Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
eli oonpi 18-vuotias tylleröinen, joka on anoreksiallan kuihduttanu lihaksensa lähes olemattomiin..tai nyt oon niitä vähän jo takasin saanu,mutta ei riitä, haluuuun lisäää
kuten tiiättekin varmaa syömishäiriöt on psyykkeen sairauksii ja sitä puolta hoidan terapiassa ja hommia on vielä mut paljon on menty eteenpäin
se mikä mua nyt kyllästyttää ni tää säälittävä kirpun kroppa ja paistavat kylkkärit
ennenku sairastuin painoin siis n.58-60kg ja pituutta oli sillon ja edelleenki llaset 165cm, sit jossain 3-4kk kuihduin 47 kiloseks.nyt painoo on sellaset 50kg.
Salilla oon käyny pyörimäs parikuukautta,mut vasta pariviikkoo sit uskaltauduin ohjaajan juttusille ja kertoilin tavotteistani ja taustoistani..
teki mulle sit tosi hyvältä tuntuvan saliohjelman..nyt alkuun opettelen kunnol liikeradat ja tekniikat ja kasvatan vähä sitä peruskuntoo ja sit ois tarkotus vähä sitä lihaserottuvuutta ja kasvua kuinkaha käy ?

eli ohjelma on jaettu kahteen: rinta,olkapää,selkä ja jsit jalat ja kädet(ojentajat,haukat,taka-,etureidet,pohkeet,berberi)
noita sit vuorottelen n.3-5krt viikos.
Sitä oon miettiny et minkäköhän verran aerobista viittii harjotella täs vaihees viel? toisaalta ostin tossa just palautusjuoma mömmöt ja jos vaa mättäää sit kans huolel ni kai sitäki voi mielen virkeydeks tehä

Safkapuolel oon oikee spede rasvakammone ämmä,koitan skarpata!
proteiinin saantii oon lisänny ja rehuja ja hedelmii menee paljon päiväs.
Kaloreita en oo aikoihin laskenu, toisaalta ihan sen takii et auttas hellittää tost anoreksiasta,sillon se oli ahdistavaa pilkun panemista.
mut ihan lonkalta veikkaan et syön päiväs n.1400-1600 kcal.
nyt pitäää sit koittaa hinata niit ylöspäin..,ei silet masu ei kestäis vaan lähinnä pää
jos on hdotuksia tai mitä vaan,kokemuksia yms. ni kuulisin mielelläni uja sori näin pitkät jorinat, no life hei!

:) Dodiin..Kauan olen täällä käynyt lukemassa porukan kirjoituksia, mutta vasta nyt sain aikaiseksi kirjautua..

Hello!! Täällä jälleen yksi mimmi, joka kovasti saanut innostusta ja tietoa sivusta seuraamalla... Eli, nyt uusi sivu elämästä auki, ja kroppa kuntoon =) Pudotettavaa olis n10kg ja lihasta pitäisi saada...kovasti kiinnostaa noi bodynetin kuvat...jos sitä joku kaunis päivä olisi kuosissa ja sais itsestäänkin mahtavia kuvia=)

Eli olen nyt 5v ollut 15-10kg tukevampi haluamaani, ja muksujakin tullut tehtyä kaksi, eli nyt alkaa "elämä (ja kroppa)takaisin Tigrulle"-projekti, johon hirveästi innostusta. Hieman on hankalaa sovittaa punttaus ja dieetti muksujen kanssa päivittäiseen rutiiniin, mutta kai se tästä kun hiukka oppii sovittelemaan.

Lukeman perusteella täällä paljon mukavia misuja, joten kynnys täysin 0-tilanteesta lähevälle liittyä keskusteluun alhainen, jonka takia minäkin tässä rustailen :worship:

Toisottavasti törmäilen threadeihin joissa puhetta perheen ja punttailun yhteensovittamisesta, sillä nuorimmaiseni on 1,5v, eli perhe kuitenkin suuressa roolissa elämässäni...

Mutta näkyillään palstoilla=)

Moro!

Oon 23-vuotias tamperelaisnainen ja yli vuoden pakkistutkiskelujen jälkeen päätin vihdoin esittäytyä...
Teini-iässä kävin salilla kerran viikossa, mut se oli aika jalkapainotteista. Nyt oon käyny salilla puoltoista vuotta, kolme kertaa viikossa ja hommassa on alkanu olla jotain tolkkua viimesen puolen vuoden ajan. Salin lisäksi harrastan squashia ja jonkun verran käyn bodycombatissa. Mut sali on ihan ykkönen.

Hälöy

Pari päivää sitten itseni rekisteröin muuten seurannut ensin ukkoni Pakkistelua ja sitten jäin itse koukkuu:hyper: Joka päivä käyn ja olen huomannut orastavaa Pakkisholismia ilmaantuneen...oon jo aika addu:D :nolo:

moi! rekisteröidyin tuossa pari päivää sitten ja paljon on kerinny jo viettään täällä aikaa :). Puntteja nostan ihan kotosalla kun on penkki ja vähän muitakin (ukon) laitteita. Ja kovasti koitan lenkkeillä.. Hyviä vinkkejä täältä kyllä tuntuu saavan kun ei tosin sitä "henkilökuntaa" meidän köppäsellä salilla oo..

heips! vuoden olen seuraillut palstaa "sivusta". löysin sivustot alkujaan työkaverin kautta, joka punttaa myös. ite olen harrastellut tuolla salilla juoksua noin 1,5 vuotta. alkujaan siksi että selkä reistaili niin pirusti, nykyjään jo siksikin että siintä saa niin hurjat kiksit! ja ainahan on kiva että on niitä lihaksia joita esitellä.:hyper:

hei vaan kaikille!

juu miltei päivittäin on nyt tullu käytyä viime viikon aikana töissä kun istun kaikki illat ni joskus aina on aikaa netissä hyppelyyn..
oon jo kaksi muksua minäkin tehny vanhin menee nyt syksyllä kouluun laskekaa tekoikä siitä jos kiinnostaa.. nyt oon potenu miltei 4 vuotta pahaa "olen läski" vaihetta toisen saamisen jälkeen kun huomas ettei ne linjat tullukaan takaisin vaikka aluksi näytti lupaavalta olen 161 cm ja normaali painoni oli ennen muksuja 55 kg ensimmäisen jälkeen 61 kg ja toisen jälkeen on pukattu jo välillä 85 kg:n kohalle nyt ollan taas laskuvaiheessa eli elopainoa on noin 68 kg ja pysynyt siinä noin puoli vuotta tavoite olisi siinä 61 kg jos se joskus osuis kohdalle olen melko raamikas joten alle sen en aio mennä ruppee muuten luut törröttää esillä lihasmassaa mulla on ollu aina runsaasti kiitos geenien ja oonkin nyt saanu elvytettyä suurimman osan lihaksista nopeahkosti parissa kuukaudessa mutta jäljellä on pahin kaikista eli maha:wall: siin oli aloittaessa runsaat 30 cm liika ihoa ja vieläkin mennään siinä 20 cm mutta toivoa on !?:evil: ainakin haluan uskoa niin..

Yksi kappale uusia Punttimimmejä ilmoittautuu.

Salilla on väännetty kohta 10kk ja saman verran olen salaa stalkkaillut Pakkotoistoakin, joten olihan tuo jo aikakin vihdoin rekisteröityä.

20 vuotta on nähty tähän mennessä ja toivottavasti tämän liikkuvan elämäntavan suosiollisella avustuksella kerkeän vielä tyydyttää uteliaisuuttani tällä taivaankappaleella jokusen vuodenkierron lisääkin. Ennen salille hankkiutumista olen viilettänyt ympäri pitäjää juosten, rullaluistellen, pyöräillen ja hiihtäen useampia vuosia, eikä noista em. aktiviteeteista ole päästy eroon vieläkään. Kaiken tämän raudan reuhtomisen ja hikoilun tavoitteena on yksinkertaisesti ja itsekkäästi sekä fyysisesti että henkisesti paremmin voivan minän esiinruoppaus ja pinnalla pitäminen, enkä ainakaan näillä näkymin haaveille lavalle kapuamisesta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Pitihän minunkin sitten rekisteröityä. Mies alunperin luki tätä palstaa (ja jauhoi aina että siellä Pakkiksessa oli sitä ja tätä.... ja pithän sitä itsekin käydä katsomassa :) ) ja nyt olen itsekin pari kuukautta lähes päivittäin lueskellut (työajalla tietysti)

Itse en käy salilla (ainakaan vielä, krooninen aikapula) vaan lähinnä yritän päästä edes lähelle sitä tansiijan kroppaani joka on menneinä vuosina harrastuksen loputtua pahasti rapistunut (ja paisunut...). Eli diettiä ja aerobista liikuntaa lähinnä on tällä hetkellä ohjelmassa. Hyvin on lähtenyt jo liikkeelle ~57 kg:sta -> n. 53 kg:n (pituutta säälittävät 162 cm). Vielä kun pääsis tosta pari numeroa liian suuresta 'ankka-pepusta' ja orastavista 'jenkka-kahvoista' :jahas:

Suunnatoman paljon hyviä neuvoja ja motivaatiota on tältä palstalta kyllä löytynyt :worship: Ehkä uskaltaudun vielä salillekin jokupäivä.

Heipsan! Palstaa olen lukenut jo jonkin aikaa, mutta ensimmäistä kertaa kirjoittelen. Treenit ovat vasta alkuvaiheessa (takana muutama kuukausi), joten täältä saan poimittua hyödyllistä tietoa. Asennetta ei puutu ja fitness voisi olla joskus tulevaisuudessa se juttu. Vielä kun saisi treenikaverin, jolta ei myöskään asenne hukassa...

Esittäydynpä minäkin lopulta, vaikka rekisteröidyin jo muutama viikko sitten. Olen 23-vuotias naisimmeinen, ja harrastanut salia vasta viime syksystä lähtien. Harrastus on vienyt mennessään, vaikka alun perin salin piti olla kuntoutusmuotoinen tukiharraste juoksemiselle. Nyttemmin käyn salilla noin neljä kertaa viikossa ja kovasti yritän omaksua lisää tietoa, jotta saisi aikaan tuloksiakin, lähinnä fitness-mielessä ja harrastuspohjalta. Ja onhan niitä tuloksia jo tullutkin, mieli on kohentunut, ranka on saanut ryhtiä ja hauiskin on löytynyt :) Tästä on hyvä jatkaa. Muita harrasteita on työmatkapyöräily sekä vähän satunnaisempi juoksu.

Kauan olen ollut pelkkä sivusta seuraaja, mutta koska pakkiksen sivuilla tulee vietettyä melkein luvattoman paljon aikaa päivittäin, niin päätinpä vihdoinkin rekisteröityä..:) Salilla käyntiä takana jo useita vuosia, mutta kunnon päämäärätietoista treeniä vasta n. puolisen vuotta. Kuntosali vie suuren osan ajasta, sillä olen sellaisessa treenihuumassa, että päivä ilman salia on yhtä tuskaa..;) Pakkis on toiminut erinomaisena apuna ja tukena ja etenkin parhaana tietolähteenä, joten oli pakko liittyä seuraan:worship:

Pakkista on ahkerasti lueskeltu jo vuoden päivät ja vihdoin päätin rekisteröityä! :) Vaarallista puuhaa tämä punttimimmien ajatusten seuraaminen sillä keväällä syntyi bf-kisahaave ja nyt tuon uuden unelman eteen tehdään töitä! Toivottavasti muutaman vuoden päästä tämä ruipelo alkaa näyttämään jo Punttimimmiltä. ;)

Jep, jep...ensimmäisiä viestejä myöskin tässä kirjoittelen. Saliharrastus vei mennessään tossa pari vuotta sitten, välillä on pidetty viikon/parin viikon treenitaukoja mutta muuten sitten treenataankin otsasuonet pullistellen ;)

Ensimmäistä viestiä täältäkin... Sivusta on tullut seurattua keskusteluja jo jonkun aikaa!! treenit aloitin uudestaan vasta pari kuukautta sitten, vuosien tauon jälkeen.. :)

Heip, ilmoittaudun joukkoon minäkin, jonkun aikaa seuraillu vähäsen Pakkis-juttuja kunnes uskaltauduin rekisteröitymään :) Taustaltani oon himoliikkuja (vaik pervoltahan tuo kuulostaa.. ;) ) joka-päivä-jotain periaatteella. Joitain vuosia jumppaillu ja lenkkeilly, uusimpana ihastuksena tänä vuonna balletone ja järkevään salitreeniin oon juuri pääsemässä kiinni "personal trainerini" opastuksella :D

Jos nyt sitten minäkin ilmottaudun mukaan. Olen ihan vasta-alkaja näissä systeemeissä mutta täällä aiemmin vierailleena ja triidejä lukiessani olen saanut paljon hyviä vinkkejä omaan kuntoiluunikin.
Salilla ei vielä ole tullut käytyä, kotona punttia hiukan treenailen. Alunperin oli tarkoitus vaan ryhtyä perinteiselle laihikselle mut sitten tuli ihme villitys alkaa kokeilla punttia ja nyt se homma on kyllä vieny meikäläisen mennessään, ei osaa enää olla tekemättä :)
Jatkan palstojen lukua ja vinkkien metsästystä, ehkä vielä minäkin saan itseni kuntoon ennen tuota maagista 30-kympin rajaa :)

Back
Ylös Bottom