Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Heippa,

pitkään palstaa seuranneena tulin sitten mukaan. 25-v tyttönen Oulusta, kilpaurheilutaustaa monesta lajista nuorempana, nyttemmin kaikkea liikuntaa fiiliksen mukaan. Palloilulajeja, punttia, jumppia, lenkkiä, hiihtoa - mahdollisimman monipuolisesti. Tavoitteena hyvä olo, endorfiinihumala, itsensä voittaminen - ei niinkään lihaskasvu, laihtuminen, kiinteyminen sun muut, ne tulee siinä sivussa jos on tullakseen :)

moiks..minä olen uutukainen nimeni on i*da
ja mulla on `pakkisaddiktio`..
muummuassa punttia reenatessa aika menee lepposasti ja töissä pakkista selaillen :)

Hei, olen uusi täällä... :)

Jonkin aikaa pakkotoistoa mielenkiinnolla sivusta seurailleena täytyy ilmoittautua mukaan. Siis 21-vuotias tyttö elämäntapojen viilauksen merkeissä.

Liikunnasta olen aina pitänyt, mutta jossain vaiheessa unohduin sohvannurkkaan hiukan liian pitkäksi aikaa. Lisäksi olen huomannut olleeni melkoinen pullahiiri ;) Vaikkei painoa koskaan ole ollut yli normaalin niin kuntokuuri on ollut paikallaan. Eikä se kuuluisa "kiinteytyminenkään" olisi pahitteeksi.

Nyt siis reilun vuoden verran aktiivisesti pyrkinyt siivoamaan ruokalistaa ja etsimään itselle sopivia liikuntamuotoja ja optimaalista treenausrytmiä. En siis vain laihduta vaan etsin sellaista elämänrytmiä, jolla pysyisin napakassa kunnossa jatkossakin.

Tällä hetkellä päivittäisen hyötyliikunnan lisäksi harrastan muutaman kerran viikossa lenkkeilyä, combattia, jumppia sekä itsenäistä lihaskuntotreeniä. Epäsäännöllisesti tulee käytyä myös mm. hevosen selässä ja erilaisia pallopelejä pelailemassa. Salillekin ajattelin parin vuoden tauon jälkeen uskaltautua tämän syksyn aikana...

Tuloksia on alkanut vähitellen näkyä ja säännölliseen liikuntaan olen jo ihan koukussa, mutta kaikki vinkit ja ohjeistukset asioista tietäviltä ovat enemmän kuin arvokkaita.

Enivei, varsin hyödyllinen ja motivoiva sivusto tämä :)

Untuvikko täällä.

Lajeihini kuuluvat: sali (tietty), kiipeily, uinti, juoksu, jooga. Liikuntaa harrastan n. 5-8 kertaa viikossa.

Liikkuminen on vähän elämäntapa mulle, ilman en enää osaa olla. Nuorena liikuin paljon, parikymppisenä unohtui liikkuminen ja nyt nelisen vuotta taas liikkunut erittäin aktiivisesti ja nykyään on katastrofi jos tulen kipeäksi, koska sillon ei pääse liikkumaan.

Tervehdys. Olen tässä jo pitkään lueskellut pakkotoistoa ja sitten totesin että ehkäpä olisi jo aika rekisteröityä ja vilkuilla vähän tarkemminkin että oppisi lisää.

Olen ihan rapakuntoinen ja untuvikko näin salilla käymisessä (ensimmäinen viikko takana). Lukioaikanani saamani niskan retkahdusvamman jälkeen meni into liikkumisesta kun aina teki kipeää/rupesi huimaamaan jne. Sitten kipuillessa ja masennellessa tuli kerättyä vuosien saatossa aika huima elopaino, joka ei sitten yhtään auttanut asiaa. Tänä vuonna parikymmentä kiloa (vhh-ruokavaliolla) tiputettuani totesin olevani siinä kunnossa, että jaksan jo liikkuakin (no, olen kyllä käynyt kävelylenkeillä ja pomppinut tanssimatolla säännöllisesti). Nyt voisin loput viitisentoista kiloa tiputtaa pitäen huolen siitä, että lihaksiakin on sitten jäljellä kun olen tavoitteessani.

En odota mitään ihmeitä salilla käymisestä näin laihtuessani, toivon vain, että voimaa tulee lisää, lihakset pysyvät ja saan nauttia siitä upeasta olosta mitä tulee salilla käymisen jälkeen. No, ehkä vähän noloa on tehdä noita liikkeitä vehkeissä 15-20 kilon painoilla näin aluksi, mutta haluan kyllä oppia ne liikkeet oikein nyt ilman, että rikon itseni. Tekisi mieli tökkäistä jo lisää painoja, mutta ehkäpä maltan siihen asti että olen varma liikkeistä. :)

Pitää myös toivoa, että saan jotain aikaiseksi noitten allienkin suhteen, näin vielä alle kolmikymppisenä ei semmoisia saisi olla. Mutta käsittääkseni tilanne ei ole toivoton ja ehkä minäkin vielä joskus voin käyttää hihattomia paitoja. :)

Kiitokset kaikille tänne kirjoittaville, teidän juttujanne on hieno lukea ja kehitystänne ihailla!

Moikka! Vihdoin uskalsin rekisteröityä tänne. Näitä juttuja oon kyllä lueskellut minäkin jo pitemmän aikaa.

Olen 18 vuotias tyttö savosta ja aktiivista salia olen harrastanut nyt vuoden verran. Tavoitteena olisi saada lihaksikas ja kaunis naisvartalo, mutta siihen tarvitaan vielä paljon aikaa ja työtä. Kolme kertaa viikossa puntilla tulee käytyä ja sen lisäks käyn danssaamassa kerran viikossa.

Pakkotoiston foorumilta olen saanut paljon hyviä vinkkejä ja motivaatiota. Jatkan kyllä lueskelua jatkossakin, mutta nyt ehkä vähän enemmän aktiivisemmin kun voin itsekkin kirjoitella jotain.

Pikkuakka on vuosien punttaamisen myötä todennut sen, mitä monet muutkin mimmit, että mitä mitä enemmän kasvaa, sitä enemmän haluaakin kasvaa. Tosin pienestä ei koskaan varmaan voi tulla järin suurta.

Notkun linjoilla aina töitä vältellessäni.

Moi,
vuoden sivustaseuraamisen jälkeen rekisteröidyin minäkin viimein. Nimimerkin takaa löytyy 28-vuotias entinen liikunnanvihaaja, joka onkin huomannut olevansa nykyään pahasti liikunta-addiktoitunut. Liikuntatottumukset ovat muuttuneet jatkuvasti salitreenipainotteisemmiksi, mutta on lattari- ja muu tanssikin kivaa :dance:. Aktiivisempaa salitreeniä on takana nyt vasta parisen kuukautta, aiemmin nostelin painoja ainoastaan bodypump-tunneilla ja on kiva huomata, että kyllä niitä tuloksiakin ehkä pikkuhiljaa tulee.

Ruokapuolikin on samassa siistiytynyt jonkin verran ja proteiinin ja riittävän rasvan saantiin kiinnitän nykyisin huomiota, mutta "ultimate fitness" -ruokavaliolle mua ei saa, eikä toisaalta ole niin tarvekaan, koska mun tavoitteena on vaan hyvä olo eikä niinkään kiree kroppa.

Kohta vuoden verran terveellisempää elämää opetellut 25-vuotias opiskelija ilmoittautuu mukaan. Entisenä liikunnanvihaajana en olisi koskaan uskonut hankkivani vuoden jäsenyyttä kuntosalille, mutta niin vaan pääsi käymään. Alkuun laitteissa ja pumpeissa treenailen, katsotaan niitä vapaita painoja sitten joskus myöhemmin. Painoa on jo pudotetun 20 kilon lisäksi tarkoitus tiputtaa vielä vähintään 5, enemmänkin ehkä, jos aion jossain vaiheessa lihaksiakin kasvattaa.

Minäkin muuten entinen liikunnanvihaaja. Mutta onneksi tulin järkiini. Koululiikunta jotenkin traumatisoi minut. xD Siellä oli aina ihan kamalaa eikä koskaan tehty mitään kivaa vaan aina jotain jalkapalloo.:curs:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moi! Minäkin palstaa pitkään sivusta luettuani uskaltauduin viimein rekisteröitymään.

Ikää on kakskyt ja rapiat, savon syvämmessä asustelen ja tavoittena olis saada lihaksia näkyviin ylimääräisen läsän alta.

Moi! Minäkin palstaa pitkään sivusta luettuani uskaltauduin viimein rekisteröitymään.

Ikää on kakskyt ja rapiat, savon syvämmessä asustelen ja tavoittena olis saada lihaksia näkyviin ylimääräisen läsän alta.

Kerroitkin jo kaiken minusta. :D Nyt minäkin pääsen tänne vihdoin näpyttelemään. :dance:

Tätyy minunkin varmaan esittäytyä, kun uusi olen. Eli pitkän aikaa olen käynyt täällä lueskelemassa juttuja, mutta rekisteröityä uskalsin vasta vähän aikaa sitten. Ikää on 21 vuotta ja salilla olen käynyt satunnaisesti jokusen vuoden ajan. Joskus vähän aktiivisemmin, joskus en olleenkaan. Nyt kolmisen kuukautta tosissaan ja tavoitteena olisi semmoset muskelit, ettei jää epäselväksi, onko tämä tapaus joskus rautaa nostellu. Aika onnettomia pikkutuloksia on ilmennyt tänä aikana. :D Ainiin ja olen naispuolinen.

Terve! Minäkin sivuja lueskellut innolla ja päätin viimein rekisteröityä. Elikkäs 22wee, salilla tullut käytyä nyt noin puolitoista vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti, tarkoitus olisikin nyt ryhdistäytyä toden teolla ja tehdä rankasti työtä kehittymisen eteen. Toivomuksena tietysti saada täältä valtavasti tietoa ja vinkkejä omiin tavoitteisiin pääsemiseksi.:whip:

Tervehdys!

Palstan löysin vasta tänä syksynä. Takana yleisurheilua, uintia, ratsastusta ja punttia jokunen vuosi. Nyt taas tauon jälkeen olis tarkoitus saada lihasta tähän tikkuun... on sitä viime syksystä taas yritetty.

Ikää 25 vuotta ja täältä etsin vinkkejä, miten saa tikun vahvistumaan lihaksilla, läskiä ei ole kamalasti ikinä ollut.

Hei! Joskus taustalla roikuskellut, nyt olisi tarkoitus aloittaa salittelu harrastuksena, tänään kävin elämäni ensimmäistä kertaa tutustumassa kuntosaliin..
Painoa pitäisi saada pois sellaset 25-30kg ja sieltä alta löytää sitten kauniit naiselliset lihakset ja muodot.

Terve!
Palstaa olen lukenut enemmän ja vähemmän jo varmaan vuoden kaksikin. Punttailua olen harrastanut on-off jo useamman vuoden ajan. Nyt tarkoituksena on saada puntti uuteen lentoon ja paino saiskin sitten jkv sukeltaa. :whip: Ikää 23v.

Moi

Pidemmän aikaa tätä palstaa jo lueskellut mutta nyt piti liittyä kun ajattelin uudestaan (muutaman vuoden tauon jälkeen) aloittaa kuntoilun ja ruokavalion tarkkailun. 21 vuotta ikää karttunut

Moikka!

Täällä taas yksi uusi rekisteröitynyt ilmoittautuu. Palstaa olen tosin seuraillut jo pari vuotta. Ikää 26 vuotta ja reilun vuoden ajan olen treenaillut salilla aiempaa aktiivisemmin. Liikunta on kuulunut kuvioihin jo pitkän aikaa, mutta on aiemmin painottunut enemmän aerobiseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom