- Ikä
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasin jo pelästyämulla taitaa olla joku rcs asetus päällä viesteissä niin ei tuu läpi jos vastaanottajalla ei ole.
Viimesellä viikolla voi tosiaan vaan pilata kunnonMites täällä porukka toimii ennen kisoja? Himmaatteko reeniä / lopetatte missä vaiheessa? Katselin Voice of Armwrestling kanavaa ja sieltä sanoi että viikko ennen kisoja stoppi ja jotai pientä reeniä että saa veren kiertämään. Koen todella vaikeaksi pysyä pois salilta/pöydältä.. pistää ahistamaan :D
Haastan äijän ens reeneissä tuohon!
Toi vapailla käsillä kiinnipitäminen itseasiassa rajoittaa sitä liikkumista aika paljon...väänsin joskus Ruotsissa Ralf Johanssonin kanssa tota ja se oli yllättävän erilaista..ralffi vei mua miten halusi normiväännössä mutta tossa meillä oli paljon tasaisempaa!![]()
Eikö ne tollaa pidä niissä kisavideoissakin käsistä?Tossa versiossa sun pronaatio ei tuntunut läheskää niin pahalta ku normiväännössä.
Tajusin muute jälkeenpäin että ehkä se vapaiden käsien ote ois pitäny olla toistemme ranteista eikä kymmenistä mut menihän toi noinkin
Tollasta keskialueen vänkäämistähän toi pitkälti on![]()
Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi lähdet kilpailemaan ilman mitään ymmärrystä lajista tai lajin tekniikan osaamista ?Mites täällä porukka toimii ennen kisoja? Himmaatteko reeniä / lopetatte missä vaiheessa? Katselin Voice of Armwrestling kanavaa ja sieltä sanoi että viikko ennen kisoja stoppi ja jotai pientä reeniä että saa veren kiertämään. Koen todella vaikeaksi pysyä pois salilta/pöydältä.. pistää ahistamaan :D
Äijällä tiukkoja kysymyksiä, ja tuo tuli itellekkin mieleen, mutta tää tapa millä esitetään asia on kyllä legendaarinenIhan mielenkiinnosta kysyn miksi lähdet kilpailemaan ilman mitään ymmärrystä lajista tai lajin tekniikan osaamista ?
mistä päättelet etten ymmärrä tai osaa mitään ja miksi en lähtisi? olisi se hölmöä olla keräämättä lajia jo osaavilta tietoa jos sitä on saatavilla. ja se että saan tukkaan kisoissa motivoittaa minua huomattavasti enemmän.Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi lähdet kilpailemaan ilman mitään ymmärrystä lajista tai lajin tekniikan osaamista ?
Minusta toi on ihan normaali realistinen kysymys ?Äijällä tiukkoja kysymyksiä, ja tuo tuli itellekkin mieleen, mutta tää tapa millä esitetään asia on kyllä legendaarinen
Mun mielestä mageeta että jengillä halua kilpaillaTosin reenata ois hyvä jonnin verran ettei vaan satu mitään.
Sinun aikasemman perusteella mitä kirjotit tänne.mistä päättelet etten ymmärrä tai osaa mitään ja miksi en lähtisi? olisi se hölmöä olla keräämättä lajia jo osaavilta tietoa jos sitä on saatavilla. ja se että saan tukkaan kisoissa motivoittaa minua huomattavasti enemmän.
fair enoughSinun aikasemman perusteella mitä kirjotit tänne.
olen kyllä treenannut mutta varmasti muita vähemmän. seuraa meillä ei ole mutta kyllä muutama vääntäjä löytyyÄijällä tiukkoja kysymyksiä, ja tuo tuli itellekkin mieleen, mutta tää tapa millä esitetään asia on kyllä legendaarinen
Mun mielestä mageeta että jengillä halua kilpaillaTosin reenata ois hyvä jonnin verran ettei vaan satu mitään.
Tää on muuten mielenkiintoinen juttu, että osan mielestä sinne kisoihin pitäisi mennä saman tien hakemaan kokemusta. Osa taas puhuu että ensin opetellaan kunnolla tekniikat ja otetaan treeneistä hyvä kokemus, mutta tämä on sitten aika lavea ajatus mikä tarkoittaa yhdelle toista ja toiselle toista.Itse lähdin kolmen treenin jälkeen novareiden Sm miin. Nämäkin treenit suoritettiin näppärästi just ennen ovivuoroon menoa
Ei se into ja järki aina kulje samaa matkaa, mutta ei asioit saa aikaan jos ei yritä.
Suomessa todella hyvä tuomari linja joka suojelee paljon just alkaja. Uskalletaan keskeyttää jos vääntökulma on vaarallinen ym.. monesti nähnyt kun Koskisen Jussi (tuomari) antaa kaksi virhettä kaverille ja menee väännön jälkeen samalle kaverille kertomaan mitä teit väärin ja neuvoo oikean tavan![]()
On on, mutta tyyli millä esitetty saattaa aiheuttaa polemiikkiaMinusta toi on ihan normaali realistinen kysymys ?
Suosittelen treenamaan paljon tekniikoita ja toteuttamaan käden äkki rykäisyyn ym.. Ennen kun kisoihin lähtee.Tää on muuten mielenkiintoinen juttu, että osan mielestä sinne kisoihin pitäisi mennä saman tien hakemaan kokemusta. Osa taas puhuu että ensin opetellaan kunnolla tekniikat ja otetaan treeneistä hyvä kokemus, mutta tämä on sitten aika lavea ajatus mikä tarkoittaa yhdelle toista ja toiselle toista.