Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi olla nii vähä noilla ukoilla tossa liikkeessäEn oo varma mitä meinaat normitaljalla, mut videolla mainitsivat 130kg kohdalla että ois 65kg todellista?
Sairaan kokonen peukalo Levanilla
Miltä tuntu ottaa ote tosta?Olisi pitänyt ottaa vähän enemmän suoraan oman kämmenen takaa toi kuva, että näkyisi myös leveys.
No sitä minäki, oon ihan varma et oon nähny setämiesten kolistelevan about samoja rautoja tubessa Onhan hekin siis vahvoja heppuja mutta mutta.Ei voi olla nii vähä noilla ukoilla tossa liikkeessä
Mulla on kanssa vasurissa saatanan pieni peukaloSairaan kokonen peukalo Levanilla
Mitenkä paljon kovan luokan kädenvääntökisoissa liikkuu rahaa? Järjestäjän näkökulmasta ja toisaalta vääntäjän osalta? Sekä kulujen että tulojen osalta? Voi olla, että tätä on jo käsitelty, mutta näitä viestejä on niin paljon ja en ole kovin aktiivisesti lukenut.
Kyllä vain, treenaan nyt todella kovaa ja paljon forkkuja, toivotaan että vastaavat etenkin jotenkin. Ainakin yritän.Kyllä tämä on se tavoite vai mitä Mike ?
Eikös niitä sentään neljä ollut? Tuli Tatu vainaan kans joskus kättäkin väänneltyä.Tatu Avolalla oli 3 sormea toisessa kädessä ja veti silti kisoissa maasta yli 300kg, melkonen grippi saa olla,
Miten mä muistan että 3 olis ollut. Että 2 meni onnettomuudessa.Eikös niitä sentään neljä ollut? Tuli Tatu vainaan kans joskus kättäkin väänneltyä.
Sirkkeli oli vienyt pikkurillin.Miten mä muistan että 3 olis ollut. Että 2 meni onnettomuudessa.
Taitaa vääntely hankaloitua jonkun verran jos puuttuu pikkurilli kokonaan. Jos puuttuu 2 viimestä sormea voisin kuvitella että aika mahdoton.Eikös niitä sentään neljä ollut? Tuli Tatu vainaan kans joskus kättäkin väänneltyä.