Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysyppä Tobiakselta:vilken storlek är din bullhandske? En tiiä kiinnostaako herraa nää spekuloinnit täällä pakkiksellaEdes läskinä ei ole lähellekään 53cm toi pullahanska. Puusilmäkin näkee, ojentajaa ei paskaakaan ja siitä se paksuus yleensä tulee. Leonidas vieressä ton käsi olis siima jossa läskiä päällä. 53cm on jäätävä tykki, ei tommoinen laiha luikuri.
näin 46 hanskan omistajana sanon et hyvin todennäkösesti on ainakin lähellä 53 tuo tobiaksen hanska, eikä oo juuri mun silmiin mahollisuutta et olis alle 50
Edes läskinä ei ole lähellekään 53cm toi pullahanska. Puusilmäkin näkee, ojentajaa ei paskaakaan ja siitä se paksuus yleensä tulee. Leonidas vieressä ton käsi olis siima jossa läskiä päällä. 53cm on jäätävä tykki, ei tommoinen laiha luikuri.
View: https://www.instagram.com/reel/CtEtmwiMpCs/?igsh=M2ZnaGN5dTJiaGV4
Omaan silmään ruottalaisen käsi on aika paksu kun kyseessä noin pitkä seppä. Ja onhan Leonidas täysin viljaa Tobiaksen käsittelyssä pöydässä, ni luulis että kudosta jonnin verran ees lähellä saman verran. Vaikkakaan lihasmassa ei tietenkään se tärkein tekijä Mun mielestä pitkien voimaukkojen ja bodarien käsiä on vaan niin vaikee verrata, kun toinen on näyttävyyden mestari, ja toinen absoluuttisen voimantuoton, missä myös lihasmassa yhtenä komponenttina.
Ton mä haluan nähdä miten sä 52 mittaat tosta. Ota video tai jotain. Ojentajaa kun ei ole ollenkaan, niin se on hyvin erikoista että olis 52cm vaikka olis laardia mitä tossa on.Mulla 52cm
Hetkinen 2x Tobiaksen käsi? Tobiaksella, 130kg ukolla 29cm hanska?No toi ei ole 53cm, oikeesti, eikä Leonidaksella ole 55cm tumput. Noiden mittaukset on aivan hatusta vedetty. Jengi nyt vain ei oikein tajua tässä ketjussa miten tuo käden ympärysmitta muodostuu, se tulee 2/3 ojentajasta ja ilman hirveitä ojentajia on vaikea saada kunnon tykkejä. Tässä nyt 58cm, jotta te nyt tajuaisitte mistä mitoista tässä puhutaan, toi on kaksi kertaa ruotsalaisen käsi ja kireempi.
katso liitettä 263414
katso liitettä 263415
Ton mä haluan nähdä miten sä 52 mittaat tosta. Ota video tai jotain. Ojentajaa kun ei ole ollenkaan, niin se on hyvin erikoista että olis 52cm vaikka olis laardia mitä tossa on.
Toinen on vaan metrin lähempänä kameraa ja saman kokoset kädet.katso liitettä 263416
Tossa vähän osviittaa mitä se pituus ja koko oikeasti vaikuttaa sitten kun vieressä on edes lopettanut pro bodari jonka hanskat on edelleen jossain kunnossa, saati sillon kun ne oli 55cm. Brian Shawn on aivan saatanan iso ihminen.
Toinen on vaan metrin lähempänä kameraa ja saman kokoset kädet.
Tossa on jotain mittausta kavereilta joilla ei ole ojentajaa ja 51cm kädet on ermekselläkin. Tuohon ku laitetaan 20kg läskiä vielä niin 53cm+ paukkuu varmasti
View: https://www.youtube.com/watch?v=YS7cJMOo1N4
Jokseenkin noinTon mä haluan nähdä miten sä 52 mittaat tosta. Ota video tai jotain. Ojentajaa kun ei ole ollenkaan, niin se on hyvin erikoista että olis 52cm vaikka olis laardia mitä tossa on.
kova, tiukalla vielä ku perkele eikä edes korkeimmasta kohdastaJokseenkin noin
Ton mä haluan nähdä miten sä 52 mittaat tosta. Ota video tai jotain. Ojentajaa kun ei ole ollenkaan, niin se on hyvin erikoista että olis 52cm vaikka olis laardia mitä tossa on.
Ihan oikein mitattu ja kuten sanoin, tottunut ihan eri näkösiin käsiin ja mittoihin. Olis verrokki vaan jos noi revittäis kireeksi, niin sitten alkais niitä senttejä katoaan.Jokseenkin noin
Omien sanojensa mukaan Devon sai kaikki mahdolliset edut mitä pystyi eikä ole mitään seliteltävää, Levan vain on vahvin.Hieno vääntöilta kyllä oli. Muratovi on kyllä aika paketti. Larratti oli parempi mitä aiemmin mutta ei riittäny. Sai ihan huippuotteen 3 erässä kun puckle oli Levanilla ja oli selvästi korkeemmalla mitä Levani mutta ei silti riittäny.
Mitä helvettiä, tuo meni itseltä kokonaan ohi.Olihan se Levan vaan vahvempi, yksi asia mikä jäi häiritteen niin oli kyl Devon ennen ekaa erää sylkäs Levanin päälle, näkyy ihan selkeesti. Tiedän että Devon on tosi kova taistelija henkisesti ja fyysisesti, mutta pitäskö joku raja olla? Tuon jälkeen jopa vähän toivoin että Levan repis devonin hauiksen taas paskaks.
katso liitettä 263410