Käytkö täällä usein?? ("Hei, olen uusi täällä" -postit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
moi..

Olen 22 vuotias naikkonen eteläsuomesta, treenitaustaa on 4 vuotta, joista tosin oli 10kk raskaana ja 3 kk vietin laiskimuksen elämää äitiyslomaillen myös treenauksesta. Typy on nyt 15kk,joten jotain pitäis taas tehdä... :rolleyes:
Palsta toimii motivaattorina. Kyllä ne lihakset siellä jossain on..jossain alla. :jahas:
Avomiehelle bodausta takana 10 vuotta, joten siltä pohjalta kaikki valmennus ja ruokavaliot olis helposti saatavilla, mutta on se niin kurjaa "alentua" kun on tottunut olemaan tässä perheessä se käskevä osapuoli.. :lol2:
Nyt vaan pitäis saada itseänsä niskasta kiinni.
BodyCombatissa oon nyt käynyt vuoden verran et sais ihraa liikenteeseen, sen lisäks salilla, nyt olis aika painottaa enemmän siihen saleilun puoleen.
Katsotaan miten käy.. antakee sitten :whip: jos näyttää laiskistuvan mamma.

Löysin sivut pari päivää sitten, aivan mahtavaa :rock:

Itse käynyt salilla muutaman vuoden aiemmien sellaista 4-6 krt/vko ja nyt ollut melkein vuoden laiskempi 1-2 krt vko tahti. Aloitin about vuosi sitten Potkunyrkkeilyn ja se on vienyt suurimman osan ajasta. Nyt sitä huomaa kuinka on läsähtänyt, eikä enää lihaksisto erotu, joten punttia pitäisi alkaa taas tehdä huomattavasti enemmän.
Täältä ainakin motivaatioita tulee hurjasti

Mä oon käynyt täällä lueskelemassa näitä juttuja (kiva että tytöille/ naisille on oma puolisko täällä) jonkun verran ja nyt sit rekisteröidyin että voin joskus sanoakin jotain. Kuvittelin tietäväni niin paljon kunnes tulin tänne. ;) Salilla oon käynyt reilun vuoden tai jotain, nyt on tullut siirtymä vapaisiin painoihin ja vuoden alusta aloitin penkkaamisen. Selkään pitäisi keskittyä nyt keväällä, jalat kun ovat olleet aina kivemmat treenata...

Hei, olen Topokatti, 21-vuotias opiskelija Helsingistä!

[missikisa mode off]

Olen lueskellut lautaa jo pari vuotta (lähes saman verran mitä olen treenannut, teille kuuluu siis suuri kiitos siitä etten ole joutunut sen pahemmille hakoteille) mutta kelasin aina ettei minulla voi olla mitään sanottavaa. Tiedä sitten onko kyseessä hurjan ikääntymisen tuoma itsevarmuus vai silkka välinpitämättömyys siitä 'ajatteleekohan joku nyt että olen ihan urpo' mutta täällä sitä ollaan :evil:

En käynny varmaa vuoteen, ku vaan joskus vilasemassa. Nyt kun taas treenailen enemmän, niin olen lueskellut useammin, en ole pahemmin kirjotellut.
Nyt kun olen toipunut kokonaan sektiosta, niin treenitkin on jo kovaa luokkaa. en kylläkään ole päässyt samaan kun ennen raskautta. :hyper:

Oon käyny täällä ehkä vuoden kurkkimassa postauksia, ja jotenki ei oo ikinä tullu postattua tänne mitään. Ehkä mä voisin nyt tsemppaa :)
Oon kohta 18 ja harrastan thainyrkkeilyä ja käyn salilla, ja uimassa. Ja kohta pitäis kai tyttöporukan kanssa lähteä pelailemaan sählyä kerta viikkoon.
Että sellasta :)

(Olipas muuten outoa huomata et, oonhan mä tänne joskus postannu ruhtinaalliseti alle 10postausta :o)

Hei vaan kaikki rautaa rakastavat naiset ...yksi sivusta palstaa seurannut liittynyt joukkoonne. Olen täys narkomaani treenille ja lihaksille

Niinhän sitä tässä kävi kuten pelkäsinkin. Paluuta täältä ei ole. Eksyin tänne lukemaan, kun oli tuon kumppanin kanssa puhetta, istuin tunnin ja toisenkin. Päätin sitten kirjautua. Jotain ' pientä' on tullut harrasteltua ja katsotaan vaan mihin tämäkin vie. :evil:

Hei,
mä oon käynyt salilla kohta 1.5 vuotta ja lukenut Pakkotoistoa vuoden, mutten oo vielä kehdannut/uskaltanut kirjoittaa tänne. Oon vuoden alusta asti koittanut tehdä kunnolla penkkiä, mavea, kyykkyä ym. liikkeitä kunnolla. Punttimimmien osio on tosi motivoiva ja luen sitä yleensä joka päivä. Oon vielä aika pieni ja heikko, mutta ehkä mustakin joskus tulee iso ja vahva :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tervehdys,
Olen uusi täällä pakkotoiston sivuilla. Kutrin oppien mukaisesti olen ryhtynyt projektiini, mutta nyt olen ihan koukussa näihin sivuistoihin. Salilla olen nyt alkanut käymään 3krt/viikossa ja siihen aerobiset päälle. Tavoitteena lähinnä kiinteytys.

No mutta, kylläpä meitä täällä näyttää olevan melkoisesti. Minäkin löysin viimein mukaan.

Treeni-intoa joka Flikalle :lol2:

Kohteliaisuuden vuoksi esittäydyn minäkin: 25-vuotias nainen Kymenlaksosta, kuntoilumielessä salitaustaa kymmeneltä vuodelta, mutta pari viimeistä vuotta laiskempaan tahtiin. Nyt taas olisi tarkoitus alkaa innokkaammin harrastaa tätäkin, joskin koirien koulutus on fanaattisuuden kohde numero yksi ja kaikki muu on elämässä enemmän tai vähemmän kakkossijalla.

Pari viikkoa sitte tänne Pakkotoistoon eksyin, kun näin edessä ajavan auton takalasissa tarran jossa oli sivujen osoite. Mukavasti ole jäänyt koukkuun näiden juttujen lukemiseen, ja paljon uutta tietoa löytynyt.

Hei,
liityn seuraanne heti tuoreeltaan viikon kestäneen treenauksen jälkeen :D Tutustun siis vasta pikkuhiljaa tähän elämäntapaan, ja opiskelen täältä ihmeissäni tietoa jaetuista ohjelmista, hiilaripäivistä ja muusta kummasta, ja tällä hetkellä pää on sekaisin kaikesta uudesta :)
Olen kai aiemmin kuvitellut salilla kehoaan muokkaavien ihmisten olevan jotenkin poikkeuksellisia yksilöitä, todella kurinalaisia ja ehkä vähän pelottaviakin - mutta on ollut mukava huomata, että ihan normaalia porukkaahan täällä onkin keskustelemassa.

Vielä jotain musta: 23 v, Helsingissä, opiskelija, treenauspaikkana yliopiston salit. Toivottavasti tää mun kuntoiluinnostus nyt jatkuisi.. ainakin täällä pakkotoistossa hengailu tuntuu olevan motivoivaa :D

Päätin itsekin liittyä tänne, välillä olen käynyt lukemassa juttuja. Nyt lähinnä kiinnostaa oikean ruokavalion liittäminen treenamiseen. Käyn salilla 1-2 kertaa viikossa, 1-2 kertaa spinnigissä, juoksemassa tai rullaluistelemassa. Välillä käyn edelleen balancessa venyttelemässä. Syksyllä kävin enemmän pumpissa, nyt olen siirtynyt salin puolelle paikkakunnan vaihdoksen myötä. Toki lisätsemppi salitreeniin tätä kautta on myös tervetullutta.

Moikka,

olen muistaakseni joskus tällaisessa ketjussa jo esittäytynytkin, mutta nyt olen taas aktivoitunut paitsi treenaamisessa, myös palstalla pyörimisessä ja siksi uusintakierros lienee paikallaan.

Olen siis 25-vuotias "puolitosissaan" vääntävä vantaalainen. Tavoitteena lähinnä hyvä olo ja eteenpäin ajaa uteliaisuus siitä, miten hyviä tuloksia oikein voisinkaan saavuttaa. Ensimmäisenä etappina näin kesän korvalla mielessä persposkien hilaaminen 10 cm ylöspäin... :)

Tervehdys kaikille!

Terveppä vaan kaikille, itsensä ruoskija :whip: pohjoisesta päätti vihdoinkin rekisteröityä. Kuten nimimerkkikin ehkä joillekkin kertoo vapaa-ajan aktiviteetteihin kuuluu punttireenauksen lisäksi mm. kiipeilyä...

Punttireenitaustasta sen verran, että 4 vuotta olen vääntänyt raudan kanssa ja tulokset alkoivat olemaan jo todella hyvät kunnes innostus osittain lopahti ympäristön ei-kannustavan suhtautumisen myötä. Mutta nyt taas uudella innolla uusin tavoittein :)

Hillunhan minäkin minkä kerkeeen

o/

minä minä minä..kans..

aina kuin mahtollista.... jos ei kerkee päivittäin..niin ainakin viikottain.. :hyper:

Olen lueskellut näitä loistosivuja puolisen vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Tykkään nostella punttia ja liikuskella, koska keho ja etenkin päänuppi kiittävät välittömästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom