Kädenvääntö

Tää. Ne hamehommathan lähti laukalle täysin tästä samasta asiasta kun kotiasiat on niin viturallaan että pitää tulla aukomaan päätä uusille tyypeille. Varmaan ainut kamppailulaji mitä tää keskonen on harrastanut liittyy niihin keyboard warrioreihin.

Turhaan pojittelet. Onko sulla niin mikroskooppinen kulli vai ootko mamman hoivissa asuva mieslapsi kuka ei ymmärrä että asiat voi ilmaista nätisti. Vituttaa katella kun uudet tyypit tulee yytsimään vähän että mikä homma ja kaveri vastaa lähes poikkeuksetta vittuilemalla. Sinussa ei ole tippaakaan miestä ja oot pelkkä housu
Herkkä olet.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis niiku mieti ite kysyin yhtä asiaa jonka jälkeen perustelin sen niin on todella herkkiä ihmisiä. Täällä pitäis ilmeisesti kehua ihmisiä tietämättä niistä mitään jonka jälkeen voi kysyä varovaisesti jotain ehkä ? Suuri ongelma saadaan jos antaa mitään kritiikkiä tai varsinkaan kyseenalaistaa jonkun aiemmin kirjoittaman tekstin sillä tämähän ei käy koska tämä aikaisempi kirjoittelija on omasta mielestään aivan huippuasiantuntija tai vertaansa vailla oleva ihminen moraalisesti. Eikö ihmiset oikeasti ymmärrä että jonkun mielipide on tämän yhden henkilön mielipide. Toisella on toinen. Mitä sitten ? Eikai ihmisillä näin huono itsetunto ole että joku ihminen esittää kysymyksen väärällä tavalla tai esittää mielipiteitään jonkun mielestä liian kärkkäästi tai on eri mieltä niin jo taivas repeää. Siihen on pakko tarttua kynsin ja hampain ja aloitettava välittömästi jollain tapaa henkilöä vastaan esittämään erityylistä vittuilua tai muuta vastaavaa. Sit jos henkilö vastaakin takaisin niin tottakai sehän on vielä pahempaa. How Dare you!
xlvghgeyniz61.png
 
SUn pitää lukea tän powertwistedin uho minua kohtaan aikaisemmilla sivuilla niin vastaan ihan takaisin kuten vastaan hänelle myös livenä jos tulee mulle huutelemaan.
Powertwisted,fister fuckhole86, vittu miten paskoja läppiä oikeesti😂 Tulit tänne viimeksikin aukomaan päätäs ja heti kun sua haastetaan paskasta etiketistä niin ääni muuttuu kellossa. Onneks täällä 99% on jees porukkaa
 
SUn pitää lukea tän powertwistedin uho minua kohtaan aikaisemmilla sivuilla niin vastaan ihan takaisin kuten vastaan hänelle myös livenä jos tulee mulle huutelemaan
Kummallinen tyyli aina uhkailla että teet sitä ja tätä aina livenä sen jälkeen ku foorumilla joku aiheutttaa mielipahaa. Jos sut joku livenä näkee niin korkeintaan vaan hametta kehuu. ei kukaan normaali tule sanomaan ekana että vedä käteen
 
Mieluummin herkkä kuin kusipää.

Kummallinen tyyli aina uhkailla että teet sitä ja tätä aina livenä sen jälkeen ku foorumilla joku aiheutttaa mielipahaa. Jos sut joku livenä näkee niin korkeintaan vaan hametta kehuu. ei kukaan normaali tule sanomaan ekana että vedä käteen
Kyl se toi sun frendis ihan uhkas ja asetteli ehtoja aikaisemmilla sivuilla. Oletko unohtanut ?
 
mun mielestä se vaan pyysi postiosotetta että voi lähettää uuden leningin tai vaihtoehtosesti painua vittuun
Sit toi varmaan todistaa sen että ihmiset kokee erilailla mitä toinen kirjoittaa ja mitä toinen ymmärtää. Oliko tuo sinun mielestäsi järkevä postaus ?
 
Meemi, jossa Simpsonit sarjan koulun rehtori pohtii onko hän väärässä vai loput ihmisistä. Päätyy siihen että muut ihmiset.
 
Sit toi varmaan todistaa sen että ihmiset kokee erilailla mitä toinen kirjoittaa ja mitä toinen ymmärtää. Oliko tuo sinun mielestäsi järkevä postaus ?
Eiköhän aika moni täällä koe tuon sinun tyylin hyökkäävänä. Niin kuin kirjoitin aiemmin niin 99% täällä on mukavaa porukkaa. Oon ainakin aistivani että sinä et ole niin hurjan pidetty täällä
 
Eiköhän aika moni täällä koe tuon sinun tyylin hyökkäävänä. Niin kuin kirjoitin aiemmin niin 99% täällä on mukavaa porukkaa. Oon ainakin aistivani että sinä et ole niin hurjan pidetty täällä
No kuule ihan yhtä kusipäänä pidän myös sinua kuin PH86. Ihan saatte vapaasti pitää minua minä haluatte. Olen realisti ja kommentoin sen mukaan.
 
Meemi, jossa Simpsonit sarjan koulun rehtori pohtii onko hän väärässä vai loput ihmisistä. Päätyy siihen että muut ihmiset.
Eli oliko tuo tarkoitus olla mulle vittuilua siten että mä olen nyt väärässä ja sinä kuin muut ovat oikeassa.
 
Eli oliko tuo tarkoitus olla mulle vittuilua siten että mä olen nyt väärässä ja sinä kuin muut ovat oikeassa.
En tiedä ketkä on objektiivisesti oikeessa, mutta kuvan tarkoitus oli herättää pohtimaan sitä vaihtoehtoa että näin saattas olla 😮 Tai siis täällä kädenvääntöketjussa ei juuri koskaan oo riitaa tyyppien kesken, ni jotainhan ukko tekee erilailla?
 
Eli oliko tuo tarkoitus olla mulle vittuilua siten että mä olen nyt väärässä ja sinä kuin muut ovat oikeassa.
Kaikki nyt lähti siitä että kysyin täältä porukan mielipidettä miten toimia kun kisat lähestyy.. halusin saada vain dataa ja tehdä omat johtopäätökset sen mukaan. Sain Topilta oman näkemyksen ja sinulta sain kommentin joka kyseenalaisti minun kilpailuun osallistumista. Oletko oikeassa väi väärässä, en tiedä. Annoitko itsestäsi miellyttävän kuvan... et tosiaan.
 
En tiedä ketkä on objektiivisesti oikeessa, mutta kuvan tarkoitus oli herättää pohtimaan sitä vaihtoehtoa että näin saattas olla 😮 Tai siis täällä kädenvääntöketjussa ei juuri koskaan oo riitaa tyyppien kesken, ni jotainhan ukko tekee erilailla?
Sanon varmaan sen suoraan mitä muut ei. Mä en oo ite tottunu noin herkkiin ihmisiin että vähän on erilainen sanavalikoima tai puuttuu hymiöt ni pari henkilöä heti loukkaantuu.
 
Sanon varmaan sen suoraan mitä muut ei. Mä en oo ite tottunu noin herkkiin ihmisiin että vähän on erilainen sanavalikoima tai puuttuu hymiöt ni pari henkilöä heti loukkaantuu.
Kyllähän ihmiset on aika herkkiä. Ite ainakin oon. Tai vähintään toivon sellasta kivaa keskustelua. Siitä jää kiva mieli.
 
Kaikki nyt lähti siitä että kysyin täältä porukan mielipidettä miten toimia kun kisat lähestyy.. halusin saada vain dataa ja tehdä omat johtopäätökset sen mukaan. Sain Topilta oman näkemyksen ja sinulta sain kommentin joka kyseenalaisti minun kilpailuun osallistumista. Oletko oikeassa väi väärässä, en tiedä. Annoitko itsestäsi miellyttävän kuvan... et tosiaan.
Megamass on vähän semmonen paha setä joka kyttäilee tuolla verhon takana ja kuin salama kirkkaalta taivaalta iskee vittumaisen kommentin. Sitten powertwister ja meikäläinen herää puolustamaan alatyylisellä kommentoinilla pahaa megamass bossia vastaan noin kahden sivun verran jolloin tilanne rauhottuu. Muutaman viikon kuluttua Mega iskee taas uuden vittumaisen kommentin puskista ja looppi on valmis.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom