Kädet kasvamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mj1992
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Mj1992

Banned
Hei, salitaustaa on melkee 3 vuotta takana mutta ei ole patti kädessä hirveesti kasvanut toki on mutta voimapuoli enemmäkin. Ajattelin nytten seuraavat 4-6kk painottaa käsiin (bodausta siis) ja olen ajatellut tämmöistä ohjelmaa:

Treeni 1 : Hauis tanko 5x,penkki 5x,ylätalja 5x,ojentajat taljassa 5x,hauis kp 5x ja ranskalainen 5x ajattelin tuon toistaa 3 kertaa viikossa + oma päivä jaloille kertokaa onko mitään itua. Nyt siis käsiin pattia tavoitteena. Ja tuosta penkistä kysyn fiksummilta olisi tavoitus saada penkissä maksimi nousuun mutta tuolla tyylillä se ei nouse voiko tehdä ennen koko reeniä pari sarjaa maksimi penkkiä?

Hei, salitaustaa on melkee 3 vuotta takana mutta ei ole patti kädessä hirveesti kasvanut toki on mutta voimapuoli enemmäkin. Ajattelin nytten seuraavat 4-6kk painottaa käsiin (bodausta siis) ja olen ajatellut tämmöistä ohjelmaa:

Treeni 1 : Hauis tanko 5x,penkki 5x,ylätalja 5x,ojentajat taljassa 5x,hauis kp 5x ja ranskalainen 5x ajattelin tuon toistaa 3 kertaa viikossa + oma päivä jaloille kertokaa onko mitään itua. Nyt siis käsiin pattia tavoitteena. Ja tuosta penkistä kysyn fiksummilta olisi tavoitus saada penkissä maksimi nousuun mutta tuolla tyylillä se ei nouse voiko tehdä ennen koko reeniä pari sarjaa maksimi penkkiä?

Itellä ainakin alko siinä vaiheessa hanska kasvamaan mukavammin kun vähensin hauiksen treenaamista. Tällä hetkellä en tee kun 2liikettä hauikselle viikossa ja sarjoja joku 7-8. Kyllähän se hauis kuitenkin ottaa itteensä muissakin liikkeissä.
Ite oon ainakin tykännyt tosta miken 2x6 penkissä.

en tee KUIN 2liikettä hauikselle viikossa ja sarjoja joku 7-8.

Kyllä 8 sarjaa viikossa on jopa runsaasti . Ainakin normaalin verran.

Itse olen kokeillut kaikki hauisliikkeet-ja tekniikat läpi, mutta nyt sattu osumaan kohdalle pirun hyvä liike. Liike tehdään istuen etukenossa jalkojen välissä käsipainolla tukematta mihinkään ja hitaalla liikeradalla. Hauishan on eniten jännitettynä käsikoukussa ja kierrettynä ulospäin, ja tätäkin kannataa hakea tossa loppuosassa liikettä.

Esimerkkinä liikkeen raskaudesta että olen tangolla tehnyt 10x50kg, mutta tossa tein ekana liikkeenä 8x17,5kg.

Tiedätkö, itse uskon että hauikseni kasvaa paremmin leuanvedolla ja muilla monen lihaksen liikkeillä kuin hauiskäännöillä. Ainoa hauisliike ohjelmassani. (Jollei kulmasoutua oteta, kai sekin hauikseen ottaa?) Siis myötäotteen leukoja 5 sarjaa ja kulmasoutua 5 sarjaa teen. Puhumattakaan ojentajasta, jolle teen 10 sarjaa myös: 5 penkkipunnerruksessa ja 5 pystypunnerruksessa. Yht. 10 sarjaa hauikselle ja 10 ojentajille joka 3. päivä. Ei paha.

Mutta kai ne yhden lihaksen liikkeet bodauksessa toimivat paremmin, miksi esim. Ronnie Coleman tekee niitä jos eivät toimisi? (Tosin varmaan steroideissa ukko mutta silti) Itse olen enemmän voiman ja raskaiden perusliikkeiden harjoittaja.

Ehkä kannattaa tehdä 5- jakoinen ohjelma, jossa olisi: 1. Kädet 2. Takareisi 3. Selkä 4. Etureisi 5. Olkapäät ja Rinta
Nimittäin silloin saisit oman päivän käsille ja 3 sekä 5 ottaisivat käsiin myös.

Ja muuten omassa ohjelmassasi ei ole olkapäitä (?) nimittäin jos tuolla aiot treenata niin hauikselle tulee muutenkin liikaa rasitusta verrattuna ojentajaan, sen takia pystypunnerrus*5 mukaan.

Tiedätkö, itse uskon että hauikseni kasvaa paremmin leuanvedolla ja muilla monen lihaksen liikkeillä kuin hauiskäännöillä. Mutta kai ne yhden lihaksen liikkeet bodauksessa toimivat paremmin, miksi esim. Ronnie Coleman tekee niitä jos eivät toimisi? (Tosin varmaan steroideissa ukko mutta silti) Itse olen enemmän voiman ja raskaiden perusliikkeiden harjoittaja.

Supersarjat vastakkaisilla lihaksilla (ojentaja/ hauis) lyhyillä palautuksilla kasvattaa nopeimmin käsivarsia.
Muista että 2/3 sen hanskan paksuudesta tulee ojentajan puolelta.

Sain supereilla n. 52 cm hanskan roinaamatta, mutta paino oli toki 105-110 kg. Ilman kokokehon lihasmassan lisäystä ei käsien kasvattaminen erikseen onnistu.
70kg kaverilla tuskin voi olla yli 50cm hanskaa ja kaikki sen alle on narua :D

Sarjoja tein yhteensä vähintään 12 mutta jos ei lämmittelyjä lasketa suoritusaika ei paljoa 30 min ylittänyt.
Oj/ hauis ilman taukoa ja sen jälkeen tauko 30-60 sek ja toinen supersarja perään, sen jälkeen liikkeet vaihtoon.
Ensin tehdään vahvat perusliikkeet esim. dippi ja hauis tangolla ja kahden superin jälkeen siirrytään aina kevyempiin eristäviin liikkeisiin.
Kaksi kierrosta kutakin. välissä siis korkeintaan minuutin palautukset ja koko ohjelma läpi ilman muita taukoja.
Jos saat saippuan treenin jälkeen suihkussa helposti kainaloon tee seuraavalla kerralla sarjat loppuun asti :)

Jos syöt oikein ja kunnolla alussa tulee väkisinkin 1-2 cm kuukaudessa lisää.
Kiitokset voi jättää tähän treadiin...

Sulla voi olla ylikunto pidä 1-2 viikon breikki hauiksen suhteen ja alota uudestaa... Nyt vaan syömää( vinkki laita rypsyöljyä ruuan sekaan tekee ihmeitä!) Ja pitäs kasvaa :hyper::hyper:

Ainainen yksilökohtainen juttu. Mulle ainakin piisasi 2-jakoisessa vaivaiset pari sarjaakin per vetävien päivä suoraa treeniä. Nyt jätetään nekin poies ja ekana vetävällä tyyliin ala- & ylätalja, ja toisena päivänä mave & leuat jossain muodossa. Perkeleen kipeiksi nelijakoisessa sai aina superpäivänä, sillon kun niitä teki, mut siihen se jäikin.

Vähän sama homma ojentajille, sieltä sitten tuleekin maanantaille vain epäsuoraa sotilaspystäristä ja penkistä 5x5- muodoissa. Toiselle päivälle ainakin dippiä, kahtellaan.

Ihan toimivia nuo superit muuten on, ainakin salilla käy meillä pari häiskää vääntämässä pelkkiä käsiä aina. Hassun näköstä kun on ihan perkeleen kireet ja isot hanskat mut aika kyniksiä suhteessa muuten muuhun kroppaan. Jossain vaiheessa sekin kehitys pyssää sitä menoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rinta,Olkapäät,Ojentajat
Selkä,Hauis
Lepo
Jalat
Hauis,Ojentajat
Lepo
Lepo

Jonkun näkönen käsipainoitteinen reeni

Tämmöisissä "ongelmissa" on aina vähän huvittavaa se, että kaverin reenitaustan huomioiden sitä tavaraa tarvisi varmaan enemmän selkään, rintaan ja jalkoihin kuin hauiksiin. Kädet kyllä kasvavat mukana kun kulmasoutuun lisätään +20kg sarjapainoihin, selkä ei välttämättä kasva jos saa muutaman kilon lisää siihe keskitettyyn hauiskääntöön...

Ylipäätään yhden treenikerran pyhittäminen käsille on naurettavaa. ^

Vai niin:jahas: ihan tiedoks on joitain huippu kehonrakentajiakin jotka pyhittää yhden päivän käsille.Tärkein asia saada kokoa käsiin on syödä ihan saatanasti ja se kyl tuppaa monelta unohtua ja sit ihmetellään ky kädet ei kasva.
Arnoldia lainaten "ei ole ylitreenaamista on vain ali syömistä".Treeni tapoja on monia eikä ole vain yhtä oikeata tapaa treenata.

Ylipäätään yhden treenikerran pyhittäminen käsille on naurettavaa. ^

Puuta heinää. Jos tehdään vähänkin vakavasti niin treenikertoja on paljon viikossa ja käsille on ihan yleistä pyhittää enemmän aikaa. Kun ei ole kyse siitä uimahallin punttiksesta 1-jakoisella ohjemalla kahdesti viikossa...

Puuta heinää. Jos tehdään vähänkin vakavasti niin treenikertoja on paljon viikossa ja käsille on ihan yleistä pyhittää enemmän aikaa. Kun ei ole kyse siitä uimahallin punttiksesta 1-jakoisella ohjemalla kahdesti viikossa...

En sit tiiä paljon meijä treenifilosofiat eroo mutta pelkkii käsii ykstreeni kerta viikos wat? kädet nyt on vaan mun mielestä niiiiin pieni lihas ryhmä sinällään + ne ottaa hittii lähes joka liikkeessä ettei niille omaa päivää tarvii vetää.

En sit tiiä paljon meijä treenifilosofiat eroo mutta pelkkii käsii ykstreeni kerta viikos wat? kädet nyt on vaan mun mielestä niiiiin pieni lihas ryhmä sinällään + ne ottaa hittii lähes joka liikkeessä ettei niille omaa päivää tarvii vetää.

Kuka tässä on tekemässä 2x viikossa pelkkiä käsiä??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom