Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

View: https://youtu.be/oEAzNUduzkc?si=Dj1BFSDfdqfZaMMM

Kaikkihan sen ties jo ennestään mut todetaan taas että Ermes on aika friikki näissä painojen nostelu touhussa😱

Väittäisin että jopa Levan joutuis ottaa kiekkoja pois jos olisivat yhteistreeneissä 😄

Hyvin tuntuu myös siirtyvän pöytään, vain Levan ja Larratti pystyivät miehen voittamaan oikealla.
Vasurillakin hyvin lähellä maailman huippua, saa nähdä kauanko pystyvät säilyttämään yliotteensa.

Tuntuu siltä että nuo tappiot vain saivat Ermeksen panostamaan entistäkin enemmän voimien kasvatukseen.

Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.

Metagroup 8. keskuuta peruttu. Metagroup perui tonnin sponssirahansa, kun kuuli että kisassa ei saa kilpailla kaikki halukkaat. Kisa on vain liiton jäsenille, ilmoitti Mutikainen minulle. Kisapaikka kyllä varattuna, joten saa Mutikainen pitää kisan jos haluaa. Metagroup ja minä poistuimme asian tiimoilta.
Viheliäistä 😭

Eli hän on ilmeisesti menehtynyt? En itse tiedä hänestä ennen tätä videota mitään. Oli kovan tason tekijä ilmeisesti?
Legenda jenkkilässä ja kuollu tosiaan. Hullu remmispesialisti oikealla ketä Brzenkin pelkäs. Mun piti mennä sillon Nykin reissulla sen vanhan seuran reeneihin, mut en sit lopulta ikinä saanu lopullista kutsua 😔

Back
Ylös Bottom