- Ikä
- 39
Smaev kun lukee kommentteja:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen pitäs olla kyllä mega paljon vahvempi kuin kenenkään muun Ja siis jos ois noin paljon vehvempi, ni matsit ei todellakaan kestäis 10 sekuntia. Cipu aikanaan oli kyllä vähän ton tyylinen. Koppas ja vei suhteellisen hitaasti tyynyyn.Ois siistiä jos tulis sellane hydraulinen äijä kädenvääntöön. Eli räjähtävyyden vastakohta. Startissa ei liikkuis mihinkään, pitäis 10s paikallaan stone wallina. Sitten lähtis nojaa sivulle ja hitaalla konemaisella liikkeellä sentti sentiltä menis kohti tyynyä.
Sellaiset joo ketkä uskalsi viedä...mut vei helvetin nopeasti...Sen pitäs olla kyllä mega paljon vahvempi kuin kenenkään muun Ja siis jos ois noin paljon vehvempi, ni matsit ei todellakaan kestäis 10 sekuntia. Cipu aikanaan oli kyllä vähän ton tyylinen. Koppas ja vei suhteellisen hitaasti tyynyyn.
Sellaiset joo ketkä uskalsi viedä...mut vei helvetin nopeasti...
Tästä ois joo magee nähä listaaOnko tietoa mitä haastematseja Tampereella on nääsväännön 30v skapassa?
Ihmettelen suuresti miksi ei sellaista ole :oTästä ois joo magee nähä listaa
Tietenni skidisti epävirallinen juhlatapahtuma ni ihan ymmärrettävääIhmettelen suuresti miksi ei sellaista ole :o
olen pystynyt sitä yli kymmenen vuotta sitten. Jospa minullekin iskee vielä arvokisamitalin himo, niin yli 60v sarjasta niitä saanee ihan vaan ilmaantumalla paikalle ifan kisoihin. Taas kuitenkin treenataan.Pitkäaikaisen levon ja kiertäjäkalvosinjumpan yhdistelmällä olen saanut vasemman olkapääni siihen kuntoon, että olen jopa pystynyt nyt pari kertaa pystypunnerrusta treenaamaan. Edellisen kerran ol
Mukavia reissuja muutenkin nuo arvokisatolen pystynyt sitä yli kymmenen vuotta sitten. Jospa minullekin iskee vielä arvokisamitalin himo, niin yli 60v sarjasta niitä saanee ihan vaan ilmaantumalla paikalle ifan kisoihin. Taas kuitenkin treenataan.
Sen takia vähän kiinnostaskin. Aikoinaan Sm kisojen kaksi parasta sai edustusoikeuden arvokisoihin, mutta ei tullut koskaan lähdettyä. Nyt ei tarvita kuin liiton jäsenyys, niin pääsee edustamaan maataan. Niin ne ajat ja vaatimustaso muuttuu.Mukavia reissuja muutenkin nuo arvokisat