- Ikä
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mielenkiintonen hahmo kyllä. Tosin korkee ikä ja vähänen lajitausta vähän huolestuttaa. Tai en muista onko kukaan noussut tuolla tavalla edes lähelle huippua Cyplekov dominoi näennäisen tyhjästä lajia 2007, mutta sielläkin oli lajitaustaa ennen tuota pientä taukoa paljon taustalla.Varmaan kokonsa ja perusvoimansa puolesta Brian saattaa suht nopeella aikataululla nousta kärkiukkoihin, mut saapa nähdä pääseekö ihan kirkkaimpaan kärkeen. Toivon kyl menestystä, hieno urheilija ja videoiden perusteella nöyrä äijä.
Juu, voi olla et pelkällä gripillä ja haballa ei pärjää ja ohan se jo ikämies. Mut toivon kyl tosi kovaa et siitä tulis haastaja huipuille, oon ihan Brianin fangirl. Sellasen kuvan kyl saanu, että toi on tosi pedantti treenaamaan ja antaa ns kaikkensa, ehkä niillä mennään pitkälle.Joo mielenkiintonen hahmo kyllä. Tosin korkee ikä ja vähänen lajitausta vähän huolestuttaa. Tai en muista onko kukaan noussut tuolla tavalla edes lähelle huippua Cyplekov dominoi näennäisen tyhjästä lajia 2007, mutta sielläkin oli lajitaustaa ennen tuota pientä taukoa paljon taustalla.
Brianilla kovat näpit, mutta haban friikkimäinen voimakkuus lajia ajatellen ittelle vähän mysteeri. Pitkä ukko ja vahvamieslajit/voimanosto ei suoraan kyllä valmista hauiksia kädenvääntöön aivan optimaalisestiJuu, voi olla et pelkällä gripillä ja haballa ei pärjää ja ohan se jo ikämies. Mut toivon kyl tosi kovaa et siitä tulis haastaja huipuille, oon ihan Brianin fangirl. Sellasen kuvan kyl saanu, että toi on tosi pedantti treenaamaan ja antaa ns kaikkensa, ehkä niillä mennään pitkälle.
Juu siis ilmasin vaan itteäni vähän paskasti, meinasinki et vaikka sillä on mun reiden paksuset käsivarret niin kyllä sitä voimaa pitää jalostaa sieltä ulos ennenku pöydässä on jakoja.Brianilla kovat näpit, mutta haban friikkimäinen voimakkuus lajia ajatellen ittelle vähän mysteeri. Pitkä ukko ja vahvamieslajit/voimanosto ei suoraan kyllä valmista hauiksia kädenvääntöön aivan optimaalisesti
Sit on vielä kädenväännössä sellane x-factori jonka vois ehkä mieltää käsikontrolliks.Juu siis ilmasin vaan itteäni vähän paskasti, meinasinki et vaikka sillä on mun reiden paksuset käsivarret niin kyllä sitä voimaa pitää jalostaa sieltä ulos ennenku pöydässä on jakoja.
Mun pitäs vaan syödä ne lääkkeet niin pysyis joskus punanen lanka jiirissä kun kirjottelee
Tosta tuli mieleen, ni ois super mielenkiintosta ottaa itseään kädestä kiinni, että miltä se oma ote tuntuu vastuksilleSit on vielä kädenväännössä sellane x-factori jonka vois ehkä mieltää käsikontrolliks.
Joillain tyypeillä tuntuu olevan ihan luonnostaan sellane käsi ja ranne että kun ottaa kiinni niin eka ajatus joko "WOW" tai "Oh shit"
Ja tätä on aika mahdotonta päätellä mistään ulkomuodosta tai voimailusuorituksista että millane tuntuma siellä on.
Uskoisin että Brianin käsi tuntuis keskivertoo pahemalta mut onko se sit kuitenkaan sellane ote mikä saa vastustajan välittömästi epätoivon valtaan niin paha sanoo
Sun ote ja käsi tuntuu oikein hyvältä. kokemuksesta puhun...Tosta tuli mieleen, ni ois super mielenkiintosta ottaa itseään kädestä kiinni, että miltä se oma ote tuntuu vastuksille
Sitä mietinkin miten viljaselta pikkutytön kädeltä se tuntuuSun ote ja käsi tuntuu oikein hyvältä. kokemuksesta puhun...
Entäs kädenväännössäSun ote ja käsi tuntuu oikein hyvältä. kokemuksesta puhun...
Eipäs nyt ryhdytä fantasioimaan mitään sopimatonta.Entäs kädenväännössä
View: https://www.instagram.com/reel/C9CSbR1tUsQ/?igsh=cjBtcXF6MWl4OXdw
Travis tuo kyllä hyvää showta peliin