Kädet ja koko kroppa uuteen kasvuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, pakkohan se oli itekkin tämä koko kropan ohjelma ottaa käyttöön. Tänään aloitin mutta rinta / selkäpäivän sijaan käsireenistä, muutin siis niiden paikkaa, dipin korvasin kapealla penkillä, tuskin mitään ongelmaa? Mutta itse treeniin, niin voi saatana kun meinas itku päästä siinä kun oli pumppi jotain niin käsittämätöntä. Me likes :rock: Ja dieetillä tässä mennään.

Dieetillä ollaan ja vetäsin tänään ton jalkatreenin...JÖSSES! Ei ole ennen kintut tärissyt 2. kierroksen jälkeen! Onko heittää karkeaa arviota että mitä sarjapainoja kannattaa käyttää? Siis prosentteja? Kyykkään yleensä 170x8 ja nyt otin maltillisen 100x10 ja kyllä se 4. sarjassa alkoin painamaan ;)

Jos tämä näin menee niin 1 kk vetästään ihan saletisti!

Mites muuten jos tän jatkossa yhdistäs syklittelyyn, eli miinusjaksolla vetäs tällä tyylillä ja plussajaksolla "perinteisiä" suoria sarjoja?

Kokeilemalla selviää. Mieluummin tekisin vaikka niin että "laktaatti"vaiheessa karsii hiilareita.

Hehheh, kommenteista päätellen menee treeni perille ;)

Pakko oli kokeilla käsitreeni tänään, tykkäsin kovasti :D Kieltämättä lievä epätoivo iski jo siinä ekan sarjan jälkeen.. Ehkä ens viikolla uskaltais alottaa vetään tota koko ohjelmaa läpi. Jalkatreenit vaan vähä pelottaa..
Toi ranskalainen taljassa vinopenkillä oli muuten aivan mahti liike! Joskus oon nähny sitä tehtävän, mut nyt tuli vasta ite kokeiltua ekan kerran.

Fuhrer, menee varmasti perille vaikkei tekisi kuin puolitosissaan. Suorista sarjoista ja ehkä jostian satunnaisesta tuplasarjast tai pudotuksesta siirtyminen jopa 8 kierroksen triploihin aiheuttaa takuulla tuskaa treenatessa ja sen jälkeen.

Tällainen setti ois kiva vetää kimpassa. Piiskaisi joka ukko toisensa aivan finaaliin asti, sitten saunaan!

Hyvin meni treeni perille. Meni kädet niin tukkoon, että melkeen pelotti ajaa pyöräl kotiin treenin jälkeen, kun ei meinannu riittää voimii painaa jarrua :D

Yllättäen leuoissa jaksoi tehdä kaikki kierrokset määrätyllä temmolla ja toistoilla, mutta dipeissä hapotti jo parin kierroksen jälkeen nii pahasti, ettei tullu enää ku 5 toistoo omalla painolla. Pitäs vissii panostaa dippiin enemmän..

Täälläkin kokeiltu tänään, hyvältä tuntui, taino ei hyvältä ihan pahaa teki ajatuskin viimesestä kierroksesta ojentajareenistä. Ei meinannu saada edes hiuksia pestyä pukkarissa :rock: menee kyllä kokeiluun koko ohjelma tästä päivästä lähtien. Tein kapeen penkin dipin tilalta ainakin tänään, kun ainakin mulle parempi mutta pitää tuota dippiä harkita.

Tuo hauiskääntö vinopenkissä, ala-asennossa painot poikittain kämmenet eteenpäin vai pitkittäin kämmenet vastakkain ja nostaeesa kääntö kämmenet itseenpäin, kumpi parempi tyyli? tuolla jälkimmäisellä menee vaan hieman enemmän myös forkuille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parin viikon päästä lähtee itellä testiin. Mites paljon ootte joutunut pudottamaan noitten liikkeitten normipainoja tätä triplasettiä varten? Ei oikein tiedä mitä odottaa kun normaalisti oon vetäny leukoja sellasella +20kilolla ja dippejä +40kilolla. Ei oikein tiedä mitä sitä löis tohon treeniin.

Ranskalaisesta lähti 10kg ja hauiskäännössä 5kg pienemmät kässärit. Dipit ja ylätalja meni viimestä sarjaa lukuunottamatta suurinpiirtein samoilla ku ennenki. Drag curleja ja ranskista taljassa en ollu tehny ennen.

Mä kans luulen ettei tossa käsitreenissä niin näy kun oon tehny pudotussarjoja supersarjoja pakkotoistoja yms jonkun verran. Enemmän mietityttää toi jalkatreeni kun oon digannu aika pitkälti raskailla suorilla sarjoilla ja ihan perus palautuksilla. No ekassa treenissähän se selviää

Hauistreenissä käsipainot tippu ekan sarjan jälkeen 15kg->10kg. Drag curliin valitsin mukamas pienen painon eli 25kg(normaalisti tangossa yleensä 40kg) mutta eihän tuollakaan kunnolla jaksanut ja eikun taas seuraavaan pienempää ja viimesessä sarjassa painoa olikin tangossa enää 15kiloo :D tuntu ku hauperi ois revenny ja tulessa.

Mitenkäs tuo ranskalainen pronaatiolla tasapenkissä oikein menee??

"-pronaatioversiossa kyynerpäiden kuuluu pysyä pystysuoraan ylös. Kun väsyt, ne meinaavat kaatua enemmän lattian suuntaiseksi.", eikös se tuossa ihan selvästi ilmaista. Nyt jalkatreeni vedetty ja oli kyllä hirveetä tuskaa, kyykyssä piti tehdä melko maltillisilla painoilla (ero normisarjapainoihin n. 60kg), ja jokasen trisetin jälkeen joutu sen pari minsaa ottamaan lukua lattialla. Syke tosi korkeella ja hikeä pukkaan nii julmetusti :D Jännää vaihtelua kyllä normitreeniin.

Hauistreenissä käsipainot tippu ekan sarjan jälkeen 15kg->10kg. Drag curliin valitsin mukamas pienen painon eli 25kg(normaalisti tangossa yleensä 40kg) mutta eihän tuollakaan kunnolla jaksanut ja eikun taas seuraavaan pienempää ja viimesessä sarjassa painoa olikin tangossa enää 15kiloo :D tuntu ku hauperi ois revenny ja tulessa.

Näin käy yleensä juuri silloin kun otetaan eksentrinen mukaan oikein.

Mua harmittaa ku reilu 1½ vuotta sitten alotin kuntoilun kunnolla, enkä muistanu ottaa sillon aluks kuvia itestäni. Painoin 2010 syksyllä n.95kg, joka on helvetisti ku kattoo mun pituutta. Lenkkeilyllä ja salitreenillä paino putos sen 25kg vuodessa ja nyt paino on asettunut n.75kg. Oli mukavaa kutsuntatarkastuksessa vuos sitten, ku mua ei enää sanottu ylipainoseks, vaan ihmeteltiin, kuinka paljon mun paino on pudonnut viime terkkarilla käynnistä. Sori ot, mutta suosittelen myös ottamaan niitä ennen/jälkeen kuvia.

Back
Ylös Bottom