Moro!
Taustalla lukemassa ja sivistymässä tämän vuoden hengaillut 22v. äiti-ihminen puikkelehtii varovasti joukkoon. Mieshän se alunperin pakkista on lueskellut, mä sitten hänen kauttaan olen kiinnostunut kuntoilusta noin yleensä. Hieman kainous vaivaa, pitäis itsensä voittaa ja lähteä salille joskus tässä, käy käsipainot vähän turhan yksipuolisiksi, vaikka kiva niilläkin on kotona kolistella.
Noh, täältä mä oon ravintoasioita opiskellut ja oikeastaan nyt alkaa hahmottua itelle tollanen järkevä ruokavalio, muuta kokemusta ei vielä ole, mutta ainakin yleinen vireystaso ja olo on mainio ja energinen. Mitä moskaa mä olenkaan pienen ikäni syönyt ennen tätä... :urjo:
Kaksi lasta vähän rajoittaa menemisiä, mutta tälle harrastukselle ollaan päätetty äijän kanssa repiä aikaa vaikka väkisin, vuorottelua ja hoitopaikkoja penskoille. Ja mulla on tietysti fyysisesti toisinaan aivan paska olo, kaksi lasta on jättänyt vatsan seudulle todellakin jälkensä (varsinkin kun ne kaksi lasta tuli sieltä kerralla...) mutta sitten kun saa vähän jotain treenattua niin ah miten on taas eri ihminen siellä peilissä uskomassa itseensä. :whip:
Lastenvaunujen kanssa tulee käveltyä melkein päivittäin semmonen 1-1½ h reipasta kävelyä ja siinä on mulle kyllä aerobista ihan tarpeeksi, mutta tuota voimapuolta olis kova hinku päästä tekemään, lähinnä maastaveto, penkki ja kyykky...*päläpälä*