Kädenvääntö

Tämä juuri. Mulle tukee näistä jutuista jotenkin syyllinen olo kun karkasin paikalta aiemmin. Itse ihan tyytyväinen että meni just näin. Ensikerran sitten miettiä miten toimii.
Pakko se vaan on miettiä jatkossa että osallistuuko vain toiseen. Alkaa se niin kovaa hommaa olla jos vertaa esim kaksi vuotta sitten Ranskan kisaan, että ei ole oikeasti järkeä kummassakin kisata.
Mut Suomalaisilla meni kyllä ihan hyvin ja joukkueessa oli loistava henki päällä se on tärkeintä!
Ymmärsithän sä vihdoinkin..ollaan tää koko keskustelu luotu nimittäin just sille että oltaisiin saatu sulle syyllinen olo...sitten toi vielä että sä tiedät että topilla on tärkeät kisat tulossa niin mikä on pahinta mitä joukkue toveri voi tehdä?no nöyryyttää ennen kisoja pöytälätkässä!vähän Janne hei jotain joukkue henkeä ensi kerralla mukaan!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite nään että todellakin reenataan, mutta myös voidaan keskustella tästä aiheesta. Ja sitähän teemmekin nyt 😄

Mun siis pakko tunnustaa, että suurin syy mun kiinnostuneisuuteen tätä aihetta koskien on, että en tiedä tästä niin paljon. Siis näitten kyseisten MM kisojen eri ikä sarjojen levelit. Oletin alunperin että tottakai masters on heikkotasosempi, kerta sinne rajataan osallistujia 😄
Joo keskustellaan sit ku nähää. Täällä ei voi keskustella kun ihmiset haluaa vaan riidellä. Tuliko paikat kuinka kipeeks muuten ?
 
Joo keskustellaan sit ku nähää. Täällä ei voi keskustella kun ihmiset haluaa vaan riidellä. Tuliko paikat kuinka kipeeks muuten ?
Ei mitenkään hirveen kipeeksi, kun eihän sitä kauheesti tullu vääntöäkään 😄 Lämppäpöydässä vääntelin kisojen jälkeen muutaman tyypin kanssa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom