opiskelija olen Oulusta ja lukenut säännöllisen epäsäännöllisesti palstaa pari kuukautta. liikkunut olen siitä asti kun kävellä osasin mutta välillä muuttojen takia vuoden, parinkin taukoja "oikeassa" liikunnassa. Nyt sporttikärpänen iski taas vuoden kevyehkön saliharjoittelun jälkeen ja aloin reenaamaan ihan tosissaan :)
käyn siis jumpissa ja salilla 4-7krt viikossa ja yritän harrastaa hyötyliikuntaa siinä samassa. Tavoitteena on lisää massaa ja vähemmän rasvaa, suht helppo toteuttaa jos vain tämä into jatkuu :D

Tervehdys! Olen 27-vuotias, opintojen myötä helsinkiläistynyt nainen. Löysin tämän palstan viime keväänä, kun koetin keksiä googlettamalla apua vatsavaivoihini – siitä seurasi havahtuminen siihen, että olen oikeastaan koko elämäni syönyt ihan järkyttävän väärin ja että taidan olla hiilariaddikti. No menipä ruokavalio sitten täydellisesti remonttiin.

Liikunta on ollut aina tärkeä osa elämääni: nuorempana harrastin aktiivisesti tanssia, nykyään treenailen niin, että salitreeniä 2-3 kertaa viikossa ja 1-2 kertaa viikossa jotakin aerobista (pääasiassa jumppa, juoksu, tanssitunti, uinti). Tavoitteena on yllätyksellisesti lisätä vähän lihasta ja saada rasvaa pois. Mutta ennen kaikkea haluan voida hyvin kaiken kiireen keskellä!

Vietän täällä pakkiksella nykyään (liian) PALJON aikaa ja nyt vihdoin rohkaistuin ja aloin kirjoittelemaankin tänne :D Elikäs morjensta vaan kaikille tasapuolisesti, mä olen jyväskyläläinen bf-kisoihin valmistautuja - ainakin yritys on hyvä :rolleyes: Hyvä ruoka ja treeni on lähellä sydäntä :thumbs: poikaystävää unohtamatta :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heissan. Rekistöröidyin sitten minäkin tänne. Alkoi tuntumaan siltä että mitä ikinä etsinkään, vastaus löytyi täältä. Ikää on 22, kuntoilutaustaa ei juurikaan ole. Nyt puolisen vuotta oon käyny salilla suunnilleen kerran/kaksi viikossa. Aluksi tarkoitus oli parantaa yleiskuntoa ja vahvistaa varsinkin alaselkää. Nyt olisi tarkoitus ottaa niskasta itteään kiinni ja ei vain käydä siellä salilla useammin vaan myös korjata tuo ruokapuoli.

22 vuotias punttimimmi ilmoittautuu kanssa joukkoon:)

Salia takana sellanen 4 vuotta,sitä ennen olin tanssinut balettia ja voitte kuvitella sen kropan silloin:D No nyt olen ihan huomaamattani muuttanut ulkomuotoa lyhyestä kukkakepistä,lyhyeksi mutta huomattavasti muodokkaammaksi naiseksi. Nuilta tanssiajoilta painoa tullut lisää sellanen 5kg mutta vaatekoko noussut yleisesti vain numerolla,olisiko jotain lihastakin siis tarttunut mukaan:dance:

Palstaa olen lukenut paljon ja sille iso kiitos,se(TE) on ollut hyvä kaveri tätä lajia opetellessa;)

Nyt alkaa pieni kesäprojekti joten päätin rekisteröityä sillä kysyttävää varmasti tulee vastaan:)

Moi kaikille vaan! Minäkin uusi täällä, vuosien piilolukemisen ja jumppailun jälkeen aattelin rekisteröityä hyvään seuraan :)

Kirjoittelin tonne rantakuntoon 2008 -osioon, ja toivoisin jelppiä ja apuja jne. Saa laittaa privanakin, ja muutenkin ottaa yhteyttä, jos siltä tuntuu, kavereita ei oo koskaan ikinä liikaa :)

Hauskaa päivää kaikille!

Täällä ollaan. Päivittäin olen täällä viime kuukausina käynyt, mutta vasta muutama päivä sitten rekisteröidyin.

Moikka!
Tänään minäkin sitten päätin rekisteröityä mukaan.
Kuten monella lukee, minäkin olen lueskellut palstaa jo jonkin aikaa.

Jep, mutta aiheeseen minä:
34-vuotias, naimisissa pari lasta ja koira.
Asuinpaikka Turku.

Liikunta on ollut mukana elämässä aina lapsesta asti. Yleisurheilu tausta, ja kaikenlaiset jumpat. Jossakin vaiheessa ei sitten muka ollut aikaa treenata ja kroppa ilmoitti kyllä asiasta.
Salitreenissä oli melkein vuoden tauko, kun miehellä meni akillesjänne ja ei tullut yksin lähdettyä salille.:(
Silloin tuli testattua kaikki hullut ruokavaliot ja käveltyä kilometritolkulla.
Nyt taas uuden aloituksen kera mennään lujaa.:rock:

Marraskuulta ollaan käyty 3-4krt vko salilla.
Mitat on 174/67, salin myötä paino nousi kolmisen kiloa, nyt aika vakaa.
Uskon mittanauhaan vaikka välillä on pakko hakea se vaaka...

Työni on liikkuvaa, ja se välillä vaikeuttaa treenaamista kun on ma-pe toisella paikkakunnalla ja asuu hotellissa, mutta onneksi joka paikkakunnalla on uimahalli ja monessa hotlassa sali. Ja aina pääsee ulkoilemaan.

Näin siis tämän nimimerkin takaa.

heissan, uutena täällä, vaikka taustalla onkin jo jonkin aikaa seurailtu keskustelua. :) lajeina jenkkifudis, ja siihen liittyen sitten kaikennäköinen touhuaminen salilla ja ulkosalla. Tietysti muitakin lajeja on tullut kokeiltua vino pino, ennenkuin kuningas löytyi, urheilu ylipäänsä on vaan niin kivaa ;)

Täältä haen vinkkejä ja motivaatiota välillä pakkopullalta tuntuvaan punttitreeniin, ja jos joku saisi juoksukärpäsen puremaan minua, niin avot..

Heis!
Uusi pakkotoistolainen ilmoittautuu. Ikää on 25v ja urheilua on tullut harrastettua aina, aktiivisemmin 12v saakka-> lentopallon, beachvolleyn sekä suunnistuksen että hiihdon saralla. Yleisurheilu ja tennis ovat pyörineet myös kuvioissa. Taukoa tuli hankalan raskauden aikana ja vuoden olen nyt koettanut itseäni palauttaa vaihtelevalla menestyksellä kuntosalilla, body pumpissa, crossingissa ja juosten. Nyt on "hahmotus" käynnissä mitä itseltään ja kunnoltaan haluaa, uskalla ääneen mainita suuntausta, mutta kiinteämpi ja lihaksikkaampi ovat avainsanoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom