Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pitääpä munkin ilmoittautua oikein virallisesti tänne kun päivittäin tulee täällä surffailtua ja treenimotivaatiota on nyt yllinkyllin piiitkästä aikaa! Ihanaa! :D

Minäkin hyppään mukaan!
Eli oon kolmekymppinen, kahden pienen lapsen äiti ja raskaudessa repsahtanut :) Repsahdin ykköstä odottaessa, mutta sain itseni nopeasti taas kuosiin. Nyt toista odottaessa sama repsikka ja taas olisi annettava rasvalle/raudalle kyytiä. Nyt tavoitteena pysyvä elämänmuutos terveelliseen ja liikkuvaan :)

Minäkin liityin joukkoonne tänään.

Puolen vuoden ajan olen täällä jo sivullisena pyörinyt. Nyt sitten päätin registeröityä ja osallistua keskusteluun.

Heip. Tahtoo esittäytyä :) Olen pyöriskellyt täällä jo parisen vuotta lueskelemassa, mutta aika arka olen ollut kirjoittelemaan mitään. Nyt kumminkin päätin uskaltautua, koska te mimmit olette kuitenkin olleet mulle aivan uskomaton motivaation lähde :rock:

Olen kolmekymppinen, ja mulla on punttihistoriaa takana kolmisen vuotta. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni olin tosi lihava ja eipäliikunnallinen, mutta aikuisiällä - yli kakskymppisenä - aloin ensin laihduttaa, sitten puraisi jumppakärpänen ja lopulta löysin tieni salillekin. Painonhallinnan ja kuntoilun kanssa on etsiskelty tasapainoa eli välillä on menty pipo vähän turhankin kireällä ja välillä sitten taas löysäilty. Nyt tavoitteena olisi vihdoin löytää sellainen rento, liiasta kontrolloinnista siivottu elämäntapa niin syömisten kuin liikkumistenkin suhteen - tietysti siten, että jonkinsortin tavoitteellisuus punttailussa säilyy ja kroppa pysyy mukavassa kuosissa. Ravinnosta ja fysiologiasta sinänsä olen ollut kiinnostunut aina ja jo ex-ammattinikin puolesta, eli pohjatietoa on ihan mukavasti ja täältähän sitä kelpaa imeä lisää :) Toivottavasti siis huolitte mukaan porukkaan!!

Hei, esittäydynpä minäkin:)

Pitkään olen lueskellut tätä palstaa, mutta vasta nyt rohkaistuin ja rekkasin itseni tänne sisään. Olen punttaillut aiemminkin kilpaurheiluaikoinani, mutta muiden lajien lomassa, joten tämä puhdas punttitreeni on minulle kaikessa hienoudessaan (..ja vielä mystiikassaan) minulle uutta ja ihmeellistä. Salikärpäsen purema on kuitenkin äkäinen ja toiveissani on kuoriutua vielä jonakin päivänä wannabe-punttimimmistä ihka oikeaksi sellaiseksi:rolleyes:

Heipsan kaikki!:)
Ihan ensimmäinen kerta, kun tänne kirjoittelen. Vuoden verran täällä oon käynyt posteja lueskelemassa (ja oon saanut aivan hirmusen paljon apuja ja vinkkejä omiin "ongelmiin"- kiitos siitä). Vuoden oon suurin piirtein puntteiluakin harrastanut, ja täytyy sanoa, että on muodostunut yhdeksi tärkeimmistä asioista elämässä, niin mukavaa se on! Koko ajan haluaisi oppia ja tietää lisää!:)

Fruttis mukaan

Täytyihän se itsekkin rekisteröityä, kun alkoi käydä päivittäiseksi rutiiniksi vierailla täällä. Olen muutaman kerran 25 vuotta täyttänyt neiti ja asustan, käyn töissä opiskelen tällä hetkellä Helsingissä. Punttauksen aloitin uudelleen vuoden tauon jälkeen(satunnaisia salilla käyntejä lukuunottamatta) vasta viime viikolla, mutta teidän ansiostanne uskon välttyväni suurimmalta osalta aloittelijan virheitä, ja pääsen kehityksen alkuun nopeasti :whip: Olette vahvistaneet käsityksiäni monesta asiasta ja antaneet myös hienosäätävää tietoa, josta otan opikseni :worship:

Tavoitteita en vielä ole asettanut sen kummemmin, kuin mahdollisimman kokonaisvaltainen kehitys ja sitä mukaa, kun homma pyörii, niin alan tutkimaan tarkemmin mihin pyrin, vai onko se vaan "treeniä kun se on kivaa" -linjalla.

Uusi tulokas liittyy joukkoon :)

Moikka vaan kaikille :)

Tälläinen 23-vuotias kuntosalikärpäsen puraisema tytöntyllerö liittyy mukaan joukkoon :) Salilla on tullut käytyä aktiivisesti vasta maaliskuusta asti, mutta toivottavasti motivaatiota riittää jatkoakin ajatellen! Tavoitteina mulla on lähinnä kiinteytyminen, mutta plussaa tietty on, jos voimat lisääntyy siinä samalla! :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oon pitemmän aikaa seuraillu threadeja. Ny vasta alkanu osallistua mukaan juttuun. En nostele puntteja, mut arvostan podareiden mentaliteettia, itsekuria ja ravitsemustietämystä. Täältä saa melkosesti motivaatiota omaankin treeniin. Alkanu pikkusen punttiskin kiinnostaa. *nikkaus*:D

Hej!
Olen kahden lapsen äiskä (3v ja 11kk). Treenimotivaatiota on ollu kun paino raskauksien myötä noussut reilusti (ja ulkonäkö myös :( ). Kun lähtöpainon saavutin, motivaatio loppui. Täältä se onneksi löytyi (mies aina lukemassa, joten kiinnostuin)! Tavoitteena nyt päästä kuntoon ensi kesän 30v juhliin:hyper: . Treenaan aina aamuisin ja usein treeni vähän takkuilee ainaki aluksi (yöt rikkonaisia, nuorempi haluaa herätä yleensä viiden aikoihin); illalla olen ihan :zzzz: / miehen vuoro treenata. Niin, treenivuosia takana paljon, ennen lapsia jopa kovaaki treeniä (huippu treenikamu).

No, kai mäkin sitten esittäydyn. Jos vaikkas alkais jotai tänne kirjotellakin. Onhan tänne muutama teksti tullut rustattua, mutta aikalailla lukijapuolella olen pysytellyt.
Elikkäs, 27v. ja viitisen vuotta olen puntteja väännellyt aivan tosissani. Tutut kovasti on yllyttämässä kaiken maailman kisoihinkin, mutta eipä tällä minun yli ujolla luonteellani kavuta millekään lavalle. Ja toistaseks tuo dieettipuoli ei mulla oikeen ole ottanut tuulta alleen. Paremmin kehittyy nuo lihat vaan. Ja sinne penkkikisoihin sitte taas oon aina ajatellu että enhän mä saa nousee edes pelkkää tankoo ku ihmiset tuijottaa. Liikaa paineita onnistumisesta...
Mieheni kans treenailen ja muita harrastuksia on sit nuo koiratouhut. Näyttelyitä on koko kesä kierretty minkä keretty tuon nuorimmaisen kanssa. Kaksi chihua siis omistetaan.
Siinäpä se lyhykäisyydessään.

Moi!
Oon jo pitkään lukenu pakkiksen sivuja (miehen innoittamana:haart: ) ja saanut täältä paljon hyödyllistä tietoa=) Olen treenaillut punteilla joskus pari vuotta sitten viimeksi salilla.. Nykyään treenaan kotona ja olenkin saanut lisää motivaatiota näiltä sivuilta=):thumbs:

Hei!
Täällä yksi innokas Pakkiksen lukija ilmoittautuu! Salilla olen nyt käynyt vajaan kuukauden (!) reilun puolen vuoden tauon jälkeen. Perusasiat ovat hallussa - luulen - mutta näiltä sivuilta saa aina uutta innostusta.

Nyt olen päättänyt että saliharrastus saa jäädä elämäntavaksi, harrastukselle on löydyttävä aikaa. Aiemmin taukoa tuli juuri muka työkiireiden ymv. (teko)syiden vuoksi.

hei
pitkäaikainen pakkiksen lukija ja punttaaja mut vasta rekisteröiny... VIP pitäis myös hommata sit olis vielä enemmän lukemista

Moro!
Taustalla lukemassa ja sivistymässä tämän vuoden hengaillut 22v. äiti-ihminen puikkelehtii varovasti joukkoon. Mieshän se alunperin pakkista on lueskellut, mä sitten hänen kauttaan olen kiinnostunut kuntoilusta noin yleensä. Hieman kainous vaivaa, pitäis itsensä voittaa ja lähteä salille joskus tässä, käy käsipainot vähän turhan yksipuolisiksi, vaikka kiva niilläkin on kotona kolistella.

Noh, täältä mä oon ravintoasioita opiskellut ja oikeastaan nyt alkaa hahmottua itelle tollanen järkevä ruokavalio, muuta kokemusta ei vielä ole, mutta ainakin yleinen vireystaso ja olo on mainio ja energinen. Mitä moskaa mä olenkaan pienen ikäni syönyt ennen tätä... :urjo:

Kaksi lasta vähän rajoittaa menemisiä, mutta tälle harrastukselle ollaan päätetty äijän kanssa repiä aikaa vaikka väkisin, vuorottelua ja hoitopaikkoja penskoille. Ja mulla on tietysti fyysisesti toisinaan aivan paska olo, kaksi lasta on jättänyt vatsan seudulle todellakin jälkensä (varsinkin kun ne kaksi lasta tuli sieltä kerralla...) mutta sitten kun saa vähän jotain treenattua niin ah miten on taas eri ihminen siellä peilissä uskomassa itseensä. :whip:

Lastenvaunujen kanssa tulee käveltyä melkein päivittäin semmonen 1-1½ h reipasta kävelyä ja siinä on mulle kyllä aerobista ihan tarpeeksi, mutta tuota voimapuolta olis kova hinku päästä tekemään, lähinnä maastaveto, penkki ja kyykky...*päläpälä*

Hei!

Rekisteröidyin tänne äskettäin, lueskellut näitä sivustoja olen tammikuusta lähtien, koko ajan vaan useammin. Tänne löysin erään ihanan ihmisen opastuksella, joka minut myös sai salilla treenaamisesta innostumaan.

Olen 23-vuotias, asun Tamperella. Syksyllä 2005 pistin elämäni uuteen uskoon ja aloin kuntoilla muutaman vuoden tauon jälkeen. Painoa oli kertynyt, joten ensimmäinen tavoite oli päästä siitä eroon. Aloitin lenkkeilyllä ja tammikuun 2006 alusta olen käynyt salilla tämän ihanan ystäväni opastuksella säännöllisesti (3-5 kertaa viikossa). Painoa on lähtenyt 15 kg ja vihdoin alan olla tyytyväinen ulkomuotooni. Lihaksia olis kiva saada vielä paaaaljon lisää :)
Tällä hetkellä treenaamisen tavoite on voida paremmin ja näyttää paremmalta, innostuksen yhä kasvaessa tavoitteet toki saattavat muuttua ;)

Treenaan TTY:n Tamppi-areenalla (paitsi nyt kesällä Virtain Kuntostudiolla) ja jos joku muukin tätä lukeva sattuu Tamppi-areenalla treenailemaan, ota yhteyttä, treenikavereita ei koskaan ole liikaa (ja naispuoleisia tällä hetkellä ei yhtään)!

Hei!

Olen pakkotoistoa aikaa sivusta seurannut ja nyt päätin vihdoin itsekin liittyä. :)

Olen 20-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti Helsingistä. Salikärpänen purasi kunnolla, kun siskon kanssa tehtiin diili, että aletaan yhdessä käydä salilla. Nyt sitten salilla käyn vähintään 4 kertaa viikossa (Baras, Vuosaari) ja hyvin luistaa tällä hetkellä treeni.

Täältä kaipaan itselleni juttuseuraa ja samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa voi jutella ja vaihtaa kokemuksia.

Suositut

Back
Ylös Bottom