Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Rakastan rautaa

Hei! Uusi täällä, olen jostain kumman syystä postaillu ulkomaisilla foorumeilla jonkin aikaa, nyt jotenki oli sitte aika siirtyä oman maan foorumiin. Joskus olen täällä vieraillu mut sillon musta tuntu et tää on liaan hard corea mulle :hyper:
No täällä ollaan ja pois en lähde kulumallakaan, sen verran näyttää kiinnostavalta.
Niin oon treenaillu salilla iäisyyden. välillä mun PT kaverin kans ja sillon tuli tuloksia, jotka oon onnistunu kyllä tuhoamaan typerällä laihdutuksella. Nyt ois uusi sivu käännetty elämässä ja olen taas uudelleen tutustunut ystäväämme proteiiniin ja järkevään painon hallintaan/lihasten säilyttämiseen ja lisäämiseen.
Sen verran kans oon muuttanu suhtautumistani reeniin, etten ravaa salilla joka päivä vaan 3-4krt/vko. Teen sitte kunnolla sen mitä teen. Olen myös siirtymävaiheessa pois yksiulotteisesta maailmasta kolmiulotteiseen maailmaan, eli laitteet saa pölyttyä nurkissa, mulle kelpaa vaan vapaa :rock: rauta!!
Niin ja oon 22 ja todistettavasti mimmi-ihminen.

Jonkin verran käynyt täällä lueskelemassa ja nyt sitten rekisteröidyin. Pari vuotta tullut kuntosalia harrastettua. Lisäksi ratsastusta. Tällä hetkellä rikkinäinen jalka rajottaa todella pahasti kuntoilua.

Olen tässä puolisen vuotta lukenut sivusta mimmejä (ja mömmöjä eli tota ruokapuolta) ja vasta pari päivää sitten sain aikaiseksi rekisteröityä.

Ikää on kertynyt 24 vuotta. Pituutena hurjat 158cm ja paino on 59kg. Ulkonäöllisesti nää lukemat antaa mulle sellasen kääpiömäisen ulkomuodon (=lisää vain kirves ja parta)

Syy miksi aloin salilla käymään on mun leipälajini rugby, voimaa tahdoin lisää.
Homma sinällään luiskahti nätisti käsistä kun tulee jopa mietittyä että "mitä hitsiä ne lajitreenit tulee mun salitreenin tielle!" eli saliharjottelusta on tullut vähän sellanen ylimääräinen selkärangan nikama ja se on kasvanut omaksi mukavaksi ohjelmanumeroksi mun viikkoaikatauluuni. :thumbs:

Salilla siis kolmesta neljään kertaan viikossa. Lajia sitten kaksi kertaa viikkoon näin talviaikana ja päälle vielä aerobista polkemisen ja juoksun muodossa.

Homman tarkoitus? Leikkimielisesti sanottuna jos paljastunkin olemaan ihan surkea lajissani uutta lajia ei tartte kaukaa hakea :D Ei mulla oikein oo laihdutettavaa, mutta muokattavaa löytyy aina (ainakin kun peilin edessä seisoo)

Hyvää iltaa mimmit! :arvi:

Ahkerasti lueskelen pakkista. Vasta vähän aikaa sitten rekisteröidyin, mut ehkä nyt tulee jotain kirjoteltuakin.

Salilla tulee käytyä kolme kertaa viikossa, aerobista harjoittelua vähän vähemmän.

Uusi tyyppi täällä. Nyt kun synnytyksestä on sopivasti aikaa, suuntaan taas salille. Ihan alusta saa aloittaa, sen verran tässä on rapistunut viimeisen vuoden aikana.

Uusi tyyppi kanssa. Ahkerasti kyllä lueskellut näitä sivuja.
Salilla käyn noin kolme kertaa viikossa. Noin puoli vuotta ihan kunnon treeniä, sitä ennen enempi lenkkeilyä ja sitä sun tätä.
Turkuun muutin 9 kk sitten Mynämäeltä. Työpaikan "pikku"salilla kävin alkuun, nyttemmin Sali82:lla, ja into vaan kasvaa...

heippa hei! uusi täällä....
täytyy tunnustaa, etten kyseisellä sivustolla ole käynyt koskaan ennen. jostain on tullut ajatus, että eihän tänne sovi satunnaiskuntoilijan eksyä.. no nyt kuitenkin eksyin, lähinnä muiden treeniohjelmia kurkkimaan. ja niinhän siinä kävi, useampi tunti vierähti sivustolla ja olen koukussa. :) tarkoitus olisi aloittaa ahkera treenaaminen heti ens viikolla, kun pyhät on saatettu pois alta. tässä pitkän tovin olenkin viettänyt aikaani lähinnä laiskotellen. huomenissa pitäis saada mulle henk.koht. räätälöity treeni- ja ravinto-ohjelma, jolla lähdetään liikkeelle. aivan innoissani olen aloittamassa, ja täällä muiden juttujen selailu vain lisäsi intoani. :hyper:
toivottavasti nyt sit vaan into pysyy yllä.. ja jos motivaatio alkaa hiipua ni tänne lueskelemaan sit taas, eikös se sit sillä...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
^^

Hei!

Yksi uusi taas lisää. Poikaystäväpirulainen salia ahkerasti harrastelevana esitteli sivuston ja nyt jo ties monetta kuukautta koukussa lueskelen!

Omasta taustasta sen verran että tanssin parissa oon viettäny elämäni melkein iha ensiaskelista asti, lähinnä klassista balettia. Muutama vuosi sitten rakas nykytanssi/joogaopettaja ohjasi käymään salilla, että saisi uutta potkua ja sillä tiellä ollaa. Nykyisin sali 2-3krt/vko, aerobista muutaman kerran ja lajiharkkoja 5krt/vko. Keijukainen, jota aina joudutaan hätistelemään pois raudan parista :rock:

Mä kanssa uusi, eilen rekisteröidyin. Oon kyllä lueskellut näitä sivuja silloin tällöin, en kauheen aktiivisesti. Nyt muutaman viikon sisällä on tullut käytyä vähän useammin. Liikunnallisesta taustasta sen verran, että oon aina tykännyt harrastaa lenkkeilyä ja kotona punttien nostoa. Nykyisin käyn salilla kolme kertaa viikossa. Lisäksi lenkkeily kuuluu viikko-ohjelmaan ja työmatkapyöräily.

Miäkin oon tänne nyt vihdoin eksyny, kun salilla myöskin käyvä poikaystävä patisti miut tänne. Tänään juuri äsken rekisteröidyin, ja oon jo lueskellu ahkerasti. Ite oon aina ennen vaan kattonu vierestä kun se on täällä vieraillu. En tiiä, miten usein tulen käymään, katotaan miten innostus jatkuu. :D Salilla oon alkusyksystä asti käynyt, kun poikaystävä ehdotti sitäkin, joten me käydään siellä kolme kertaa viikossa aina yhtäaikaa.

Hei, yksi uusi ilmoittautuu. Olen seuraillut palstaa noin puolisen vuotta ja vihdoin ajattelin rekisteröityä. Menneen talven aikana olen hieman herätellyt punttiharrastusta, itseasiassa tämän palstan innoittamana.

Olen tavallaan koko ikäni ohjannut liikuntaa, ajoittain jopa koko päiväisesti, mutta yleensä "leipätyön" ohella, niin kuin tälläkin hetkellä. Omat tavoiteeni ovat tällä hetkellä perehtyä painoharjoitteluun ja edetä hyvin sujuneessa elopainonhallinnassa. Täytyy tässä hieman hehkuttaa: olen pudottanut n. 17 kiloa :) joten kroppa on aika eri näköinen kuin aikaisemmin. Nyt toivoisin saavani kroppaan muotoa lisää saliharjoittelun kautta.

Varsinaisella laihdutuskuurilla en ole, olen pyrkinyt karsimaan hiilareita ja liikkumaan enemmän. Saliharjoittelulla saisi vielä lisää kiihdytettyä aineenvauhduntaa.

Tervetuloa ihanat lihakset!

Uusi olen, vaikka Pakkista olenkin lueskelut jo vuosia, meni vain aikaa kun uskalsin postata. Vähän sama juttu kun ekaa kertaa menee sinne vapaiden painojen puolelle kaikkien setien sekaan.

Salilla käyty nyt tosissaan ja tehty kaikki oikein vuoden verran, sitä ennen tehty kaikki päin helkkaria pari vuotta, eli nyt varsianisia tuloksia on peräti +6kk ajalta. Kun sen nyt tuohon kirjoittaa, niin enhän mä olekaan niin heiveröinen kuin aluksi luulin.

Olen lähes vahingossa löytänyt itseni täältä aina vaan useammin ja useammin,
ja nyt sitten uuden vuoden ja loppuelämän ekan päivän kunniaksi päätin oikein rekisteröityä. Pari vuotta sitten kävin vähän aikaa "aktiivisesti" heiluttelemassa pitkiä sarjoja, onneksi (?) raskaus sitten keskeytti turhan touhun, ja nyt vihdoin kolmenkympin kriisissä :wanha: haen uutta intoa ja sitä oikeaa treenimeininkiä. Lihaksia pliis... Ja olen suoraan sanottuna melkoinen jojo-urheilija, joten jospa pakkiksen avulla saisin vähän sitä säännöllisyyttäkin peliin.

olen ihan uusi. siis pakkiksella ja salilla ja koko touhussa. vuodenvaihteessa aloitin saleilemisen seurusteltuani ensin 5kk yhden punttihirmun kanssa. käytiin jonkun kerran yhdessä salilla kattomassa liikkeitä ja ohjelmaa yms. ennenku tämä mieheni lähti inttiin... :( tänään just hyvästeltiin, nyyh. ehkä nyt tuntu että on jotenki tekemisen puute, niin päätin korkata kommentoimiseni tänne. jospa nyt uskaltais laittaa juttua muillekin thredeille... hyvää treenivuotta vaan kaikille!

Hei, yksi uusi neitokainen täälläkin. :) Hyvin samanlainen tarina kuin usealla muullaakin, poikaystävä esitteli sekä saliharrastuksen että tämän sivuston. Salilla olen nyt käynyt n. 8kk ja vähän aikaa sitten totesin Pakkotoiston sivujen hyödyllisyyden kun pohdiskelee omassa mielessä jotakin treenaamiseen liittyviä juttuja. :hyper:

Ja jälleen yksi uusi ilmoittautuu! Jonkinlaista "elämäntaparemonttia" yritän tässä vääntää, lähinnä ottamalla liikunnan osaksi elämää. Projektin aloitin alkusyksystä lenkkeilemällä, mutta samalla rupesin seuraamaan Pakkiksen sivuja ja niiden innoittamana ostin vuoden salikortin joulukuussa. Olen siinä mielessä kieroutunut että kaikesta pitää hankkia paljon tietoa ennen kuin tekee mitään, mutta eiköhän se ole salitreenin ollessa kyseessä ihan hyödyllistä.

Poikaystävä ei ole innoittanut minua tähän hommaan, vaikka liikkuukin säännöllisesti. On meinaan sitä mieltä että salitreeni on tylsintä hommaa mitä voi olla ja ei kukaan siitä oikeasti tykkää... Ja meikä kun ensimmäistä kertaa salille menin olin ihan innoissani, se tuntui juuri mun jutulta!!! :hyper:

Että tämmöistä täällä, nyt kun ne lihaksetkin rupeisivat pullistelemaan jossain kohta ehkä... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom