Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meidän salilla on yksi nuori ( noin reilu 20v) ulkomaalaistaustainen kaveri. Sanoi, että on voittanut kaikki kenen kanssa on kättä aina vääntänyt. Nyt kuulemma, niin kiinnostunut lajista, että meinaa tässä joku viikko tulla Helsingin Atleettiklubin treeneihin koittamaan lajia kunnon vääntäjien kanssa. Olen seurannut salilla, kun tekee noita lajitreenejä. Noin 80-85 kg ukosta siis kyse. Tuskin nyt tuolla pärjää, kunnon vääntäjille, mutta kertoi pukkarissa menevän kuitenkin Keskiviikon treeneihin mukaan. Ihan hauska nähdä minkätasoinen kaveri on kyseessä. Itsellä ei mitään hajua, onko lahjakas vai ei. Minun ranteen kyllä käänsi heti , kun koitin vähän. Toki tuo nyt ei kerro vielä mitään. Konkarit ainakin opettaa tuolla, jos ei muuta.
 
Meidän salilla on yksi nuori ( noin reilu 20v) ulkomaalaistaustainen kaveri. Sanoi, että on voittanut kaikki kenen kanssa on kättä aina vääntänyt. Nyt kuulemma, niin kiinnostunut lajista, että meinaa tässä joku viikko tulla Helsingin Atleettiklubin treeneihin koittamaan lajia kunnon vääntäjien kanssa. Olen seurannut salilla, kun tekee noita lajitreenejä. Noin 80-85 kg ukosta siis kyse. Tuskin nyt tuolla pärjää, kunnon vääntäjille, mutta kertoi pukkarissa menevän kuitenkin Keskiviikon treeneihin mukaan. Ihan hauska nähdä minkätasoinen kaveri on kyseessä. Itsellä ei mitään hajua, onko lahjakas vai ei. Minun ranteen kyllä käänsi heti , kun koitin vähän. Toki tuo nyt ei kerro vielä mitään. Konkarit ainakin opettaa tuolla, jos ei muuta.
*Tapanilan Erän reeneihin.

Mut joo maailmassa loputon määrä jengiä jotka ei oo ikinä hävinny matsiakaan. Jokainen suomenmestari ja maailmanmestari on hävinnyt tuhansia matseja 😄 Mutta mukaan vaan reeneihin ehdottomasti 💪
 
Joo veikkaan, että kyyti on kylmää, kun ei ole enää mitään baarivääntäjiä mukana. Rauhallinen ja mukava kundi kyseessä. Pääasia, että kiinnostunut vääntämisestä. Ei niitä liikaa ikinä ole.
 
Joo veikkaan, että kyyti on kylmää, kun ei ole enää mitään baarivääntäjiä mukana. Rauhallinen ja mukava kundi kyseessä. Pääasia, että kiinnostunut vääntämisestä. Ei niitä liikaa ikinä ole.
Niiku Matrixissa, kukaan ei onnistu ensimmäisellä kerralla hypyssä 😄
 
Meidän salilla on yksi nuori ( noin reilu 20v) ulkomaalaistaustainen kaveri. Sanoi, että on voittanut kaikki kenen kanssa on kättä aina vääntänyt. Nyt kuulemma, niin kiinnostunut lajista, että meinaa tässä joku viikko tulla Helsingin Atleettiklubin treeneihin koittamaan lajia kunnon vääntäjien kanssa. Olen seurannut salilla, kun tekee noita lajitreenejä. Noin 80-85 kg ukosta siis kyse. Tuskin nyt tuolla pärjää, kunnon vääntäjille, mutta kertoi pukkarissa menevän kuitenkin Keskiviikon treeneihin mukaan. Ihan hauska nähdä minkätasoinen kaveri on kyseessä. Itsellä ei mitään hajua, onko lahjakas vai ei. Minun ranteen kyllä käänsi heti , kun koitin vähän. Toki tuo nyt ei kerro vielä mitään. Konkarit ainakin opettaa tuolla, jos ei muuta.
Se ettei ole kertaakaan hävinnyt kertoo lähinnä siitä ettei ole vääntänyt tarpeeksi, jokainen häviää.
Levankin on hävinnyt vaikkei moneen vuoteen.
 
Se ettei ole kertaakaan hävinnyt kertoo lähinnä siitä ettei ole vääntänyt tarpeeksi, jokainen häviää.
Levankin on hävinnyt vaikkei moneen vuoteen.
Eikö Levan hävinny juuri matsin Ermekselle?
 
Ei virallisesti. Säännöt sanoi, että voi luovuttaa loput erät, mutta voitti 4-2 ja koko ottelun.

Olishan se voinut mennä pöydälle ja antaa Ermesin pistää käsi tyynyyn, mutta sama tilanne olisi ollut.
Joo siis ite puhun ottelun, eli yhden väännön häviämisestä ✌️ Supermatsin Levan tietenni voitti. Tää siis siihen että jos joku sanoo ettei ikinä oo hävinny kädenväännössä 😄
 
devon vs levan2.png

😄
 
Paljasta sitten Jesse montako paukkua Henkalla meni ennen lentoa? Jouduitko kantaa koneeseen? Kuuluko Henkan vip-pakettiin hiustensiirto myös?
Luin ensin että montako peukkua enkä ihan ymmärtänyt että mistä on kyse, luettuani uudelleen ymmärsin 😄

Arvaan että ainakin 5.
 
Back
Ylös Bottom