Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Uusi palstalainen tervehtii konkareita. Innostus rautaan syttynyt vasta 40-vuotiaana eli vuosi sitten. Rapakunnosta aloitin, mutta nälkä kasvaa syödessä.

Hei.Olen 36v. perheellinen nainen.Harrastanut punttien kolistelua vaihtelevalla motivaatiolla.Nyt on 4kk. kolisteltu säännöllisesti 3-4 kert. viikossa.Innostus löytyi kai sitten vasta nyt.Mies harrastaa myös ja meillä on kotona välineet eli penkki,stepperi ja selkäpenkki.Salilla en ole koskaan käynyt.

Olen vähän aika sitten vasta tänne rekisteröitynyt, kun tarkoituksena olisi aloittaa kuntosalilla käyminen, lihaskunnon vuoksi. Mieheni suositteli näitä sivuja ja jäin koukkuun:) Hän on itse reenannut jo neljä vuotta aktiivisesti.

Helou! Olen pian 28-vuotias nainen, viimeisintä punttisalikautta on takana vuosi. Sitä ennenkin on tullut treenattua, mutta välissä on ollut taukoja. Nyt alkaa jo nähdä jotain tuloksiakin pikkuhiljaa... ;) Ajattelin että jos täältä sais vielä lisäboostia treenaamiseen. Miehen kanssa kimpassa käydään salilla kahdesti viikossa, sen lisäksi käyn tanssitunneilla kerran tai pari viikossa ja satunnaisesti kävelylenkeillä.

Hei olen neiti Näpsä ja liikunnasta riippuvainen. Nyt kun olen äitiytynyt minun on täytynyt keksiä jotain ohjelmaa päivikseni. Täällä sitä tulee surffattua tyllerön nukkuessa. Siivota kun ei koko ajan jaksa. Liikkuminen on ollut elämäntapa jo pitkään ja rakas harrastus on punttaaminen, jumppaamisessa kun olen niin kovin noviisi...

Terve! Oon 28-v. koiran yksinhuoltaja Pohojammaalta. Vaihtelevalla menestyksellä ja innostuksella harrastellu kaikennäköstä liikuntaa yläasteelta asti, nyt viimesintä kuntosali-innostusta takana noin 8 kk ja kenties jotain positiivista kehitystäki tapahtunu :). Ja tuntuu, että mitä enemmän kehitystä tapahtuu, sitä enemmän tahtoo kehitystä lisää! Kuitenki kohtuuden rajoissa kaikki...

Oon 18-vuotias neiti ja nyt noin vuoden verran treenaillut. Isosisko suositteli tätä sivustoa suunnilleen samoihin aikoihin noin vuosi sitten ja koukkuunhan sitä jäätiin. Ennen tuli vaan lueskeltua kaikkea mahdollista, mutta vasta nyt viime vuoden lopulla rekisteröidyin. Ei voi muuta sanoa, kun että aivan loistava sivusto ja tietoa löytyy asiasta kuin asiasta!

Olen 29-vuotias ja aloitin treenaamisen elokuussa. tarkoituksena oli ensin laihtua, mutta tavoite muuttui pian voiman kasvattamiseksi. Nyt käyn 2 x viikossa salilla, kerran spinningissä, kerran bodypumpissa ja tanssitunnilla. :dance:

26-vee ja Tampereelta. Tavoitteena painonhallinta/-pudotus (-17kg näin ensi alkuunsa). Treeniin olen koukuttautunut jo nyt 1,5 vkon aikana, joten katsotaanpa mitä sitten kun saa nyt ensteks tän painon pois ;).

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
minapa liityin kun alkoi kiinnostamaan toden teolla reenaminen, ihan itsensa vuoksi. ja halusin todistaa kavereille etta ei sita aina paisu kun jenkkilaan lahtee. taalla sita ollaan ja kiloja vastaan taistellaan. vinkkeja otetaan vastaan, vasta-alkaja kun olen! ruoka-valion muutin viikko sitten, viela on totuttelemista. peruskunto on hyva. puntteihin yritan nyt totutella ja saada sita ihan tavaksi asti!

Moro! Oon 28v tyttönen, alunperin lapista, mutta n 3 vuotta sitten hämäläistynyt. Ostin itselleni joululahjaksi kuntosalijäsenyyden ja aivan täydellisen totaalisesti hurahtanut kuntoiluun ja ryhmäliikuntaan.

Salilla käyn 2-3x/vko ja switching/spinning/bodypump 1-2x/vko. Voisin käydä joka päivä, mutta pitäähän se lepopäiviäkin olla. :D
Ostin myös miehelleni lahjaksi lahjakortin salille ja hänkin on samalla lailla hurahtanut! :hyvä:

Aluksi on tarkoitus vahvistaa selän ja polvien ympäriltä lihoja sekä saada toi pieni pömppis pois. Seuraava tavoite on saada painoa lisää.

Kai minäkin voisin ilmoittautua. En ole tämän foorumin aktiivikäyttäjä (lajitaustani takia viihdyn paremmin potku.netin keskusteluissa), mutta tuleehan näitä keskusteluja - etenkin kamppailulaji- ja urheiluvammasellaisia - ainakin sivusta usein seurattua.

Olen siis 25-vuotias opiskelijanainen, lajeinani taekwondo ja judo. Tarkoitukseni olisi nyt alkaa myös vähän puntilla käymään, aluksi kuntouttaen, sitten ehkä vähän voimaa kasvattaen. Itse asiassa huomiselle oli kuntosaliohjaus varattunakin, mutta meni perkule selkä paukkumaan viikonloppuna, ja täytyy siirtää tuo myöhempään. :(

Mutta siis tällaista. Olen puhunut. :)

Morot!

Ei ole enään muuta tekemistä sairaslomalla kun alkaa kirjoitteleen tänne.. Oon jo jonkin aikaa seuraillut sivusta keskusteluja ja nyt lähes koko aamun täällä viettäneenä polttelee taas jo niin kovasti salille! Jokohan tuo tauti olisi taittunut sen verran että uskaltaisi illalla käydä vähän punttailemassa..
Juu, uusi täällä -otsikon alla ollaan niin kerronpa vähän; 27 vuotias oululaisnaikkonen joukossanne, että huomenta vaan! Enemmän ja vähemmän aktiivisesti puntilla kulkenut, myös aerobisen puolen treeniä mukana sopivasti. Tällä hetkellä yritän päästä eroon turhista löllyistä samalla kuitenkin ylläpitäen niitä lihaksia jotka on kroppaan tarttunut..

Pari päivää sitten löysin tänne ja sen jälkeen olenkin käynyt vähän väliä. Toivottavasti tulee käytyä jatkossakin, täältä saa ammennettua niin hyvin motivaatiota:evil:.

Taisin rekisteröityä jo kesällä, joten eiköhän olisi jo aika kirjoittaa ensimmäinen viesti. :D

Olen kyllä aika aktiivisesti tätä foorumia jo lueskellut, sillä se motivoi ja tsemppaa treenaamaan. Kiitos siitä!

moikka mimmeille..

olen 25-vuotias ulkosuomalainen neito, opiskelija ja hiukan tyolainenkin. Liikunnan kannalta taustani on varsin vaihteleva - menestys ja aktiivisuus on vuosien varrella ollut aina vuoronperaan nousu- ja laskusuhdanteessa. Lahinna omaksi iloksi kuntoilua olen harrastanut. Pakkikselle minut on ajanut (ja nyttemmin koukuttanut) ruokavalioni ja ennen kaikkea sen parantamisyritykseni. Taustalta loytyy valitettavasti pitkaaikainen syomishairio, bulimia tarkemmin sanoen. Alipaino ja siita kynsin hampain kiinni pitaminen ovat kai suurimmat syntini, mutta talla hetkella terapian ja oman asennemuutoksen kautta olen koittanut todella parantaa tilannetta... ja siina onnistunutkin hiukan (pitaa olla positiivinen). Painonnousu pelottaa, mutta eikohan tasta kymmenvuotisen mielenhairion suosta viela nousta!

Kiitos kaikille mimmeille tahanastisista lukuhetkista. Ehka nyt olen sitten itsekkin enemman aanessa...

Heips.
Olen 16-vuotias tyttö.
Itse rekistyröidyin tänne vasta eilen.
Puntilla olen alkanut säännöllisesti käymään n.2kk sitten,tavoitteena saada lihakset näkyviin:P

Mutta älkää hirveesti naureskelko jos esitän ihan tyhmiä ja yksinkertaisia kysymyksiä näin aluksi:D

Pitäisikö munkin sitten ihan esittäytyä?

Olen pk-seudulla asuva 27 vuotias neitokainen. Naimisissa ja yhden syyskuussa 2006 syntyneen tyttären äippä.

Pakkista olen lueskellut jo vuodesta 2003 tai jotain. Silloin myös punttailin ahkerasti ja olin elämäni kunnossa, kuten mulla nyt on tapana ilmaista :)

Sitten tuli ero ex miehestä, muutto uudelle paikkakunnalle, kokopäiväisen työn aloitus ihanan vapaan opiskelijaelämän jälkeen, uusi seurustelu, naimiisinmeno ja hieman yllättäen myös, ihana pikkuneiti.

Tällainen tavallinen tarina siitä, kuinka rakas harrastus ja itsestä huolehtiminen jäi vähän kaiken muun jalkoihin? Nyt kuitenkin alkaa taas näyttää hyvältä. Vakituinen työpaikka löytyy, neiti on jo vähän kasvanut, tukiverkot hoitoavuksi on löydetty ja mikä tärkeintä - oma into ja motivaatio palata punttailevan elämän pariin on huippulukemissa:rock:

Joten nyt mennään dieetillä kohti kesää ja sen jälkeen jatkan lihasten kasvattelua. Tavoitteena olla nyt dieetillä menettämättä sitä viimeistäkin pohjaa, mikä lihaskunnossa vielä tallella on ;)

En oo minäkään tainnut esittäytyä, vaikka kirjoitellut olenkin :) Tuli vasta nyt mieleen esitellä itseni tarkemmin, kun tuossa ylempänä kirjoitteli samanikäinen punttimimmi kuin itse olen ja lapsikin oli syntynyt samana vuonna ja samassa kuussa! Eli olen myöskin siis 27vuotias naimisissa oleva ja yhden syyskuussa 2006 syntyneen tytön äiti. Hoitovapaalla olen vielä ja välillä meinaa iskeä paniikki, kun ei ole mitään tietoa, mitä teen, kun hoitovapaa loppuu. Lopputyö yliopistoon on vielä tekemättä ja välillä tuntuu, että jääkin tekemättä...tuli varmaan väärä ala valittua. Onneksi on vielä vähän aikaa jäljellä miettiä, mitä sitä isona haluaa ja jos en keksi ennen vapaan loppumista, niin sitten mietin niin kauan kotona, että keksin :D Onneksi mies ei pistä sitä vastaan ;)
Salilla olen käynyt aktiivisesti noin 5-6 vuotta ja samalla harrastellut juoksemista ym. Välillä ollaan käyty pohjalla syömishäiriön takia, mutta nyt ois suunta ylöspäin ja olo on hyvä, vaikka painoa vielä yritän saada jonkin verran ylöspäin. Mutta näillä eväillä siis eteenpäin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom