Kosketus otsaan ilman pysäytystä on mun tyyli.Pään takaa vai otsalta ? Itse olen aina tykännyt tehdä ton liikkeen otsaan lyhyällä pysäytyksellä. Tossa myös katoo se että otetaan sieltä pään takaa vauhdilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kosketus otsaan ilman pysäytystä on mun tyyli.Pään takaa vai otsalta ? Itse olen aina tykännyt tehdä ton liikkeen otsaan lyhyällä pysäytyksellä. Tossa myös katoo se että otetaan sieltä pään takaa vauhdilla.
En edes tiennyt ennen tuota Rayn videota että miehellä on noinkin paljon lajitaustaa.Mä en usko hetkeäkään että Auden Larrat pystyis tekee mitään Michael Toddille. Ei nykyselle versiolle, eikä tolle videolla näkyvälle entiselle.
Et mun näkemyksen mukaan, kyse on lähinnä siitä mihin suuntaan Korealaisen kehitys käyrä on kulkenut kädenväännön suhteen
Eikö tämä ole enemmän bodausta?Muistakaa tehdä hauikselle myös niitä liikkeitä missä on kuormaa heti alkuasennossa. Perus hauiskäännössä missä kädet roikkuu maan keskipistettä kohti, ei ole kuormaa lainkaan.
Englanninkielessä toisinkuin suomenkielessä ei ole lihaksilla omankielisiä nimiä vaan englannissa käytetään latinankielisiä nimi.Sitten on taas näitä jotka lähestyy tieteellisesti kaikkea ja tietää kaikki optimaaliset nostokulmat ja latinankieliset lihasten nimet. Silti niiden oma eikä valmennettavienkaan tekeminen tuota yhtään sen kummempaa tulosta, kuin vähemmän hienostelevien treeni. Ei treenaaminen ole mitään rakettitiedettä.
Rupeeko Teiskonputki oleen taas vääntökunnossa ?Kosketus otsaan ilman pysäytystä on mun tyyli.
En siis kiistä tuota, mutta kuka reenaamisesta lopulta tietää? Siis onko tieteellä joku konsensus näistä asioista?
Sitten on taas näitä jotka lähestyy tieteellisesti kaikkea ja tietää kaikki optimaaliset nostokulmat ja latinankieliset lihasten nimet. Silti niiden oma eikä valmennettavienkaan tekeminen tuota yhtään sen kummempaa tulosta, kuin vähemmän hienostelevien treeni. Ei treenaaminen ole mitään rakettitiedettä.
Eikö tämä ole enemmän bodausta?
Kädenväännössä aika huono asia ole vahvimillaan avoimessa kulmassa, huoltavat liikkeet yms tietty erikseen.
Kyllähän sitä kuntoo olis mutta motivaatiopuolella tökkii. Kädenväännöstä on tullut liian ahdasmielistä mun makuun. En viitsi semmosta kitinää kuunnella, jos baarissa pidettävissä kisoissa joku vääntääkin ilman että kuuluu liittoon. Ja sitä kitinää rupes kuuluun ihan liikaa mun puhelimesta..Rupeeko Teiskonputki oleen taas vääntökunnossa ?
Itse näin amatöörinä olen ihan yhtä ummikko näistä liitto asioista mutta olen ymmärtänyt että liiton illassa joku "näytösmatsi" liittoo kuulumattomilla olisi mahdollinen. Ilmeisesti ennakko kysymistä/neuvottelua vaatii. Onhan esim tuolla fitness expo illassa myös henkilö vääntämässä joka ei kuulu liittoon ? En siis halua mitään riitoja täällä aiheuttaa. Lähinnä hain tässä tota että osassa järjestettyjä iltoja voi kyllä näköjään vääntää henkilö joka ei kuulu liittoon. Toi on varmaan järjestäjän ja Ifan Suomen edustajan keskenäinen sopimus miten näin voi toimia. Tuskin on hyvä järjestää iltaa josta sitten jälkeenpäin saa palautetta toimittu väärin.Kyllähän sitä kuntoo olis mutta motivaatiopuolella tökkii. Kädenväännöstä on tullut liian ahdasmielistä mun makuun. En viitsi semmosta kitinää kuunnella, jos baarissa pidettävissä kisoissa joku vääntääkin ilman että kuuluu liittoon. Ja sitä kitinää rupes kuuluun ihan liikaa mun puhelimesta..
Vaarallista puhetta kädenvääntökeskustelussaMun mielestä toi nykyinen Don näyttää ihan siltä Suomen voimamies Mehtälältä. Ainoo vaan että 40kg pienempi. Siis Don. Pienempi. Ja Heikompi.
Senverran on samaa näköä että molemmat ovat isokokoisia kaljuja parrakkaita miehiäMun mielestä toi nykyinen Don näyttää ihan siltä Suomen voimamies Mehtälältä. Ainoo vaan että 40kg pienempi. Siis Don. Pienempi. Ja Heikompi.
Mitä tulee yhdennäköisyyksiin, niin John Brzenk on ilmiselvästi tosielämän Luke Skywalker.Mun mielestä toi nykyinen Don näyttää ihan siltä Suomen voimamies Mehtälältä. Ainoo vaan että 40kg pienempi. Siis Don. Pienempi. Ja Heikompi.
Itse ajattelen tuon juuri noin että täyden liikeradan harjoitteet ovat paljolti pois palautuskapasiteetista, toki isompi lihas on aina vahvempi ja kaikki voima on hyvästä mutta kuten puhuttu niin ihmisen on taipumus vääntää siellä missä on vahvimmillaan ja hankala olla vahvimmillaan avoimessa kulmassa.On ehkä enemmän bodausta, mutta ajattelisin että jos suppukulman maksimaalisen kehittämisen lisäksi extrana pystyis saada enemmän voimaa koko hauiksen liikelaajuudelle niin ei siitä haittaa olisi. Toinen mikä oli mielessä että jos hauikseen saa lisää kokoa niin tulisi niihin oleellisiin kulmiinkin lisää voimaa periaatteella isompi lihas = vahvempi lihas. Liikkeenä esimerkiksi tollanen scott hauiskone, missä alusta loppuun vastusta. Tai scottipenkki/vankilahaukka niin että olkavarsi ei ihan pystysuorassa.
Tossa tietty se että jos sillä avonaisen kulman voimalla ei tee mitään ja isompi haba haitallinen niin sen treenaaminen vie turhaan palautumiskapasiteettia tärkeämmiltä liikkeiltä ja vaikutus voi olla jopa negatiivinen. Nyt olen tässä heikoilla jäillä tietämyksessä kun haban treenaamisesta tiedän, mutta haban käytöstä vääntämisessä en. Varsinaiset hauista venyttävät liikkeet missä olkavarsi vartalon takapuolella. Ne on hyviä bodausliikkeitä, mutta en tiedä onko niillä kädenvääntöön mitään tekoa, kuormat aika pienet? Tietty taas se isompi = vahvempi pointti on siellä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=9aNykN2A68A
Kurdecha loukkasi kätensä ja viikonlopun matsille Morozovia vastaan haetaan korvaavaa vastusta.