Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
täällä 19-vuotias tyttönen, poikakaverin innostamana lueskelin muutaman jutun ja kas ei kauaa mennyt kun löysin itseni täältä.koukuttavaa! :evil:

olen harrastanut liikuntaa koko elämäni, lähinnä showtanssia ja joukkuevoimistelua, nykyisin enemmänkin kaikenlaista perusliikuntaa (aerobic, lenkkeily, kuntonyrkkeily, uinti...) ja sitä tanssia enemmän ohjauspuolella.sali on alkanut houkuttaa taas (pari vuotta sitten kävin säännöllisesti) ja täältä siis vinkkejä kurkkimassa.urheilen lähinnä timmin ja hoikan kropan kiilto silmissä, isot lihakset ja leveät hartiat kun eivät oikein mun hommiin sovi.

nopeasti ilmoittaudun.
olen uusi aloittaja. kohta 28v. (hui miten vanha!!!?)
158/65.
tavoitteena lihaksia ja kiinteytystä sekä voimaa. (paino ei niinkään merkitse, kunhan en liho plösöksi - been there done that)
salilla olen vasta käynyt epäsäännöllisesti ja kausittain vajaa 1½ vuotta.
Nyt lyöttäydyin yhteen miehen kanssa, joka on _harrastanut_ 15 vuotta, joten itsekin sitten sain kunnon sali-kärpäsen pureman! :)
enimmäkseen varmaan seurailen teidän muiden kirjoittelua ja otan vinkkejä, mutta yritän myös osallistua, jos tekee mieli.
Mutta siis joka toinen päivä on sali-päivä meillä, ja miesten laatimaa 4-jakoista treeniä tehdään 4:n porukassa.

hiukan olen jo päässyt mukaan "sisäpiiriin" tässä maailmassa, mutta untuvikko silti olen. ;) Mutta eiköhän asiat tule sitä tutummiksi mitä kauemmin tätä hauskaa puuhaa jatkuu! :)

t.etanainen

Viimeksi muokattu:
Heissan vaan, uusi ilmoittautuu!

Kyllästyin totaalisesti itseeni ja talipallona pomppimiseen, joten päätin muuttua ja kunnolla ja oikeasti!

Tavoitteita on selkeästi kaksi, oma paino penkistä (60/60 olisi aivan mahtava) ja ei ihramakkaraa tiukkojen farkkujen kanssa. :rock:

Kaikista vaikein on kyllä tuo oma paino kuudeksikympiksi, nyt kun painoa on kertynyt *aivan* liikaa. Laihdutus on siis alkanut, se on pääasia, ja kestää ainakin ensi kesään, ruoskintaa tarvitaan! :whip:

Eilen kävin ihan ekaa kertaa salilla moneen vuoteen, ja ekan kerran kunnon ohjelman kanssa, eli todellinen aloittelija olen. Kolme kertaa viikossa olisi tarkoitus saleilla, ja sitten tietysti paljon rasvanpolttoliikuntaa muina päivinä. Ruokavaliokin on mietitty, kunhan vain pystyisi sitä noudattamaan.. Yritys on kumminkin kova.

Oikein paljon tsemppiä kaikille!

No niin, jos nyt hyppäisin virallisesti pois puskista. Pakkista olen lukenut ehkä vuoden, punttia treenannut enemmän tosissaan 5/05 alkaen. Taustalla on kaikkea urheilua koko ikä. Nykyään rakkaat harrastukset on painojen heiluttelu ja thaiboxing. Viime kertaisessa, Trella järjestetyssä, mimmimiitissä pyörähdin nopeasti, kun Faidraan tutustuin kesällä akrobatiatemppukoulussa.

Että moi kaikille!

Hmh, hei vain kaikille! :haart:

Liityin hetki sitten keskustelupalstan jäseneksi, olen varmaan kaksi kuukautta vain lukenut eri threadeja täällä.

Olen 21-vuotias entinen urheilija, kohta myös entinen sohvaperuna.

- Brynja -

Täällä myös yksi uusi mimmi porukkaan. :) Liikuntafriikki olen lähinnä aerobisten lajien ja pallopelien puolella ollut jo pidemmän aikaa, mutta tuo punttisali on ollut vasta muutaman kuukauden ajan harrastuksena. Sen aikaa suunnilleen olen myös pakkotoistoa lueskellut taustalta ennen rekisteröitymistä.

Kolmisen kertaa viikkoon koetan käydä painojen kanssa treenailemassa ja tämänhetkinen tavoitteeni olisi saada sieltä (lievien) rasvakerrosten alta lihaksiakin näkyville tähän miltei 180-senttiseen varteeni. Kyllä ne siellä jossain on kun vain saan ne esiin.... :thumbs:

Hola mimmit!
Tänne tuli liityttyä juuri äskön, sivuilla on tullut vierailtua jo jonkun aikaa. Vinkkejä löytynyt paljon. :hyper: Salilla oon käyny epäsäännöllisen säännöllisesti 10 vuoden ajan ja tarkotus olis, että säännöllinen ois se tuleva muoto. Muuta urheilua laidasta laitaan. Mut, mukana menossa! :D

Tervehdys kaikille!
Hyppäänpä minäkin pois kaapista :) ja esittäydyn.
Essu on kohta 28 vuotias nainen Tampereelta. Puntteja kolisuttelen kolmisen kertaa viikossa ja lisäksi käyn jumapassa ja joogassa.
Pakkista olen lueskellut jo jonkin aikaa ihan omaksi iloksi ja ennen muuta hyödyksi.

Mukavaa alkavaa syksyä kaikille!

Liityin keväällää Pakkikseen, mut olen sitä ennenkin sattunnaisesti lueskellu tätä palstaa.. Puntilla olen käynyt .. HUH, 15 vuotta.. Tosin välissä on ollut hiljaisempia vuosia.. Kun karate vei kaiken vapaa-aikani. Nyt olen keskittynyt punttaukseen ja yritän päästä lähemmäksi fitness-elämää :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Noniin.. minäkin täällä ihka uusi aloittelija, liikuntaa toki olen harrastanu koko nuoruuteni ajan mutta nyt salikärpäsestä oon saanu pahan pureman.. :rock:

Mä liityin viime yönä. Maksoin saman tien sen 10 egee vip-jäsenyydestäki mut ainakaa se ei vielä auennut, pankkireitti näin atk-aikakaudellakin mättää...

Täälläkin yks uus ilmoittautuu! Pakkista on tullut luettua muutama kuukaus ja nyt päätin iteki liittyä:D Salilla tulee käytyä joka päivä töiden puolesta, mut aina ei tuu treenattua...Nyt oon ottanu itteäni niskasta kiinni ja päättäny mennä sinne treenaamaanki....

Hei!

Uusi täällä äänessä. Olen kyllä seuraillut näitä juttuja jo pari vuotta ja fitnesskipinä puraisi jo monta vuotta sitten, kun näin telkkarista kisat joissa voitti joku Irmeli.

Silloin jo innostuin, että tuossa on mun laji kun on lyhyillekin (itse 158 cm) ihan oma sarja :hyper: Olen siitä asti seuraillut taustalta kaikkea lajiin liittyvää ja haalinut päähäni tietoa siitä miten pitää syödä ja miten pitää treenata.

Opiskelut alkaa olla lopuillaa ja tasaisen tappavan tylsä työelämä odottaa edessä, joten kaipaan vapaa-ajalle jotain haastetta. Myös orastava kolmenkympin kriisi pelottaa, joten löin itselleni tavoitteen: Kisalavalle vuonna 2009.

Kuukausi menee vielä vanhalla pumppi-spinning linjalla ja parin kilon rasvakerroksen sulatuksella, mutta sitten vaihtuu pumppi punttiin :)

Tämä on nyt sitten "Hei, olen uusi täällä"-posti.

Maksoin juuri VIP-maksun, eli avatar ilmaantuu joskus loppuviikosta.. Pari kuvaa pistin gallerian puolelle viime yönä.

Faktaa: Kilpailen kädenväännössä, paras saavutus toistaiseksi EM-6, sarja -80kg. MM-kisat lähestyy, hui! Siellä on niitä Itä-Euroopan kaappeja, saakelin vahvoja! Vasta vuoden verran olen voimaa treenannut, mutta kehitys ollut huimaa. Pari kertaa olen käynyt rautakourakisoissa, joissa nimenomaan puristusvoimalla ja otteen pidolla on merkitystä. Sinne kaivataan lisää naisia mukaan, eli kaikki kynnelle kykenevät hopi-hopi!! Ja sama pätee kädenvääntöön!!!! Kilpailuluokat menee painon mukaan, joten pinemmätkin naiset - olette lämpimästi tervetulleita!

Heij, tässäpä jonkun aikaa taustalla seuraillut.

Pari vuotta olen hyvin onnistunut piilottamaan lihakseni rasvan alle, joten nyt on taas aika aloittaa kadonneen hauiksen metsästys :)

Hei!

Sain minäkin aikaiseksi rekisteröityä kun niin monta kertaa on pitänyt.
Kotoisin olen Tampereelta ja ikää löytyy 21 v. Olen taustaillut ahkeraan jo reilusti yli kaksi vuotta, mutta rekisteröityminen on aina vain jäänyt.

Liikuntaa olen harrastanut eri muodoissa koko ikäni. Salilla käynnit olivat alkuun aika satunnaisia ja lähinnä kävin jumpilla, mutta nyt viimeiset kaksi vuotta onkin mennyt lähinnä painojen kanssa ja olen täysin hurahtanut tähän touhuun. Lenkkeily on myös ollut tärkeä harrastus ja aikomuksissa oli maratoni, kunnes penikat sanoivat itsensä irti. Nyt sitten on tullut juostua ihan sen mukaan mitä koivet ovat kestäneet ja aerobinen hoituu lähinnä spinningissä.

Fitness kiinnostaa kovasti ja Expossa näin ekat kisat ihan livenä, oli kyllä aivan mahtavaa. :thumbs: Kärpänen on purrut ja pahasti...

Liityin vasta

:) ...mutta oon käyny täällä jo useempia kertoja lueskelemassa juttuja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom