Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hei vaan!

Olen rekisteröitynyt jo aikaisemmin, mutta olen jo nyt vasta alkanut seurata pakkista useammin.Olen 25-vee ja kerran kisannut bf:ssä, mutta kiinnostusta olisi enemmän tonne vaparin puolelle. Ja toivottavasti pääsen lavalle kunnossa noin 1,5 vuoden päästä.

Uusi täällä äänessä. Olen kyllä seuraillut näitä juttuja jo pari vuotta ja fitnesskipinä puraisi jo monta vuotta sitten, kun näin telkkarista kisat joissa voitti joku Irmeli.
-tosta se mullakin innostus lähti!:hyper:

Heips!

Tänään rekisteröidyin ja kesästä saakka olen täällä käynyt kuikuilemassa.

Edustan tällaista hiukan kypsempää vuosikertaa (eli suurimmalle osalle olen varmaan mummo :D ) eli ikää on 42. Pituutta 174 ja muotoja; no, ihan tarpeeksi, kiitos vaan, mutta pitäisi saada vielä oikeille paikoilleen...

Olen käynyt salilla lähes koko aikuisikäni mutta yksin väkerrellyt ilman sen parempaa ohjausta tai seurantaa tai edes tavoitteita. Nyt kun mulla on 2 pientä lasta (2 ja 5 vuotiaat) päätin, että olen heille velkaa sen, että pysyn niin hyvässä ja timmissä kunnossa kuin mahdollista. Tavoitteeta on siis minullakin ei enempää eikä vähempää kuin hankkiutua eroon ylimääräisestä rasvasta uusien, upeiden lihasten alta. Saleiluun on siis jo hyvä tuntuma mutta paljon pitää tiukentaa treeniä että tulosta syntyisi.

Treenaan n. 3 kertaa/vko salilla ja n. 2-3 kertaa/vko aerobista + alku/loppulämmittelyt siihen päälle. Tein pitkään 2-jakoista; nyt olen siirtynyt 3-jakoiseen. Motivaatiota olisi käydä salilla vaikka joka päivä, mutta pienten lasten äitinä jolla on täyspäivätyö ja mies joka on aina työssä se ei vaan onnistu niin helposti. Lisäksi mulla on ongelmaa polvien ja olkapään kanssa mikä rajoittaa jonkin verran treeniä.

Treenaan ns. klubisalilla jossa on ihan hyvät välineet ja tosi hyvät ohjaajapalvelut (kun osaa pyytää & vaatia palvelua).

Täältä toivon paljon mielenkiintoista keskustelua ja vinkkejä sekä tietysti tsemppiä!!! :thumbs:

Yksi :wanha: ilmoittautuu.

Olen aloittanut jo rantakuntoon-kauden kun aikaisemmin aina jäänyt liian myöhään aloitus T:vitivalkoinen :itku:

Kohtuuliseen kuntoon vajaa 15 kg matkaa. Eiköhän se onnistu, kun kerran ajoissa liikkeellä. Aloitin kirjoittaa tuonne muodonmuutos-threadiin, kun olemus tulee melkoisesti kuitenkin muuttumaan (hope so)

Lisää vanhoja ilmoittautuu... Olen seuraillut sivustoa jo kuukausia, mutta eipä ole tullut kirjoiteltua! Ikää siis jo 34 vee, ja välillä tuntuu että olenko liian vanha punttien heilutteluun, mutta :evil: EN!!!! Liikuntaa ja punttejakin takana jo 28 vuotta (kääk...), mutta tosissani innostuin lihasten kasvattamisesta vasta puoli vuotta sitten. Ja tuloksiakin on jo tullut, onneksi... :D Ja iso kiitos kaikille Punttimimmeille innostavasta kirjoittelusta, aina jos väsyttää, luen threadeja ja taas puhkun intoa!!!

Uusi ilmoittautuu..

Olen jo pidempään seuraillut Pakkis-sivustoa ja erityisesti Punttimimmejä.. oikeastaan päivittäin töitten lomassa. Nyt vihdoin rekisteröidyin :)

Salilla olen käynyt aktiivisesti joitain vuosia sitten ja aloittanut uudelleen tässä tämän vuoden aikana..nykyisin treenaan salilla (lyhyitä sarjoja niin isoilla painoilla kun pystyn...mikä ei ole vielä hirveästi:( ) neljänä päivänä viikossa. Olen muutenkin aikas liikkuvainen ja tahtoa ja innostusta kyllä riittää:)

Ikää on 25, pituutta 173 ja painoa osapuilleen 55-58 kg..massaa haluaisin lisää, varsinkin yläkroppaan on tavoitteena saada lihaksia. Rasvaa ei ihan kamalasti liikaa ole, eli tavoitteenani ei siis ole laihtua. Syömään olen taas hiljalleen opetellut, kun en pariin vuoteen nostellut rautaa niin pääsi unohtumaan miten kamalasti pitää syödä ettei laihdu...

Jeps, hyvä palsta ja todella mielenkiintoisia juttuja :)

Hei kaikille!

Oon pari viikkoa seuraillut keskustelua ja rekkasin viikko sitten.

edit//
tossa oli näköjään muut kertoneetkin vähän enemmän itsestään niin minäkin sitten :D
oon siis 16-vuotias aloitteleva kuntosalittaja, pituutta löytyy 177 cm ja painoa säälittävät 60 kg. Harrastan tätänykyä oikeastaan vain lenkkeilyä sun muuta hyötyliikuntaa kun työssäoppiminen vie kaiken ajan ja kaamosväsymys painaa päälle, mutta sopivaa salia etsin koko ajan :)

Uusi punttimimmi ilmottautuu:rock:
olen puolisen vuotta lueskellut sivustoja ahkerasti ja vihdoin eilen sitten rekisteröidyin. Tampereella asustelen ja Wolfilla treenailen. Tavoitteina saada lisää lihasta ja sitä kautta muokata kehoa mieluisempaan suuntaan.:D

Alkokas ilmotautuu *kaatuu kun liian innokkaana ryntäilee*

Sivuja seurannut jo pitempään mutta nyt vasta kirjoilla. Enemmän kamppailija-henkinen mimmi kyseessä mutta saliharjoittelusta ei mitään pahaa ole (sitä pitäskin harjoitella enemmän. Työpaikan saleilla käyn... kävisin mutten ole vielä uskaltanut :( toivottavasti sais täältä potkun lähteä)
Hienoa tuo fitness-toimintakin joten ei sekään tulevaisuudessa ole mitenkään mahdoton ajatus.

Love the muscles you can't get rid off! ;)

Niin ja dietti-jutut ovat innostaneet keventämään olemusta noin 10kg, vaikka hampaat irvessä mutta tavoitteeseeni minä haluan :D

Minäkin päätin nyt sitten rekisteröityä. Sivuilla olen surffannut jo jonkin aikaa. Olen hakenut motivaatiota omaan treenaamiseen ja saanut myös vinkkejä siinä sivussa.:arvi:

Olen 31-vuotias rouvashenkilö ja kahden kullanmurun äiti. Liikuntaa olen harrastanut koko ikäni aina taitoluistelusta kuntopainiin. :eek:

Kuntosaliharrastus on ollut enempi ja vähempi kuvioissa n. 7 vuotta. Nyt taas silleen ENEMPI! :evil: :evil: :evil:

Heipä hei!

Ilmottaudunpa nyt minäkin sitten punttimimmiksi:) Puolisen vuotta oon ahkerasti lueskellut Pakkotoistoa ja reenaillut vähän enempi tosissaan sen puoli vuotta myöskin :rock:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Juuri kirjauduin

Moi!

Juuri kirjauduin eka kertaa sivustolle sisälle ja vaikuttais päivä menevän näitä juttuja selaillessa. Olen peruskuntoa ylläpitävä pullero, joka miettii pitäiskö yritää kehittää fitness-tyyppinen kroppa vai luovuttaa.. Nytkin salille lähtö tuntuu kovin vaikealta kun minkäänlaista kehitystä ei tapahdu.:wall:

Moro!
Kiva kun löysin nää sivut. Mulle treenaaminen on tällä hetkellä ihan ykkönen elämässäni ja käyn salilla 3 kertaa viikossa ja treenaan muita lajeja sitten 2 kertaa viikossa.. Eli joka päivä jotain melkein.

Hei vaan hei!

Jonkin aikaa olen tätä palstaa lukenut ja nyt yhä useammin täältä itseni löytäneenä päätin rekisteröityäkin. Salilla käyn 2-4 kertaa viikossa + muu touhuaminen perheen parissa päälle.

Heips,
Itse lueskelen foorumia joskus kun ehdin, mies meidän perheessä täällä enemmän käy. Hyviä juttuja kyllä mielestäni täällä, kerrankin foorumi missä ei tapella joka asiasta ;) Itse käyn tällä hetkellä salilla 3 kertaa viikossa, muuten aika meneekin töissä ja koiran kanssa.

Tuolla joku kyseli palstan naispuolisten lukijoiden perään, ja olen itsekin miettinyt, paljonko meitä täällä pyörii. Osa lienee piiloutunut "sukupuolettomien" nimimerkkien taakse, joten memberlististäkään ei jaksa laskea. Joten ajattelin selvitellä asiaa yksinkertaisella tavalla:

LADIES, ystävällisesti vastatkaa tähän threadiin ,

vaikka yhdellä sanalla, niin saadaan osviittaa!

Nimeni on PMLats, ja olen punttiholisti
:cool:

Hei!

Vihdoin ja viimein sain itseni kirjoittamaan tänne:) .Olen 23-vuotias nainen ja Pakkotoistoa olen selaillut aika aktiivisesti jo vuoden. Tällä hetkellä punttisali on kuulunut harrastuksiin vasta puoli vuotta, sitä ennen olen lähinnä miettinyt treeniohjelmaa ja hankkinut rohkaisua aloittamiseen:D Ja pikkuhiljaa alkaa peremmin sujua.

Mitään erityistä urheilutaustaa ei ole. Olen lähinnä sellainen hyvän olon-treenaaja. Nyt tavoitteet hieman korkeammalla. :whip:

Moipsis moi! ;)

Joka päivä tulee täällä hengailtua, kiitos toimistotyöni. Poikaystäväni on täällä jo pidemmän aikaa vaikuttanut, nyt päätin itsekin liittyä. Treenaaminen on intohimoni :worship:

Tervehdys!

Coldie olen nimimerkiltäni, ikää on vähän päälle 30 (:wanha: ). Tätä palstaa on tullut seurailtua vuoden verran, samoihin aikoihin kun aloittelin salilla käynnin.

Treenailen lähinnä omaksi ilokseni, tavoitteena saada lihaksia näkyviin...;). Painoa on tullut pudotettua parin vuoden sisällä liki 30 kiloa, keinoina ruokavalio ja lenkkeily. Laihtumisen jälkeen halusin saada lihasvoimaa, en tahdo olla heikko nainen :thumbs: ja vuoden salitreeni enempi vähempi säännöllisesti on saanut jo aikaan ainakin omasta mielestä näkyviä tuloksia ja muilla ei oo niin väliäkään :D .

Pituutta on 170 ja muutama sentti päälle, paino vaihtelee 60-63 välillä ja siihen olen tyytyväinen. Ikäisekseni ex-possu-sohvaperunaksi joka ei ole koskaan aiemmin urheillut, olen tällä hetkellä suht tyytyväinen kroppaani, vaikka aina tietysti jotain saisi olla paremmin ja kauniimpaa mutta kaikelle ei voi mitään kuin plastiikkakirurgi :hyper: .

Moikka!
Sainpas vihdoin viimein rekisteröidyttyä tänne lukuisten pelkkien sivujen selailukertojen jälkeen:thumbs: ... Olen 19-vuotias tyttönen Itä-Suomesta. Salillakäymis-into iski kunnolla tänä syksynä, eli olen siis tavan keltanokka näissä piireissä. Spinnaillut olen kolmisen vuotta kuten myös harrastanut mm. bodypumpia, -steppiä, -combatia ja -balancea. Näiltä sivuilta olen jo nyt saanut paljon hyviä vinkkejä ja motivaatio liikkumiseen on kasvanut hurjasti.Ehkäpä tämän aloituksen jälkeen rohkaistun myös kysymään itse neuvoja:)

:wanha: ja :zzzz: Tamperelainen 31v kahden lapsen äiti ilmoittautuu joukkoon. :D

Entinen urheilija, nykyinen kotletti jolla on kiikarissa painon pudotus ja itsensä kuosiin saattaminen fiksulla tavalla. Urheilun suhteen totaalinen joko tai ihminen. Kun tehdään, tehdään kunnolla.
6kk sitten palasin salille vuosien tauon jälkeen. Totaalisen hurahtanut myös combattiin ja muihin hikijumppiin :haart: Entisessä elämässä uinut aktiivisesti. Mut siitäkin on todellakin vuosia ja kiloja. :eek: Paljon tietotaitoa urheilusta ja ravintoasioista, huono selkäranka. :(

Toukokuusta on paino tippunut n.10kg, ja vielä olisi tarkoitus pudottaa 15-20kg. Saa potkia persuksiin ja piiskata kunnolla oikein luvan kanssa. :whip:

Hei, olen uusi täällä :)
Ajattelin nyt rohkaistua kirjoittamaan aikani takapiruna oleiltuani ja näitä juttuja lukiessa. Haluisin sanoa, että tämä on ollut äärettömän hieno löytö näin aloittelevalle eikä kulu päivää etten täällä kävisi :D
Ilmoittaudun punttimmiksi myöskin!! :hyper:
Unelmana ja tietenkin tavoitteena lihaksikas, vähemmän tutiseva vartalo.
Salilla ramppaan ja aerobisiin olen yrittänyt alkaa panostaa, että tulisi sekin hoidettua, jostain syystä heikkouteni on venyttelyjen vähäisyys vaikka tiedän sen olevan olennainen osa tätä harrastusta. Pitää ottaa itseä niskasta kiinni.
Motivaatio on huipussaan, olo on loistava eikä malta odottaa, että pääsee taas salille reuhtomaan niitä painoja. JESS, hienoa!
Täällä on monta joka on samassa tilanteessa, kuin minä. Heille ja teille muille "konkareille" MORJENS!! Musta kuuluu vielä, todennäkösesti kysymyksien muodossa näin alkuun, heh. o/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom