Kädet ja koko kroppa uuteen kasvuun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerrankin naisten salista jotain hyötyä - saa rauhassa varata tarvittavat laitteet kun muut mammat keskittyvät reiden lähentäjiin :rolleyes: mutta siis ehdottomasti kokeiluun!

Tulee muuten ihan jumalattomat DOMS:it jos ei ole ennen tämän tyylistä treeniä tehnyt. Mulla särkee nyt kolmatta päivää hauiksia niin perkeleesti...

Tulee muuten ihan jumalattomat DOMS:it jos ei ole ennen tämän tyylistä treeniä tehnyt. Mulla särkee nyt kolmatta päivää hauiksia niin perkeleesti...

Totta mullakin on hauikset ja ojentaja pirun kipeät. Vitun Fuhrer (kiitos) :D

Toka rinta/selka-paiva takana, talla kertaa ei menny forkut sentaan ekan tai tokan setin aikana ihan tukkoon, mut 3:lla rupes jo vahan vihjailemaan ja 4 kierros olikin sit ihan naurettavaa lahinna siks, et alataljaa ylataljaa ja facepullia joutu tekemaan ihan naurettavan pienilla painoilla kun ei vaan pystyny puristaa enempaa.

Nuo DOMSit tulee luultavasti myös siksi että aika moni tekee ensimmäistä kertaa elämässään eksentriset oikein. Eli tarpeeksi hitaasti.

Ja se syö myös sarjapainoja pois kun ei jokaisessa toistossa tee syvyyspommia.

Ihmettelin itsekkin että mikähän toi vasarakahva on. Tein sit kapealla lapiokahvalla
Olisko leveämipi parempi tähän tarkoitukseen?

Hei.!

Itsekkin kiinnostuin kyseisestä metodista ja ohjelmaa alan toteuttamaan huomenna. Kiinnostais tietää, että miten käy penkin maksimin.? Ei se ainakaan nousemaan tule, mut kun nyt muutenkin ollaan maltillisella dietillä ni sama se. Mut toisaalta se penkkikin aina kiinnostaa..

thänks ohjelmasta.!

Tuo jalkatreeni ei oo keksitty ihmisille. Ei mulla muuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli testattua tuota rintareeniä jo eilen, itketti vielä aamulla. Viimeisessä vinopenkissä oli pakko kiskoa painoja pois, kun ei vaan enää jaksanut nostaa. Olin siis varmaa yliarvioinut itseni.

Mitenkäs tuo ylikunto, onko todellinen vaara? Jos on, niin miten ja kuinkahan tämä soveltuu alle vuoden aktiivisesti reenanneelle?

Kaikkea en voi suoranaisesti kopioida, varsinkin ojentajaliikkeissä laitteiden varaaminen lienee ongelma, salilla kun on ruuhkaa ihan sulkemiseen asti. Sama myös noihin selkätreenin taljoihin, ei vain pysty pitämään hallussa kaikkia laitteita. Eli ajattelin ojentajat tehdä erikseen, kapeata penkkiä ja dippiä lähinnä.

Eli jonkinlaista vajaata versioita joutuu tekemään, meneekö pahasti metsään jos vaikka lisää kierroksen mukaan, jos joku laite jää välistä? Vai miten muut ovat onnistuneet tässä, tekeekö kukaan variaatioita tai vajaata?

Heikot kädet ja paska punnertaja tuli taas huomattua rinta/selkätreenissä (ekaa kertaa tätä ohjelmaa). Yhdistin pätkäpaastoon tän ohjelman, saa nähä millasta tulosta tulee! Ainakin hyvältä vaikutti ja pulssia sai kyllä korkeelle. Harmittaa vaan ojentajien ja olkapäiden heikkous, vaikeuttaa rintatreeniä :(

Onko kuinka vakavaa jos aloittaa liian isoilla painoilla ja pienentelee matkan varrella niitä?

Mulla toi haukkatreeni ottaa vähän turhan paljon ainakin leikattuun käteen. Ei palaudu viikossa kunnolla vaan kättä kivistää. Ehkä fiksua jättää se pois. Vai onko kyse palautumisen puutteesta?

Onko kuinka vakavaa jos aloittaa liian isoilla painoilla ja pienentelee matkan varrella niitä?

Mä ainakin jouduin tekemään näin, saattaa vaikuttaa edellämainittuun asiaan.

Sarjamääriä kannattaa säätää ihan oman kapasiteetin mukaan. Esimerkiksi jalkatreenissä voi hyvin ottaa kolmanneksen sarjoista pois ja lisätä sitä mukaa kun tuntuu että palautuminen on riittävää.

Pari viikkoo takana, eilen rinta/selkä. Rintatreeni toimi mahtavasti, huh kun poltteli. Selkä ei saanut riittävästi hittiä, koska haba petti ensin.
Mutta Fyyrerille kiitokset opettavaisesta setistä. Jos tätä vielä toiset 2 viikkoa kestäisi...
Mulle jalkatreeni uppoaa parhaiten. Tehot riittää, mutta polte on aivana saatanallinen.

Kannattaako sarjat aloittaa sellaisilla painolla millä pystyy esim vetämään vinopenkin suoraan 15-toistoon tai ylätaljan 20 paikkeille vai onko yhtä tehokasta alottaa suuremmilla painoilla ja tiputtaa painoja sitä mukaan kun esim forkut alkaa pettämään ylätaljassa: 15+5+5: 60->50->45 ?

Back
Ylös Bottom