Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Täällä myös yksi uusi tuttavuus. Kaveri mainitsi sivuista joku aika sitten ja heti piti tulla tutustumaan, nyt käyn päivittäin lueskelemassa :)

Minäkin voisin kunnioittaa hyviä tapoja ja esittäytyä oikein "virallisesti". Sivuja olen lukenut ainakin muutaman vuoden, mutta lukemiseen tuo onkin sitten jäänyt - ainakin toistaiseksi. ;)

Liikunta on rakas intohimoni ja lähimpänä sydäntä tietenkin punttis, mutta aerobista unohtamatta. Toisinaan elämässä on ollut ajanjaksoja jolloin liikunta on näytellyt vielä suurempaa osaa elämässä ja toiminut myös jonkinlaisena tulonlähteenä opiskelujen ohessakin, mutta nyttemmin se on taas ihanan rakas harrastus.
:haart:

Kesää kohden treenaillessa..

Hei kaikille! Kaipa minäkin voisin pientä esittelyä laittaa.

Olen lukenut Pakkotoistoa jo kauan, mutta rekisteröidyin vasta nyt. Olen 18-vuotias lukion abi, joka rakastaa liikkumista. Yritän pikkuhiljaa tervehtyä syömishäiriöistäni (vähän ortoreksiaa, enemmän anoreksiaa), mutta pitkän sairastamisen jälkeen minun on vaikea uskoa parantumiseen. Tsemppi on kuitenkin kova!

Kiitos kaikille punttimimmeille ihanasta foorumista, teidän juttujanne on ollut ilo lukea. :)

Heip!

Miekin voisin hieman esittäytyä...Oon tosiaan jo parisen vuotta käynyt silloin tällöin lukemassa täällä, mut vasta nyt alkaa löytyä sellanen kunnon treenimotivaatio ja halu panostaa hyvinvointiin enemmänkin. Aikaisemmin miun treenaaminen on ollu enemmän ja vähemmän kausiluonteista ja nyt yritän todella tehdä siitä säännöllistä ja pysyvää elämäntapaa.

Olin marraskuussa nielurisaleikkauksessa ja sain isojen risojen takia treenikieltoa jouluun asti. Nyt tässä tammikuun alussa sit päässy pikkuhiljaa vauhtiin ja treenaaminen tuntuu niin hyvältä ja oon lisäilly sitä tässä pikkuhiljaa. Tällä hetkellä tulee käytyä puntilla vain 2 kertaa viikossa, mutta koitan nostaa sitä 3-4 kertaan viikossa kunhan saan vähän pohjakuntoa alle. Lisäksi aerobista tulee keppijumpassa, polynesialaistansseissa ja balletonessa. Nuo tanssiharrastukset on kans uusia ja ihanaa vaihtelua aerobicille ja muille.

Tarkoitus olisi aloittaa tässä laihdutus myös, sellanen 5-7 kiloa rasvaa tiputtaa kesään mennessä. Ei niin tarkkaa kyl, mieluummin melkein saisi vähän lihasta ja kiinteytyisi kuin tuijottaisi liikaa noita kiloja. Tarkotus kuitenkin puntilla saadakin niitä lihaskiloja :D heheh

Hei!

Olen lukenut Pakkotoistoa aktiivisesti vuosien ajan. Minulla ei ole ollut erityisesti mitään sanottavaa, ei se, että tälläkään kertaa olisi... ;) Aion tällä viestillä ainakin välttää nolon ekan postauksen vähän turhempaan threadiin...
2 x ;)

Olen aina jonkin verran harrastanut liikuntaa, nykyään hyvin aktiivisesti. Olen käynyt puntilla puolisentoista vuotta. Harrastan puntteilun lisäksi kaikenlaisia muuta liikuntaa, aina fiiliksen mukaan. Liikunnassa parasta, niin kuin elämässä ylipäänsä, on nautinto. Tärkeimpänä tavoitteenani pidän kehon pitämistä terveenä loppuelämäni ajan niin pitkälle, kuin siihen itse voin vaikuttaa.

Hei!

Täällä olisi yksi uusi käyttäjä! Olen lueskellut näitä sivuja parin kolmen vuoden ajan, mutta nyt vihdoin sain rekisteröidyttyä.:rolleyes:

Tunnustaudun liikuntaa rakastavaksi ihmiseksi. Punttaaminen tuli kunnolla (tai no kunnolla ja kunnolla, kehittämisen varaa löytyy PALJON!) kuvioihin viime vuoden alkukeväästä. Nyt haluaisin saada lisää tehoa hommaan. Aerobista treeniä rakastan myös kovasti, ja toivon, että saan punttailusta tehoja irti melko ahkerasta aerobisesta treenistä huolimatta.:rock:

Minäkin kiitän puolestani tästä foorumista!:haart: Täältä olen monet asiat oppinut...;)

Hei vaan. Olen jo jonkin aikaa lueskellut palstaanne ja vasta kirjautuneena ja erittäin huonon englannin kielen taidon omaavana on hiukan käyttövaikeuksia mutta eiköhän tämä tästä.
Olen siis 19v naisenalku joka on koko ikänsä rakastanut liikkumista. Puolisentoista vuotta sitten sairastin ortoreksia-ylikunto-liikuntariippuvuus-oireyhtymän (itse sitä tällä nimekkeellä kuvaisin) ja paino ja kunto laski jonkin verran. Joka tapauksessa vuoden ajan olen harrastanut aktiivisesti kuntosalia ja bodypumpia (3-4krt/vko) muiden harrastusteni (juoksu(3-4krt/vko),pallopelit(2-3krt/vko),yleinen sähellys) lisäksi. Massaa vuoden aikana sain 10kiloa lisää,tiedä sitten lihasta vai mitä mutta pääasia että normimitoissa ollaan, ja voin väittää etten ihan löysäkään ole. Tällä hetkellä tavoitteena muutama kilo lisää massaa,rasvaprosenttia vähän korkeammaksi ja hyvän kunnon ylläpito.:rolleyes:

Heippa vain!

Täälläkin uusi käyttäjä..punttiharrastusta aloitellaan, täältä onkin jo löytynyt paljon tietoutta ja hyviä vinkkejä niin treeniin kuin ruokailuun. Löysin pakkiksen oikeastaan viime kesänä, jolloin myös koin ensikosketukseni saleiluun. Motivaatio taukosi syksyn tullen kun koulu vei mehut, mutta nyt treenikärpänen puraisi ja kunnolla! :) Rekisteröidyinpä minäkin nyt viimeinkin, jotta pääsen kyselemään tyhmiä :)

Heip.

Olen tällainen 18-vuotias uusi käyttäjä ja vasta aloittelemassa kuntosaliharrastusta tässä lukion viimeisen kevään ohella. Kiinnostus punttailuun nousi oikeastaan Kutri.netin ja Kutrin kirjojen kautta ja tietysti oma hävettävän huono lihaskunto se oleellisin syy.

Tällä hetkellä teen ihan käytännön syistä vain suuria määriä aerobista ja yritän pitää lihaskuntoa yllä lähinnä kotikutoisten harjoitteiden kautta. Mainittakoon, että pidän kaikesta liikunnasta, mutta ne lähimmät lajini ovat juoksu (pidemmät matkat), ratsastus ja aerobic-tunnit, siis yleisen kuntoilun ohella. Ravitsemus vasta onkin se suuri kiinnostus! Foorumia olen selaillut jo pidemmän aikaa ja kokenut sen todella hyödylliseksi. Toivottavasti nyt saan siitä vielä enemmän irti.

Olen muuten myös vasta Tampereelle pysyvästi muuttanut, joten kaikki samanmielisten ihmisten yhteydenotot otetaan mielellään vastaan. Erityisesti olisi mukava löytää ihmisiä, joiden kanssa osallistua vaikkapa juoksutapahtumiin jne. Hienon foorumin olette luoneet, ja tämä osasto tietysti minulle naispuolisena melkeinpä se läheisin ravinnon ohella :rolleyes:

Sain vihdoin aikaiseksi rekisteröityä tänne...jotta voi välillä kommentoidakin.
Pakkotoistoa olen lukenut jo varsin pitkään, salilla käynyt yli kymmenen vuotta (ohoh, olenpas tullut vanhaksi) ja kisalavoillakin olen tuossa vuosituhannen vaihteessa välillä pyörähdellyt fitnessin puolella ihan mukavalla menestyksellä...

Hyvät sivustot, kiitos vaan!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Heippa vaan kaikille.Ajattelin nyt vihdoin liittyä joukkoonne kun sitä olen jo vuoden verran harkinnut mutta ei vaan ole saanut aikaiseksi :nolo: ..Olen 22- vuotias emäntä espoosta ja treenaillut olen semmoisen kolmisen vuotta,tosin viimeiset yhdeksän kuukautta on tuo masuasukki säädellyt treenaamisia ja etenkin treenaamattomuuksia (tämän kuun lopussa pitäisi naperon saapua tänne tilavammille alueille :) ).Saleilusta on ajan myötä muodostunut oikein rakas harrastus ja on ollut kiva huomata että muitakin samanhenkisia naisia todellakin löytyy :kippis1: .

Heippa! Aattelin minäkin esittäytyä.. Olen sivustoja lukenut jo jonkin aikaa mutta nyt vasta sain rekisteröidyttyä..:rolleyes:
Punttailua olen harrastanut noin neljä vuotta.. Siinä välissä lapsen pyöräyttänyt (nyt 6kk). Nyt ollaan taas hyvässä vauhdissa kohti kesää! Lihakset pitäis saada kesäksi näkyviin.. Muita harrastuksia podypump, lenkkeily, rullaluistelu (kesäisin tietty..).
Että näin.

Hei vaan kaikille, ajattelin minäkin muutaman sanan itsestäni tänne laittaa.. Eli sivuja olen lukenut jo vuosia, mutta vasta nyt sain rekisteröidyttyä. Ikää on 22 ja Tampereella vaikutan. Itselläni aktiivista punttailun nyt takana noin vuosi, sitä ennen säännöllisen epäsäännöllisesti monta vuotta. Taustalla aktiivinen kilpauintiura, joten sieltä pohjaa nykyisille liikuntaharrastuksille. Puntin lisäksi lenkkeilyä, jumppia ja kaikkea muuta fiiliksen mukaan. :)

Jospa mäkin esittäytyisin tässä ketjussa. Jonkin aikaa olen pakkista seurannut ja pari viikkoa sitten rekisteröidyin. Intouduin :hyper: salitreenistä uudelleen loppukesästä, kun aikataulut myös sallivat treenaamisen. Muinoin olen urheillut aktiivisesti ja silloin myös käynyt salilla. Muutama vuosi meni niin, ettei koiran lenkityksen lisäksi paljon tullut liikuttua. Nykyisin salitreenin lisäksi tulee liikuttua muutenkin, enkä malttaisi treenivapaita viettää ollenkaan, mutta onneksi on myös koiraharrastus, joka kokeineen ja treeneineen vie oman aikansa. :)

Minäkin sitten lopulta rekisteröidyin, sivuja oon kyllä selaillut jo jonkun aikaa. Aina oon urheillut aktiivisesti, varsinainen salitreeni tuli lajia tukevana harjoitteluna mukaan vajaa 3v sitten. Nyt kuitenkin kyllästyneenä ainaiseen samankaltaiseen lajin ehdolla menemiseen päätin aloittaa salitreenin omien halujeni mukaisesti, en orjallisten ohjelmien :) samalla aion päästä eroon ylimääräisestä kertyneestä. Tykkäänkin tehdä paljon aerobista, varsinkin juoksun muodossa ja treenikertoja tuleekin viikkoon aika monta helposti. :)

Täällä uusi tulokas, eka viestini foorumille :) Olen kuntoillut enemmän tai vähemmän reilun vuoden, nyt vuoden alusta lisännyt selvästi ja alan olla lopullisesti koukussa :D Kuitenkin ihan vaan kuntoilumielessä olen, ei mitään kisailua tms. ole suunnitelmissa. Nyt sitten kuitenkin eksyin tänne lueskelemaan vinkkejä ja jakamaan kokemuksia. Veikkaan, että lähinnä olen taustapiruna ja luen viestejä, mutta saatanpa toisinaan myös pistää oman ääneni kuuluville, katsotaan nyt.
Mut morot vaan kaikille o/

Muutama viikko sitten löysin nämä sivut ja liityin heti. Tosi kiva lueskella näitä viestejä mulla kun ei ole yhtään tyttökaveria joka myös treenais edes puolitosissaan:) . Olen spinning ohjaaja ja omien tuntien lisäksi juoksen ja rullaluistelen. Salilla treenaan neljä kertaa viikossa.Yritän pitää viikossa yhden lepopäivän:rolleyes: ei aina kyllä onnistu. Johtuu varmaan siitä että mun koko sosiaalinen elämä on salilla,noloa vai mitä?Asun etelässä ja nyt talvilomalla Suomessa vielä muutaman viikon.

Heippa vaan, itsekin oon selaillu näitä sivuja jo useamman vuoden. Nyt aattelin rekisteröityä, kun oon vakaasti päättäny päästä kuntoon ens kesäks. Motivaatio on ollu aina välillä vähän hukassa, mut näiltä sivuilta löytyy kummasti aina kannustusta, kun sitä tarvitaan. :D

Kaikenlaista on tullut urheiltua ja ohjattua vuosien varrella. Opiskelujen takia jääny vähän vähemmelle, mut nut tarkostus ottaa itteensä niskasta kiinni ja aloittaa salitreenit taas ihan tosissaan.

Moi kaikille! Joukkoon on liittynyt vuoden verran aktiivisesti salilla käynyt naikkonen. Näitä sivuja tullut lueskeltua puolisen vuotta ja nyt tein päätöksen rekisteröityä. Salilla käymisen lisäksi tulee harrastettua aerobista, juoksua eniten. Tarkoituksena olisi saada lisää voimaa ja lihasta näkyviin , innostus tällä hetkellä ainakin kova.

Ja hei.

Raudan nostamisesta vastapainon työnteolle joitakin aikoja sitten löytänyt nainen ilmoittautuu porukan jatkoksi :)

Elämä koostuu parisuhteesta, köllöttelystä, salitreenistä 5-6 krt/vko, lenkkeilystä, sapuskan punnitsemisesta, suklaanhimosta, työstä ja moottoripyöräilystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom