Kädenvääntö

IFA ei rajoita vaan Engin/east vs west rajoittaa.
Se oli magee kheissi kun WAF Tarasaitis oli 2022 IFA MM kisoissa vääntelemässä lämppäpöydässä kisojen jälkeen, mut sitä ei saanu kuvata 😄
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kilpailijana sanoisin että mua kiinnostaa. Olen kuullut tapahtumien kulusta henkilöiltä jotka ovat itse olleet paikalla.

Pari kovempaa maata jos saatais vaihtaa waffista ifaan niin ois huikeeta.

Tasoero liittojen välillä on edelleen olemassa mutta väittäisin että sekin on kapenemaan päin.

Mitä tulee kovimpien kanssa kilpailemiseen ja saavutusten arvostamiseen, niin itse en koe tarvetta olla mustavalkoinen. Kilpailuja ja niiden voittajia on monen tasoisia, voit olla kova tekijä mies vaiket ihan terävintä kärkeä olisikaan.

Onhan tuolla netissä niitäkin joiden mielestä vain Levan on vahva ja muut ihan kuraa🙄 tai sellaisen kuvan ainakin välillä saa😄
Se onse perinteinen että voittaja on voittaja ja häviäjä on täys paska, oli taso mikä hyvänsä.
Muistan aikanaan kun Trubin hävisi Levanille 6-0 ja sen jälkeen Laletinille 6-0 niin useat oli sitä mieltä hän on täysi pummi.

Levan kiistatta vahvin koskaan ja Laletin oli tuohon aikaan top 2 vääntäjä maailmassa oikealla, ihme nyyppä kun ei pärjännyt 😜 hyvä esimerkki siitä että vaikka tekisi kaiken oikein niin voi silti hävitä.
 
Oliko keltaista nestettä kohonnut päähän vaiko vain ottanut liikaa vaikutteita muiden lajien rahaliigoista.
Siis kuvauskieltoon varmaan syynä ettei kukaan waffin johdosta tietäs että hän oli vastaliiton toiminnassa mukana 😮
 
Mikä on Suomen Ifa vääntäjiltä paras "nimiukko" jonka Suomipoika on voittanut? Olenko väärässä jos väitän että se Sirkkilän Mötikkä vastus jonka voitti vasemmalla viime MM-kisoissa :unsure: Iranin poika taisi olla.
 
Mikä on Suomen Ifa vääntäjiltä paras "nimiukko" jonka Suomipoika on voittanut? Olenko väärässä jos väitän että se Sirkkilän Mötikkä vastus jonka voitti vasemmalla viime MM-kisoissa :unsure: Iranin poika taisi olla.
Hyvä kysymys 💪 Aika vähän nimimiehiä kaatumut suomivääntäjien käsiin kyllä 😭
 
Huoltiko se Tarasaitis jotain saman maan tyyppiä vai mitä se siellä teki ?
Tuosta en oo varma mikä kuvio oli. Väänteli kyllä hymyhuulilla kaikkia halukkaita vastaan siinä kisojen jälkeen 😄
 
Riippuu varmaan että milloin, tai onhan Topikin aikoinaan Sandris vienyt jolla useampi WAF MM-kulta vissiin ja ihan nimiukko KOTT ja EvsW 😅
Kova nimi takataskussa. Topihan vois vähän valasta että minä vuonna näin on tapahtunut? sandris tais alottaa kädenväännön 2014
 
Mikä on Suomen Ifa vääntäjiltä paras "nimiukko" jonka Suomipoika on voittanut? Olenko väärässä jos väitän että se Sirkkilän Mötikkä vastus jonka voitti vasemmalla viime MM-kisoissa :unsure: Iranin poika taisi olla.
Saatat olla oikeassa väitteesi kanssa.


View: https://youtu.be/vRkr_WvN4x0?si=7VprkIFN2fSXEivP



View: https://youtu.be/XBpJYBKhPRY?si=4q5HkC1BRbHnHytA


Viime vuoden EM-kisoissa Aku tuhos mm Artur Krupan, matkalla mestaruuteen.
Krupalla ja Tarasaitiksella oli ihan hyvä ottelu edellisenä vuonna.

Edelleen haluisin nähä sen Moksi vs Tarasaitis matsin vasurilla.
 
Saatat olla oikeassa väitteesi kanssa.


View: https://youtu.be/vRkr_WvN4x0?si=7VprkIFN2fSXEivP



View: https://youtu.be/XBpJYBKhPRY?si=4q5HkC1BRbHnHytA


Viime vuoden EM-kisoissa Aku tuhos mm Artur Krupan, matkalla mestaruuteen.
Krupalla ja Tarasaitiksella oli ihan hyvä ottelu edellisenä vuonna.

Edelleen haluisin nähä sen Moksi vs Tarasaitis matsin vasurilla.

Se vois olla kyllä hyvä matsi. Voi kun tuo aku saatas jotenkin maailman kartalle ku potentiaali jätkässä on omaa luokkaansa. Kerätään kolehti ja soitetaan tarasaitikselle että nyt on voittajalle 2 tonnia helsingissä akua vastaan.
 
Se vois olla kyllä hyvä matsi. Voi kun tuo aku saatas jotenkin maailman kartalle ku potentiaali jätkässä on omaa luokkaansa. Kerätään kolehti ja soitetaan tarasaitikselle että nyt on voittajalle 2 tonnia helsingissä akua vastaan.
Tää ois kyl tiukkaa super matsi vaikka Helsinki Openin yhteyteen 💪 Pitääpä miettiä miten sais tapahtumaan 😎
 
Kova nimi takataskussa. Topihan vois vähän valasta että minä vuonna näin on tapahtunut? sandris tais alottaa kädenväännön 2014
Joo 2015 Riga Openissa näin pääs käymään. Muistan tuolta, että Sedis oli tuon kyseisen kilpailun raskaan sarjan kakkos ennakkosuosikki mitä tsekkasin osallistujalistoja ja kuuntelin paikallisten mökellystä. Voittajasuosikkina pidettiin sitä Liettualaista mörköä (kuvassa vihree paitanen kaveri jolla ina kapeemmat kädet ku mulla), joka lopulta voittikin kisan selkeesti molemmilla käsillä.

Screenshot_20240224_132354_com.facebook.katana_edit_3747286815670383.jpg


Väänsin kisoissa 3 kertaa kyseistä kaveria vastaan, ja Cypimäinen ulkomuoto ei tälläkään kertaa pettänyt, vaikka Tero Saarinen tsemppas mua ennen ekaa kohtaamista että mä vien helposti, koska Liettualaisella ei ole starttia 😄 En tiiä miten paljon Tero oli tsekannu mun matseja 😄😄
 
Tarkoitin aikakautta jolloin Suomi liittyi Ifaan. Toi on kyl hyvä voitto toi Sandris. Luuserityyli toi että nostaa kyynärpään kun tietää ettei voi voittaa. Onneksi tosta tuomittiin voitto eikä vaan virhe ja uusiksi.
 
Tarkoitin aikakautta jolloin Suomi liittyi Ifaan. Toi on kyl hyvä voitto toi Sandris. Luuserityyli toi että nostaa kyynärpään kun tietää ettei voi voittaa. Onneksi tosta tuomittiin voitto eikä vaan virhe ja uusiksi.
Voittiko Saaranluoma Matthias Schlitteä muuten ikinä? Sehän on ihan ok paha äijä. Kuuluisa ainakin 💪
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom