Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vaikkapa olen rekisteröitynyt tänne jo jonkun aikaa sitten, täytynee kuitenkin kirjoittaa tälle palstalle, että pysytään laskuissa mukana monta meitä naisia täällä on! =) Yleensä olen vain lueskellut toisten juttuja, joten kai oli myös jo aikakin jotain tänne raapustaa. =)Ehkäpä tästä nyt lähtee sitten tämä minunkin kirjotus ura aukenemaan...

Samapa kai tuo on itselläkin tänne ilmottautua, vaikka tosiaan tunnus on ollut jo pitemmän aikaa. :rolleyes:

Harrastelupohjalta on tullut käytyä salilla säännöllisen epäsäännöllisesti ja nyt on melkein puolenvuoden tauko on päässyt lipsahtamaan tuohon salilla käymiseen. :nolo: Meiningeissä on kuitenkin ottaa kunnon puntinnostot taas kuvioihin nuiden satunnaisten lenkkeilyjen ja pumppien ohelle/tilalle.

Näitä juttuja olen kuitenkin aina välillä käynyt lueskelemassa, ja hyviä neuvojahan täältä tosiaan saa. Voisi kai tuota alkaa tälläkin foorumilla käymään useammin nyt jatkossa ja ehkä jopa osallistua keskusteluihinkin vaikka en mikään pro olekaan. ;)

21v. Opiskelija. P-Pohjanmaa.

Moikkuli!

Uusi rekisteröityjä oon joo, vaikka lueskellut huippu reeni- & ravintovinkkejä täältä jo, öö.. monta vuotta!
27 vee, opiskelija ja nyt loppu epäsäännöllisyys treeneissä ja haen lisämotivaatiota täältä.

Kiitti palstasta :haart:

Bures!!
Tätä foorumia on tullu koluttua läpi tässä syksyn aikana ja hulluna on kyllä saanu hyviä neuvoja! Salilla on tullu käytyä nyt säännöllisesti syksystä lähtien, sitä ennen se oli aika satunnaista. Yhtenä syynä kun salia ei ollut kovin lähellä, mettäsä kun on asustellu :D Tarkotuksena saaja enempi voimaa. Oon melonu 10 vuotta, ja talvet tehen töitä huskykoirien kanssa. Jep, nyt vain pienenä hidastuksena sain kesällä Norjasta palkaksi jännetupentulehuksen... Mutta hammasta kiristellen se pyssyy matkassa.

Tää on huippu palsta oikiasti!!! :)

heippis vaan kaikille =) Tänään sain aikaiseksi väsätä omat tunnukset tänne, aikaisemmin on tullu pörrättyy ukon tunnuksilla :D eli en kovin "uusi" täällä ole :) Olen ihan pian 20 ja treeniä itsellä takana vasta n. puolisen vuotta, kun ukko rupes ehdotteleen et pitäis kokeilla punttia. Ja oon ihan koukussa jo tähän punttailuun :D Kotosalla tulee treenattua muutaman kerran viikossa, kun on hyvin välineistöä kertynyt nurkkiin. Mutta hei vaan kaikille. :)

Heiii, vihdoista viimein päätin rekisteröityä kun täällä reilut puoli vuotta tullu pyörittyä enemmän ja vähemmän säännöllisesti ;) Oon siis 17 vuotias tyttö, lähinnä lenkkeilyä ja Less Milssin ohjelmia tullu harrastettua. Välillä liikunnan tuntimäärät viikossa nousee tosi mukaviks, mutta välillä tulee niitä sohvalla löhöily kausia.. Tavoitteena olis saada ylimääräset (10-20kg) läskiä pois:whip: ja sen jälkeen alkaa hieman kehittään lihaksistoo. Salin puolelle olis jossain vaiheessa tarkotus siirtyä, vielä ei ole ollut tarpeeksi rohkeutta :jahas:

Heippa! Olen lueskelut palstaa jo jokusen kuukauden, ja pari viikkoa sitten rohkaistuin liittymään. :) Olen 22-vuotias tietojenkäsittelyä opiskeleva tyttö Tampereelta, jossa asustelen kissani kanssa.

Liikun keskimäärin viisi kertaa viikossa, salin lisäksi lähinnä spinningiä, bodypumpia ja lenkkeilyä (joka on tosin talven myötä jäänyt hieman vähemmälle). Liikunnalla tavoittelen hyvää oloa ja itseäni miellyttävää vartta, joka on oikeastaan jo saavutettu (toki pientä parantamista löytyisi aina ;) ). Itseäni miellyttävästä varresta siis näkyy, että on ehkä joskus tullut jotain liikunnallista harrastettua. :) Mittani ovat 168cm/64kg.

Liikunnan lisäksi harrastan tykkään harrastaa ruoanlaittoa. Myös kirjat ja elokuvat ovat lähellä sydäntä.

No niin, uutta verta pukkaa. Tässä nyt muutaman viikon forumia seuranneena ajattelin liittyä seuraan hulppeaan. Olen siis 22-vuotias opiskelija Jyväskylästä, toistaiseksi yliopistossa, ensi vuonna toivon mukaan Amkissa, koska ei oikein tykkää tästä humanisti hömpästä.

Liikun säännöllisesti, yleensä 5pv/vko. Harrastan historiallista miekkailua (paljolti keskiaikaista pitkämiekkaa ja tikaria taistelulajina), punttisalia ja lenkkeilyä. Aerobista saisi kyllä tehdä vähän enemmän, kun on tuo lenkkeily jäänyt viime aikoina vähän taka-alalle. Tykkään nimittäin enemmän tuosta punttailusta. Miekkailu on addiktioni, se on aivan upea laji: näyttävä, rankka, fyysinen ja brutaali.

Eipä muuta. Hieno paikka tämä pakkotoisto:)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Sharaid, sitten vain mukaan Jkl:n aktiiviseen punttimimmeilyyn. ;)

Heippa!

Olen tätä palstaa seuraillut jo jonkin aikaa ja ajattelin sitten itsekin rekisteröityä. Kestävyys- ja tarkkuuslajit vievät suurimman osan miun treeniajastani ja puntti on siinä lähinnä oheisharjoitteena mutta on viime aikoina alkanut kiinnostamaan enemmänkin jo senkin takia, että olen saanut kolhuja saanutta kroppaani paremmin hallintaan.

Jumpista tms en perusta, mie oon huono tommosissa ryhmäliikunnoissa. Vaikkakin pilates kiinnostaisikin. Kaikista parasta on hiihto/juoksulenkit maastossa omassa rauhassa. On kuitenkin ollut hauska huomata, että punttisalilla saa samanlaista onnistumiseniloa, kun rauta nousee.

Pakkotoistolla on ihan mielenkiintoista keskustelua aiheesta ja hyviä vinkkejä :)

Kirjauduin miekin.

Elikkäs ihan uusi immeinen täällä. Todella motivoivia kuvia ja juttuja täällä.
Taitaa liittyä viellä vipikskin että näkee nuo punttimimmien kuvatkin.:wtf:

Hieman innostunut lenkkeilystä, tarkotus olisi kehittää viellä lihaksiakin (ehkä jopa näkyviä)
Vakiokalustoon kuuluu 2 russelia, katti ja 2 poikaa sekä hallituksen toinen jäsen elikkäs ukko.
ikää 26.

Minäkin vasta rekisteröitynyt, mutta jo ajat sitten ekan kerran Pakkotoistoon törmännyt. Täällä on vaan niin huisin paljon juttua, että ei ole tiennyt, mihin tarttuis. Vasta nyt on oikeanlainen motivaatio lueskella urakalla :D

Olen itse 22 v opiskelija Oulusta, liikuntaa harrastellut muutaman vuoden aktiivisemmin, mutta vasta tänä syksynä määrät kasvaneet huimasti. Pumpissa/salilla oon käynyt 3-4 krt/viikko ja siihen juoksulenkit 1-3 krt/viikko päälle. Nyt ois tarkoitus saleilusta ottaa tosissaan itselle harrastus ja siinä sivussa parantaa juoksukuntoa. Tukijoukoissa täälläkin poikakaveri, jolta aina tyhmänä kyselen vinkkejä ja toinen ihailtavasti jaksaa selittää ja vääntää asiat rautalangasta :D

Moikkista mimmit!
Pitihän minunkin liittyä, kun olen sivusta jo jonkin aikaa katsellut tätä mimmi topicia..Olen 17-vuotias tyttö vuosi sitten vielä harrastin aktiivisesti kilpahiihtoa, mutta nyt vuodessa lenkkeily jäänyt vähemmälle ja kilpaura meni sivusuun opiskelun ja mielenkiinnon vuoksi ja nyt onkin ylimääräistä tullut, mutta eiköhän sitä nyt aleta ja vähän saliakin päälle, että kehtaa kesän lopussa lähteä espanjaan ja laittaa bikinit päälle. Ongelmakohtani on takapuoli ja jalkani ja niihin toivonkin saavani hyviä vinkkejä.. ( joita olen jo katsellut) joten toivotaan, että tuottaa tulosta. :) ja hieman kokemattomana punteista saatan kysellä tyhmiä...täytyy kyl sanoa, että mahtava palsta..!

Sekaan ilmoittautuu viimein toimivan tietokoneen hankkinut, enemmän ja välillä vähemmän salilla pyörivä naikkonen Helsingistä.

Aloitteleva vegaanipunttaaja ilmoittautuu Tampereen suunnalta joukkoonne. Iän ja aloitusmitat näkyvät vielä profiilistani, eli 173/56-riu'ulla vielä toistaiseksi mennään. Toivottavasti löytyisi itselleni sitten sopiva sali täältä ja lisäksi intoa ja jaksamista näin talven synkkinäkin iltoina siellä salilla viihtyäkin sitten.

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom