Kädenvääntö

Johtuuko tuo siitä että perus hauiskäännön raskain osa on about 90 asteen olka-kyynärvarsi kulmassa ja siitä pienenee kohti loppua?

Onko itseasiassa tollane scott hauis kone pätevä kädenväännön habaliike. Se repii myös yläasennossa hauiskulmaa auki. Tehtynä yhdellä kädellä ylisuurella painolla millä saa vaan negatiivisia.
Molempiin vastaus on: kyllä 😄
Kyllähän noita hauiskoneita monet käyttääkin kädenvääntömielessä, yksi mielenkiintoinen liike myös on tehdä habakääntöjä kettingeillä.


View: https://www.youtube.com/watch?v=LWjJ072k4cc
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FB_IMG_1725855725270.webp
 
Molempiin vastaus on: kyllä 😄
Kyllähän noita hauiskoneita monet käyttääkin kädenvääntömielessä, yksi mielenkiintoinen liike myös on tehdä habakääntöjä kettingeillä.


View: https://www.youtube.com/watch?v=LWjJ072k4cc


Toi varmaan ihan hyvä, mutta vielä parempi ois jos loppuasennossa veto tulee osittain edestä. Matkis mahdollisimman hyvin sitä kulmaa mihin vastustaja yrittää repiä pakettia auki.
 
Mitä vit...🤬? Nyt käytöstapoja Topi! Huumorillakin on rajansa 😁
Kanai ollu mun mielestä kovemmalla tasolla parhaimmillaan kuin Toddi. Tosin matsi alle 105kg painarajassa (minkä huomasin vasta nyt 😄) mikä antaa Toddille etua ✌️
 
Mä taas luulen että Coreyn valtava rintakehä estää häntä pääsemästä riittävän tiukkaan pakettiin.

Pätevälle prässääjälle helppo homma💁🏻‍♂️
Hyvin mahdollista, ajattelin tuon enemmänkin niin että Corey ottaa tapansa mukaan otteen melko alhaalta, ja sivupaineella/huukilla raahaa polakin tyynyyn.

Toki Kamil on erittäin vahva joten ihan hyvin voi mennä kumpaan suuntaan vaan, kävi miten kävi kova matsi on tulossa.
 
Kanai ollu mun mielestä kovemmalla tasolla parhaimmillaan kuin Toddi. Tosin matsi alle 105kg painarajassa (minkä huomasin vasta nyt 😄) mikä antaa Toddille etua ✌️
Minäkin olen sitä mieltä että kyllä Toddzilla on vahva ennakkosuosikki, vaikka Yoshi on erittäin vahva niin mies tulee kuitenkin vuosien kilpailutauolta ja setä Todd on äärimmäisen kova.
 
Jos kana tulee eläkkeeltä viemään tämän hetken kärki ukon pystöön niin tulen helsinkiin syömään sun treeni alkkarit
Laitettu muistiin tämä ☝️😄
 
Minäkin olen sitä mieltä että kyllä Toddzilla on vahva ennakkosuosikki, vaikka Yoshi on erittäin vahva niin mies tulee kuitenkin vuosien kilpailutauolta ja setä Todd on äärimmäisen kova.
Tietenni paha sanoa miten kovaa reenattu ja onko kilpaillu kotimaassaan. En laittas liikaa painoarvoa tolle tauolle kun puhutaan noin kokeneesta kaverista. Paremminkin etu kun mestat palautuneet 😄
 
Back
Ylös Bottom