Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
startti puuttui, rannevoimaa en käyttänyt juuri muuhun kuin suorassa pitämiseen. Tärkein olis ollut harjoitella kisastartteja ja yleistä pöytään asettautumista, koska niin pitkä aika edellisestä kisasta. Tuossa kisassa nyt vähän kaikki kusi, keskittymistä myötenSano vaan jos haluut että lopetan kyselyn, mutta mulle mielenkiintonen aihe + vaikee nähä että pienet analyysit pilais äijän ulkomaan uraa, sekä ei suomessa tekstiä vakoilevat ees pysty haastamaan sua mitenkään siltikään vaikka kertosit syvimmät syntisi
Niin eli mikä paikka tuntu että tarviis lisää voimaa? Vai joku tekninen seikka, että puristi liikaa startissa tai valitsi väärän suunnan mihin vääntää? Anna ny vähän meille jotain
Joko sitä voittaa tai sitten oppii.startti puuttui, rannevoimaa en käyttänyt juuri muuhun kuin suorassa pitämiseen. Tärkein olis ollut harjoitella kisastartteja ja yleistä pöytään asettautumista, koska niin pitkä aika edellisestä kisasta. Tuossa kisassa nyt vähän kaikki kusi, keskittymistä myöten
Olikohan se tosissaa ku alko ennen sitä Dadikyan matsia puhuu ettei käyttäis (enää)niitä vahvimpia lisäravinteitaPrudnik laihan näkönen
Olikohan se tosissaa ku alko ennen sitä Dadikyan matsia puhuu ettei käyttäis (enää)niitä vahvimpia lisäravinteita
Konsultoinu Krasimiria miten hommaa ajetaanPrudnik laihan näkönen
Kuva saattaa hämätä, itse 150kg kisapuntarilla
View: https://youtu.be/oEAzNUduzkc?si=Dj1BFSDfdqfZaMMM
Kaikkihan sen ties jo ennestään mut todetaan taas että Ermes on aika friikki näissä painojen nostelu touhussa
Väittäisin että jopa Levan joutuis ottaa kiekkoja pois jos olisivat yhteistreeneissä
Kädenväännössä nopeus on valttia. Samoin kädenvääntökeskustelussaPerkele just olin tulossa laittamaan saman Mut joo älyttömiä rautoja
Pronaattori kunnossa. On newtonmetrejä, ja sitten on ermesmetrejä!On kyllä sairaita painoja.
View: https://youtu.be/oEAzNUduzkc?si=Dj1BFSDfdqfZaMMM
Kaikkihan sen ties jo ennestään mut todetaan taas että Ermes on aika friikki näissä painojen nostelu touhussa
Väittäisin että jopa Levan joutuis ottaa kiekkoja pois jos olisivat yhteistreeneissä