Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moro
Ilmottaudun joukon jatkoksi. Ikää on 21 vuotta. Puntilla käyty aktiivisemmin puolisentoista vuotta. Aikaisemmin säännöllisen epäsäännöllisesti muiden harrasteiden ohella. Nykyään painojen heiluttelun lisäksi vihellän junnukiekkoa ja hyötyliikun pyöräillen. Löysin sivut viime kesänä ja saanut täältä paljon vinkkejä, ohjeita, neuvoja jne. Kiitos siitä.:) Kehitystäkin on tullut siitä lähtien.:D Mukavaa, että on samanhenkisiä naisihmisiä, kun aika yksin on saanut reenailla.

Helou helou,
uusi palstalainen esittäytyy. Vuosia on kasassa 21 kappaletta, urheilutaustaa melkein saman verran. Tällä hetkellä lähellä sydäntä ovat lenkkeily ja punttis, mutta vuosien saatossa matkan varrella on ollut kaikkea tenniksestä lasketteluun ja kilparatsastuksesta tanssiin.
Lenkkeilyä harrastan säännöllisesti 4krt/vko ja yhteensä viikossa n.50km. Puntilla tulee käytyä myös 4krt viikon aikana ja nyt on meneillään neljäs vuosi. Kehitystä lihasmassan muodossa olen vasta nyt alkanut tavoitella, sillä entisen työn vuoksi jouduin tarkkailemaan turhankin tarkasti kehon "ulottuvuuksia". Pituutta on 171cm ja painoa hurjat 51-52kg, eli pitkä ja hoikka tytteli. :D Tavoitteena olisikin nyt saada pitkään varteen vähän lisää lihasta. Ainakin palsta vaikuttaa mitä parhaimmalta paikalta vinkkien ja neuvojen suhteen, joten kyllä ovat asiat jo nyt hyvällä mallilla. :)

uusi täällä

Heissan!

Ajattelin minäkin sitten esittäytyä pitkän pohdinnan jälkeen. Ikää on karttunut sellaset 27 v. ja 156 cm/47 kg. Pieni ja pippurinen siis toivonmukaan. :D Salia olen harrastanut n. 4 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti on-off-meiningillä. Nyt etsin taas uudenlaista motivaatiota lajin pariin, täysin uudella ohjelmalla se onkin tosi mukavasti onnistunut. :whip: Ikäväkseni minun on kerrottava, että salilla, jolla käyn, ei käy muita naisia!! Täältä haen siis ideoita ja asiaan liittyviä juttuja, kun en niistä voi kerran kenenkään naisen kanssa salilla puhua! (Onneksi oman kullan kanssa voin jakaa kokemuksia.) Suuret kiitokset siis kaikille täällä kirjoitteleville mimmeille!

Zippadappa!!!

Noniin liityin nyt itsekkin pakkikselle kun oon kuullut niin paljon hyvää tästä. Pari tuttua on saanut täältä kuulemma paljon tsemppiä ja ohjeita treenaamiseen ja ruokavalioon.. Itsekin olisin vailla neuvoja treeniasioissa. Ja oishan se kiva vaihdella kokemuksia samanhenkisten ihmisten kanssa ja saada palautetta niiltä jotka tietää, mistä puhuu :rolleyes: Elikkäs tämä tapaus on 19-vuotias nuori nainen, jonka harrastuksiin punttis on kuulunut nyt n.3 vuoden ajan. Pituutta löytyy 166cm ja painoa n.60kg. Tarkoituksena olis kesäksi kiristellä timmimpään kuntoon ja saada lihaksia paremmin pintaan.. Eli nyt tarvitaan vaan itsekuria ja potkua perseelle :whip: Täältä toivon saavani niitä vinkkejä ja lisää motivaatiota treenamiseen. Aurinkoista kevättä kaikille!!!

Morjens!
Useimmista poiketen en ole palstaa seuraillut kovinkaan pitkään, mutta koska täältä tuntuu löytyvän oivallisia vinkkejä treeneihin (ja moneen muuhunkin asiaan ;) ), päätin liittyä. Ikää on 24v ja Treen seudulla asustelen. Salilla käyntiä on takana reilut 3 vuotta (n.3 krt/vko), ja viime syksyn laiskottelun jälkeen otin itseäni niskasta kiinni heti vuoden vaihtumisen kunniaksi! Lisäksi lenkkeilen, mut jumpat on jääny vähemmälle. Tavoitteina tällä hetkellä ensisijaisesti kiinteytyminen, mutta kesää kohti mennessä ois kiva lihastakin saada, muutenkin kuin läskin alle.. :D Ja täältä toivon mukaan löytyy tsemppausta tavoitteisiin! Palaillaan :thumbs:

Uusi ilmoittautuu.
Olen säännöllisen epäsäännöllisesti käynyt lueskelemassa ja vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä. Kirjoiteltua ei vielä ole tullut... tämä siis eka viestini.
Puntti kiinnostaa, lähinnä voimailumielessä, mutta olen vielä melkoisen noviisi. Tällä hetkellä opiskelen lähinnä syömistä, siis syömistä oikein ;)

Kai se on aika esittäytyä. :)

Joskus vuosi sitten taisin tänne ensimmäistä kertaa löytää, kun rupesin ottamaan kaikenlaisen treenaamisen vähän vakavammin. Uskalsin vasta nyt rekisteröityä, kun on foorumin meininki käynyt tutummaksi ja vähemmän pelottavaksi. (En voisi kuvitella nyt jälkeenpäin, miksi koskaan pidin tätä "pelottavana" paikkana. :D)

Punttiksella tullut käytyä reilu vuosi. Vasta viime aikoina olen kuitenkin löytänyt todella tehoa treeniin, että merkittäviä muutoksia pikkuisessa varressani on ruvennut näkymään. :) Toisaalta nykyään otan treenaamisen myös vakavamminkin... Motiivina oma timmi ideaalivartalo, jees. Nykyiset mitat 175cm/53-55kg (käytän säännöllisesti kahta vaakaa ja ne säännönmukaisesti poikkeavat toisistaan n. kilon, etten nyt tiedä paljonko "oikeasti" painan). Aika linnunluinen kyllä luonnostaankin tämä tyttö...

Tästä muutaman kuukauden sisältä vois todeta, että olen kyllä senttejä ja kiloja muutaman karistanut (2-3kg). Mukavasti sopivasti oikeista paikoista, ja painojakin jaksaa (ja uskaltaa) nostaa huomattavasti enemmän kuin alkuaikoina - vaikka noviisejahan tässä vielä reilusti ollaan. ;) Tavoitteena kai tässä timmiyttää itseä vielä lisää, ettei paikat hölsky nolostuttavasti lenkillä, kuten viime kesänä. :nolo: Lisää treeniä vaan!

Tsuptsup!!

Neiti laiskamato ilmottautuu paikallaolevaks myöskin...

Punttihistoria kirjavaa, pari vuotta ollu ny totaalista lepoa :zzzz: (= rasvan lisääntymistä ihan huomaamatta... niinpä niin, heh...). Nuorena ja nättinä tuli treenailtua kovin intensiivisesti. Harmittaa näin jälkeenpäin kateltuna että tuli si luovutettua...

No, ny uudella puhdilla aloittamaan tätä kevättä... Painoa olis saatava ihan himpun verran alemmas ja lihasta lissää!!! :hyper:

Salikuvat tuli tuossa viikon alussa otettua ja ny vaan sitä kehitystä odotellessa, onnistuu varmaankin todella hyvin näin koneen edessä istuessa...

Moikka!

Ilmottaudunpa nyt tässä kun olen näitä sivuja selaillu taka-alalla jo jonkin aikaa. Eli oon kohta 22v saliharrastaja ja koko ajan mielenkiinto lisääntyy alaa kohtaan. n. 3 vuotta oon harrastelu mielellä salilla käynyt, nyt edessä on ammatinvaihto ja mietteissä jos sitä lähtis opiskelemaan liikuntaan ja kuntosalipuoleen liittyviä juttuja. Onko muita samanlaisen tilanteen omaavia?

Eli nyt "sairaslomalla" ollessa on ollut paljon aikaa käydä salilla ja keskittyä kunnon kohottamiseen. Tavoitteena olisi saada tuota lihasmassaa ja turhat "löllöt" tietenkin pois.:whip: Täältä on bongannut hyviä vinkkejä reeniin ja muihin asiaan liittyviin aiheisiin, joten jatkossakin tulee pyörittyä näilläkin sivustoilla.

Tälläinen pikkunen 159/45 punttaaja ilmoittautuu....

Puolitoista vuotta olen punttaillut ensin hitusen hataralla menestyksellä,mutta nyt alkaa jo tajuamaan koko jujun tässä hommassa.Täällä olen pyörinyt jo pitkäänkin ja saanut NIIN PALJON APUJAkun tätä lajia opettelin,että kiitos ja kumarrus kaikille:)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Minäkin ilmoittaudun tänne vihdoin ja viimein! :) Olen 26v kisoihin tähtäävä typykkä Heinolasta..
Urheillut pienestä pitäen ..kisat olleet jo mielessä 5 vuotta, mutta on ollut kaikenlaista takapakkia ja esikoisen syntymä..MUTTA nyt sitten uuteen nousuun ja kisat mielessä olleet uudelleen n. vuoden ajan.
Kovaa treeniä ja ruoka mielessä aina vain..:lol2:

No hellou vaan minunkin puolestani! Tässä ilmoittaudun minäkin...eli olen 28-vuotias nainen Hesasta. Mittoja löytyy vaivaset 160/45-47, mutta intoa kuitenkin on. Salilla käyntiä oon harrastellut parisen vuotta on-off meiningillä, mutta viime kesänä homma lähti paremmin käyntiin ja rupesin treenaamaan säännöllisemmin. Tällä hetkellä vetelen 3-jakosella...

Törmäillään foorumilla! :thumbs:

Moikka!
Ajattelin minäkin ilmoittautua tänne, jos en oo aikasemmin sitä tehnyt. Lueskellu täällä oon jonkin verran, mutta ehkäpä nyt uskallaudun kirjottelemaankin :) Tänä vuonna 24 v tulee täyteen, Tampereella asustelen ja kisat on edessä jossain vaiheessa..

Heissuli veissuli, minäkin olen uusi täällä!

21-vuotias jumppaohjaaja, joka ei sellaiselta kyllä näytä! Mutta pian näytän ja olisi tosiaan tavotteena päästä kesäkondikseen ja muutenkin parempaan fiilikseen joten tänne sitten liityin saamaan vähän lisäboostia ja motivaatiota :)

Törmäillään ja nauttikaapi kevätauringosta :rock:

heippa kaikille! täytyyhän se vihdoin viimein esittäytyä, palstaa olen jo muutaman vuoden lueskellut mutta vastikään päätin ihan rekisteröityä. ikää löytyy pian 23 vuotta, urheilua olen harrastanut tavalla jos toisella enemmän ja jossain vaiheessä vähän vähemmän ja painokin lähti nousemaan,mutta nytviimeiset 1,3 vuotta puntilla käynyt(3-4krt viikossa) ja saanu jo hieman lihaa läskin tilalle ja painon 68->64 (pituus167) käyn lenkillä ja airobiceissä myös muutamasti viikossa. ruokailutottumukset on mielestäni ihan ok 5krt päivässä paljon protskua ja nopeet hiilarit pois. unelmana olis joskus päästä kisoihin mutta jos nyt sais edes timmin ja sporttisen vartalon niin sekin riittäisi. hauskaa ja urheilullista kevättä kaikille, foorumilla tavataan :D

Oho! Nyt vasta huomasin, että tällä palstalle toivottas kaikkien vastaavan...

Eli...En oo vielä kyllä mikää punttimimmi, mutta sellaiseksi joskus tahtosin! :) Nainen kyllä olen, eli yks osa tuosta tavotteesta kunnossa. ;)

Pituutta löytyy 160cm ja "kesäkuntoon" ois kova halu päästä....Nyt vaan sairastelun vuoksi tullu vähän takapakkia. :(
Painoa tällä hetkellä 54-56kg. Tavotteena saaha paino johonkin viienkympin hujakoille. Tärkeämpää kuitenkin ois saaha vähän tätä löysää vähennettyä ja lihaa tilalle.

Salilla käyntiä alottelin tossa alkuvuodesta (oon kyllä käynyt joskus ennenkin, mutta en mitenkään tavotteellisesti/suunnitelmallisesti), mutta sekin on nyt lämpöilyn takia jääny. Huhtikuussa ois tarkotuksena alotella salilla käyntiä uudestaan (toivottavasti). Aerobisena lähinnä juoksu/kävely, koska en mistään ryhmäjumpista pidä. Kesällä varmasti tulee myös rullaluisteltua ja syksyllä ois kiva ottaa mukaan myös uinti (Siiten kun oon vähän timmimmässä kunnossa ;) ).

Mutta, tulipa nyt tännekin vastattua! :) Tapani mukaan vähän pidemmän kaavan kautta...

Heippa! Tässä on reilun vuoden jo salilla käynyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti, ja nyt sitten tavoitteena on päästä mukaan täysillä koko touhuun, treenata järjellä ja säännöllisesti. Sivussa tulee pyöräiltyä, rullaluisteltua, lenkkeiltyä aina, kun mieli tekee.. Ruokailutottumuksissa olen nyt pyrkinyt vähentämään hiilareita ja lisäämään protskun saantia.
Oikein mukavaa kevään jatkoa teille!

No moi!
Esittäydynpä sitte minäkin täällä...:) Eli oon 31 vuotias oululaismimmi ja punttia oon nostellu aktiivisesti reilu 5 vuotta. Jotain tuloksiakin alkaa olla havaittavissa kropassa. Heh...Nykyään saa vaan treenata kahta kauhiammin, että pysyis jotakuinkin kuosissa...:wanha:
Muita harrastuksia mulla on; lenkkeily vähemmän aktiivisesti ja kirjoja tulee luettua jonkin verran. Olen leffojen suurkuluttaja ja etenkin Marilyn Monroe on lähellä :haart: :tä...:)
Foorumia oon lueskellu ahkerasti muutaman vuoden ajan. Täältä saa kummasti aina uutta treenimotivaatiota, jos on itsellä hakusessa..:)

Moro! Uutena täällä myös olen. Vähän meinaa olla opettelua tämä keskusteluun osallistuminen, kun on ihan uus juttu meikkikselle, mut eiköhän tämä tästä! Kovasti punttien parissa häärään, sitä on jatkunut jo usean vuoden, mutta nyt kisat mielessä eli treenaamisesta on tullut tavoitteellisempaa, hyvältä tuntuu!

Jos sitä esittelis ittensä vaikken pahemmin olekkaan kirjotellut, paljon tulee luettua. Hetki sitten vasta rekisteröidyin, mutta aktiivisesti on tullut jo kaks vuotta käytyä salilla treenaamassa. Ikää löytyy 18 ja Helsingin suunnalla asustelen. Tavotteena on mm. saada penkistä 60 kiloa ylös, tällä hetkellä menee 40x8 :) painoa ei löydy lyhyenä tyttönä kovin paljon :) (158/54) Harrastuksiin kuuluu taitoluistelu, rullaluistelu sekä kuntonyrkkeily. Tulevaisuudessa jos sitä jaksais kirjotella enemmän ja vaikka tuota ruokavaliota ja treeniohjelmaa kirjoitella. Nyt treenaamaan!:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom