Kädenvääntö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
 
Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
Viheliäistä 😭
 
Eli hän on ilmeisesti menehtynyt? En itse tiedä hänestä ennen tätä videota mitään. Oli kovan tason tekijä ilmeisesti?
Legenda jenkkilässä ja kuollu tosiaan. Hullu remmispesialisti oikealla ketä Brzenkin pelkäs. Mun piti mennä sillon Nykin reissulla sen vanhan seuran reeneihin, mut en sit lopulta ikinä saanu lopullista kutsua 😔
 
Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
no niin, nyt se alkaa se erottelu. Hyvä suomi!
 
Ei kait tuossa tavallaan ole sen enempää erottelua kuin normaalisti, että jos on liiton kisa, niin se on liiton jäsenille. Näin taitaa muissakin liiton kisoissa olla.

Mä tosin luulin kokoajan, että kisa ei ole liiton järkkäämä vaan Putkosen. Kuitenkin eikös edelleen kuka vaan voi järkkää kädenvääntökisan ja kutsua sinne ketä haluaa. Ei siihen voi kukaan puuttua ja IFA:lla tai kädenvääntöliitolla ei ole mitään säännöissä sitä vastaan.
 
Ei kait tuossa tavallaan ole sen enempää erottelua kuin normaalisti, että jos on liiton kisa, niin se on liiton jäsenille. Näin taitaa muissakin liiton kisoissa olla.

Mä tosin luulin kokoajan, että kisa ei ole liiton järkkäämä vaan Putkosen. Kuitenkin eikös edelleen kuka vaan voi järkkää kädenvääntökisan ja kutsua sinne ketä haluaa. Ei siihen voi kukaan puuttua ja IFA:lla tai kädenvääntöliitolla ei ole mitään säännöissä sitä vastaan.
juuri tuota tarkotin että siihen lopputulokseen täällä päädyttiin että saa järkätä ja nyt liitto ei sitä annakkaan järkätä niinku oli puhe. joten erottelu alkanut ilman sääntöä? Sitähän vois mutikaiselta kysyä että kaivaa sen säännön missä liiton jäsen ei saa vapaata kisaa järkätä tai että liiton jäsenet ei sais semmosessa kisassa kisata.
 
juuri tuota tarkotin että siihen lopputulokseen täällä päädyttiin että saa järkätä ja nyt liitto ei sitä annakkaan järkätä niinku oli puhe. joten erottelu alkanut ilman sääntöä? Sitähän vois mutikaiselta kysyä että kaivaa sen säännön missä liiton jäsen ei saa vapaata kisaa järkätä tai että liiton jäsenet ei sais semmosessa kisassa kisata.
Siis missä sanotaan että liitto ei anna järkätä kisaa? Mä ymmärsin Putkosen viestistä, että Mutikainen on kisanjärjestäjä tai seura ja he haluaa sen liiton kisana pitää. 🤔

Jos Putkkonen, tai kuka muu tahansa haluaa järjestää kisan niin ei siihen kukaan voi puuttua.
 
Ei kait tuossa tavallaan ole sen enempää erottelua kuin normaalisti, että jos on liiton kisa, niin se on liiton jäsenille. Näin taitaa muissakin liiton kisoissa olla.

Mä tosin luulin kokoajan, että kisa ei ole liiton järkkäämä vaan Putkosen. Kuitenkin eikös edelleen kuka vaan voi järkkää kädenvääntökisan ja kutsua sinne ketä haluaa. Ei siihen voi kukaan puuttua ja IFA:lla tai kädenvääntöliitolla ei ole mitään säännöissä sitä vastaan.
Minä sen kisan alkuun potkasin Topin ehdotuksesta. Vaikea mun sitä on järjestää ilman nääsväännön tukea ja erinomaista kisakoneistoa. Sieltä ilmotettiin että lentää liitosta, jos osallistuu kaikille avoimeen kisaan. Sitten nämä liiton talutusnuorassa olevat ei uskaltaisi osallistua kisaan. Saamani palautteen mukaan kisalle olis ollu tilausta.
 
Siis missä sanotaan että liitto ei anna järkätä kisaa? Mä ymmärsin Putkosen viestistä, että Mutikainen on kisanjärjestäjä tai seura ja he haluaa sen liiton kisana pitää. 🤔

Jos Putkkonen, tai kuka muu tahansa haluaa järjestää kisan niin ei siihen kukaan voi puuttua.
en tiedä miten sen niin ymmärsit, mutta ******** tuossa jo asiasta sanoikin että liitto estää nyt rajusti
 
Minä sen kisan alkuun potkasin Topin ehdotuksesta. Vaikea mun sitä on järjestää ilman nääsväännön tukea ja erinomaista kisakoneistoa. Sieltä ilmotettiin että lentää liitosta, jos osallistuu kaikille avoimeen kisaan. Sitten nämä liiton talutusnuorassa olevat ei uskaltaisi osallistua kisaan. Saamani palautteen mukaan kisalle olis ollu tilausta.
Jos järkkäät niin voin osallistuu ja varmasti moni muukin. Kunhan ei ole toimintakiellossa olevia. Kenenkään etu mielestäni ei kuitenkaan ole heitä tukea jotka ovat päättäneet adt alaisena kisata vaikka douppaavat.

Onko siis kyseessä enemmänkin Nääsväännön/Mutikaisen oma linjaus, koska ei tollaista missään säännöissä ole ja sellaisesta on hyvin vaikea tuomita oikeusvaltiossa mitä ei säännöissä lue. Ymmärrän kyllä senkin, että liiton jäsenet seurat ei voi virallisesti olla järkkäämässä ei liiton kisoja, mutta sen taas ei pitäisi ja ei voi ulottua yksilöiden tekemiin valintoihin missä haluaa auttaa.

Tai siis edelleen itsekin voisin vaikka huomenna järjestää hallilla kädenvääntökisat eikä kenelläkään olisi siihen sanottavaa. Ei siihen toki liiton tukea saisi kuten Puttkonen sanoi, mutta eivät he silti sitä voi kieltää mitenkään.
 
älä vielä luovuta. Kysy liitolta/mutikaiselta uudestaan että mikä pykälä sen nyt kieltää. Voi olla että sielläkään päässä ei ole sääntö hallussa ja oletetaan että IFA suuttuu ja tulee paskaa niskaan, ainakin siltä vaikuttaa kun potkuilla uhataan jos liiton jäsen liittyy testaamattomaan kisaan. Nyt se olis hyvä selvittää ihan tulevaisuutta varten koska näitä avoimia kisoja ei varmaan tule kovin montaa olemaan ja olis hyvä saada näitä korkeammalle pyrkiviäkin väänteleen suomen sisälläkin
 
Mä olen vahvasti sitä mieltä, että turhaan sitä lupia kyselee keneltäkään. Kun ei ole IFA:n tai liiton sääntökirjassa kiellettyä tai esim. ei tapahdu ns. kiellettyä yhteistoimintaa (eli ole mukana toimintakiellossa olevia).

Sitten jos kielto tulee niin Urheilun oikeuslautakunnan yleinen linjaus päätöksissä on, että ne tarkastelee sääntökirjoja kun mietitään oliko rangaistus oikeudenmukainen vai ei.
 
Jäätävää draamaa! Hyvähän toi kisa olis järkätä kerta mestakin varattu. Ja oli mega hyvä viimevuonna 💪 Yritän itekki selvitellä tätä heti huomenna.
 
Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
Voi vittu. Se niistä kisoista sitten.
 
Älä luovuta ********. Mutikainen yrittää varmaan omaa linjaa vetää.
 
Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
no helpottaa ainakin meikäläisen mieltä kun ei tarvii em kisojen ja noiden väliltä päättää
 
Mites tämä taas karkasi tähän 😄

Eikös tämä ole taas ihan selvä kuvio? Jos liiton alainen seura järjestää kisan niin eikös se ole ihan loogista että siinä on liiton säännöt. Varsinkin jos järjestäjä näin haluaa?
En nyt ihan rehellisesti tajua missä ongelma?

Tuo että IFA tulee ja rankaisee on mun mielestä kyllä turha pelko. IFA perustettiin nimenomaan sen tähden että saat vapaasti kilpailu missä vaan. Edellisessä liitossa asia oli nimenomaan toisinpäin.
 
Back
Ylös Bottom