Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ja minä olen myös uusi täällä :) Tai no uusi ja uusi, sillä olen seuraillut näitä sivuja aktiivisesti jo pari vuotta, mutta nyt sain vasta aikaiseksi kirjautua ja lähettää ensimmäisen postin.

Ihanan kauniin, aurinkoisen lämpöistä kevättä kaikille!

Minäkin uusi täällä :) jonkin aikaa olen seuraillut keskusteluja mut vihdoin uskaltauduin rekisteröitymään. Jospa tää viestien kirjoittelu tästä lähtisi käyntiin! Oon harrastanut erilaisia jumppia (viime aikoina lähinnä body pumpia) säännöllisen epäsäännöllisesti, ja nyt kun vakkarijumppapaikkaani on avattu myös kuntosali niin olen Pakkotoiston keskustelujen innoittamana alkanut käydä muutaman kerran viikossa sielläkin. On jopa hieman fitness-kuviot alkaneet kiinnostaa... tosin työtä on tehtävänä kropan kanssa melkoisesti ;)

Uudehko minäkin..siis rekistöröidyin vasta nyt, taustaillut hiljaa taka-alalla jo pitenmmänkin aikaa..:nolo: Nykyisin käyn täällä melkeinpä päivittäin, lainailemassa hyviä vinkkejä, hakemassa motivaatioa, vaihtelua/tehokkuutta harjoitteluun..ym..(kunhan iltoja kuluttelen koneen ääressä)...:)
Saliharjoittelua takana n.5vuotta, vaihtelevalla teholla....nyt tavoitteena päästä vauvan syntymän jälkeen takas timmimpään kuntoon..:whip:

Hei!
Yksi uusi täälläkin! Olen 20v nainen Tampereelta, kesää olen tullut viettämään Kuusamoon.
oon seuraillut foorumia jo jonkinaikaa ja innostuin nyt itsekkin kirjottamaan.
Kovasti olen kiinnostunut kuntoilusta ja terveellisestä ruokavaliosta ja tavoitteena tällä hetkellä saada hyvä peruskunto ja lisää kiinteyttä kroppaan.

Moikka!

Täälläkin yksi "uusi" ilmottautuu... Kuten niin moni muukin, mä oon jonkun aikaa jo taustalla pyöriny ja palstaa tsekkaillu. Nyt uskaltauduin itsekin avautumaan. Eli mä oon 24 v. nainen, iso laihdutus projekti taustalla ja nyt ollaan jo 4kk oltu täysin hurahtaneita punttailuun & muuhun oheistoimintaan. :) Aurinkoista kevätpäivää kaikille!

Taustalta palstaa seurailemasta astun myös minä esiin. Olen seuraillut pakkista jo jonkun aikaa ja hyvinhän täältä on löytynyt niin kullanarvoisia vinkkejä kuin treenimotivaatiotakin. Suuret kiitokset niistä kaikille tietojaan aktiivisesti jakaville! :worship:

Omasta treenitaustasta sen verran, että noin kymmenen vuoden ajan on tullut käytyä salilla. Tämä aika tosin sisältää hyvinkin pitkiä taukoja välissä + muiden lajien harrastelua. Mutta nyt on tarkoituksena (taas :D ) pitää motivaatio korkealla! Eiköhän se onnistu uusien täältä saatujen vinkkien ym. kanssa.

Lämmintä keväänjatkoa kaikille punttimimmeille!

Öö en nyt oo uus täällä mutta täytyy kai virallisestikin "ilmoittautua" minunkin :).

eli tämmönen 18 kovasti punttailusta pitävä tyttö hämeestä, ja aerobistakin "siinä sivussa" harrastelen. Punttia oon nytte harrastanu jotakin kolmisen vuotta..ja kokoajan saa huomata oppivansa uutta!!

täällä tulee selailtua keskusteluja vaihtelevalla menestyksellä ja otettua oppia teiltä kokeneemmilta ahkerasti! ;)

Terve vaan! Täälläpä minä, kohta 25-vuotias naikkonen Keski-Suomesta. Syntynyt olen lapissa, mutta olen asunut täällä "etelässä" jo kohta viitisen vuotta. Salilla olen käynyt pari vuotta sitten säännöllisestikkin, kunnes ajan puutteen vuoksi homma jäi. Tänä keväänä innostuin sitten uudestaan saleilemaan ja sitä myötä sitten eksyin tällekkin palstalle. Mitään intohimoisia kilpailusuunnitelmia ei ole, tarkoitus on lähinnä saada kroppa kuntoon ja sitä kautta vaikuttaa positiivisesti myös toiseen harrastukseen eli ratsastukseen, jota olen harrastanut melkein 20 vuotta. (Haukkari kasvaa, kun lappaa kakkelia... :hyper: )

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ilmoittaudun minäkin tänne vaikken ihan noovisi olekaan ja ehtinyt runoilemaan tuonne threadeihin jo itseä koskettavia aiheita. Olen roikkunut täällä palstoilla säännöllisen epäsäännöllisesti ja saanut paljon apua ja neuvoja omiin treeneihini. Olen muuttanut elämäntapani täysin pari vuotta sitten ja nyt voisi ehkä sanoa kokenut täydellisen metamorfoosin. Ei kiloissa mutta ulkoinen habitus on täytin toista kuin entisesssä elämässä. Ei ollut mitään hajua siitä, että ravinnolla olisi niinkin suuri lähes 80 % merkitys kropan timmiytymiseen. Mutta näin se vain taitaa olla. Treeneissä ei määrä, vaan teho ja puhtaus. Tosin nyt haluaisin muuttaa kroppaani enemmän notkeaksi tanssijavartaloksi. Hieman hakusessa ollaan!

Heipparallaa kaikille!
Päätin minäkin vihdoin & viimein rekisteröityä & vippiytyä tälle palstalle. Noin kolme vuotta olen seuraillut tätä keskustelupalstaa ja ammentanut neuvoja treeniin ja syömisiin, sekä lueskellut samanhenkisten ihmisten juttuja mielenkiinnolla. Itse olen pikapuolin 30-vuotias;) nainen pääkaupunkiseudulta. Rakkauteni ovat urheilu, koirat, ruoka, ystävät, sekä tietty aviomieheni, jonka kautta tähän punttailuun tutustuinkin. Itselläni on säännöllisen epäsäännöllistä punttailua takana n. 5 v, väliin mahtuu myös paljon muuta liikuntaa kuten mm. taekwondoa, aerobiccia, juoksua ja potkunyrkkeilyä. Kipinän kuntosali harrastukseen löysin uudelleen ystäväni kautta joka valmistautuu juuri parhaillaan bf-kisoihin. Itselläni tarkoitus on muokata kroppaa kovaa treenaten, ja nyt näin kesän alla vähän syömisiäkin silmällä pitäen, pääasiassa kuitenkin nauttia urheilun tuomasta hyvästä olosta! Aurinkoista kesän odotusta kaikille mimmeille!!:)

Moikka! Vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä tänne. Jonkin aikaa olen näitä juttuja lueskellut ja hakenut motivaatiota, joka aina joskus on vähän kadoksissa.

Salin ja jumppien lisäksi suurena intohimona mulla on ratsastus. Senkin vuoksi on hyvä pitää korsetti kunnossa, vai miten päin se menikään;)

Niin, ja oonkohan mä ihan ikäloppu tänne palstalle kun oon 37v??:wanha:

Ilmottaudun tänne minäkin, jotenkin unohtunut tämä esittely vaikka jo jonkin aikaa täällä on pyöritty.

Niin, minä kahden tytön (1V ja 7V) äiti 30v, joka harrastanut enemmän ja vähemmän säännöllisesti punttailua. Mielitreenit, kovaa ja korkealta :rock:

Joo, ja osallistuin myös tuohon pakkotoisto openiin, saa motivaatiota näiden vauvakilojen karistamiseen. Melko hauskaa...

Heippa vaan kaikille! Jonkun aikaa sitä on tässä taustailtu ja nyt uskaltauduttu mukaan.

Salilla olen viihtynyt vajaan vuoden, alku tosi hirviätä räpeltelyä mutta nyt muutama kuukausi enempi ja vähempi tosissaan. Katsellaan :hyper:

Moikka! Täällä hieman päälle parikymppinen rautaa rakastava tyttönen. Salihistoriaa takana kolmisen vuotta ja tavoitteena kisata muutaman vuoden kuluttua tod. näk. bf:ssä. Mahtavaa, että täällä "tapaa" muita samanhenkisiä tyttöjä, sillä itselläni ei ainakaan kaveripiirissä sellaisia ole. Kokeneempien neuvot ovat kullan kalliita!! Tsemppiä mimmien treeneihin!!!:)

Rekisteröitynyt olen jo 2004 lopulla mutta juurikaan en mitään ole kirjoitellut. Lukenut paljon tietoa ja ottanut opiksi. Katsotaan miten innostun kirjoitelemaan...:hyper:

Vasta löysin tälläiset mukavat sivut viime kuussa...
Punttia takana liki 15 vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Riippuen elämäntilanteesta (pari muksua) ja muista aikaa vievistä harrastuksista.
Nyt kun töissä joutaa lueskelemaan tällaisia ja toisaalta se ei ole keneltäkään pois, olen tyystin "hurahtanut". Eli lähes joka päivä täällä roikun:hyper:

Moi! Esittäydytään nyt tääläkin, kun ensimmäinen postaus tuli kirjoitettua. Eli rekisteröityny olen jo jonkin aikaa sitten, mutta kaikkiin mieltäaskartaviin kysymyksiin on löytynyt vastaus täältä valmiina.
Taustalla lähes päivittäin, mutta joskohan sitä enemmän tulisi kirjoitettuakin jotain.
Treeniä takana useampi vuosi, reilu vuosi menty tiukemmin ja tavoitteellisemmin.

Juup eli silloin tällöin nyt ennen rekisteröitymistä seuraillu palstaa,nyt varmasti jatkossa aktiivisemmin... Olen siis sellanen 23-vuotias lapsesta asti urheillut tyttönen.Ehdin futista harrastaa kahdeksan vuotta kunnes tilalle tuli jumpat ja jäsenyys salille... Pari vuotta jakso pumppia ja nyt vuoden verran suht kovaa salitreeniä. Haaveissa ois joskus tulevaisuudessa kokeilla bodyfitnesiä! Jos haba vaa kasvais ja muuten kehittyis. nyt ku kävin miettimään ni pidempiä taukoja ei ole koskaan lomareissuja lukuunottama tullut :D

Back
Ylös Bottom