Nyt vasta huomasin tän ketjun! Laitoin tuon lisäyksen koko kropasta aloituspostiin. Nyt vielä sitten keksitten tälle ketjulle hyvän otsikon niin muokkaan senkin uusiksi. Itsellä ei nyt ajatus kulje.
Mutta olen siis tehnyt aikalailla vastaavaa, mutta esim. käsitreeni tällä kaavalla:
1. Voimaliike ojentajille suorilla sarjoilla, mulla dippi ja kutosista kaseihin teen.
2. Voimaliike hauikselle, nyt tehnyt hammeria käsipainoilla, toistoalue 6-8
3a. Ojentajaliike
3b. Hauisliike
3c. Ojentajaliike
4a. Hauisliike
4b. Ojentajaliike
4c. Hauisliike
Tämä oli siis E-Miehen treeneistä bongattu juttu. Yritän noissa triploissa kanssa ekan liikkeen tehdä jonkun raskaamman vapailla painoilla ja loput sitten taljoilla yms.
Ihan saatanan hyvin on toiminut, en tiedä sitten onko tämä huonompi vai parempi kuin aloitusviestin esimerkki, mutta romut saa pidettyä kohtuu isoina kun ei ole saman lihaksen rääkkiä koko tripla, laktaattia tulee hyvin ja hiki lentää niin perkeleesti. Käsitreenin jälkeen on enempi treenattu olo kun suorilla sarjoilla tehdyn jalkatreenin.
Jaloillekin oon tehnyt triplaa prässi-koukistukset-ojennukset. Ja selälle kulmiksen ja leukojen jälkeen t-soutu - ylätalja - altalja. Rinnalle tasapenkin jälkeen vinopenkki smith - peck-deck - kp penkki.
Toimii dieetillä kuin junan vessa. Treenipainot ei ole romahtaneet, vaikka 9 kg lähtenyt 6 viikossa painoa ja aerobista salilla 0 kertaa! Jatkan näin eteenpäinkin, tosin miten tässä pitäisi kevitykset, se ompi sitten kysymysmerkki.