Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moi!

Jonkun aikaa on tullut sivuja lueskeltua, mutta ei ole saanut aikaiseksi rekisteröityä aiemmin.

Reilun vuoden tauko on ollut treenaamisessa ja nyt on hirmunen innostus päästä punttia nostelemaan. Hieman menoa rajoittaa 5 kk vanha poika, mutta täytyy vaan tsempata itseään, niin eiköhän sitä aikaa aina jostain löydy.

Moiks!

Mulla se vasta miesmäinen nimimerkki on..
Oon tämän kesän aikana oikeastaan alkanu lukeen sivuja, vaikkakin olen salilla kulkenut pienen ikäni..:)

Hei,

Voisi tänne mimmienkin puolelle ilmoittautua (yleisellä ehdin jo käydä heh):)

Eli aika kauan on palstaa tullut seurattua ja paljon apuja täältä on löytynytkin, vaikka vasta nyt sai aikaiseksi rekisteröityä:)

No toivottavasti nyt tulee aktiivisesti osallistuttua keskusteluihin:)

Jos laittais tähän pari sanaa itsestä, niin olen 23-vuotias hesalaismimmi ja urheillut aktiivisesti koko pienen ikäni(tanssia, voimistelua ym..)mutta oikeastaan viimeisen 3 vuoden aikana on salista tullut melkein toinen koti:)

Moi!
Tämä voisi vaika olla ensimmäinen viestini tänne... oon pyörinyt lukemassa näitä sivuja enemmän tai vähemmän 3 vuotta,mutta ei ole tultu vastailtua mihinkään koska oikeestaan ei ole kauheasti ollut mitään uutta sanottavaa asiaan.

Olen parikymppinen mimmi, ja sali treeniä olen tehnyt 14-15 vuotiaasta enemmän ja vähemmän. Nyt säännöllistä sali treeniä tehty n. 2 vuotta. Lihasta olis kiva saada lissää jos vaan osaisi pistää sitä pöperöä suuhun.

Olen viesteillyt ja pyörinyt näillä sivuilla jo pidempäänkin mutta tähän en ole vielä vastannut, josko aika olisi :)
Olen parikymppinen tyttö ja asun ja opiskelen Jyväskylässä. Harrastuksiini on aina kuulunut liikunta, kaiken muun ohella. Uinti, palloilulajit ja tanssi ovat tulleet kaikista tutuimmiksi. Puntteilun aloitin joskus lukioikäisenä, mutta vasta viimeisen vuoden aikana siitä on tullut yhä tärkeämpää ja pikkuhiljaa myös johdonmukaisempaa. Tästä täysillä eteen päin innokkain ja energisin mielin :)

Enpähän aiemmin ollutkaan hokannut tätä esittelythreadia. Olen seuraillut Pakkiksen sivuja jo parisen vuotta, aina vain aktiivisemmin ja uutta oppien. Ikää minulle on jo kertynyt 32-vuotta ja liikuntahistoriani on aika katastrofaalinen eli minusta tuli melkoinen sohvaperuna tuossa 22-vuoden iässä ja tekosyitä liikkumattomuuteen löytyi aina lisää sitä mukaa mitä enemmän flädää kertyi. Nyt muutama vuosi sitten innostuin käymään salilla ja tammikuussa -06 löysin kuntonyrkkeilyn ja sitä kautta iski se todellinen liikuntakärpänen. Nyt ymmärrän niitä puheita kun sanotaan että liikunta voi aiheuttaa myös riippuvuutta, aiemmin ainut riippuvuutta aiheuttanut aine minulle oli salmiakki :D
Pakkiksen sivuja voin vain kiittää ja kumartaa eli täältä olen löytänyt hienoja ohjeita ja neuvoja! Nyt tämän syksyn tavoite olisi saada paino sen verran hienoon lukemaan että voisi ruveta kuvittelemaan että ehkäpä ensi kesäksi jo saisin tiristettyä enemmänkin lihasta näkyviin. Sivujen fanitukseni jatkuu yhä edelleen ja ehkäpä tässä innostuisi sinkkuna joku päivä myös tuonne Pakkiksen treffipalstalle!!!!

Heipa. Kirjauduimpa hetki sitten pakkiksen mimmiksi. Eilen illalla etsin täältä iltapalaohjeet. Aikasemminkin on tullut sillon tällön luettua. Paljon on asiaa ja opittavaa. En käy minkään sortin fitnesskisoissa vaan treenaan oman fyysisen ja psyykkisen terveyden takia :) Kas kun oon huomannu että urheilu auttaa jos ahistaa ja urheilu auttaa jos kolottaa, kunhan ei vedä överiksi (nimim kaks viikkoa takareidet jumissa..) Salilla käyn pari kertaa viikossa ja lisäksi muutama kerta aerobista, jotain palloilua tai juoksua yleensä. Täältä tähän. Reenilötsemppiä kaikille!

Hei
Jospa minäkin esittäytyisin vihdoin, kun olen pari kuukautta täällä jo surffannut. (Ensimmäinen postaus!!):)
Ikää mulla 20+ ja Tampereella vaikutan. Satunnaista salitreeniä ja säännöllistä muuta urheilua takana muutama vuosi. Tänä syksynä tarkoitus ryhdistäytyä myös salitreenissä, vaikkei kisat olekaan mielessä.
Loistava palsta muuten!
Aurinkoista elokuun jatkoa kaikille.

Moi!

Käyn usein, mutta laiska kirjoittelemaan.. ;)
Ikää 28v. ja kotikaupunki Helsinki. Nuoruuden kilpahiihtouran jälkeen säännöllisen epäsäännöllistä lenkkeilyä&salia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Moi kaikki!
Eka viestini tänne...! Olen seurallut palstaa pitemmän aikaa ja saanut paljon hyvin vinkkejä - kiitos! Muutenkin tuntuu olevan tosi mukavaa porukkaa täällä. :)
Lyhyesti taustastani: 24 vuotias naisenalku olen, ja paluumuutto Turkuun on kohtsillään edessä. Liikuntaa olen harrastanut erilaisten jumppien muodossa ja ammoisista ajoista lähtien, mutta vuosi sitten innostuin kuntosalista. Nyt on into kasvanut koko ajan ja treenikerrat lisääntyneet. Tällä hetkellä treenaan kolme kertaa viikossa, mikä on olkapään paranemisen jälkeen tarkoitus muuttaa neljään treenikertaan. Kyllä, onnistuin jo ylirasittamaan olkapääni, kun oli intoa enemmän kuin tietoa! ;)
Ruokavalio on vuoden aikana kohentunut merkittävästi, ja tällä hetkellä oon aikas tyytyväinen siihen, mitä tulee suuhun pistettyä.
Täysillä vaan eteenpäin, kuntosali on ihana harrastus!

Moiks!
Pitemmittä puheitta, päätin rekisteröityä vähän aikaa palstaa lueskeltuani :> Aika paljon täällä taitaa punttimimmejä jo pyöriäkkin mutta kyllä tänne sekaan varmaan vielä ainakin yksi mahtuu.

Heissan . miekin olen uusi täällä . Olen kuntoutuspuolen koulutuksen saanut mutta duunia teen 3000 töpselinokan kanssa päivittäin. 3 lasta ja sokeririippuvuus on tehnyt ei niin kaunista jälkeä (tähän voisi myös lisätä että ääliö liikkaope sai myös ihmeitä aikaan ) ja nyt olen karppauksella tiputellut jo 16kg, (lisää saa mennä ainakin 30 riippuen tietysti miten saan lihasta luitteni ympärille):rolleyes: Liikunan ilon olen löytänyt uudelleen eli tykkään käydä salilla 3-4 kertaa viikossa on pyrkimys 2 minimi:D lisäksi pelailen lentopalloa joskus sekä käyn paljon fillaroimassa ja ihan kävelylenkillä pojan kanssa joskus sauvojen kanssa ja joskus ilman. Niin ja mä olen pirun:wanha:

Hei! Ilmaisenpa olostani minäkin. Pidemmän aikaa taustalla olen foorumia lueskellut, nyt tulen kaapista ulos :) Ikää 27, liikunta ollut elämäntapa jo vuosia, tavoitteellista punttitreeniä takana vasta vajaa vuosi. Kisalavoille en tähtää, mutta kaunis ja lihaksikas keho on tähtäimessä lähestyvän kolmenkympin kriisin varalle. :) Täältä olen oppinut paljon oikeasta ravinnosta ja treenaamisesta, kiitos siis neuvoja jakaville ja asioista tietäville minultakin.

Yllätys eka postaus tänne. Oon läski kohta 24 vuotias tyttö Tampereelta. olen katsonut kun tyttöystäväni lukee kokoajan tätä foorumia ja päätin itsekkin alkaa, kun tässä ollaan protsukuureilla ja vähähiilarisilla ja punttista vihdoinkin ja jumppaa. jos en vaikka tulevaisuudessa oliskaan enää läski:D

Ja täällä olen minäkin, nyt ekaa kertaa rekisteröityneenä mutta kauan takavasemmalta tätä foorumia seuranneena, Lapin akka

Tämä nainen on ollut rekisteröityneenä hurjat 15min :) ... Muutama päivä sitten vahingossa osuin palstalle ja siitä lähtien keskusteluja on tullut lueskeltua - eikä niissä ihan heti loppua näy.

Urheiluharrastus alkoi noin 3kk sitten hölkkäilyllä ja "oikealle" punttisalille sitouduin kaverin kanssa vasta kuukausi sitten. Yli-innokkaana ollaankin käyty salilla ihan joka ikinen arkipäivä, joka ei tietenkään ole kovin järkevää. Ehkä se tästä vielä järkeistyy...

Laihduttamisen tarvetta ei ole, mutta koska maan vetovoima alkaa ikävästi vaikuttamaan, on yritettävä pistää kampoihin. Täältä ainakin saa hyviä vinkkejä, vaikka punttistermit ja ruokailut ovat vielä ihan hepreaa.
Punttiksella käynti on todella upea harrastus, enkä usko, että kiinnostus tulee kovin nopeaan haihtumaan - päin vastoin. Yleensä kun jostain innostun, intoilen katkeraan loppuun asti...

Heipä hei kaikille! :)

Puolisen vuotta on tullut palstalla pörräiltyä ja nyt päätin vihdoin rekisteröityä. Puntilla olen käynyt kymmenen vuotta on-off, mutta vuoden 2002 jälkeen lähinnä muun urheilun ohessa (ja sohvaperunakausiakin mahtuu viimeisiin vuosiin...:nolo: ). Nyt olen pienen kypsyttelyn jälkeen taas päättänyt nostaa salin "päälajiksi" ja hankkia kroppaan vähän massaa ja muotoa!

Olen saanutkin täältä jo tähän mennessä hirveästi uusia ideoita ja inspiraatiota, ja nyt toivottavasti vielä lisää kun pääsen itse osalliseksi keskusteluun!

Jos muutkin niin määkin

Moro, 27-vee nainen ilmottautuu täällä. Meikä ei salilla viihdy kun pari kertaa viikossa (sekin vähän pakon edessä, jotain tekemistä tolle yläropallekkin ;), sensijaan meikä tanssii. Salsaa (soolona ja parin kanssa), steppiä, sambaa, balettia (vain reenimielessä, ei musta balleriinaa saa ikuna :D ) ja jazzia, lisäksi mä teen body percussionia. Viikkoaikataulu muodostuu sitten reenien, töiden ja opiskelun yhteistyönä. Vähän kiirettä pitää joskus mutta en mää valita!

Niin ja meikä Laihduttaa, isolla Ällällä. Tammikuun alusta tähän päivään on lähtenyt vajaat 20 kg, eikä niiden tartte takaisin tulla. Vaatteet on moneen kertaan pienennetty, enkä vieläkään tahdo tajuta, että housut voi olla myös kokoa 46 eikä 52... :). Mulla on menossa henkilökohtainen Kesä 2008-projekti, välietapit aina heinäkuussa sekä tammikuun alussa. Sitten 2008 katson että mikä on akalla meisinki ja mihin kokoon sitä mahdutaan. Hitaasti hyvä tulee.

Suositut

Back
Ylös Bottom