Kädenvääntö

Suosittelen treenamaan paljon tekniikoita ja toteuttamaan käden äkki rykäisyyn ym.. Ennen kun kisoihin lähtee.
Kyllä sitä kokemusta kerkii hakemaan jos kisaaminen kiinnostaa.

Minun kohdalla siis oli aivan liian aikaista lähteä kisoihin, mutta tuurilla selvisin 😅
Eli huonona esimerkkinä tämä.
Tietenni aika epätodennäköstä on että loukkaantuu jos vastua ylivoimasta. Noviisisarjoissa tapahtuu varmaan eniten loukkeja kun tasasia vääntöjä, mutta huonolla tekulla 🤕
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Michael-Jackson-Popcorn-GIF-Meme-Eating-Popcorn-Featured-StudioBinder (1).jpg
 
Sulle vieras käsite on lukea mitä toiset kirjoittaa. Ja ihan älytön vertaus painihenkilöön jota on ollut vain 1 henkilö planeetalla. Mutta sulla on muutenkin tapa tulla huutelemaan taustalta ilman sinuun kohdistuvaa kirjoitusta. Kyllä osa harjoittelee vuosia ennen kilpailuja. Osa lähtee kisoihin nolla kokemuksella. Itse olen jälkimmäinen. Minun maailmassa kamppailulajeissa voisi sanoa että 10v harjoittelua sanoisin että ymmärrys on lajista jo hyvä. Puhumattakaan että osaisi opettaa toiselle kunnolla sitä niin tämä 10v välttämättä riitä yhtään mihinkään.
Niin sehän on ihan makuasia miten haluaa omaa harrastustaan toteuttaa. Oman kokemukseni mukaan kisoihin mukaan lähteminenkin on hyvä juttu. Itsehän tulet tähän ketjuun harvoin asialinjalla, aina välillä pitää päästä mussuttamaan
 
Niin sehän on ihan makuasia miten haluaa omaa harrastustaan toteuttaa. Oman kokemukseni mukaan kisoihin mukaan lähteminenkin on hyvä juttu. Itsehän tulet tähän ketjuun harvoin asialinjalla, aina välillä pitää päästä mussuttamaan
Kysyin asiaa niin sinusta mussuttamista ?
 
Topi sun pitäis olla antamatta tämmöstä provoa noi nulikat innostuu heti lisää.
Siis ite oon tuota mieltä mitä kirjotin.
 
Toisista halventavaan sävyyn kirjoittaminen ei anna sinusta kovin imartelevaa kuvaa.

Ehkä et huomaa/ymmärrä mitä teet niin mainitsen asiasta tässä erikseen.
Olen kyllä huomannut että ihmiset on todella herkkiä täällä. On todella pienestä kiinni kirjoitatko jonkun lauseen ihan vähän eri sanoilla mitä joku toinen ymmärtää niin jo leimataan negatiiviseksi henkilöksi.
 
Nii eli olit samaa mieltä mun kanssa.
Siis mun mielestä toi esittämäs kysymys oli mielenkiintonen, mutta ite esittäsin sen positiivisempaan sävyyn 😊

Esimerkkinä, jos toivotan kaverille hyvää syntymäpäivää, turha lisätä siihen sivulauseeseen että kaverin äiti on huora ja kaverilla pieni kulli, vaikka perus idea olikin kohallaan 😄
 
Olen kyllä huomannut että ihmiset on todella herkkiä täällä. On todella pienestä kiinni kirjoitatko jonkun lauseen ihan vähän eri sanoilla mitä joku toinen ymmärtää niin jo leimataan negatiiviseksi henkilöksi.
En tiedä mikä muitten fiilis, mutta omaan silmään tää kädenvääntö keskustelu on mega lepposta ja kivaa täällä 😊 Äijän tyyli skidi jyrkkä mun makuun, ni välillä järkytyn siitä 😄
 
Olen kyllä huomannut että ihmiset on todella herkkiä täällä. On todella pienestä kiinni kirjoitatko jonkun lauseen ihan vähän eri sanoilla mitä joku toinen ymmärtää niin jo leimataan negatiiviseksi henkilöksi.
No niin Megamass, Kyllähän sitä normaalia ihmisrodun käyttäytymistä jo ihmeen pitkään kestikin ennenkö sulla meni taas tunteisiin pari uuden kaverin kysymystä. Menikö roidit väärään henkeen tänään vai puristaako uus hame palleja niin ettei veri kierrä enää? Parahin terveisin Fuckhole86
 
No niin Megamass, Kyllähän sitä normaalia ihmisrodun käyttäytymistä jo ihmeen pitkään kestikin ennenkö sulla meni taas tunteisiin pari uuden kaverin kysymystä. Menikö roidit väärään henkeen tänään vai puristaako uus hame palleja niin ettei veri kierrä enää? Parahin terveisin Fuckhole86
Moraalinvartija Powerpojan kaveri löyty kans. Ei oo hametta tullu kukaan tuomaan. Tehän uhositte yhessä sitä mulle sovittaa. Ei oo näkyny.
 
Olen kyllä huomannut että ihmiset on todella herkkiä täällä. On todella pienestä kiinni kirjoitatko jonkun lauseen ihan vähän eri sanoilla mitä joku toinen ymmärtää niin jo leimataan negatiiviseksi henkilöksi.
Kaveri porukoissa voi usein heittää kaikenlaista roisiakin läppää mut sosiaaliset normit odottaa tuntemattomalta henkilöltä vähän hillitympää kielenkäyttöä.

Vai mitä ite tuumaisit jos joku tuntematon tyyppi kutsuu sua nulikaks? Ja nimenomaan niin että sen tarkoituksena on ilmaista että sä oot jotenkin huonompi/heikommassa asemassa ku hän.

Ehkä sun suhtautuminen on erilaista mut suurin osa ihmisistä ajattelis suunnilleen että "mikä vitun jätkä tää oikein on?"
 
No niin Megamass, Kyllähän sitä normaalia ihmisrodun käyttäytymistä jo ihmeen pitkään kestikin ennenkö sulla meni taas tunteisiin pari uuden kaverin kysymystä. Menikö roidit väärään henkeen tänään vai puristaako uus hame palleja niin ettei veri kierrä enää? Parahin terveisin Fuckhole86
Tää. Ne hamehommathan lähti laukalle täysin tästä samasta asiasta kun kotiasiat on niin viturallaan että pitää tulla aukomaan päätä uusille tyypeille. Varmaan ainut kamppailulaji mitä tää keskonen on harrastanut liittyy niihin keyboard warrioreihin.
Moraalinvartija Powerpojan kaveri löyty kans. Ei oo hametta tullu kukaan tuomaan. Tehän uhositte yhessä sitä mulle sovittaa. Ei oo näkyny.
Turhaan pojittelet. Onko sulla niin mikroskooppinen kulli vai ootko mamman hoivissa asuva mieslapsi kuka ei ymmärrä että asiat voi ilmaista nätisti. Vituttaa katella kun uudet tyypit tulee yytsimään vähän että mikä homma ja kaveri vastaa lähes poikkeuksetta vittuilemalla. Sinussa ei ole tippaakaan miestä ja oot pelkkä housu
 
En tiedä mikä muitten fiilis, mutta omaan silmään tää kädenvääntö keskustelu on mega lepposta ja kivaa täällä 😊 Äijän tyyli skidi jyrkkä mun makuun, ni välillä järkytyn siitä 😄
Siis niiku mieti ite kysyin yhtä asiaa jonka jälkeen perustelin sen niin on todella herkkiä ihmisiä. Täällä pitäis ilmeisesti kehua ihmisiä tietämättä niistä mitään jonka jälkeen voi kysyä varovaisesti jotain ehkä ? Suuri ongelma saadaan jos antaa mitään kritiikkiä tai varsinkaan kyseenalaistaa jonkun aiemmin kirjoittaman tekstin sillä tämähän ei käy koska tämä aikaisempi kirjoittelija on omasta mielestään aivan huippuasiantuntija tai vertaansa vailla oleva ihminen moraalisesti. Eikö ihmiset oikeasti ymmärrä että jonkun mielipide on tämän yhden henkilön mielipide. Toisella on toinen. Mitä sitten ? Eikai ihmisillä näin huono itsetunto ole että joku ihminen esittää kysymyksen väärällä tavalla tai esittää mielipiteitään jonkun mielestä liian kärkkäästi tai on eri mieltä niin jo taivas repeää. Siihen on pakko tarttua kynsin ja hampain ja aloitettava välittömästi jollain tapaa henkilöä vastaan esittämään erityylistä vittuilua tai muuta vastaavaa. Sit jos henkilö vastaakin takaisin niin tottakai sehän on vielä pahempaa. How Dare you!
 
Kaveri porukoissa voi usein heittää kaikenlaista roisiakin läppää mut sosiaaliset normit odottaa tuntemattomalta henkilöltä vähän hillitympää kielenkäyttöä.

Vai mitä ite tuumaisit jos joku tuntematon tyyppi kutsuu sua nulikaks? Ja nimenomaan niin että sen tarkoituksena on ilmaista että sä oot jotenkin huonompi/heikommassa asemassa ku hän.

Ehkä sun suhtautuminen on erilaista mut suurin osa ihmisistä ajattelis suunnilleen että "mikä vitun jätkä tää oikein on?"
SUn pitää lukea tän powertwistedin uho minua kohtaan aikaisemmilla sivuilla niin vastaan ihan takaisin kuten vastaan hänelle myös livenä jos tulee mulle huutelemaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom