Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hei!
Löysin nämä sivut alkuvuodesta ja täytyy myöntää, että kiinnostavat sivut ovat! Olen 33-vuotias oululainen, naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Olen jo teinitytöstä asti ollut kiinnostunut kehonrakennuksesta, olin mm. 80-luvun lopulla Helsingissä katsomassa Finnish Grand Prix kisaa, jossa esiintyi mm.Lee Labrada, tunnelma oli uskomaton! Olen toiminut myös mieheni huoltajana bodykisoissa, joten lajin harrastaja perheestä löytyy. Olen itse harrastanut lähinnä

Jatkoa keskeytyneeseen viestiin..
aerobiccia kaikissa mahdollisissa muodoissa. Punttitreenin aloitin nyt vuoden alusta enkä olisi ikinä uskonut, kuinka mukavaa tämä voi olla! Päätavoitteeni tälle keväälle on juosta puolimaraton! Juoksu ja saliharjoittelu on tavoitteena säilyttää loppualämän harrastuksina. Hyviä treenejä!!

Moros!

Löysin nämä sivustot noin viikko sitten.
Olen Pirkanmaalta 28-vuotias nainen. Harrastan: jalkapalloa, salibandyä, kuntosalia, lukemista, piirtämistä, lenkkeilyä. Tykkään kokeilla kaikenlaista uutta ja tutustua uusiin ihmisiin.

Oon ollut jo aika pitkään rekisteröityneenä ja siitä asti epäsäännöllisen säännöllisesti lueskellut keskusteluja ja hakenut vinkkejä. Täällä siis 28-vuotias liikunta-addikti neitokainen, jonka lajilistaan kuuluu mm. kuntosali, erilaiset ohjatut tunnit (pace, spinning, koreografisemmat tunnit), tanssi, golf ja lumilautailu. Tämä siis olkoon ensimmäinen viestini. :)

Hei vaan kaikille! Olen 27 vuotias, positiivisessa mielessä liikunta-addikti minäkin. Lueskellut näitä sivuja varmaan 3-4 vuotta lähes päivittäin, mutta yhtään viestiä en ole tätä ennen uskaltautunut lähettämään. Liikunnan ilon löysin samoihin aikoihin kuin nämä sivut, aluksi harrastelin lähinnä ns. tyttöjumppia ja lenkkeilyä, vasta muutama kuukausi sitten uskaltauduin viimeinkin salille ja sille tielle jäin! Tavoitteena kokonaisvaltaisesti hyvä olo terveellisen syömisen ja monipuolisen treenaamisen kautta, timmi kroppakaan siinä sivussa ei olisi mitenkään pahitteeksi.. :D

heips,
olen uusi täällä :) kaveri puhunut tästä paikasta monesti ;)

olen kuntoillut epäsäännöllisen säännöllisesti parin vuoden ajan, ekalla laihdutuskerralla tippui 10kg...nyt on taas 10kg edessä...tosin 5 jäi taakse ;)
lähinnä kuntoiluni on kuntosalilla käyntiä, ja kaverin kanssa kävelyt. pikkuhiljaa ajattelin ruveta kokeilemaan juoksua...

Heippa punttimimmit!

Täällä joukkoon ilmoittautuu 29v urheiluhullu. Keskusteluja olen seurannut nyt noin vajaan vuoden ja kiinnostus varsinkin body fitnekseen on kova. Kilpaurheilua olen harrastanut lähes koko ikäni ja haaveena olisi vielä jossain vaiheessa kokeilla tuota lavalle menoa...pitäisi vaan ensin saada lihaksia... :D Ajattelin uskaltautua fitnessliiton leirille 16.-17.2. ja siellä olisi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Omat ystävät kun eivät oikein ymmärrä tätä kiinnostustani lihaksen kasvatukseen.... :wtf:

Uusi täällä myös. Mieheni innoittamana luen nykyään enemmän juttuja kuin hän :) Paljon mielenkiintoista on löytynyt:) Ensimmäinen oma saliohjelma aloitettu lahdessa ja intoa riittää :) :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heippa! Olen 26 vuotias mimmi Pohjois-Pohjanmaalta. Punttihommia harrastellut jo vuosia, kuulun onnellisiin jotka saavat myös työaikaa käyttää salilla :) Teidän juttuja olen lueskellut jo pitkään, mutta ihan äsken vasta rekisteröidyin. Kisaamaankin olis kiva sitten joskus päästä ! Kaikki aikanaan..

26v mamma :) Lueskellut palstaa jonkin aikaa, nyt vasta päätin liittyä joukkoon... Punttia nostellut aikaisemminkin, sit tuli muksu ja reilun 1,5v tauko. Nyt heinäkuusta asti pumppaillut ahkerasti. 2-3krt viikossa salitreenit mulle niin raskaulla painoilla et hyvä ku jaksaa tehä sarjan loppuun ja 3krt viikossa aerobinen treeni..

Täällä kirjoittelee 20-vuotias nuori neitokainen.. Mua on purassut reenikärpänen ihan huolella, ensin aloitin Kickboxingin, ja nyt kovasti kiinnostais punttikin, avokin innoittamana.
Olen ihan pihalla vielä kaikesta täällä enkä osaa pahemmin käyttää tietokoneita joten älkää ihmetelkö jos jotain outoa tekstiä tulee mun suunnilta :D

^
En näköjään voi muokata tota viestiäni, mut sen verran lisäilen että kaverin innoittamana liityin tänne, vaikken vielä mikään niinsanottu himotreenaaja olekaan. Niinkuin totesin,kovasti kiinnostaa kyllä, joten saapi nähdä mitä tästä ajan kanssa kehkeytyy.

Mä olen 22 vuotta ja aloittelemassa treenaamista. Olen kyllä useamman vuoden jo käynyt erilaisilla ohjatuilla tunneilla ja silloin tällöin salillakin, mutta nyt tekis mieli alottaa oikein kunnolla niin että tulis lihaksia näkyviin. Ajattelin hakea vähän kannustusta ja vinkkejä täältä :worship: jos vaikka pystyisin tällä kertaa saavuttamaan pitkäaikaisen tavoitteeni.

Heips! Mulla myös kuuluu työaikaan treenaaminen. Tykkään treenata kovaa, toivon löytäväni täältä samanhenkistä mimmiporukkaa! Kisailuja on jonkinlaisena tavoitteena, suurimmat tavoitteet on kuitenkin oman kunnon parantaminen ja omien tulosten parantaminen treeneissä entistä kovemmaksi. Ja tietenkin terveenä pysyminen: takana on pitkä ranteen parantamisprosessi.

Moikka! Mä liityn porukan jatkeeksi. Olen 26-vuotias tyttönen ja jo jokusen vuoden salilla käynnyt. Viime aikoina olen innostunut oikein kunnolla treenaamaan ja alkaahan niitä tuloksiakin näkyä. Tältä foorumilta on löytynyt motivoivia juttuja ja hyviä vinkkejä.

Hei vaan, olen täällä haamuillut jo pidemmän aikaa ja etsiskellyt treeni- ja ruokavinkkejä. Asun Espoossa, täytän kohta maagiset 25 vuotta. Treenaan tällä hetkellä Danafitnessillä, salilla repimisen aloitin n. 7 vuotta sitten kun valmistauduin varusmiespalvelukseen. Punttailun lisäksi rakastan kamppailulajeja, kokemusta hiukan judosta, thaiboxingista ja krav magasta. Myös ratsastus, maalaus ja (etenkin omat ;) ) koirat ovat sydäntä lähellä.

Nyt olen aikeissa muuttaa iänikuista 3*8 -tyylistä kolmijakoista ohjelmaa, ja jumaliut että on hankalaa! Haluan vielä isommat lihakset (olen onneksi luonnostaan sen tyyppinen nainen, että pala kasvaisi suht helposti) ja vähemmän läskiä. Olen aikeissa aloittaa jonkun uuden kamppailulajin, ehkä brassi jujutsun, tai sitten jatkan muutaman vuoden tauon jälkeen thaiboxingia/krav magaa. Se varmaan jonkin verran vaikuttaa ohjelman laatimiseen, tai en tiedä... Kovasta punttimimmit-osion kahlailusta huolimatta en ole löytänyt mieleistä ohjelmaa, ehkä aloitan nyt uuden kierroksen. :)

Hei, olen uusi täällä, juuri äsken sain rekisteröityä itseni tänne, mutta tätä ennen olen käynyt täällä lukemassa kirjoituksia lähes varje dag.. Olen nainen ja ikää minulla on kesällä 22v, ja aloitin vuoden alusta säännöllisen treenaamisen. Teen kolmijakoista treeniohjelmaa kuntosalilla, ja lisäksi pari kertaa viikossa aerobista treeniä, toinen intervalli ja toinen 1-1,5h reipas lenkki. Liikuntaa olen harrastanut useamman vuoden ajan, mutta välillä on ollut lyhyempiä ja pidempiä taukoja, mutta nyt olen vihdoin löytänyt liikunnan ilon uudelleen ja päässyt käsiksi punttitreeniin ja suoraan sanoen jäänyt koukkuun, niin hyvä olo siitä tulee, kun saa itseensä "rääkättyä" salilla! :) Tavoitteena päästä tietysti "kesäksi kuntoon", mutta toki haluan pysyä hyvässä kunnossa läpi vuoden.. Lihaksia yritän saada treenattua ja saada samalla kropasta jäntevämmän, timmimmän ja sporttisemman näköisen, ja toki olisi mukava saada lihakset joskus esille rasvakerroksen alta.. :)

Heippa vaan kaikille, uusi mimmi tässäkin kuittaa!
Vau, mikä palsta! Löysin tän pari päivää sitten, oon lueskellut mielenkiinnolla, ja uutta oppien ja vanhoja juttuja enemmän sisäistäen. Salia pari vuotta takana, enemmänkin siellä ryhmäliikunnan puolella oon heilunut. Nyt sellanen olo, että vois vähän ottaa jotain tavoitteitakin, eikä vain hyppelehtiä fiilispohjalla jumpasta jumppaan. Ja toi ravinto juttu myös olis tarkoituksena viedä vähän paremmalle tasolle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom